اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

انرژی مثبت و کائنات و تأثیرات شگرف آن‌ها بر زندگی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

برای اینکه بتوانیم انرژی مثبت و کائنات را درک کنیم و از آن‌ها به شیوه‌ای مناسب استفاده نماییم، ابتدا باید با قوانین جهان هستی و کائنات آشنا باشیم.

قوانین جهان هستی شما را با دریایی از نور آگاهی احاطه می‌کنند و به شما در راه رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان کمک میکنند.

اگر شما بتوانید از این دریای نورانی نهایت استفاده را ببرید، نور آن به اعماق وجود و زندگی‌تان نفوذ خواهد کرد و روشنایی‌اش روح شما را در آغوش خواهد گرفت.

قوانین انرژی مثبت و کائنات بسیار متنوع هستند و شما برای یادگیری آن‌ها نیازمند مطالعه‌ی کافی و آموزش‌های تخصصی هستید. حتی اگر زمان کافی برای مطالعه یا رفتن به کلاس را نداشته باشید، می‌توانید توسط کتاب‌ها یا مقالات مختلف از این علم ارزشمند آگاه شوید و زندگی‌تان را دگرگون سازید.

در این مقاله از سایت جادوی باور با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره‌ی چگونگی انرژی مثبت و کائنات به دست آورید.

چگونه ثروت و شادی را جذب کنیم صوتی استر هیکس

چه کارهایی از انرژی مثبت و کائنات ساخته است؟

معمولاً اولین سؤالی که به ذهن افراد خطور می‌کند، این است که انرژی مثبت و کائنات چقدر توانا هستند و چه کارهایی می‌توانند انجام دهند؟

شما برای داشتن هر خواسته عالی در زندگی شخصی خود مانند: ماشین دلخواه و خانه‌ رؤیایی‌تان، شغل مناسب و افزایش درآمد، داشتن رابطه‌ای عاشقانه و بی‌نظیر با فردی که در قلبتان ریشه دوانده یا هر چیز دیگری که آرزوی آن را دارید می‌توانید روی کمک کائنات حساب کنید.

کائنات راز و رمزهایی دارند که اگر از اصول آن‌ها مطلع باشید و در زندگی روزمره به آن‌ها عمل نمایید، قطعاً به تمام خواسته‌ها و اهداف خود می‌رسید.

اثرات انرژی مثبت و کائنات بسیار زیاد هستند و موارد نام برده شده تنها چند جنبه‌ی مادی از تأثیرات بی‌نظیر آن‌ها است. اگر شما بتوانید زندگی روزمره خود را بر مبنای قوانین کائنات بنا کنید، قطعاً بسیار بیشتر از حد انتظارتان به دست خواهید آورد.

کائنات چه کسانی هستند؟ کل جهان و کائنات از انرژی تشکیل شده‌اند و ذهن ما در هر لحظه در حال فرستادن انرژی به آن‌ها است. به این انرژی، که ذهن به کائنات و جهان هستی می‌فرستد، ارتعاش یا فرکانس گفته می‌شود.

بسیاری از افراد بر این باورند که تنها به‌صورت فیزیکی می‌توانند به هدف و خواسته‌هایشان برسند، اما درواقع برای رسیدن به اهداف باید با آن‌ها هم‌فرکانس شوید.

اگر این کار را انجام دهید، به ساده‌ترین شکل ممکن می‌توانید در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان گام بردارید. هم‌فرکانس شدن با اهداف، یکی از راز و رمزهای اصلی انرژی مثبت و کائنات می‌باشد که فراگیری آن نیاز به مطالعه و آموزش دارد.

ارتباط مهم بین افکار و زندگی که باید بدانید!

ارتباط مهم بین افکار و زندگی که باید بدانید!

پیشرفت و موفقیت آینده‌ی شما ارتباطی به شرایط کنونی ندارد و اگر در حال حاضر در به دست آوردن شغل،  پول و عشقِ خود، با در بسته مواجه می‌شوید. دلیلی بر عدم پیشرفت شما در آینده نیست.

چراکه دلیل تمام این ناکامی‌ها ارسال فرکانس‌های نامناسب به کائنات و پاسخ آن‌ها به این ارتعاشات است که زندگی شما را می‌سازد. بنابراین مهم‌ترین عامل برای ارسال فرکانس درست و انرژی مثبت و کائنات، شیوه‌ی صحیح تفکر است.

اگر شما بتوانید درست فکر کنید و افکار مثبت را با تمرکز و در زمان مناسب در ذهنتان بپرورانید، می‌توانید فرکانس‌ها و ارتعاش های فوق‌العاده‌ای را به کائنات ارسال نمایید. که با این ارتعاشات میتوانید زندگی خود را زیرورو کنید.

یعنی افکار شما دارای ارتعاش و انرژی می‌باشند و شما با فرستادن این انرژی مثبت به سمت کائنات، از آن‌ها می‌خواهید که رسیدن به خواسته‌ای را وارد زندگی‌تان کنند.

اگر شما بتوانید خودتان را شاد نگه دارید و دائماً به آرامش، ثروت بی‌نهایت و رسیدن به عشق و محبت فکر کنید، به‌وسیله‌ی انرژی مثبت و کائنات، تمام این‌ها را جذب خواهید کرد و به خوشبختی خواهید رسید.

اما اگر دائماً با احساسات بد و انرژی منفی زندگی کنید، خود را بدبخت تصور کنید و از شرایط کنونی خود شاکی باشید، قطعاً در زندگی واقعی چیزی جز بداقبالی گریبان‌گیر شما نخواهد شد.

بنابراین شما با تحت کنترل قرار دادن فکر و ذهنتان می‌توانید به آنچه که می‌خواهید برسید.

برای فهمیدن اینکه آیا ذهن شما در حال فرستادن انرژی مثبت به کائنات است یا منفی، کافی است که کمی به احساسات خود توجه کنید.

اگر در هنگام فکر کردن به آن موضوع، احساس خوشایندی داشته باشید، به معنای این است که در حال فرستادن انرژی مثبت هستید؛ اما اگر حس ناراحتی و حال بد به سراغتان آمد، بدانید که شما در حال فرستادن انرژی منفی به کائنات هستید.

راز و رمز انرژی مثبت و کائنات

ذهن انسان قدرتمندترین ابزار او برای استفاده از راز و رمز کائنات است. اولین چیزی که برای بالا بردن قدرت ذهن باید به آن توجه کرد، ورودی‌هایی است که توسط ذهن دریافت می‌شوند.

زمانی که شما بتوانید ورودی‌های مغز خود را کنترل کنید، آنگاه می‌توانید از کائنات و جهان هستی کمک بگیرید و به تمام اهداف و خواسته‌های خود برسید.

ورودی‌های ذهن، اطلاعاتی هستند که از گوشه و کنار به ذهن شما وارد می‌شوند.

اطلاعاتی که از طریق کتاب، تلویزیون، اینترنت، ماهواره، افراد خانواده، دوستان، آشنایان و تمامی افرادی که با آن‌ها در تعامل هستید، به ذهن شما وارد می‌شوند.

شاید با خودتان بگویید که من اصلاً توجهی به تلویزیون روشن و اطرافیان ندارم و آن‌ها برای خودشان صحبت می‌کنند.

باید به این نکته دقت داشته باشید که به‌محض قرار گرفتن در معرض این ورودی‌ها، اطلاعات آن‌ها در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت می‌شوند و خواسته یا ناخواسته پیام‌هایی را برای کائنات ارسال می‌کنند که اثرات آن‌ها بعد از مدتی به زندگی شما بازمی‌گردد.

۵ گام ساده برای ارسال بهترین فرکانس‌ها به کائنات و رسیدن به خواسته‌ها

۵ گام ساده برای ارسال بهترین فرکانس‌ها به کائنات و رسیدن به خواسته‌ها

ارسال انرژی مثبت به کائنات و هم‌فرکانس شدن و قرار گرفتن در مسیر آن، کار سختی نیست و شما به‌راحتی با تمرین چند کار کوچک اما تأثیرگذار، می‌توانید در این مسیر قرار بگیرید.

۱. احساس رضایت از شرایط کنونی

شما ممکن است از شرایط فعلی خود راضی نباشید و برای کار، درآمد، عشق و هر چیز دیگری دچار مشکلات و در مضیقه باشید.

باید توجه نمایید که شما به‌ هیچ‌ عنوان نباید فکر خود را روی این مسائل متمرکز کنید و احساس بدبختی و نارضایتی داشته باشید.

چراکه فکر منفی شما ارتعاشات نامناسبی را به کائنات ارسال می‌کند که درنتیجه‌ی آن، مصیبت‌ها و گرفتاری‌های بیشتری به سمت شما روانه می‌شوند.

۲. مثبت اندیشی

همان‌طور که گفته شد، افکار شما قادر به ساختن آینده‌ هستند. اگر شما دائماً در معرض افکار مثبت باشید و محیط خود را از تفکرات مثبت پر کنید، قطعاً اتفاقات دلپذیر و خوشایندی برای شما رقم خواهند خورد.

افکار مثبت زندگی شما را دگرگون می‌سازند و روزبه‌روز به حال خوب شما می‌افزایند.

۳. برای استفاده از انرژی مثبت و کائنات مراقب کلام خود باشید

یکی از پر قدرت‌ترین ابزارها برای رسیدن به اهداف و خواسته‌ها، کلام شما می‌باشد.

کلام شما باید همواره مثبت باشد و همیشه خیر و نیکی بر زبانتان جاری شود. استفاده از انرژی مثبت و کائنات به‌صورت کلامی در ابتدای راه، کار دشواری به نظر می‌رسد اما به‌مرورزمان کم‌کم بر جان شما می‌نشیند و به‌صورت ناخودآگاه بر زبانتان جاری می‌شود.

دقت داشته باشید که هنگام فرستادن انرژی مثبت به کائنات باید از افعال و لغات مثبت استفاده نمایید. زیرا ضمیر ناخودآگاه انسان، متوجه افعال منفی نمی‌شود و ازاین‌رو معکوس عمل می‌کند.

مثلاً به‌جای اینکه بگویید: “بدبختی از مسیر زندگی من کنار می‌رود”، باید بگویید: “راه خوشبختی به مسیر زندگی من باز می‌شود”.

علاوه بر این، کلام مثبت تنها در صورتی می‌تواند بر زبان شما جاری شود که شما احساس خوبی داشته باشید و افکار مثبتی را در ذهن خود بپرورانید. پس برای این تمرین ابتدا باید به افکار و احساسات خود توجه نمایید.

۴. بنویسید و زندگی‌تان را متحول سازید

تأثیر نوشتن بر ذهن و انرژی مثبت و کائنات بسیار زیاد است.

هیچ کاری به‌اندازه‌ی نوشتن نمی‌تواند ذهن شما را از افکار منفی برهاند و شما را به خواسته‌ها و اهدافتان برساند.

برای این کار باید زمانی که آرام هستید و حال خوشی دارید، خواسته‌هایتان را با جزئیات کامل روی کاغذ بیاورید و انرژی و حال خوبتان را روانه‌ی تک‌تک کلماتتان کنید.

می‌توانید این تمرین را از همین امروز شروع کنید و نظاره‌گر تأثیرات انرژی مثبت و کائنات در زندگی خود باشید.

۵. شکرگزار باشید

شکرگزاری باید در کلام شما جاری باشد. علاوه بر آن، شما باید در عمل نیز شکرگزاری نمایید.

برای این کار لازم است که یک دفتر زیبا را برای شکرگزاری اختصاص دهید و هر زمان که حس و حال مثبتی داشتید (به‌خصوص شب‌ها قبل از خواب) بابت همه آنچه که اکنون دارید و تمام خواسته‌ها و اهداف مثبتی که برای آینده می‌خواهید، شکرگزاری کنید. 

شکرگزاری کردن باعث می‌شود که شما این پیام را به کائنات انتقال دهید که لیاقت چیزهای خوب را دارید و سپاسگزار آن‌ها هستید.

جهان هستی و کائنات نیز در پاسخ به این شکرگزاری و قدرشناسی، بهترین‌ها را در مسیر زندگی شما قرار می‌دهند.

سخن آخر

کائنات و جهان هستی راز و رمز و قوانین ساده‌ای دارند که اگر بتوانید آن‌ها را به شکل صحیح و با اعتقاد راسخ انجام دهید، به تمام چیزهای خوبی که می‌خواهید می‌رسید و با آسودگی خاطر، زندگی مرفهی را تجربه خواهید کرد. 

انرژی مثبت و کائنات نه‌تنها روی زندگی مادی و جسم شما اثر گذارند، بلکه می‌توانند روی زندگی معنوی و روحتان نیز تأثیرات مثبتی بگذارند و از شما فردی صبور و با آرامش بسازند.

تمام تمریناتی که در این مقاله از آن‌ها یاد شد، در جهت ارسال ارتعاشات مثبت به جهان هستی و کائنات و درنتیجه رسیدن شما به خواسته‌ها و آرزوهایتان است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که کائنات به عملکرد شما نیز توجه ویژه‌ای دارند و تمام این‌ کارها زمانی جواب می‌دهند که با تلاش و کوشش همراه باشند.

دیدگاه‌ها

12 پاسخ به “انرژی مثبت و کائنات و تأثیرات شگرف آن‌ها بر زندگی”

  1. غلامرضا گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتون باید تمرین کنیم تا بتونیم به درستی ملکه ذهنمون کنیم

    غلامرضاغلامرضا
  2. ایمان علاسوند جوادی گفت:

    خوب بود امتحان کردم

    ایمان علاسوند جوادیایمان علاسوند جوادی
  3. الهام میری گفت:

    لیس للانسان الا ما سعی یعنی برای انسان حاصلی جز تلاش او نیست
    با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه

    الهام میریالهام میری
  4. مرتضی زارع گفت:

    انجام ۳ کار واجب است:
    فکر کنی
    دقت کنی
    انجام بدی
    ۶را انجام نده:
    بی فکری
    بی دقتی
    تنبلی
    درشب و روز جداگانه میشه
    ۶ مرتبه

    مرتضی زارعمرتضی زارع
  5. keyvan گفت:

    بسیار عالی و مفید بود مرسی از زحماتتون

    keyvankeyvan
  6. keyvan گفت:

    بسیار عالی و مفید بود مرسی از زحماتتون

    keyvankeyvan
  7. نويد گفت:

    سلام نوید هستم
    برای من شخصا این اتفاق و این انرژی بزرگ افتاده
    کافیه ایمان داشته باشی و واقعا اون رویا رو تو تصورت به واقعیت تبدیل کنی
    بعد منتظر باشی و صبر کنی
    ببین چجوری این اتفاق و رویاهات به واقعیت تبدیل میشه
    یه روزی وقتی که یه ٢٠۶ فقط بود کل سرمایه من
    روی یه سوناتا انرژی گذاشتم و با حسرت نگاش نکردم
    با خودم گفتم لعنتی یه روز میگیرمت
    باور میکنید بعد سه سال همون رنگ و همون مدل ماشین خودش از طریق یه نفر بدون اینکه من برم دنبالش تو نمایشگاه بگردم امد و پیشنهاد فروش داد
    من فقط نصف پول اون ماشین رو داشتم ولی معامله به راحتی شکل گرفت
    ایمان داشته باشید و تلاش و واسه خواسته هاتون بجنگید و مثه یه تریلی از روی مشکلات رد شید تو هر شرایطی.

    نويدنويد
  8. مهشید گفت:

    سلام واقعا واقعیت دارد وقتی رو خودمون کار کنیم و انرژیهای مثبت دعوت کنیم زندگی ما تغییرات خوب میشود

    مهشیدمهشید
  9. حضرت‌محمد گفت:

    اینا‌اصل‌مطلب‌رو‌نگفتن‌ونمیگن‌،،‌‌عزیزان‌،

    حضرت‌محمدحضرت‌محمد
  10. سهیلا گفت:

    با سلام ،دعای اسم اعظم خداوند شما رو به این انرژی و ارتباط سوق می دهد انشالله…

    سهیلاسهیلا
  11. فضل الله عینی تاری گفت:

    باسلام ممنون از مطالب ارزنده و خوب.خلاصه و مفید

    فضل الله عینی تاریفضل الله عینی تاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone