اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

لیست ثروتمند ترین افراد ایران + عکس و شغل آنها

لیست ثروتمند ترین افراد ایران + عکس و شغل آنها

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

ثروتمند ترین افراد ایران چه کسانی هستند؟ شغل این افراد چیست؟ چگونه توانسته اند به این همه ثروت دست پیدا کنند؟

در این بخش از سایت جادوی باور، یک لیست از ثروتمند ترین افراد ایرانی برای شما آماده کرده ایم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱. اسدالله عسگر اولادی

اسدالله عسگر اولادی

اسدالله عسگر اولادی شناخته شده ترین بازرگانی است که در زمینه صادرات خشکبار فعالیت می کند و پس از موفقیت در این زمینه، در دوران بعد از انقلاب از اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران بود. ایشان در ۱۵ اسفند ۱۳۱۲ در تهران به دنیا آمد.

آقای اولادی برادری به نام حبیب الله عسگر اولادی دارد که فعالیت ایشان در زمینه سیاست بود و در چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نامزد شده بودند و همچنین وزیر بازرگانی در دوران موقت رئیس جمهور موقت، حجت الاسلام و المسلین مهدوی کنی بودند که در ۱۴ آبان ۱۳۹۲ فوت کردند.

اغلب صادرات خشکبار آقای اسدلله عسگر اولادی پسته، میوه های خشک شده و زیره بود که درآمد زیادی برای ایشان رقم خورد.

ایشان علاوه بر صادرات، واردات محصولات لوازم خانگی را نیز بر عهده داشتند. برآورد مالی که از ثروت ایشان در سال۱۳۸۲ (۲۰۰۳) توسط مجله فوربز، حدود ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شد. از خصوصیات اخلاقی آقای اولادی، تواضع و کار های خیریه ایشان بود که بار ها می گفتند من عضو کوچکی از بازرگانان و خیرین هستم که کار های زیادی مانده است تا برای شادی کودکان کار انجام دهم.

در نهایت ایشان در شهریور ۱۳۹۸ بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان گاندی فوت کردند.

۲. ثروتمند ترین افراد ایران: پیر امیدیار

عشق و ازدواج پیر امیدیار

پیر مراد امیدیار یا همان پیر امیدیار یکی دیگر از ثروتمندترین کسانی است که در این لیست رده دوم را به خود اختصاص داده است. در کودکی اسم ایشان پرویز مراد امیدیار بود که پس از مهاجرت، نام خود را به پیر تغییر دادند.

ایشان در ۲۱ ژوئن ۱۹۶۷ (۳۱ خرداد ۱۳۴۶) در پاریس به دنیا آمد.

آقای امیدیار با ایجاد وب سایتی جهت تخفیف و حراج های فروشگاهی، توانست ثروت خود را تا سال ۱۹۹۹(۱۳۷۸) ، حدود ۳/۱ میلیون دلار کند. وب سایتی که ای بی (e bay) نام داشت.

این وب سایت به این دلیل رونق گرفت که اولین وب سایتی بود که در زمینه تخفیف ها در سال ۱۹۹۵ (۱۳۷۴) ایجاد شده بود تا پلی برای ارتباط بهتر بین فروشنده خریدار ایجاد شود.

تا سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) این وب سایت سود خالص ۴۴۱ میلیون دلاری به همراه داشته بود که باعث شد تا نام پیر مراد امیدیار را بین ثروتمند ترین افراد ایرانی دیده شود.

۳. یعقوب قرمزیان و پسران

یعقوب قرمزیان و پسران

یعقوب قرمزیان از جمله افراد ثروتمندانی است که با سفر به کانادا، در زمینه فرش فعالیت کرد.

او با واردات، تولید و پخش فرش های دستبافت، در کانادا توانست نام خود را بر سر زبان ها بی اندازد.

پس از رونق کسب و کار، به فکر ایجاد فروشگاه در ایالت های آمریکا و کانادا افتاد و در همین زمان به فعالیت های املاکی روی آورد و با خرید و فروش املاک و مستغلات (اموال غیر قابل انتقال مانند زمین کشاورزی و زمین) ثروت خود را افزود.

پس از فوت یعقوب قرمزیان در سال ۲۰۰۰ (۱۳۷۹)، پسران ایشان با ادامه راه او، ثروت این خانواده را به ۴ میلیارد دلار رساندند. پسران یعقوب قرمزیان در سال۱۹۸۱ (۱۳۵۹) فروشگاه بزرگی به نام وست ادمونتون مال را در کانادا تاسیس کردند که در سال ۲۰۰۴ (۱۳۸۳) به بزرگترین فروشگاه مرکز خرید تبدیل شده بود.

۴. اردوان فرهاد مشیری

اردوان مشیری و خانواده

اردوان فرهاد مشیری یکی از موفق ترین تاجران ایرانی انگلیسی است که در زمینه سرمایه گذاری در شرکت های فولاد و انرژی، توانسته است بخش زیادی از سهام این شرکت ها را در بریتانیا (انگلستان) و روسیه را به نام خود ثبت کند.

او همچنین در انگستان مالک باشگاه فوتبال با قدمت اورتون است.

آقای مشیری در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۳۴ در ایران به دنیا آمد که فارغ التحصیل از دانشگاه لندن است. برآورد مالی که سایت فوربز از ایشان انجام داده بود، ثروت اردوان فرهاد مشیری را در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶)، ۳/۲ میلیارد دلار تخمین زده شد.

۵. ثروتمند ترین افراد ایران: امید کردستانی

امید کردستانی و همسرش

امید کردستانی در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد و پس از پایان دوران ابتدایی خود در ایران، به همراه خانواده به ایالت متحده مهاجرت کرد.

 او در آمریکا در شرکتی مشغول به کار شد که در زمینه ایجاد وب سایت فعال بود. او سایتی به نام نت اسکیپ را ایجاد کرد که در کمتر از دو سال توانست ۸۸ میلیون دلار درآمد خالص را به ۲۰۰ میلیون دلار سود خالص تبدیل کند.

این موضوع باعث شد تا در سال ۲۰۰۶ (۱۳۸۵) به اولین مدیر کسب و کار در گوگل تبدیل شود و در همین سال یوتوب را برای گوگل خریداری کرد.

میزان ثروت او در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ توسط مجله فوربز تخمین زده شد که از ۲/۲ میلیارد دلار به ۴/۱ میلیارد دلار کاهش یافته است.

۶. حسن خسروشاهی

حسن خسروشاهی

حسن خسروشاهی از موفق ترین کار آفرینانی است که شرکت بزرگ صنایع خوراکی مینو را تاسیس کرد.

آقای خسرو شاهی در سال ۱ ژانویه ۱۹۴۰ میلادی (۱۰ دی ۱۳۱۸ شمسی) در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل در دو رشته حقوق و اقتصاد از دانشگاه تهران است.

او در سال ۱۳۵۷ با تاسیس شرکتی به نام مینو، محصولات خوراکی همچون ویفر، بیسکوئیت، پفک و تافی را به بازار عرضه می کرد.

در زمان انقلاب نیز اموال او همچون اموال و دارایی های شاهنشاهی مصادره شد. به همین خاطر او قبل از جنگ تحمیلی به کانادا مهاجرت می کند و در شهر ونکوور، فروشگاهی به نام فیوچر شاپ جهت فروش لوازم خانگی و ابزار الکترونکی را تاسیس می کند.

در حال حاضر این فروشگاه در کانادا ۹۰ شعبه با ۸۰۰۰ کارمند را در زیر مجموعه خود قرار داده است. مدت ها بعد نام این فروشگاه به بست بای تغییر داده شد که طی مجله فوربز، برآورد مالی ایشان حدود ۲ میلیارد دلار تخمین زده شد.

۷. ثروتمند ترین افراد ایران: خانواده معراج

ثروتمند ترین افراد ایران: خانواده معراج

خانواده معراج از خانواده های یهودی با ریشه ای ایرانی هستند که در اورنج واقع در ایالت کالیفرنیا اقامت دارند.

پس از تاسیس شرکت چف آمریکا درسال ۱۹۷۰ (۱۳۴۸)، این شرکت را به شرکت نستله که جهت تولید مواد غذایی و آشامیدنی بود، واگذار کرد.

فعالیت شرکت چف نیز همانند شرکت نستله، از تولید کنندگان موادی غذایی و مکمل ها  بود. در طی این واگذاری در سال ۲۰۰۲ (۱۳۸۱) برآورد مالی توسط مجله فوربز انجام شد، ثروتشان حدود ۳/۲ میلیارد دلار تخمین زده شد.

پسران معراج به نام های دیوید و پل درسال ۱۹۸۳ (۱۳۶۱) شرکتی با کاربری تولید ساندویچ های منجمد و پخش آنها میزان داراییشان به حدود ۵/۴ میلیارد دلار رسید. این شرکت به نام هات پاکتس معرفی شد که در شهرهای سولون، اوهایو و ارواین شعبه دارد.

۸. داوود آلیانس

داوود آلیانس

داوود آلیانس یکی از موفق ترین تاجران ایرانی – انگلستانی است که از سیاستمداران دموکرات بود.

آقای آلیانس در ۱۵ ژوئن ۱۹۳۲ میلادی (۲۴ دی ۱۳۱۰ شمسی) در کاشان به دنیا آمد که مذهب ایشان یهودی است.

پدر داوود پس از تکمیل دوران ابتدایی، او را به بازار کار فرستاد و داوود از کودکی در بین بازاریان کاشان کار می کرد.

چند سال بعد به انگلستان رفت و در شهر منچستر، در کارخانه قالی بافی مشغول به کار شد. بعد از پنج سال این کارخانه ورشکسته شد ولی آقای آلیانس این شرکت را خرید و با رونق دادن به کار، درآمد زایی کرد.

پس از موفقیت این کارخانه، کارخانه های دیگری را به نام خود ثبت کرد و تعداد کارخانه های خود را در ۶۵ کشور دیگر گسترش داد تا جایی که به او لقب امپراطور نساجی دادند. طی برآورد مالی که از ثروت ایشان توسط مجله فوربز در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸)، ثروتشان حدود ۴۱۰ میلیون پوند تخمین زده شد.

۹. مانی مشعوف

مانی مشعوف

مانی مشعوف یکی از کارآفرینان در زمینه تهیه پوشاک است که در ۶ ژوئیه ۱۹۳۸ میلادی (۱۶ خرداد ۱۳۱۷ شمسی) در تهران متولد شد.

او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو است و برند به به (BeBe) را تاسیس کرده است.

ایشان با طراحی و استفاده از رنگ های گوناگون سبک جدیدی از پوشاک را ابداع کردند و به همین خاطر مشهور شدند طی برآورد مالی که توسط مجله فوربز در سال ۲۰۰۶ به عمل آمد، ثروت ایشان حدود ۵/۱ میلیون دلار تخمین زده شد.

۱۰. اسحاق لاریان

اسحاق لاریان

اسحاق لاریان مدیر عامل کمپانی بزرگ تولید کننده اسباب بازی برای کودکان است که این کمپانی در سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۸) با نام MGA Entertainment معرفی شد.

آقای لاریان در ۲۸ مارس ۱۹۵۴ میلادی (۸ فروردین ۱۳۳۳ شمسی) در کاشان و خانواده ای یهودی به دنیا آمد.

بعد از پایان دوران دبیرستان از دبیرستان خوارزمی در تهران، با پولی که از پدر دریافت کرد به آمریکا رفت و در آنجا به رستورانی جهت کار مراجعه کرد.

ایشان در رشته مهندسی عمران از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا فارغ التحصیل شد و در سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۸) به کمک برادر خود به واردات و فروش اسباب بازی پرداخت. او با ساخت انواع جدیدی از اسباب بازی ها به نام های سینگینگ بانسینگینگ و برتز در سال های ۱۳۸۰ سود زیادی را به نفع خود کسب کرد.

۱۱. ثروتمند ترین افراد ایران: مانی خوشبین

مانی خوشبین

مانی خوشبین یک کارآفرین، سرمایه گذار، سخنران و نویسنده ایرانی الاصل است. اگر به ماشین های سوپر اسپرت و خاص علاقه داشته باشید حتما نام مانی خوشبین به گوش تان خورده؛ چرا که او یک کلکسیون از برترین محصولات شرکت های خودرو سازی جهان را دارد.

مانی خوشبین در ۱۴ ژانویهٔ ۱۹۷۱ میلادی (۱۴ دی سال ۱۳۴۹ شمسی) در تهران بدنیا آمد.

درست وقتی که مانی ۱۴ سال داشت پدر و مادرش تصمیم گرفتند برای زندگی کردن به آمریکا مهاجرت کنند. یکی از دلایل مهاجرت آنها نزدیک شدن سن مانی به سن سربازی رفتن بود.

مانی خوشبین از طریق فعالیت در زمینه املاک و مستغلات و سرمایه گذاری هایش در زمینه های مختلف، توانسته است به ثروتی حدود ۸.۱ میلیارد دلار دست پیدا کند.

۱۲. کوروش منصوری

کوروش منصوری

کوروش منصوری در سال ۱۳۳۹ شمسی (۱۹۶۰ میلادی) در کلاردشت، واقع در مازندران به دنیا آمد.

پس از پایان دوره دبیرستان و قبل از شروع جنگ تحمیلی در ایران، او به همراه خانوده اش به انگلستان مهاجرت کردند.  او در انگلستان با دیدن خودروهای انگلستانی، به خودروسازی علاقه زیادی پیدا کرد.

حاصل این علاقه زیاد نسبت به خودرو، تاسیس شرکت منصوری (Mansory) در زمینه طراحی و تیون کردن (تنظیم و ارتقا) خودرو بود.

شرکت منصوری در حال حاضر با بزرگترین برند های خودرو سازی جهان مانند: بنز، بی ام دابلیو، استون مارتین و… همکاری میکند. 

۱۳. ثروتمند ترین افراد ایران: احد عظیم زاده

احد عظیم زاده

احد عظیم زاده در ۱۰ آذر سال ۱۳۳۶، در روستایی به نام اسفنجان که از توابع اسکو در آذربایجان شرقی می باشد، متولد شده است. 

آقای عظیم زاده با صادرات فرش به کشور هایی نظیر آلمان، سوییس، چین و … توانست تا نام خود را در بین ثروتمند ترین افراد ایران جای دهد.

او تمام سرمایه خود را در داخل ایران نگاه میدارد و با سرمایه گذاری در پروژه هایی مانند “قو، الماس خاورمیانه” توانسته است علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی، نام خود را بر سر زبان ها بی اندازد. 

دیدگاه‌ها

36 پاسخ به “لیست ثروتمند ترین افراد ایران + عکس و شغل آنها”

  1. Emad گفت:

    جمله ای که بیلگیتس میگه همه ثروتمندان میگن
    باپرن من سرمایه من .

    ثروتمند شدن تنها به باورها مربوطه .
    متاسفانه باورهامون مسوم شده.
    از طریق برداشتمون الگوهامون .وقتی من از بچگی هرچی دیدم و شنیدم که ثروتمندان ادم های دزد و ملاهبردارو خدا نشناسن که خون بدبخت بیچاره هارو توشیشه کردن خدا نشناسن چسبیدن به دنبال مال دنیا دنیا بخاطر ۲ روز دنیا اون دنیا رو از دست میدن . اون بدبخت بیچاره ای که نون نداره بخوره میره بهشت …….

    درصورتی که برعکسه . خدا این همه زحمت کشید نعمت های بیشمار افرید من اگه استفاده نکنم منم که ناشکری کردم میرم جهنم.
    چرا تمام پیامبران امام هاو….. ثروتمند بودن ؟

    باید باورهامون رو تغییر بدیم دیگه پولدارهارو زیر سوال نبریم دیگه به چیزی اون بیرون قدرت ندیم .
    چون مهاجرت کردن. چون خانواده پولدار داشتن . چون پارتی داشتن چون……..

    ۸۵٪ ثروتمندان از دل فقز اومدن

    EmadEmad
  2. مجتبی گفت:

    شهید ادواردو آنیلی :

    زمانی که ما در آن زندگی می‌کنیم دوران افول ارزش‌هاست؛ تنها هدف و اسطوره، پول جمع‌کردن است. پول‌پرستی بسیار بدتر از موادمخدر است. ما همه از رواج موادمخدر در میان جوانان نگرانیم، ولی متوجه نیستیم که در حال ورود به دنیایی هستیم که اساس آن بر میزان حساب بانکی اشخاص پایه‌ریزی شده است، اما تمام این‌ها پایان می‌یابند و به اعتقاد من در آینده پس از یک شبه‌رنسانس وارد عصری می‌شویم که دیگر بر پایه خردگرایی و تجربه‌گرایی دکارت نیست.»

    و از او نقل شده است که: «من دنیا را طور دیگری می‌بینم. دنیای من دنیای خالص است. مثل الماس است که ماده‌ای خالص است… من شیعه هستم. شیعه تک است. چیزی دارد که سایر ادیان ندارند و آن وابستگی به ولایت اهل‌بیت (ع) است. اهل‌بیتی که هر کدامشان تک و بدون مشابه هستند. ما تنها یک امام علی (ع) داریم، یک امام حسین (ع) که تک است. کاری که امام حسین (ع) کرد را هیچ‌کسی در تاریخ نکرد… همه این اهل‌بیت (ع) منحصربه‌فرد و تک هستند و این مشخصه شیعه است… اگر بتوانیم در مسائل فرهنگی این را به جوامع غیرمسلمان انتقال بدهیم، این الماس‌بودن را می‌پذیرند. زیرا شیعه الماس است… شیعه مانند دنیایی است که جداگانه و زنده در این دنیا وجود دارد. اذان شیعه تک است، نمازش تک است و مهم‌تر از همه اینکه اهل‌بیت (ع) و رهبران اصیل دارد.»

    مجتبیمجتبی
  3. مجتبی گفت:

    سلام

    روزی انسان هیچ ارتباطی با میزان ثروت نداره، روزی بهره ای هست که انسان از زندگی می بره و فقط باید تلاش معقول داشته باشی و روزیت خواهدرسید

    تو این دنیا هیچ لذتی وجود نداره بلکه همه دفع درد هست مثلا تا گرسنه نباشی لذت خوردن نمی بری، تا تشنه نشی لذت آشامیدنی نیست و…

    پس چه فایده داره که میزان صفرهای حساب بانکی تو چقدر باشه! برای تو فرقی نخواهد داشت ولی برای اضافه شدن یه صفر بی ارزش برای تو، چقدر انسان باید از حداقل‌های زندگی محروم بشن و دین اونا رو گردنت بمونه

    پس پولداری جز بدبختی نیست، مسابقه ای که پایان نداره تا مرگ

    اگه قراره جمع کنیم بذاریم برای دیگران که بخورن و فحش بدن چه فایده ای داره

    اگه قراره جمع کنیم بعد به همونهایی که ازشون گرفتیم کمک کنیم باز هم چه فایده

    پس بهتره درآمدی منصفانه و کاری مفید به حال اجتماع داشته باشیم و اگه ثروتی هم ایجاد شد حقوق مستضعفین رو بپردازیم که روزی ما جای دیگه رقم میخوره

    مجتبیمجتبی
  4. علی گفت:

    سلام آدمهای پولدار را دیدید غصه تان زیاد شد و حالا حسرت می خورید، هر وقت آدم پولدار دیدی بفکر از خود پایین تر از خودمان باشیم، خیلی ها سرمایه دارند ولی دکتر گفته فقط باید نان خشک بخوری والا مریضی ات عود میکنه ووو..
    ما وچوپان هر دو در یک چمنیم
    وقت مردن هردو دریک کفنیم

    علیعلی
  5. احمد گفت:

    ۳۰ سال کار کردم با بیماری بازنشسته شدم تمام سرمایه ۳۰ سالم تو بانک بود در عرض چند سال به خاطر بی ارزش شدن پول تمام دارای ۳۰ سالم نصیب دولت شد حالا به لطف دولت عزیز با بدبختی زندگی میکنم. سالم زندگی کردن تو این زمونه خیلی سخته شب میخوابی صبح پا شی میبینی بدبخت شدی. ماشاالله به مسئولین

    احمداحمد
  6. پویا ر.. گفت:

    سلام پدر بی پولی بسوزه که بخاطرش بچه خودمو از دست دادم اما هیچوقت گدایی نکردم روی ماشین مردم تو پالایشگاه تو معدن جون کندم با ۴۰ سال سن اما دستم رو جلوی کسی دراز نکردم خدا بهم نده هم بازم میگم خداروشکر تنم سالمه کار میکنم خرج زندگیمو در میارم ..پس منت پولدارها و نکشین بهتره چون اونا اگه کمک کن بودن نمیتونستن تا این حد سرمایه و پول جمع کنند..حق نگهدارتون.🌹

    پویا ر..پویا ر..
  7. مصطفی شهیکی گفت:

    سلام بنده یک فقیرازبلوچ استان کرمان هستم ازشهرزلزله زده بم خیلی علاقه به هنرمندی دارم هرچی کارمیکنم نمیتوانم وسایل ارکستموتکمیل کنم ۳سال کارکردم تایک کیبوردبخرم قبلا باشریکم شریکداربودیم بدنبود راضی بودم ازکارالان تنهام کسی تونست بهم کمک کنه مااززلزله زدگان بم هستیم

    مصطفی شهیکیمصطفی شهیکی
  8. محسن گفت:

    باسلام…من تو کار نصب کابینت بودم که تو ی خونه کار تموم ابزارهامو دزد برد و دیگه نتونستم ابزارامو بخرم و به کار سابقم برگردم و علاف این شغل و اون شغل و بیکاری و خلاصه دیگه نتونستم درست کار کنم!!!😪😪😪

    اگه کسی باشه که اندازه پول ابزارها بهم قرض بده که پیش پول این افراد ثروتمند چیزی نیست و هرکاری بخواهد براشون انجام میدم و هرجور بتونم بهشون برمیگردونم…حالا اختیار با خودتون که ی جوونی رو به کار و حرفه اصلی خودش برمیگردونید

    محسنمحسن
  9. علی هاشمی گفت:

    سلام
    خداوند ثروت فرد دستگیر را بیشتر کند
    خیلی محتاج کمک مالی هستم حمل بر بی ادبی نباشه از افراد ثروتمند دستگیر تقاضای یاری دارم
    هر کار درستی باشه براشون انجام میدم تا جبران کنم
    یاحق….

    علی هاشمیعلی هاشمی
  10. علیرضا گفت:

    سلام
    کسانیکه از اندک متاع دنیا بهره مند میشوند علت‌هایی دارد که از اساسی ترینش واگذاری آخرت بخاطر دنیاست.
    کسانیکه دربست در اختیار شیطان هستند و برای رضایت آن کار میکنند که از دنیا بهره مند شوند خداوند از متاع دنیا اندکی بهره مندشان میکند ولی از آخرت بی بهره هستند.
    بنظر بنده هم بسیار اشتباه است برای بهره کوتاه دنیا هزاران سال در آخرت در عذاب باشیم.
    انتخاب با شماست.

    علیرضاعلیرضا
  11. فرشاددرخشان گفت:

    یه عارف و فیلسوف هستم هیچی پول ندارم ولی (آرامش و خوشحالی و آگاهی زیادی دارم) نصفشو میفروشم ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیارد
    هر کی توانایی‌شان داره بیاد بخره به شرط نایاب بودن

    فرشاددرخشانفرشاددرخشان
  12. مصطفی رحیمی گفت:

    خوشبحالشون پول که باشه همه چیز هست

    مصطفی رحیمیمصطفی رحیمی
  13. علی گفت:

    سلام
    پول زیاده، ثروت زیاده، ثروتمند هم زیاده و هر روز باران نعمت و ثروت الهی به مقدار بی نهایت داره می باره اما هرکدام از ما به مقدار درک خودمون میتونیم از این ثروت و از این بارش الهی بهره ببریم.

    علیعلی
  14. احمد گفت:

    در ایران چون آمار ها دقیق نیست و همچنین افراد تمایلی به نشان دادن دارایی هایشان ندارند نمیشه این لیست رو دقیق دونست
    وگرنه کافیه یه سرچ تو نت بزنید و اسم آقای غلامحسین مطهری (مالک باستی هیلز لولسان و مجتمع های پتروشیمی) یا برادران نجفی رو سرچ کنید

    احمداحمد
  15. فاطمه گفت:

    سلام تورو به امام حسین یکی ادرس شخصی که میتونه به من کمک کنه بهم بده به این ماه محرم قسم بخاطر بی پولی زندگیم داره از هم میپاشه یه بچه دارم ۷ ماه که از خونه بابامم با یه بچه چون شوهرم توان مالی نداره که خونه اجاره کنیم 💔😭

    فاطمهفاطمه
  16. فرزاد گفت:

    اگه راست میگین پس چرا اسم من تو لیست نیست؟!

    فرزادفرزاد
  17. King v گفت:

    ببینید این چیزا به نظر من کار خدا نیست
    یعنی منظورم این نیست که فکر کنید خدا کاری نمیکنه و مهم نیست که خدا بخواد یا نه ولی
    این کارا بیشتر کار خود آدمه چون اگ آدم کاری نکنه همینجوری که پول نمیاد تو حساب وقتی کسی کار میکنه و پول درمیاره نمیشه گفت خدا بهش پول داده اینو همیشه بدونین که خدا چیزی رو به آدم نامیده آدم خودش باید اونو بدست بیاره و خدا فقط باعث این میشه که اون وسیله یا شخصی که به دست آوردی یا با روزی و خوب باشه یا بد و چیزی باشه که برای آدم نسازه
    چون کم آدم نیستن که خیلی انسان های بد و عوضی هستن ولی بسیار قدرتمندن و پولدار
    ولی هیچ وقت زندگی خوبی ندارن

    King vKing v
  18. Zohreh گفت:

    الهی به امید تو
    اون هایی که ثروتمند شدن به وجود خدا ایمان آوردن و به هیچکسی جز خدا قدرت ندادن
    اون ها قانون جذب رو درک کردن و دانشجو دانشگاه خوشبختی خدا شدن …
    الهی شکرت انسان های ثروتمند وجود داره

    ZohrehZohreh
  19. هیچکس گفت:

    همشون مهاجرت کردند 😐😂

    هیچکسهیچکس
  20. پاشنه طلا گفت:

    حقیقتش من راحت میتونم تریالدر بشم،
    ولی خودم علاقه ای ندارم
    واقعیتش چون وقتی که میمیرم، به دردم دیگه نمیخوره، میخوام چکار؟ 😂😂😂

    پاشنه طلاپاشنه طلا
  21. یزدان گفت:

    ایران طلاست، راحت میتونید ثروتمند بشید به شرطی که برای هر چیزی وقت نذاری و فقط در کاری که بهش علاقه داری فعالیت کنی

    یزدانیزدان
  22. رضا سعید گفت:

    سلام لطفا لیست ۱۰۰ یا ۲۰۰ ثروتمند ایرانی رو بنویسید تا ببینیم اوضاع از چی قراره…

    رضا سعیدرضا سعید
  23. حسین گفت:

    اطلاعات‌ غلط… فرق میلیون با میلیارد دلار رو نمیدونید
    در این مورد یه تحقیق کنید بعد بیایید این عدد و ارقام رو بنویسید

    حسینحسین
  24. پارسا مهر گفت:

    تا توی ایران هستی فکر پولدار شدن را نکن همین که از گرسنگی نمیری جای شکر داره

    پارسا مهرپارسا مهر
  25. فتحی گفت:

    یک لیست هم از فقیرترین و بی چیز ترین افراد ایرانی منتشر نمایید تا حداقل در این زمینه اسم امثال من هم به گوش هموطنان برسه و گمنام نمانیم.

    فتحیفتحی
  26. مهدی مظفریان گفت:

    سلام منم واقعا دوست دارم ثروتمند بشم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم.

    مهدی مظفریانمهدی مظفریان
  27. حسین حاصلی گفت:

    سلام من خیلی ارزو داشتم به ی خواسته خود برسم خیلی هم زحمت کشیدم اما نشد تو ملکت باید یا پشت داشته باشی یا ی مشت پول من هنوز دارم به خواستم فکر میکنم مجانی هم نمیخوام از راهی که خودشون پیدا میکنن خدا وکیلی اگر راهی هست بگن ماهم پولدار شویم ارزو بر جوانان عیب نیست خواسته من چون راننده هستم از بس با ماشینها فرسوده کار کردم فقط داشتن ی دونه اف اچ ۵۰۰ هست یا حق امید به دیدن ارزو

    حسین حاصلیحسین حاصلی
  28. Mobin گفت:

    سلام امیدکردستانی در سال ۱۳۴۳ در شهر پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به دنیا آمد نه در تهران

    MobinMobin
  29. ارمان گفت:

    داداش اونایی که میگن تو ایران نمیشه ثروتمند شد
    اگ یکم بیشتر بهش فکر کنی میفهمی که اینجا برای فریب دادن دولت بهترین جاست اینجا خیلی فرصت پولدار شدن وجود داره با وجود تورم ۷۹ درصدی فقط یکم توجه کن به فرصت ها همین. لازم نیست حتما آمریکا باشی تا ثروتمند شی منم میخوام برم دبی ولی واقعا میخوام اینجا بهترین باشم تا اونجا بتونم بهترین باشم

    ارمانارمان
  30. نیما گفت:

    ثروتمندان ایران تو کشور در ۱۲سال گذشته به اندازه ۴۰۰۰درصد از ثروت خود را از دست داده اند چرا که ارزش پول و دارایی ملی ۴۰برابر ضعیف تر شده است.
    تازه با توجه به غیر واقعی بودن قیمت زمین و املاک و خودرو و… در ایران به سرعت چندهزار درصد دیگر هم از دست خواهد رفت.
    ثروتمندترین فرد ایران به درستی با تبدیل ثروت خود به ارز دیجیتال توانست از این تله بگریزد.

    نیمانیما
  31. جمیل گفت:

    ایران بهترین جا برای ثروتمند شدن است

    جمیلجمیل
  32. فلورا گفت:

    پس معلومه خارج از ایران با زحمت کشیدن میشه رفاه کامل داشت برعکس کشور خودمون که هر کی میخواد خونه دار وماشین دار بشه باید تا آخر عمرش قسط بده تاشاید اگه زنده بمونه بشه صاحب خونه

    فلورافلورا
  33. مصور رحیمی گفت:

    انشالله خداوند همه مارو پول دار بسازه

    مصور رحیمیمصور رحیمی
  34. جابر بن حیان گفت:

    همشون دقیقا تو خارج ثروتمند شدن بعد همونجا تغییر اسم دادن
    ما ک همین بودجه خارج رفتن رو نداریم چ کنیم
    خدایی منم برم خارج پولدار میشم سرمایه گذاری میکنم اونجا درامدشون حرف نداره مثل اینجا نیست که چندین سال باید کار بکنی تا یه ماشین زپرتی بخری اونم بالای ۳۰۰ میلیون

    جابر بن حیانجابر بن حیان
  35. محمد گفت:

    همشون تو خارج کشور تونستن ثروتمند بشن

    محمدمحمد
  36. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

    اجتمانواجتمانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone