اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
دوره آموزشی فرار از ماتریکس از دیوید آیک

دوره آموزشی فرار از ماتریکس از دیوید آیک

نام مربی: دیوید آیک
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 13
مدت زمان: 205 دقیقه
نوع فایل: MP4
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
تعداد بازدید: 14,189 بازدید
تعداد نظرات: ۱۷ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

شما نمی توانید از ماتریکس فرار کنید مگر اینکه به درک درستی از آن برسید. فرار از ماتریکس یعنی درک و شناخت ابعاد اصلی زندگی و فراتر رفتن از لحظه حال.

با دیوید آیک (David Icke) در این دوره آموزشی فوق العاده، همراه باشید تا با ماهیت ماتریکس آشنایی پیدا کنید.

هر آنچه که شما میبینید، احساس میکنید و طعم آن را میچشید (تمام آنچه که در دنیای شما وجود دارد) به واسطه عملکرد های الکتروشیمیایی مغز رخ میدهد.

در واقع بجز مغز انسان هیچکدام از اجزای بدن توان تجزیه و تحلیل آنچه که در اطرافشان است را ندارند.

به همین علت پس از رویداد اولین اتفاق، اعضای بدن از طریق حسگرهایی که دارند داده ها را برای مغز ارسال میکنند.

مغز نیز با استفاده از آن داده هایی که از طریق حسگر های بدن برایش ارسال شده است، ما را به درکی درست از رویداد پیش آمده می رساند.

اثبات این موضوع کار بسیار ساده ای است: افرادی که از مواد مخدر و روان گردان ها استفاده میکنند، درچار توهماتی عجیب میشوند.

روان گردان ها با تاثیر گذاردن بر روی مغز، نحوه کارکرد آن را مختل میکنند. همین موضوع سبب میشود تا دنیا به شکل دیگری برای فرد مصرف کننده روانگردان ها، نمایش داده شود.

افرادی که دچار کور رنگی هستند را نمیتوانید از روی ظاهرشان تشخیص دهید. چشمان آنها هیچ تفاوتی با یک انسان معمولی ندارد. تنها مشکل آنجاست که مغز آنها نمیتواند رنگ ها را تجزیه و تحلیل کند.

حالا که همه چیز وابسته به تحلیل مغز و ذهن ماست، آیا میتوانیم به نوعی آن را تغییر دهیم تا دنیای جدیدی را تجربه کنیم؟!

مشترکین ویژه میتوانند در این بخش از سایت جادوی باور دوره آموزشی فرار از ماتریکس را به طور کامل و رایگان دانلود نمایند.

درباره دوره آموزشی فرار از ماتریکس

اگر هرگز از خوابی که میبنید بیدار نشوید، چطور میتوانید بفهمید که خواب هستید یا بیدار؟

دیوید آیک مدرس دوره آموزشی فرار از ماتریکس پس از ۳۰ سال تحقیق در ارتباط با ماتریکس، موارد یافت شده را در این مجموعه آموزشی طی ۱۳ قسمت و مجموع ۲۰۵ دقیقه بیان کرده است.

محتوای مربوط به هر قسمت در بخش زیر برای شما جمع آوری شده است.

قسمت اول – توهم عادی بودن:

دیوید آیک در این بخش، آنچه را که از دنیای واقعی میدانید به چالش می کشد. او زندگی را به نوعی دیگر برای شما تفسیر میکند.

قسمت دوم – انقلاب در ادراک:

دو سوال مهم بشریت در این قسمت مطرح میشود:

  • ما کی هستیم؟
  • واقعیتی که هر روز تجربه می کنیم چیست؟

برای درک پاسخ های داده شده، باید ذهن خود را از مواردی که پیشتر میدانستید پاک کنید.

قسمت سوم – واقعیت هولوگرافیک:

هولوگرافیک چیست؟ در این قسمت به طور کامل با هولوگرافیک آشنا خواهید شد. هولوگرافیک  حالتی از جهان هستی است که در آن اطلاعات به شکل امواج قرار دارند.

وقتی درک خود را از این اطلاعات تغییر دهیم، هر چیزی را که قبلا تجربه کرده ایم، برایمان معنا و مفهوم دیگری پیدا میکند.

قسمت چهارم – دیدن ماتریکس:

دیوید آیک مفهوم زندکی واقعی ما را با ماتریکس برابر میداند. یعنی زندگی ما بر اساس نوعی فناوری خارجی (دور از دنیای ما) شبیه سازی و طراحی شده است.

قسمت پنجم – رمزگشایی ماتریس:

در این قسمت سفری عمیق به ماتریکس را از طریق متون و افسانه های باستانی که موجوداتی از جهان‌های دیگر را توصیف می‌کنند را تجربه خواهید کرد.

به کمک این سفر، می توانید شروع به رمزگشایی ماتریکس کنید.

قسمت ششم – تقویت برنامه نویسی:

برنامه‌نویسی مغز ما + روش‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده برای تقویت آن در این قسمت به شما آموزش داده می شود.

قسمت هفتم – وب کنترل:

این دنیا چطور کنترل می شود؟ برای تسلط بر اوضاع چه روندی را باید پیش گرفت؟

قسمت هشتم – بازی ذهن:

دیوید آیک جزئیاتی از تأثیرات دسیسه های سیاسی را ارائه می دهد که همه بخشی از یک طراحی حساب شده شامل بازی های ذهنی انسان است. 

مهم نیست که چه کسی در قدرت است، یک ساختار کنترل دائمی وجود دارد.

قسمت نهم – هوش مصنوعی و آرکونز:

چه کسی در مرکز این دنیا قرار دارد و آن را کنترل میکند؟ پایان دنیا کجاست؟ 

قسمت دهم – کلید آزادی:

دیوید آیک در این قسمت تلاش میکند تا شما را به این درک برساند که قلب وسیله اصلی ما برای قطع ارتباط با ماتریکس و بازپس گیری کنترل زندگی مان می باشد.

قسمت یازدهم – ذهن حاکم را بیدار کنید:

بسیاری از ما با گذشت زمان، قدرت، ادراکات و زندگی خود را از دست می دهیم. دلیل این اتفاق چیست؟

قسمت دوازدهم – انقلاب واقعی:

قدرت خود را تقویت کنید زیرا دیوید آیک نگاهی دقیق به برخی از رویدادهای بحث برانگیز در دنیای امروز می اندازد تا به ما کمک کند تا تعریف کنیم عشق چیست؟ چگونه جهان خود را پس بگیریم؟

قسمت سیزدهم – به یاد داشته باشید که چه کسی هستید:

برای فرار از ماتریکس، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که چه کسی هستید. در این قسمت پایانی، دیوید آیک ابزارهای مورد نیاز شما برای فرار از دنیای ماتریکس را در اختیارتان قرار می دهد.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

17 پاسخ به “دوره آموزشی فرار از ماتریکس از دیوید آیک”

  1. علی گفت:

    میدونستین ادمای کور خواب نمیبینن! اینو چی میگی…

    علیعلی
  2. کاربر 23912 گفت:

    سلام
    اگر ممکنه دوبله فارسی این دوره را قرار دهید تا درک مفاهیم آن ساده تر شود.

  3. کاربر 27514 گفت:

    خیلی عااالی بود بیصبرانه مناظر فصل بعدیشم

  4. آرش گفت:

    سلام فصل دوم قراره چند ماه دیگه اشتراک گذاری بشه حدودا؟؟

    آرشآرش
    • جادوی باور گفت:

      سلام آرش عزیز
      هنوز تاریخ مشخصی رو اعلام نکردند، اما هر وقت فصل دوم این دوره در سایت انتشار پیدا کند در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

      جادوی باورجادوی باور
  5. کاربر 19284 گفت:

    با سلام و احترام خدمت مجموعه جادوی باور
    تشکر بابت محتوا های بسیار عالی روی سایت هستش
    من یک سوال داشتم طبق نوشته داخل تصویر دوره مثل اینکه این فصل اول دوره هستش سوالی که داشتم اینه که آیا فرار از ماتریکس فصل های دیگه ای هم داره؟ و اگه فصل های دیگه ای هم هست آیا در برنامتون این فصل هارو هم روی سایت قرار بدین؟؟
    با تشکر فراوان

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      در حال حاضر تنها یک فصل از دوره آموزشی فرار از ماتریکس انتشار پیدا کرده است.
      در صورتی که فصل های بعدی این دوره ساخته و منتشر شود، قطعا مجموعه ما نیز آن را ترجمه و انتشار خواهد داد.

      جادوی باورجادوی باور
  6. کاربر 13607 گفت:

    ممنون ازین مستند زیبا لطفا ازین دست مستند ها رو بیشتر کارکنید چند سال پیش یک مستند دیدم همین اقای آیک در اون حضور داشت بنام ورای شاهانه اگه براتون مقدور هست اون مستند رو قرار بدید سپاس

  7. کاربر 27370 گفت:

    تشکر از انتخاب و ارائه این مستند عالی هستش فقط اینکه ترجمه میتونست قوی تر باشه بعضی جاها خیلی محاوره ای زیر نویس شده که برا مستندی در این سطح مناسب نیست

  8. کاربر 13443 گفت:

    من یک خواهشی دارم تمام دوره را به صورت دوبله فارسی بگذارید تا بیشتر ادم درک از دوره پیدا کنه چون ماتریکس واقعا درک میخواد و وقتی فارسی باشه آگاهی ای که آدم دریافت میکنه به مراتب بیشتر از زیر نویس هست چون مجبور به خواندن مطالب نیستیم و فقط گوش میدیم

  9. کاربر 13714 گفت:

    سلام، بسیار ممنونم از فایل های عالی ای که میذارید و وقت و انرژی ای که برای ترجمه شون صرف میکنید. بسیار خوشحالم که اینجا هستم.
    یک موضوعی رو میخواستم باهاتون در میون بذارم؛ اونم اینکه متاسفانه ترجمه ی این سریال، یک مقدار دقیق و کامل نیست. به خصوص قسمت ۴ این سریال.
    یعنی برای درک دقیق موضوع بهتره که آدم به زبان اصلی توجه کنه و اون رو گوش کنه تا صرفا از روی خوندن زیرنویس بخواد جان کلام رو درک کنه. اینجوری ممکنه اطلاعات به درستی بهش منتقل نشه.
    به طور کلی، این گونه اطلاعات و محتوا، چون از مفاهیم و آگاهی های بالاتری نشات میگیرند، به خودی خود دشوار برای انتقال و بیان هستند، حتی برای خود سخنران.
    برای همین برای برگردوندنشون به زبان مورد نظر، علاوه بر اینکه نیاز به مترجم کاردانی هست، بسیار مهمه که حتما خود مترجم، در مورد این موضوعات و آگاهی ها، از قبل مطالعه ی زیاد و درک بالایی داشته باشند تا بتونند این صحبت هارو هم دقیق و همونطوری که منظور سخنران هست، منتقل کنند.
    مثلا به عنوان یک نمونه، کلمه ی possibility هم به معنای “احتمال” هست و هم به معنای “امکان”. یعنی به هر دو صورت ترجمه میشه.
    در محتوای قسمت چهارم، دقیقه ی ۱۴:۱۷ میگه: ((ما در واقعیتی بی نهایت (یا بهتر بود ترجمه میشد نامحدود) زندگی میکنیم که همه ش “امکان” و پتانسیل هست.))
    به عقیده ی بنده، در این قسمت با توجه به جملات قبل سخنران در مورد نقص باور کلی در مورد سرعت نور و همچنین با توجه به منظور اصلی سخنران که داره در مورد میدان امکانات بی نهایت صحبت میکنه، استفاده از کلمه ی “امکان” ترجمه ی دقیق تری تا “احتمال” هست. یعنی اونجا، همه چیز امکان پذیر هست پس قطعا نمیتونیم مطمئن باشیم که سرعت نور سریع ترین سرعت ممکنه. کلمه ی “امکان” قطعیت بیشتری رو نسبت به “احتمال” میرسونه.
    یا مثلا گاهی یک سری از کلمات جا انداخته شده و ترجمه نشده.
    مثلا دقیقه ی ۲۵:۴۱ سخنران میگه ..I, the awareness, that is having the experiance.. ، کلمه ی the awareness به معنای “هوشیاری”، به طور کل ترجمه نشده. در صورتی که این کلمه، وقتی داره توضیحی از “خود”، “من”، داده میشه، بسیار کلمه ی کلیدی ای هست و داره واقعیتی که سخنران از هویت واقعی ما شرح میده رو کامل تر بیان میکنه و در حقیقت منظور واقعی سخنران رو از “من” میرسونه.

    یه سری موارد هست که احساس میشه و خوشحال میشم که خودتون هم دوباره چک کنید تا محتوای هر چه دقیق تر و بهتری رو در این سایت بی نظیر داشته باشیم.
    باز هم ممنون از زحماتی که برای به روز رسانی و تهیه و جمع آوری فایل ها میکشید
    عالی باشید

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      امیدوارم حال شما خوب باشد
      از ابتدای شروع کار مجموعه، اعضای تیم ترجمه ثابت هستند.
      تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ ساعت محتوا توسط این تیم ترجمه شده و با صرف نظر کردن از سابقه کاریشان، ترجمه همین مدت زمان باعث شده در این کار به یک تجربه قابل توجه دست پیدا کنند.
      ممنونم از نکته بینی شما حتما نظر شما را به آن عزیزان انتقال خواهیم داد.
      حتی در صورت تمایل میتوانید با پشتیبانی ارتباط قرار کنید تا با شما همکاری در زمینه ترجمه صورت گیرد.

      جادوی باورجادوی باور
  10. کاربر 13714 گفت:

    خوندن کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا، به درک بیشتر این برنامه کمک میکنه.
    بسیار آگاهی های فوق العاده ای هر دوی این منابع به آدم میدن..

  11. کاربر 19606 گفت:

    سلام ممنون از محتویات بسیار عااااالی شما
    نوشتین ۱۳ قسمت ولی دو بخش بیشتر نیست چرا؟

  12. کاربر 23789 گفت:

    لطفا قسمت های بعدی رو بگذارید

  13. Samanta گفت:

    دیوید ایک در برنامه کوین ترودو هم شرکت کرده بود. انسان اگاهی هست ضمن اینکه یک مقام بالا هم در دولت های گذشته امریکا داشت

    SamantaSamanta

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "دوره آموزشی فرار از ماتریکس از دیوید آیک" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone