اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

چگونه جذاب باشیم؟ باید و نباید هایی جذابیت

چگونه جذاب باشیم؟ باید و نباید هایی جذابیت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰

جذابیت همیشه یکی از مهمترین خواسته و تمایلات هر فردی در زندگی می‌باشد. مگر چه کسی دوست ندارد به یک فرد جذاب در زندگی خود تبدیل شود؟ آیا فکر می‌کنید جذاب بودن یک پسر یا دختر به ظاهر و قیافه ما بستگی دارد؟ ما می‌خواهیم در این مطلب از سایت جادوی باور به راه‌های ساده‌ای درباره سؤال چگونه جذاب باشیم برسیم.

این روش‌ها بر اساس قانون جذب انتخاب شده است و یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت می‌باشد.

تغییر رفتار و اخلاق فردی

تغییر رفتار و اخلاق کار آسانی نیست. اما اگر با روش‌های ساده ای که در ادامه اشاره می‌کنیم، تغییر پیدا کند می‌تواند شما را به فردی دیگر تبدیل کند که از جذابیت و جایگاه بالاتری نسبت به قبل برخوردار باشید. 
ما ۲۰ نکته مهم به شما یادآوری می‌کنیم تا به یک فرد جذاب تبدیل شوید :

تقویت تماس چشمی

تقویت تماس چشمی

اگر هنگام صحبت کردن با دیگران به دهان آنها نگاه می‌کنید این اخلاق را کنار بگذارید. نگاه و تماس چشمی در ارتباطات تاثیر زیادی در ایجاد اعتماد طرف مقابل به شما خواهد کرد.

لبخند بزنید!

لبخند، یکی از بالاترین اثر در ایجاد رابطه دوست داشتنی با طرف مقابل دارد. سعی کنید همیشه لبخند را هر چند ظاهری داشته باشید. افرادی که لبخند به چهره دارند بسیار جذاب تر هستند.

با اشتیاق گوش کنید.

همیشه در کنار لبخندی که می‌زنید اشتیاق را هم چاشنی کار کنید. ترکیب لبخند و اشتیاق دو روش کاملا اثر گذار در کسب محبوبیت و جذابیت فرد در ارتباط با دیگران حتی بچه‌ها دارد. به حرف‌ها و عمل طرف مقابل اگر درست است بال و پر بدید و با تشویق و هیجان سعی کنید او را در ادامه کار تشویق کنید. اینکار انرژی مثبت شما را نیز افزایش خواهد داد.

تلفن همراه را غلاف کنید!

بسیاری از افرادی که در حال صحبت هستند دوست ندارند طرف مقابل با پاسخ به تلفن یا درگیر شدن با تلفن به حرف های آنها گوش دهد. اینکار باعث ترد شدن و از دست دادن جذابیت شما خواهد شد. پس اگر تلفن شما زنگ هم خورد خیلی ساده، حتی اگر طرف مقابل هم نخواست آن را قطع کنید و به حرف طرف مقابل گوش دهید.

دست دادن مقتدرانه

دست دادن مقتدرانه

همیشه موقع دست دادن با طرق مقابل محکم و با انرژی دست دهید. اینکار باعث انتقال و دریافت انرژی مثبت با طرف مقابل شما می‌شود.
جالب است بدانید یکی از رموز دریافت پاسخ از کائنات برای موفقیت در زندگی، اشتراک گذاشتن انرژی مثبت خود با دیگران از طریق دست دادن است.

طرف خود را با اسم کوچک بخوانید!

یکی از روش‌های محبوبیت و جذاب شدن پیش طرف مقابل صدا کردن او با نام کوچک خود هست. این روش را امتحان کنید و نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید.

به حرف طرف مقابل با دقت گوش کنید.

همیشه منتظر باشید طرف مقابل حرف خود را بزند. با کارهای بیهوده تمرکز و حواس طرف را پرت نکنید. اینکار باعث ارتقای جایگاه فردی در نزد مخاطبان خواهد شد.

در تعریف خود دقت کنید

اگر شخصی از شما تعریف و تمجید کرد باید از کلمات خاص از او تشکر کنید. مانند” مرسی، این تعریف شما حس خوبی به من می‌دهد” یا “ممنون. سعی می‌کنم بهتر از این باشم.

ادامه دادن حرف

اگر به هر دلیلی حرف طرف مقابل شما قطع شد، از او بخواهید ادامه آن را تعریف کند. حتی اگر برای شما جذاب نباشد ولی باعث می‌شود از جذب انرژی مثبت طرف مقابل به رایگان استفاده کنید.

 از صمیم قلب متاسفم

اگر مخاطب شما در حین حرف‌های خود از گذشتگان و افرادی که مرده‌اند، ولی برای طرق مقابل جایگاه بالایی دارند  به او بگوید “از صمیم قلب متاسفم.” این روش برای نشان دادن درک حرف طرف مقابل و اهمیت ناراحتی و غم او با شما مهم است.

مکالمه کوتاه ممنوع!

برای شروع هر بحث و حرفی با طرف مقابل سعی کنید موضوعی را شروع کنید که هر دور مایل هستید درباره آن با هم بحث کنید. اینکار تاثیر بالایی در زیاد شدن رابطه عاطفی با شما خواهد داشت.

به زبان بدنتان دقت کنید

به زبان بدنتان دقت کنید

حرکات بدن زبان خودش را دارد. باید دقت کنید در نشستن در روبروی طرف مقابل یا نگاه کردن به چهره و چشم او ادب را رعایت کنید. قوز کردن یا دراز کردن پا یا مشغول کردن خود با وسایل در حین صحبت اصلا ایده خوبی نیست.

غر نزنید.

همه ما هیچوقت از افراد غرغرو خوشمان نمی‌آید. چرا که انرژی منفی را منقل می‌کند و باید به شدت از آن پرهیز کنید. در هنگام صحبت به مخاطب خود غر نزنید و با صبر و حوصله اعتراض خود را به زبانی دوست داشتنی به وی برسانید تا دل رنج نباشد.

اتمام مکالمه

حرف‌های آخر هر مکالمه نسبت به حرف‌های وسط و اول آن اهمیت بالایی دارد. سعی کنید حرف و مکالمه خود با تشکر و رعایت ادب با طرف مقابل به اتمام برسانید. استفاده از کلماتی موفق باشید. روتان خوش، خوشحال شدم از آشنایی با شما و غیره

همیشه سعی کنید اگر طرف مقابل خیلی حرف زد و وقت شما کم بود می‌تونید با لحن دوستانه از وی بخواهید اگر ممکن باشد حرف خود را زودتر تمام کند تا شما به کار خود برسید. نوع لحن و بیان را دقت کنید به طرف مقابل برنخورد.

لباس گرم بپوشید!

رنگ قرمز مفهوم عشق، دوست داشتن و محبت می‌باشد. اگر لباس‌های رنگ گرم و قرمز بپوشید روی فرد و طرف مقابل تاثیر شگفت انگیزی دارد. رنگ زرد یا نارنجی هر کدام جذابیت و مفهوم خاص به خود را دارد.

مقاومت نکنید!

اگر شما زن هستید و این متن را می‌خوانید باید بدانید اگر فکر می‌کنید با مخفی کردن احساس خود مردان را برای حدس و گمان ترغیب می‌کنید سخت در اشتباهید. مردان همیشه دوست دارند طرف مقابل منعطف باشد. گارد نگیرد و ساده حرف خود را منتقل کند.

طرف مقابل حتی اگر حرفی زد که باب میل شما نبود آن را به روی او نیاورید. البته این سقف مشخص دارد. اگر دیدید طرف مقابل شما مدام با میل شما سازگار نیست بدانید جز افرادی است که باید آن را از زندگی خود خط بزنید. چرا که با تولید انرژی منفی جلوی موفقیت شما را خواهد گرفت.

جذابیت صوتی

تحقیقات نشان داده مردانی که صدای زیر و بم دارند برای زنان بسیار مجذوب کننده است. و برای مرد زنانی که صدای نازک و دارند بسیار جذاب است. سعی کنید در لحن و گفتار خود تعادل صدا را نگهدارید.

اگر صدای خراب و یا خوبی ندارید باز هم نگران نباشید. چون طرف مقابل شما این درک را دارد که شما از نظر حنجره و صدا با بقیه متفاوت هستید و این را قبول خواهد کرد.

شوخ‌طبع باشید!

شوخ‌طبع بودن مختص زنان است. زنانی که در صحبت با طرف مقابل شوخ‌طبع هستند جذابیت بالایی دارند. هیچ مردی دوست ندارد با زنی اخمو و جدی حرف بزند و صرفا باعث ترد شدن می‌شود. ما در مورد این مورد در مقاله چگونه همسر جذابی باشم؟ توضیح دادیم.

مهربان باشید

یکی از رموز افزایش جذابیت مهربان بودن در عمل و رفتار است. مهم نیست چهره شما بد یا زیبا باشد. هر چقدر مهربان باشید مهربانی بر چهره زیبا داشتن پیروز می‌شود. اگر اخلاق مهربان و خوش قلبی باشید جذابیت بالاتری در جامعه پیدا خواهید کرد.

آراسته بودن

مطمین باشید هیچکس از فردی که لباس ژولیده و چین و چروک دار پوشیده خوشش نمی‌آید. در ظاهر فردی سعی کنید حتی اگر لباس ساده ای دارید تمیز باشد. موی خود را مرتب شانه کنید و آراستگی ظاهری خود را حفظ کنید. این روش یکی از تاثیرگذارترین روش‌های ایجاد جذابیت نسبت به طرف مقابل می‌باشد.

استرس نداشته باشید!

همیشه استرس کار دست آدم می‌دهد. تمرکز حرف و سخت گفتن را از آدم گرفته و باعث می‌شود در حرف زدن سست و ضعیف باشید. هر نوع استرس را از خود دور کنید. چرا که استرس نه تنها در روحیه ما اثر گذار است در ظاهر هم خود را نشان می‌دهد. هر چقدر آرامش و اعتماد به نفس بالایی داشته باشید جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت.

آرایش زیاد ممنوع

خیلی از خانم‌‍‌ها فکر می‌کنند اگر از آرایش تند و بیشتری استفاده کنند می‌توانند مردان را بیشتر به خود جذب کنند. این طرز فکر اشتباه است. هر چقدر آرایش کمتر و معقولتری باشید به همان مقدار به یک فرد قابل اعتماد و سنگین نسبتا به طرف مقابل خود تبدیل خواهید شد.

در جمع دوستانه شرکت کنید.

تحقیقات نشان داده افرادی که در تجمعات دوستانه حضور پیدا می‌کنند نسبت به افرادی که تنها بودن را ترجیع‌می دهند از محبوبیت و جذابیت بالایی برخوردار هستند. اگر این اخلاق را خود دارید و دوستان زیادی دارید سعی کنید بیشتر در جمع آنها حضور داشته باشید.

حتی اگر از نظر سنی از شما پایین یا بالا هم باشند، باز برای تقویت و جذابیت بیشتر کمک خواهد کرد. هر چقدر روحیه و اخلاق اجتماعی داشته باشید به همان مقدار از جذابیت بالایی برخوردار خواهید بود.

سخن پایانی مقاله چگونه جذاب باشیم؟

مواردی که در بالا برای افزایش جذابیت و محبوبیت اشاره کردیم تنها بخشی از راه‌های افزایش مهارت فردی در زندگی بود. سعی کنید با تغییر اخلاق و رفتارهای خود اگر دنبال جذابیت هستید، به آن دست پیدا کنید. جذابیت یکی از روش های اعتماد به نفس و دریافت انرژی مثبت و رسیدن به آرزو و خواسته‌های خود در روش قانون جذب است.

منبع

metaraz

دیدگاه‌ها

3 پاسخ به “چگونه جذاب باشیم؟ باید و نباید هایی جذابیت”

  1. کاربر 16772 گفت:

    خیلی مقاله ی بسیار عالی را ارائه دادین و ممنونم از مدیران خوب سایت جادوی باور

  2. کاربر 17787 گفت:

    جادوی فکر بزرگ میگه ، هر جور میخاید باشید ، باید آنقدر اون کارو به صورت نمایشی انجام بدید تا به اون تبدیل بشید.

  3. کاربر 17787 گفت:

    عالی بود ممنون😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone