اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

زندگینامه نیکولا تسلا + اطلاعاتی درباره ارتباط او با فرازمینی ها

زندگینامه نیکولا تسلا و ارتباط او با فرازمینی ها

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱

کمتر کسی وجود دارد که نام نیکولا تسلا مخترع و دانشمند تاثیر گذار صربستانی را نشنیده باشد.

نیکولا تسلا زندگینامه بسیار عجیبی دارد، سخنان عجیب نیکولا تسلا باعث شده است تا افکار و احساسات او مانند یک راز ناشناخته برای تمامی طرفدارانش باقی بماند.

نیکولا تسلا ده ها پیشرفت در تولید، انتقال و استفاده از نیروی الکتریکی ایجاد کرد. او اولین موتور جریان متناوب (AC) را اختراع کرد و فناوری تولید و انتقال AC را توسعه داد.

همچنین سیستم سه فاز انتقال برق را نیز توانست گسترش دهد.

اغلب اختراعات او در ابتدا، در تخیل و ذهن او طراحی و تکمیل می شدند. به همین خاطر بسیاری از پیروان او بر این باور هستند که نیکولا تسلا به قانون جذب و کائنات معتقد بود.

در این بخش از جادوی باور طبق معمول همیشه زندگینامه افراد موفق جهان و ایران اختصاص دارد به نیکولا تسلا ،با ما همراه باشید.

کودکی نیکولا تسلا

نیکولا تسلا (Nikola Tesla) در ۱۰ جولای سال ۱۸۵۶ میلادی (۱۹ تیر سال ۱۲۳۵ شمسی) در روستای اسمیلیان، واقع در امپراتوری مجارستان (کرواسی امروزی) در یک خانواده با اصل و نصب صرب متولد شد.

پدر او میلوتین، کشیش کلیسای ارتدکس صربستان بود. 

نیکولا تسلا چهارمین فرزند خانواده اش بود سه خواهر و یک برادر داشت که برادرش را در سن کم در یک سانحه از دست داد.

نام مادرش دوکا ماندیک بود که او نیز در دوران جوانی اش لوازم خانگی متعددی را اختراع میکرد.

نیکولا تسلا نقش مادرش را در توانایی هایی که داشت تاثیر گذار می دانست. او در سال ۱۸۶۱ وارد دبستانی به نام سمیلجان شد و شروع به تحصیل کرد.

او از دوران کودکی نبوغ و استعدادهایی را نشان داد که اطرافیانش را متحیر و سرگرم می کرد.

نیکولا تسلا می توانست کل کتاب ها را حفظ کند و جداول لگاریتمی را در مغزش ذخیره کند. او به راحتی زبان ها را یاد می گرفت و می توانست روزها و شب ها را تنها با چند ساعت خواب کار کند.

در سال ۱۸۶۲ همراه با خانواده اش به نزدیکی جایی به نام گسپیچ سفر کرد در آنجا نیز پدرش در شغل کشیشی کار می کرد.

سال ۱۸۷۰ برای تحصیل در دبیرستان به کارلواتس رفت. در دبیرستان  تمامی معلمین تصور می کردند که او در امتحانات تقلب می کند، چراکه برایشان عجیب بود که کسی بتوانید این جداول را در حافظه خود با این سرعت ذخیره کند.

نیکولا تسلا در سال ۱۸۷۳ دچار بیماری وبا شد، بیماری وبا باعث شد تا او ۹ ماه در بستر بماند.

در زمان بیماری نیکولا تسلا، پدرش متوجه شد که هیچگاه به علایق او توجه نکرده است. به همین خاطر پدرش از آرزوی خود که کشیش شدن نیکولا بود دست برداشت و از خداوند خواست که او را از بستر بیماری نجات دهد و قبول کرد که در صورت بهبودی نیکولا، او را به بهترین دانشکده مهندسی بفرستد.

کودکی نیکولا تسلا

ورود به دانشگاه

نیکولا تسلا در سال ۱۸۷۵ در دانشگاه صنعتی گراتس اتریش ثبت نام کرد.

او در امتحانات ورودی دانشگاه با نمرات بسیار بالایی قبول شد. این موضوع انقدر برای مدرسین دانشگاه حائز اهمین بود که برای پدر او یک تقدیر نامه فرستادند. عنوان تقدیر نامه آنها “پسر شما ستاره‌ای درجه یک است” بود.

تسلا در سال دوم دانشگاه با استاد خود پوچل به بحث و اختلاف نظر در مورد لازم نبودن کموتاتور (جابه‌جاگر که جهت جریان را در موتور الکتریکی جریان مستقیم عوض می‌کند) در ماشین‌گرام پرداخت.

در میانه تحصیلات اتفاقی عجیب افتاد، تسلا در پایان سال دوم تحصیل بورسیه خود را از دست داد و به قمار معتاد شد. در سال سوم کمک هزینه و شهریه خود را در قمار باخت و اوقات فراغت خود را با انجام قمار در خیابان‌ها می‌گذراند.

دسامبر سال ۱۸۷۸ تسلا گراتس را ترک و تمام روابط خود را با خانواده‌اش قطع کرد تا آنها از ترک تحصیل وی خبردار نشوند.

همچنین دوستانش فکر می‌کردند وی به دلیل مصرف مواد مخدر حواس خود را از دست داده و در رودخانه ماریبور غرق شده است.

سر انجام نیکولا تسلا توانست خود را مجدد احیا کند و به دانشگاه بازگردد. او توانست تحصیلاتی عالی در زمینه فیزیک و مهندسی کسب کند، و در دهه‌ی ۱۸۸۰ با کار در شرکت‌های مربوط به فناوری‌های ارتباطی، تجربیات مفیدی در علوم الکتریسیته به دست آورد.

ورود به دنیای فیزیک و مهندسی

در سال ۱۸۸۱ نیکولا به بوداپست سفر کرد و در شرکت تلگراف به دنبال کار رفت.

اما به علت اینکه این شرکت تلگراف در حال ساخت بود او مجبور شد که در دفتر مرکزی این شرکت کار کند. پس از اینکه مرکز تلفن شرکت بهره برداری شد او به عنوان مدیر برق شروع به کار کرد.

نیکولا تسلا توانست امکانات و تجهیزات بسیاری را در ایستگاه مرکزی به وجود آورد و با اطمینان عنوان کرد که یک سیستم تقویت کننده و تکرارگر را در تلفن تکمیل کرده که هیچ گاه تا کنون ثبت و اختراع نشده است.

در سال ۱۸۸۲ در شرکت continental Edison که در پاریس بود روی صنعتی جدید و نو مشغول به کار شد. درست در همین زمان به راه اندازی و نصب سیستم روشنایی معابر شهری با استفاده از لامپ رشته ای پرداخت. 

نیکولا تسلا توانست به صورت عملی تجربه زیادی در مهندسی برق کسب کند و مدیریت نیز متوجه استعداد و علم او در زمینه فیزیک و مهندسی شد و او طراح ساخت نمونه های پیشرفته مولد دینامو و الکتروموتور شد.

مهاجرت نیکولا تسلا به آمریکا

نیکولا تسلا در سال ۱۸۸۴ به کشور آمریکا مهاجرت کرد و در شرکت Edison Machine Works مشغول به کار شد. اما بعد از مدتی آنجا را ترک کرد تا بتواند تمرکز بیشتری بر روی ایده هایش و آنچه که در ذهنش دارد بگذارد.

او برای توسعه‌ی طرح‌های خود در زمینه‌های مهندسی مکانیک و برق، با کمک شرکای تجاری خود تعدادی آزمایشگاه و شرکت را در نیویورک احداث کرد. در این مکان به ذهن مبتکر او آزادی عمل داده شد.

مهاجرت نیکولا تسلا به آمریکا

او دست آوردهای بسیاری در این زمان داشت از جمله پتنت موتور القایی جریان متناوب و پتنت‌های مرتبط با فناوری‌های چندفازی، که نیکولا توانست آنها را به شرکت وستینگ هاوس الکتریک Westing House Electric بفروشد و درآمد خوبی را از این طریق به دست بیاورد.

هم چنین او توانست در زمینه های دیگری همچون لوله‌های تخلیه‌ی الکتریکی، تصویربرداری اشعه‌ی ایکس و ژنراتورهای مکانیکی نیز تجربیات ارزنده ای را به دست آورد.

نیکولا تسلا اختراعاتش را به شکل نمایشی برای افراد مشهور و خاص اجرا می کرد.

مثلا نیکولا تسلا برای رفع ترس مردم از جریان های متناوب، نمایش هایی را در آزمایشگاه خود برگزار کرد که در آن لامپ ها را با اجازه دادن به جریان الکتریسیته در بدنش روشن می کرد.

در سال ۱۸۹۰ نیکولا تسلا ایده و نظریاتش را در مورد انتقال بی‌سیم انرژی الکتریسیته مورد آزمایش قرار داد، همچنین آزمایش‌هایی با فرکانس و ولتاژ بالا انجام داد. 

در سال ۱۸۹۳ او اعلام کرد که می تواند ارتباط بی‌سیمی بین دستگاه‌هایش را ایجاد کند، تمامی این ایده‌ها در برج معروف و ناتمام او با نام Wardenclyffe Tower آزمایش می شدند. اما در نهایت تسلا به خاطر کمبود بودجه نتوانست این پروژه‌های خود را عملی کند.

نیکولا تسلا و توماس ادیسون

نیکولا تسلا در سال ۱۸۸۴ وارد نیویورک شد و به عنوان مهندس الکترونیک در دفتر مرکزی توماس ادیسون در منهتن استخدام شد. او یک سال در آنجا کار کرد و ادیسون را با سخت کوشی و نبوغ خود تحت تأثیر قرار داد.

توماس ادیسون به تسلا پیشنهاد داد که در عوض طراحی بهبود یافته دینام‌های DC به او ۵۰۰۰۰ دلار می‌پردازد.

پس از ماه‌ها آزمایش، تسلا راه‌حلی برای مشکلات دینام های DC ارائه کرد و سپس از ادیسون درخواست پول کرد.

توماس ادیسون از کار نیکولا تسلا ناراحت شد و به او گفت: «تسلا، تو طنز آمریکایی ما را نمی‌فهمی». تسلا نیز به همکاری خود با توماس ادیسون پایان داد.

ازدواج نیکولا تسلا

نیکولا تسلا عقاید بسیار عجیبی داشت او هرگز ازدواج نکرده بود اما به مردم می گفت که روزی عاشق یک کبوتر بوده است.

او هر روز به پارک می رفت و به کبوترهای پارک غذا می داد. کبوتر مورد نظر او هر روز برای دریافت غذا به پیش نیکولا تسلا می آمد. 

حتی تسلا خیلی جدی عنوان می کرد که این کبوتر مثل یک انسان عاشق من است و من نیز او را دوست دارم و عنوان می کرد که عشق کبوتر انگیزه من برای رسیدن به اهدافم هست.

دلیل ازدواج نکردن نیکولا تسلا نیز همین علاقه زیاد او نسبت به کبوتر ها بوده است.

اختراعات نیکولا تسلا 

  • پرتوهای ایکس
  • توسعه جریان متناوب 
  • کنترل از راه دور
  • رادیو
  • موتور الکتریکی روباتیک
  • انرژی رایگان نامحدود
  • لیزر
  • ارتباطات بی سیم
  • کارخانه ساخت تجهیزات روشنایی الکتریکی تسلا
  • شرکت برق تسلا
  • اختراع موتور القایی
  • سیم‌پیچ تسلا 
  • روشنایی بی‌سیم
  • اسیلاتور یا نوسان ساز تسلا
  • مشاوره تولید برق در آبشار نیاگارا
  • آزمایش‌ها اشعه X
  • قایق کنترل از راه دور
  • انرژی برق بی‌سیم
  • توربین بدون پره

نیکولا تسلا و فرازمینی ها

نیکولا تسلا یک نابغه عجیب و خلاق بود افکار او بسیار وسواسی بودند او خیلی کم می خوابید و بیشتر کار می کرد. حتی برخی معتقد بودند که او ذهنی مافوق بشر دارد.

ضریب هوشی نیکولا تسلا بالاتر از انسان های عادی بود و برخی او را مخترع دیوانه می خواندند زیرا حرفها و افکارش بسیار رمز و راز داشت و عجیب و غریب بود.

او یادداشت هایی دارد که در آن بیان کرده که با کمک تله پاتی با فرازمینی ها ارتباط گرفته است. چندی پیش پلیس فدرال آمریکا (FBI) مدارک و اسنادی درباره تسلا را منتشر کرد. که در آن نامه‌ای  به مارگارت استرون وجود داشت که در آن نامه به وی مأموریت داده شد که کتابی در رابطه با زندگی تسلا بنویسد.

در این کتاب دستیاران تسلا مدعی شدند وی دستگاه نیمه تمامی برای برقراری ارتباط با فرازمینی‌ها داشته که آنها بعد از مرگش آن را تکمیل کردند.

دستیاران نیکولا تسلا ادعا کردند که در سال ۱۹۵۰ میلادی موفق به برقراری ارتباط با فرازمینی‌ها شدند.

آنها به این دستیاران گفتند نیکولا از سیاره ونوس آمده و در سال ۱۸۵۶ میلادی به یک خانواده زمینی سپرده شده است، که البته به نظر می‌آید خود FBI این ادعاها را چندان جدی نگرفته است.

اعداد تسلا 

اعداد تسلا شامل سه عدد ۳ ،۶ ،۹ است او معتقد است که این اعداد رمز و کلیدی مخفی برای جهان هستند.

ارتباط بین انرژی، فرکانس، ارتعاش و نحوه کنترل جهان توسط این اعداد توصیف می شوند. 

در اختراعات او ۳، ۶ و ۹ نقش مهمی دارند، پس از رمزگشایی این الگو، تسلا گفت که اگر قدرت ۳، ۶ و ۹ را درک کنید، می‌توانید درهای مخفی جهان را نیز باز کنید.

بعد از این زندگی شما به راحتی تغییر می کند و می توانید هر چیزی را که می خواهید در زندگی خود داشته باشید.

  • ۳ به منبع مستقیم کیهان مربوط می شود.
  • ۶ قدرت درونی ما را نشان می دهد.
  • ۹ به ما کمک می کند تا ارتباطمان را با گذشته مان قطع کنیم و از شک و تردید به خود و احساسات منفی می کاهد.

اینها را نیکولا تسلا به خوبی درک کرده بود و سعی داشت که به مردم نیز این موارد را منتقل کند.

او در مورد این اعداد رفتارهای عجیبی داشت مثلا وقتی به اتاق خود در هتل می خواست برود سه دور به دور هتل می گشت و یا رفتارهای مشابه و…

چگونه ذهن خود را بریا رسیدن به موفقیت تمرین دهیم؟

نیکولا تسلا و قانون جذب 

تسلا در طول عمرش فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرد گاهی شرکا و همکارانش او را تنها می گذاشتند حتی در سال ۱۸۸۶ سرمایه گذاران موتورهای جریان متناوب و تجهیزات انتقال برق او را کاملا رها کردند.  ولی او نا امید نمی شد و آزمایش می کرد و به کارش ادامه می داد. 

اعداد تسلا یا همان اعداد ۳, ۶ و ۹ در واقع یکی از تکنیک های قانون جذب هستند، البته که این تکنیک به اندازه سایر اختراعات تسلا معروف نیست.

اما حقیقت دارد زیرا توسط خیلی افراد زیادی آزمایش شده و تا حدودی تحقق یافته است.

اما انسان فقط چیزهایی را باور می کند که قابل رویت هستند و می توانند با زندگی روزمره سازگار شوند.

نیکولا تسلا حافظه‌ی تصویری دقیقی داشت و تنها با شنیدن نام یک جسم، جزئیات آن را به خوبی به یاد می‌آورد. تسلا به ۸ زبان زنده‌ی دنیا از جمله صربستانی، چک، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی، ایتالیایی و زبان لاتین مسلط بود.

 او هرگز به سود پولی اهمیت نمی‌داد او فردی انسان گرا بود و تمامی تحقیقاتش را برای بهتر شدن زندگی انسانها انجام می داد.

سخنان نیکولا تسلا

اگر می خواهید رازهای جهان را پیدا کنید، به انرژی، فرکانس و ارتعاش فکر کنید.

از همه چیز بیشتر، من کتاب را دوست دارم.

برای من اهمیتی ندارد که آن ها ایده های من را دزدیدند، مهم این است که آن ها هیچ ایده ای از خود ندارند.

زمان حال متعلق به آن ها است، آینده ای که من واقعا برای آن تلاش می کردم اما متعلق به من است.

اگر نفرت مردم جهان به نیروی برق تبدیل شود، می تواند تمام دنیا را روشن کند.

رهبران موفق همیشه افرادی بوده و هستند که مطالعه دارند.

در حال حاضر وارد عصری شده ایم که در آن، ربات ها مسئولیت شغل هایی را به عهده گرفته اند که قبلا متعلق به انسان ها بوده

من خودم از تمامی محرکات مثل مشروب الکی اجتناب کرده و همچنین از گوشت نیز استفاده نمی کنم.

مرگ نیکولا تسلا

مرگ نیکولا تسلا

او در اواخر عمرش در یک هتل معمولی زندگی می کرد، در شبی پاییزی نیکولا تسلا از محل زندگی اش خارج شد تا به کلیسای جامع و کتابخانه برود و پیاده روی کند و به کبوترها غذا دهد، ناگهان یک تاکسی به او می زند و از ناحیه کمر به شدت آسیب می بیند و از اینکه پزشکی او را ببیند و معاینه کند پرهیز کرد.

سپس بعد از پنج سال در ۷ ژانویه سال ۱۹۴۳ در سن ۸۶ سالگی در اتاق شماره سه هزار و سیصد و بیست و هفت هتل نیویورک جان داد. بعد از دو روز جسد بی جان او را خدمتکارها پیدا کردند. 

اچ. دابلیو ومبلی جسد نیکولا تسلا را معاینه کرده و علت مرگ او را انسداد شریان اکلیلی قلب عنوان کرد.

دیدگاه‌ها

28 پاسخ به “زندگینامه نیکولا تسلا + اطلاعاتی درباره ارتباط او با فرازمینی ها”

  1. وحید گفت:

    تسلا کم نظیر بود و نابغه عصر خودش … اما کم نبودن بزرگانی چنین در ادوار مختلف که فراتر از تصور ظاهر شدن .. جابر ابن حیان .. گالیله .. ابو علی سینا .. وحید جعفری و امثالهم
    در مورد قدرت اعداد هم بدون دلیل نمیشه به این سه عدد برتری داد اعداد همگی قدرتمندند

    وحیدوحید
  2. الهه گفت:

    خیلی خوشحالم از اینکه در تاریخ ۱۴۰۲/۹/۹ با اعداد تو آشنا شدم ارتباطم را با گذشته قطع کرده ام و از شکوه تردید به احساسات منفی میکاهم ۹۳۶ 💜

    الههالهه
  3. ALIREZa گفت:

    یک خبرنگار آمریکایی از انیشتین پرسید باهوش ترین آدم قرن بودن چه حسی دارد اما او گفت این را باید از نیکولا تسلا پرسید… نامردی ها و بی تفاوت بودن سخته اما اون با همه آن ها جنگید حتی با دزدیده شدن آیده او توسط ادیسون مغزی فراتر از جهان هستی که تابه حال مثل او را ندیدیم
    تنهای یا فقر یا بی میلی به نظراتش براش سخت بود ولی اون با تمام سختی ها جنگید
    پس از مرگ او آثار اورا دزدیدند یا مثلا اشعه x که مثل آن نیست یا برق رایگان یا تراشه درمغز انسان ها یا رادیو یا رایانه یا حتی دستگاه زلزله ساز و پرتو ها…
    واقعا این همه ظلم غیر قابل تحمل هست؛ نیکولا تسلا

    ALIREZaALIREZa
  4. فرهاد گفت:

    اظهار کلمه ای در مورد امپراتور مخترع تسلا قاصر است و تعجب ام این است چرا کسی یا کسانی ان زمان از تسلا حمایت نکرده اند حتی دولت یا دولت ها یا سازمان هایی که از مخترع انسان ها حمایت میکنند از ایشان دریغ نموده ان چرا؟؟

    فرهادفرهاد
  5. بهروز گفت:

    تسلا= اسطوره اختراعات تاریخ جهان
    تسلا= فراتر از زمان
    تسلا= مردی از جنس نور
    تسلا= تفکر ، تخیل، آفرینش
    تسلا، کسی بود که داستان زندگی اش، داستان هزار داستان است.

    هزاران درود بر این بزرگ مرد تاریخ جهان

    بهروزبهروز
  6. نوراله مشهدی زاده گفت:

    سلام بنظرمن تسلای عزیز را خداوند و فرشتگان آسمان یاریش میکردند در سال ۲۰۱۳ من در فستیوال تسلا که در صربستان زادگاهش برگزار شده بود بطور غیر حضوری شرکت کردم و به لطف خداوند و فرشتگان و روح پاک تسلای عزیز من هم مدال طلا و هم جایزه گراند پریکس آن فستیوال که برگزار کنندگان فستیوال گفته بودند این جایزه همسنگ نوبل برای کسانیکه تکنولوژی میسازند هست را دریافت کردم خداراشکر میکنم و حس ارتباط با آن روح بزرگ را دارم با احترام نوراله مشهدی زاده

    نوراله مشهدی زادهنوراله مشهدی زاده
  7. فاطمه گفت:

    روحش شاد.
    شهرت واقعی اینه که نصیب تسلا شد، این حد از احترام در دنیای علم.
    دنیا همیشه مال فرصت طلبان بوده.
    و اما در مورد فرازمینی بودن او: همه مال فرا زمینی هستیم و به فرای زمین باز خواهیم گشت. زمین جایگاه موقت ماست…

    فاطمهفاطمه
  8. مرتضی زارع گفت:

    ۳۶۹بار وسپاسگذاری من از کائنات بابت آگاهی که بالا ترین نعمت برای رسیدن به خواسته هایم هست۰
    ۳
    ۶
    ۹
    سپاسگذارم۰سپاسگذارم۰سپاسگذارم

    مرتضی زارعمرتضی زارع
  9. مرضیه محمدی گفت:

    امیدوارم سخنان نیکولا تسلا بتونه تغییری در زندگی ام‌ به وجود‌بیاره، روحت در آرامش دانشمند بزرگ و محترم 🖤🙏🏻🤍

    مرضیه محمدیمرضیه محمدی
  10. مجید گفت:

    اگر برق بی سیم و رایگان که تسلا میخواست به همه بده رو دولت ها و سیاسیون اون زمان میزاشتن و جلوشو نمیگرفتن الان بود دیگه مردم برای زندگی
    به دولتها نیازی نداشتن تا دولتهای جهان روی اونها حکومت کنن و به مردم ظلم کنن.
    باعث مرگ و فقر تسلا همون کسایی بودن که از وابسته نبودن مردم ضرر میکردن مثل حکومت ها و دولتها و افراد ثروتمند که هنوزم روی ۹۰ درصد مردم این کره خاکی حکومت میکنن

    مجیدمجید
  11. ستایش گفت:

    تسلا باهوش بود پرحرف نبود یکی از نشونه های تله پاتی همین کم حرف بودنشه اینجا که گفته از این سیاره اومده هر کدوم از انسان ها متعلق به یک سیاره هستند به نظر من اون از دنیای ماورا درک و اطلاعات زیادی داشت که درکش برای بعضی از انسان های احمق و چلمن سخته. باهوش ترین مغز ها مال ماورایی ترین افراد هست. ازدواج نکردنش کار بسیار صحیح بود تو اون زمان ادیسون ادیه تسلا رو ازش دزدید شاید تسلا نمیتونست به کسی اعتماد کنه خودتون بهش فکر کنید تسلا کشفیات فرازمینی داشت که درکش برا همه کس اسون نیست چه برسه کسی بخواد تا آخر عمرش با این مباحث بگذرونه از نظر من ازدواج نکردنش کاملا کار مناسب و منطقی بود.
    انسان هایی که ماورا رو باور نمیکنن انسان های محدود و احمقی هستن. در کل من که واقعا عاشق تسلام اون خارق‌العاده بود

    ستایشستایش
  12. عباس گفت:

    واقعا فرازمینی بود با توصیفاتی که داشت اون ماموریت تغییر در زمین رو داشته

    عباسعباس
  13. رضا گفت:

    از کجا اومده بود؟؟!!! ونوس !! شکر خدا نگفته بودند ماه یا مریخ!!
    جالبه برای من، او یک نابغه و دانشمند بزرگ بود. فقط همین کسی با هوش و IQ بسیار بالا ولی همین که نتونست ازدواج کند نشان از پایین بودن EQ او دارد. ضمنا دکتر نرفتن او نشان از روانپریشی او دارد.
    در همه سالها به طور میانگین از هر یک میلیون نفر یکی نابغه با هوش بسیار بسیار بالا به دنیا می آید. ولیکن خوب رسانه های جمعی اجازه پرداختن به این افراد را ندارند. در حد همان مهران مدیری و نیکول کیدمن و …. برنامه پخش می کنند. پس این که بگوییم نیستند چیز چرتی است و فقط رسانه ای نمی شود و اجازه فاش شدن ندارند.
    ضمنا خیلی چیزها اطراف ما رمز و راز دارند که یکیشون اعداد هستند. ولی یک سوال اگر ۳ بار دور هتل طواف کردن کمکش می کردش که جنازش توی هتل بو نمی گرفت. می گرفت؟

    رضارضا
  14. مارتا گفت:

    تسلا مثل منه من هم اختراع زیاد میتونم کنم حتی جلوتر از زمان خودم زندگیش مثل منه و خصوصیاتش.
    از الگوهام تسلاست و از نظر من، برترین مخترع هست و هر چی بدست اوردم توش تسلا دخیل است

    مارتامارتا
  15. سرشت گفت:

    ایشون‌‌ و آقای‌ والت‌ دیزنی‌ الگوی‌ ویژه‌ ی‌ من‌ هستند

    سرشتسرشت
  16. بهروز صفری گفت:

    مردی برای تمام فصول…
    شاید بشه گفت تسلا از تکنولوژی زمان خود، چند صد سال جلوتر بوده…
    انسانی که عمر مفیدش رو وقف انسانیت و پیشرفت جامعه کرد!
    بسیار لذت‌بخش بود… سپاسگزارم از سایت جادوی باور…

    بهروز صفریبهروز صفری
  17. الناز گفت:

    تسلا بزرگ مرد کره خاکی روحت در آرامش

    النازالناز
  18. . گفت:

    انسان،با تفکر به درونه خودش از حقایق جهان پی میبره
    تسلا هوشی بی نظیر داشته و به نتیجه وجود کائنات و تاثیر انرژی اعتقاد داشته
    این اصله زندگیه

    ..
  19. مهلا گفت:

    شاید باورتون نشه بدون اینکه تسلا رو بشناسم از،بچگیم دنبال عدد ۳۰۹۰۶ بودم و راز عجیب و شانس عجیبی از این اعداد تو زندگی من اتفاق افتاده و الان که با تسلا اشنا شدم عجیب درگیر این حرفا شدم پس من شانس بزرگی اوردم کائنات بامن همراه بوده و امیدوارم راز و شانس این اعداد به شماهم کمک کنه من بهش ایمان دارم

    مهلامهلا
  20. زهرا گفت:

    چرا همه ی نابغه ها در گذشته بودند .مثل ابوعلی سینا … انیشتن…تسلا… چرا . حس میکنم یه چیزی هست که نمیزاره و مانع ایجاد میکنه . اگه این نابغه ها تو آینده بودن . دنیا خیلی پیش رفت میکرد

    زهرازهرا
  21. S گفت:

    من یک سوال دارم اون موقع که تسلا زنده بود ربات ها وجود داشتند؟ که میاد میگه در حال حاضر وارد عصری شده ایم که در آن، ربات ها مسئولیت شغل هایی را به عهده گرفته اند که قبلا متعلق به انسان ها بوده و واقعا هم راست میگه همین الان هم ربات هایی هستن که به جای یک آدم زندگی می‌کنند و توی ژاپن ربات ها جای انسان ها کار میکنند …. این خیلی جالبه و ترسناک

    SS
  22. فاطمه اکبری گفت:

    نور وانرژی همیشه زنده است .

    فاطمه اکبریفاطمه اکبری
  23. End.. گفت:

    من رمز شو کشف کردم..😰🤯💡
    در ضمن؛ نیکولا زنده است..!

    End..End..
  24. سبحان گفت:

    خیلی مرموز بود زندگیش، کاش منم مثل اون چنین ذهنی داشتم.
    اگر نیکولا ۵۰ سال دیرتر به دنیا میومد الان منو شما روی مریخ با فرازمینی ها درحال سلفی گرفتن بودیم.
    روحت شاد مخترع عجیب غریب.

    سبحانسبحان
  25. سهراب گفت:

    بسیار عجیب و حیرت انگیز

    سهرابسهراب
  26. خودم گفت:

    یه نگاهی بندازید به آمار روانشناسان
    تعداد معنا داری از نابغه ها دچار اختلال روانی میشن وهمین باعث کارهای عجیب وغریب اونهاست.تسلا هم یکی از اینهاست نابغه ای که ازدواج نکرد وتفکرات فرازمینی عجیبی هم داشت واز درمان بیماری خود امتناع کردو….

    خودمخودم
  27. م گفت:

    ادمی همین است و بس
    که یه زمانی ستاره‌میشی زمام‌ ذوران‌و‌ روزگارو به‌دست میگیری و‌فکرویکنی‌که‌ پرجنبوجوشت
    ترین‌فرد‌کره‌ خاکی هستی
    بعداز گذشت این‌دوران زندگی عادی و کم کم ازدرخشش می افتی به گوشه‌ای میری و بعدازان به تاریخ‌میپیوندی نظر هرشخصی برای خودش مهم است
    این بود تفسیر من از مراحل زندگی انسان ها

    مم
  28. مرتضی سابقی گفت:

    انسانها همیشه تنها می مانند ،
    زمین بهشت فرصت طلب ها و متملقان است ،
    سخت است با معیارهای انسانیت زندگی کردن در میان انسان نماها .
    روحت شاد تسلا ، زندگی بعدیت زیبا و زیبا باشد .

    مرتضی سابقیمرتضی سابقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone