اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
باب پراکتور ویدیو تصویری خبر خوب 2020

باب پراکتور ویدیو تصویری خبر خوب ۲۰۲۰

نام مربی: باب پراکتور - bob proctor
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 4 قسمت
مدت زمان: 330 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 1900
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
تعداد بازدید: 8,680 بازدید
تعداد نظرات: ۱۷ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

این ویدیو آموزشی از سری سخنرانی های باب پراکتور است که در سال ۲۰۲۰ و در ایام کرونا منتشر شده است که دارای محتوا و نکات آموزشی بسیار عالی برای رسیدن به موفقیت است که میتواند ایده ها و نکات کاربردی و خوبی را برای الگو برداری برای شما باشد در حال حاضر باب پراکتور شاگردان زیادی را از یک زندگی عادی و نرمال به موفقیت رسانده است 

معرفی دوره باب پراکتور

در این دوره آموزشی باب پراکتور در ۴ قسمت ۳۳۰ دقیقه ای به سخنرانی درباره قوانین جهان هستی به خصوص قانون جذب صحبت میکند ، قسمت های ابتدایی این آموزش پاسخ به سوالات شاگردان باب پراکتور اختصاص دارد که باب با نهایت دقت پاسخ کاربران را میدهد و سپس در بخش های بعدی آموزش ها و سخنانی برای رسیدن به موفقیت در زندگی از طریق ذهن و فکر را ارایه میدهد .

 

 

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

17 پاسخ به “باب پراکتور ویدیو تصویری خبر خوب ۲۰۲۰”

  1. کاربر 24637 گفت:

    سلام خدا قوت

  2. کاربر 19778 گفت:

    سلام چندمین پیامم هست چرا پیگیری نمیکنید قسمت سوم دانلود نمیشه تا وسطاش میره یهو ارور میزنه سرور پاسخ نمیدهد

    • سلام دوست من
      لینک دانلود قسمت سوم بررسی شد مشکلی وجود نداشت، همونطور که مشاهده میکنید پخش آنلاین محتوا هم به درستی کار میکند و محتوا تا انتها پخش میشود.
      اگر از طریق دکمه دانلود، موفق به دانلود نمیشوید. از طریق پخش کننده آنلاین محتوا، بر روی آیکون سه نقطه (تنظیمات) در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید و گزینه دانلود رو انتخاب کنید.
      اگر ایکون سه نقطه یا دکمه دانلود براتون نمایش داده نمیشود از مرورگر کروم استفاده کنید و یا مرورگرتون رو به آخرین نسخه اپدیت کنید.

  3. کاربر 21641 گفت:

    با سلام و سپاس از زحمات کادر جادوی باور.. آیا کتاب صوتی شما پولدار به دنیا امدید باب پراکتور را در سایت قرار خواهید داد؟ چون خود خود ایشون خیلی اصرار دارن بخونیم ولی خوب اینجا پیداش نکردم و اینکه آیا اصلا مجموعه ای هست که این کتاب رو صوتی کرده بهم معرفی کنید لطفا.

    • سلام دوست من
      درخواست شما برای ترجمه و صوتی شدن کتاب شما پولدار به دنیا آمدید باب پراکتور ثبت شد، در صورتی که درخواست برای قرار دادن این کتاب بر روی سایت زیاد باشد، کتاب در سایت قرار داده خواهد شد.

  4. کاربر 15364 گفت:

    سلام
    اگه سمینار پارادایم شیفت رو هم به سایت اضافه کنید . که کامل میشه . کنار کوین ترودو و ناپلئون هیل .
    امیدوارم تو برنامه تون باشه در کوتاه مدت .

  5. کاربر 10051 گفت:

    سپاسگزارتمام عوامل سایت جادوی باور🙏🙏🌹🌹

  6. کاربر 8383 گفت:

    سلام و وقت بخیر
    ممنون از سایت عالی و پر محتواتون
    ببخشید خواستم بگم من چند روز پیش مجددا شارژ ۶ ماهه خریدم. با اینکه حدود دو هفته تا پایان شارژم وقت بود ولی محتوای سایت برام لود نمیشد. من مجددا شارژ ۶ ماهه خریدم و از حسابم پول کسر شده ولی محتوای سایت کماکان برایمن لود نمیشه. به پشتیبانی هم پیام دادم ولی جواب ندادن. چیکار باید بکنم؟ ممنوم میشم پیگیری بفرمایید

  7. کاربر 8383 گفت:

    سلام و وقت بخیر
    خواستم بپرسم قسمت سوم کی ارایه میشه؟
    ممنون از تیم خوب شما و همکارانتون

  8. کاربر 9341 گفت:

    سلام. چرا قسمت سوم رو آپلود نمی کنین؟

  9. کاربر 9296 گفت:

    بسیار قسمت اول باب پراکتوز پر محتوا و زیباست از تیم پر انرژی وبا انگیزه سایت جادوی باور به خاطر نشر این ویدیو تشکر ویژه دارم و امیدوارم روزی برسه که همه این ویدیو ها دوبله بشه که ما بهتر بتوانیم محتوای آن را درک کنیم

  10. کاربر 4786 گفت:

    یک دنیا سپاس 🌸🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "باب پراکتور ویدیو تصویری خبر خوب ۲۰۲۰" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone