اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون - فراتر از محدودیت

مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون – فراتر از محدودیت

نام مربی: بروس لیپتون
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1 قسمت
مدت زمان: 93 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 489 مگابایت
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
تعداد بازدید: 3,160 بازدید
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

روپرت شلدریک و بروس لیپتون، دو ذهن شگفت‌ انگیز در ۱۰ آگوست سال ۲۰۰۷  در سیاتل، واشنگتن گرد هم آمدند تا بشریت را فراتر از محدودیت‌ های معمولی ببرند. جایگاه شما فراتر از جایی هستید که در آن ایستاده اید. شما به کمک این مصاحبه میتوانید سطح کیفی زندگیتان را چندین مرحله بالاتر ببرید.

دکتر روپرت شلدریک (Rupert Sheldrake) یکی از نوآورترین بیولوژیست‌های دنیاست. او بیشتر به خاطر تئوری میدان‌های مورفیک و رزونانس مورفیک شناخته شده است. شلدریک دکترای خود را از دانشگاه کمبریج انگلستان دریافت کرده است. در سال ۲۰۰۵ کالج ترینیتی واقع در دانشگاه کمبریج بورسیه تحقیقی پرتورک رو به ایشان اهدا کرد.

دکتر بروس لیپتون (Bruce Lipton) یک مقام علمی رسمی با شهرت جهانی است. او پلی بین علم و روح ایجاد کرد که همین موضوع باعث شهرت وی شد. او نویسنده کتاب پرفروش بیولوژی باور است.

در مصاحبه “فراتر از محدودیت” این دو نابغه درباره محدودیت های بشریت صحبت میکنند و تلاش دارند تا این محدودیت ها را بشکنند و انسان را به درجات بالاتر برسانند.

مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون شامل صحبت ها و سخنان کاملا علمی و اثبات شده می باشد. به شما پیشنهاد میکنیم در صورتی که دارای مطالعه عملی در این زمینه هستید این مصاحبه را مشاهده کنید. در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم دوره سیم کشی مجدد ذهن (rewired) از دکتر جو دیسپنزا را مشاهده کنید که از نظر محتوا با این مصاحبه یکسان است و به صورت عمومی تر آموزش داده میشود. (برای دانلود این دوره روی تصویر زیر کلیک کنید.)

دوره آموزشی Rewired از دکتر جو دیسپنزا

مشاهده آنلاین و دانلود مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون با موضوع فراتر از محدودیت و سایر محتویات وب سایت جادوی باور برای مشترکین ویژه رایگان و بدون محدودیت می باشد.

درباره مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون

بخشی از سخنان بروس لیپتون در این مصاحبه را میتونید در قسمت زیر مطالعه کنید:

سلول یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده انسان است، پس اگر درباره یک سلول حرف بزنم یا یک انسان، راجب یک چیز مشترک حرف میزنم.

پوست سلول خیلی شبیه به پوست یک انسان است. پوست، مرزی است که درونیات یک سلول را دربرمیگیرد ولی قابلیت بررسی کردن محیط را هم دارد. پس سلول هم مثل ما است ما بینی، چشم، گوش و این همه گیرنده داریم؛ سلول‌ها هم همین چیزهایی را دارند ولی به شکل میکرویی.

سلول ها محیط را میتوانند بررسی کنند و واقعیت این است که وقتی من اولین بار سلول‌ها را دیدم آنها را موجوداتی هوشمند می دیدم نه اجسام متحرک در آب که مثه آمیب یا پارامیسیوم بروند یک گوشه و مجدد برگردند و این کار را مدام تکرار کنند.

من آنها را مانند یک انسان می دیدم و این رابطه خیلی جالب است. تمام کارکردهای درون بدن یک انسان در تک‌تک سلول‌ها وجود دارند سلول‌ها سیستم‌های جذب و دفع و تولید مثل و تنفس دارند.

حتی تک تک سلول‌ها سیستم ایمنی دارند ارتباطی که برای من خیلی جالب بود درک من از این بود که چیزهابی که سلول‌ها در محیط خودشان بررسی میکنند زندگی‌ های آنها را تغییر میدهد! من ظرفی داشتم که سلول ها را آن پرورش می دادم نکته ساده‌ای که موقع پرورش دادن سلول‌ها یاد میگیرید این است که اگر محیط چندان خوب نباشد سلول ها مریض میشوند و میمیرند.

اما اگر این ظروف را برداریم و بزاریم در یک محیط بهتر سلول‌ها به سرعت خوب میشوند و رشد و پیشرفت میکنند. این مورد در انسان و سلول مشابه است.

با اینکه ما خودمان را موجوداتی انفرادی و فردی میبینم البته این یک درک غلط است اما با اینحال اگر محیطی که در آن زندگی میکنیم خوب نباشد ما از پای در خواهیم آمد.

اما در محیط سالم، پر انرژی و نشاط آور سریعا رشد و پیشرفت خواهیم کرد و دنیای بهتری برای خودمان میسازیم.

برای مشاهده ادامه این مصاحبه از طریق دکمه دانلود محتوا در ابتدای صفحه نسبت به دانلود محتوا اقدام کنید.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون – فراتر از محدودیت”

  1. کاربر 25777 گفت:

    به نظرم قسمتهای بعدی هم داره که هنوز منتشر نشده ممنونم که همینطور عالی ادامه میدید مناظره جالبی بود

  2. کاربر 24637 گفت:

    این سمینار عالی بود،از اسمش هم معلوم بود

  3. کاربر 15084 گفت:

    سلام وقت بخیر دوست عزیز ممنون از سایت خوبتون
    این مناظره رو دیدم متوجه شدم که ادامه داره که در داخلش میگن فردا اینو میگیم و … کی ادامه این مناظره رو پخش میکنین ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "مصاحبه روپرت شلدریک و بروس لیپتون – فراتر از محدودیت" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone