اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

همکاری با ما | جادوی باور

همکاری با ما | جادوی باور

ما در سایت جادوی باور طی ۳ سال گذشته با صدها نفر از کاربران خود، همکاری داشته ایم و این همکاری باعث شد تا با کیفیت بهتر و قدرت بالاتری به مسیر خود ادامه دهیم همچنین از کاربرانی که میتوانند ما را در این مسیر همراهی نمایند دعوت به همکاری میکنیم.

چطور میتوانم با سایت جادوی باور همکاری کنم؟

اگر مایل هستید که به ما در فروش محصولاتمان کمک کنید کافیه در بخش “همکاری با ما” ثبت نام کنید.

 

این همکاری شرایط خاصی نیاز ندارد، پس از اینکه به عنوان همکار در سایت ما ثبت نام کردید یک لینک اختصاصی به شما داده میشود و هر فردی که از طریق لینک اختصاصی شما وارد سایت جادوی باور شود و از سایت اشتراک خریداری کند ۵۰ درصد از مبلغ خرید آن کاربر به شما تعلق میگیرد.

 

با توجه به مبلغ اشتراک ها (اشتراک ۳ ماه ۹۹ هزارتومان، اشتراک ۶ ماه ۱۳۹ هزارتومان، اشتراک یکساله ۱۹۹ هزارتومان) کمترین میزان دریافتی شما از خرید یک کاربر ۴۹ هزارتومان است (اشتراک ۳ ماه ارزان ترین اشتراک سایت است که ۵۰ درصد از مبلغ آن یعنی ۴۹۵۰۰ تومان به شما تعلق میگیرد.)

 

شما میتوانید لینک اختصاصی خود را در کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و یا در پروفایل شبکه های اجتماعی تان بگذارید.

به عنوان مثال شما اگر یک پیج اینستاگرام با ۵۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید و بتوانید روزانه تنها یک کاربر را برای خرید اشتراک به سایت ارجاع دهید و اگر آن کاربر ارزان ترین اشتراک سایت یعنی اشتراک سه ماه را خریداری نماید در کمترین حالت شما میتوانید در طول یکماه ۱۴۸۵۰۰۰ تومان (یک میلیون و چهارصد و هشتاد و پنج هزارتومان) درآمد داشته باشید. 

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش سایت جادوی باور کافیه روی لینک زیر کلیک کنید.

(پس از ثبت نام جدول آمار از میزان خرید کاربر، میزان کلیک بر روی لینک شما و درآمد شما در اختیارتان قرار داده میشود.)

 
توجه نمایید سیستم همکاری در فروش سایت جادوی باور کاملا شرعی می باشد. در این سیستم ما عضو گیری هرمی برای فروش محصولاتمان نداریم. هر کاربر تنها با توجه به مقدار ارجاعی که خود برای سایت ایجاد کرده است درامد کسب می کند.
 

آموزش نحوه ثبت نام و ورود به پیشخوان همکاری در فروش


2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone