اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

نحوه دانلود محتوای ویژه و آموزش کار با سایت

نحوه دانلود محتوای ویژه و آموزش کار با سایت

ما در طراحی سایت جادوی باور به گونه ای عمل کردیم تا کاربران بتوانند در سریع ترین و راحت ترین زمان ممکن به محتوای مدنظر خود دسترسی پیدا کنند؛ اما با توجه طراحی ها و رابط های کاربری گوناگون سایت ها، طبیعی است که عده ای از کاربران نتوانند با سایت جادوی باور ارتباط برقرار کنند و از این سایت استفاده کنند.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این بخش به نحوه دانلود محتوای ویژه و آموزش کار با سایت جادوی باور بپردازم.

قبل از هر چیزی باید بگم این ویدیو مخصوص کاربرانی هستش که در سایت جادوی باور اشتراک ویژه دارند. در ویدیوی آموزشی زیر به صورت کامل و جامع نحوه دانلود محتوای ویژه و آموزش کار با سایت (در تلفن همراه) داده شده است:

به طور کلی مهم ترین و اولین کاری که باید برای دانلود محتوای ویژه انجام بدید این است که وارد حساب کاربریتون بشید. برای اینکه بتونید وارد حساب کاربریتون بشید باید ابتدا از روی نوار مشکی رنگ بالای سایت روی دکمه طلایی رنگ “ثبت نام/ورود” کلیک کنید. پس از کلیک بر روی دکمه “ثبت نام/ورود” وارد صفحه جدید از سایت میشید که باید در صفحه باز شده اطلاعات حساب کاربریتون رو وارد کنید در بخش اول شماره موبایل یا ایمیل و در بخش دوم رمز عبورتون رو وارد کنید. سپس روی دکمه من ربات نیستم بزنید تا تیک گزینه من ربات نیستم زده بشود. سپس روی دکمه آبی رنگ ورود کلیک کنید، اگر مراحل رو درست رفته باشید و اطلاعات حساب کاربریتون رو به درستی وارد کرده باشید وارد حساب کاربریتون میشید و میتونید محتوای دلخواهتون رو دانلود کنید.


اگر نمیدانید ابتدا باید چه سمینار و دوره ای را دانلود نمایید بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا دسته بندی محتویات سایت براتون نمایش داده بشود:

از کجا شروع کنم؟

 


برای اطلاعات بیشتر درباره اشتراک ویژه و نحوه خرید اشتراک ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 اشتراک ویژه چیست؟

 

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone