اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ نظر دکتر بروس لیپتون درباره چشم سوم

آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ نظر دکتر بروس لیپتون درباره چشم سوم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱

آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ چشم سوم یا چاکرای ششم (آجنا) از دیر باز مورد توجه مردم در هر فرهنگ و آیینی بوده است. انسان به طور غریزی موجودی کنجکاو در مورد علوم ماورالطبیعه است و می خواهد بداند که از کجا آمده و به کجا می رود.

مردم علاقه بسیاری نسبت به آینده و ذهن خوانی دارند و این از طریق فعال کردن چشم سوم میسر می شود. چاکرای ششم یا چشم سوم یک پل ارتباطی بین دنیای مادی و دنیای معنوی است.

برخی افراد به اشتباه به دنبال باز کردن چشم سوم خود می روند و چیزی که نسیبشان می شود ترس و دلهره است در این بخش از سایت جادوی باور با ما همراه باشید تا در مورد اینکه آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ و نظر دکتر بروس لیپتون (دانشمندی در زمینه ساختار بیولوژیکی بدن) درباره چشم سوم بیشتر بدانیم.

آیا چشم سوم حقیقت دارد؟

امروزه نام علمی تری با عنوان غده صنوبری برای چاکرا چشم سوم بیان می شود. اما واژه چشم سوم بین مردم عمومی تر است.

جایگاه چشم سوم کمی بالاتر از بین دو ابرو واقع در پیشانی می باشد. به گفته دکتر بروس لیپتون با فعال شدن یا تمرکز بر روی چشم سوم می توانیم توانایی های روانی و درونی خود را گسترش دهیم و از قدرت ذهن خود در جهت کشف رویدادهای درونی استفاده کنیم.

بعد از فعال شدن چشم سوم انسان می تواند با روح خود صحبت کند و وارد دنیای ماوراء طبیعی شود. چشم سوم وسیله ای است برای پیشگویی، آینده نگری، پیش بینی، روشن بینی که بدون استفاده از دو چشم مادی صورت می گیرد.

روشن بینی به معنای تجزیه و تحلیل و دریافت اطلاعات بدون استفاده از چشم مادی است حتی در این زمینه افراد سودجویی در طول تاریخ مردم را تحت تاثیر قرار می دادند و به مقاصد خود دست پیدا می کردند.

باز شدن چشم سوم نیاز به تمرین و ریاضت فراوان دارد و اغلب کسانی که چشم سوم آنها گشوده می شود دارای یک نیروی ارتعاشی بسیار بالایی هستند که متواضعانه رفتار می کنند.

دکتر بروس لیپتون

کاربردهای چشم سوم

برخی از محققین معتقد هستند که چشم سوم همان ضمیر ناخودآگاه است که توسط قوی شدن باورهای ذهنی می تواند انرژی را از محیط پیرامون دریافت کرده و با آن هماهنگ شود، سپس به روشن بینی برسد.

دکتر بروس لیپتون به این مبحث اضافه می کند که چشم سوم جایگاه مشخصی دارد و طی پروسه ای فعال می شود. بینش انسان از جایی نشات می گیرد که با فعال شدن چشم سوم ما به این نتیجه خواهیم رسید که از کجا آمده ایم و به کجا می رویم.

چشم سوم می تواند شما را در مکان و زمان جا به جا کند و سفری شگفت انگیز را در دنیای مادی و معنوی برایتان رقم بزند. چشم سوم شما را وارد دنیای معنویت می کند. یکی از روشهایی که زیر مجموعه چشم سوم است را می توان تله پاتی نامید.

با چشم سوم فعال شما می توانید با درونی ترین خود درونتان ارتباط مستقیم برقرار کنید و بهترین تصمیمات را برای خود و جهان پیرامون بگیرید. درک و آگاهی تان از خلقت بالاتر می رود و به خودآگاهی می رسید.

درک شهودی بالاتر می رود و انرژی نهفته در پیرامونتان را به خوبی دریافت می کنید سپس به تمامی هدف ها و خواسته های مادی و معنویتان دست پیدا می کنید.

مهمترین کاربردی که چشم سوم می تواند داشته باشد این است که شما یک منجی برای دیگران می شوید و کمک های بی دریغ را نثار مردم می کنید و در بین آنها محبوبیت خاصی پیدا می کنید البته لازم نیست که آنها حتما بدانند که چشم سوم شما تا حدودی فعال است.

چشم سوم (یا غده پینه آل و یا غده صنوبری) 

پکیج پاکسازی 7 چاکرا

دکتر بروس لیپتون به صورت علمی به شما در مورد چشم سوم یا غده پینه آل صحبت می کند و آن را به اثبات می رساند. وی معتقد است که چشم سوم از ارکان مهم جهان بینی و یک وسیله مهم برای بالا بردن آگاهی است.

اگر چشم سوم فعال شود انسان را به موفقیت های چشم گیری می رساند و می تواند معجزات بسیاری را در زندگی فرد ایجاد کند.

دکتر بروس لیپتون می گوید: چشمی وجود دارد که درون مغز ماست و به آن غده پینه آل یا صنوبری می گوییم این غده یک سری اطلاعات را از میدان انرژی دریافت می کند. به صورت علمی برای درک چشم سوم باید آناتومی سیستم عصبی را بدانیم.

این سیستم باعث می شود بینش های غیر فیزیکی به ذهن ما خطور کنند و خودشان را به صورت تجربه های فیزیکی در آگاهی ما ظاهر کنند.

هر ارگان یک سیستم گوارش، یک سیستم تنفس یا یک سیستم عصبی دارد و همه اینها با هم تفاوت دارند اما همه سیستم ها یک ویژگی را دنبال می کنند زیرا همه سیستم ها سه عضور دارند که مهم هستند.

ساختار غده پینه آل شبیه یک کاج هست این غده مانند گیرنده و دریافت کننده اطلاعات از محیط عمل میکند و سیگنالی که از این غده می آید از بطن سوم میگذرد که توسط تالاموس و هیپوتالاموس پردازش شده و تغییر میکند و سیگنال نهایی به غده هیپوفیز میرسد که آن را به بدن میفرستد تا عمل کند.

نشانه های باز شدن چشم سوم

چشم سوم

در بخش زیر میتوانید نشانه های باز شدن چشم سوم را مشاهده کنید:

۱. حساسیت تان نسبت به نور افزایش می یابد

اگر چشم سوم فعالی داشته باشید، قدرت و توانایی درک نور ها در شما تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد یافت و شما میتوانید رنگ هارا تا عمق بیشتری ببینید. رنگ ها را به شکل ستاره و یا مدار خواهید دید و حتی میتوانید نور را در پشت ابر نیز مشاهده کنید.

۲. احساس متفاوت

با باز شدن چشم سوم خود، توانایی و قدرت تفکر تان نیز افزایش یافته است و ممکن است تغییراتی در اخلاق و رفتار و یا حتی خلق و خوی شما ایجاد شود.

ممکن است غذایی که قبلا دوست داشتید برایتان دیگر لذت بخش نباشد. هیچ کس دلیل این تغییرات را نمیداند اما چیزی که میدانیم این است که در هر صورت تغییراتی در ویژگی های روحی افراد رخ میدهد و این بخشی از ویژگی های چشم سوم یا چشم دل است.

۳. احساس خستگی و فشار بین دو ابرو

از آنجایی که چشم سوم (آجنا) بین دو ابرو قرار دارد، هنگامی که چاکرای ششم تان درحال باز شدن باشد، احساس فشار و درد و یا حتی خستگی در این ناحیه به وجود می آید حتی ممکن است گاهی اوقات در این ناحیه احساس گرمای شدیدی داشته باشید.

البته فشار باید قابل تحمل باشد اگر دچار فشارها و درد شدید باشید باید تمرینات خود را کنسل کنید.

۴. شما فردی دوراندیش می شوید

با باز شدن و فعال شدن چشم سوم، شما قدرت دوراندیشی زیادی به دست می آورید.

از اتفاقات آینده باخبر می شوید و میتوانید آنها را تجزیه و تحلیل نمایید. همچنین قبل از به وجود آمدن مشکلات از آنان با خبر میشوید و قادر هستید چیزهایی را ببینید که هرکسی قادر به دیدنشان نیست.

 ۵. افزایش و بیشتر شدن سردرد

این یک تجربه سخت است. کسی که قبلا آجنا (چشم سوم) را تجربه نکرده و اقدامی هم برای باز کردن چشم سوم انجام نداده باشد، در ابتدای راه سردردی شدید خواهد داشت که به مروز زمان برطرف خواهد شد.

دلیل سردرد هم فشاری است که چاکرای ششم بین دو ابرو ایجاد کرده است. در ویدئوی دکتر بروس لیپتون به طور کامل در این مورد این موضوع صحبت شده.

۶. قادر هستید ذهن مردم را بخوانید

در گذشته شما قادر بودید فقط ظاهر آدم ها را مشاهده کنید، اما الان میتوانید به صورت باطنی نیز افراد را ببینید و افرادی که به ظاهر خوب و با ایمان هستند را شناسایی کرده و نقاب آنان را بردارید.
حتی میتوانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی کند ، جواب آن را حدس بزنید و او را به حیرت در آورید.

جمع بندی

برخی از افراد نگران باز شدن چشم سوم هستند و می گویند که آیا خطرناک است یا خیر؟

در سخنرانی دکتر بروس لیپتون مشاهده خواهید کرد که هیچ مشکلی بعد از باز شدن چشم سوم  به وجود نمی آید. اما گنجایش انسانها در این زمینه بسیار مهم است. شاید برخی افراد دچار ترس و دلهره شوند و این موضوع سبب اختلال در زندگی شان شود.

زیرا چیزهایی خواهند دید که قابل درک و تجزیه و تحلیل در دنیای مادی نیستند. برای همین ظرفیت آدمها باید بالا باشد تا بتوانند به مرور زمان چشم سوم خود را باز کنند.

از همه مهمتر کسانی که انسانهای منفی نگر یا افرادی شرور هستند اگر به باز کردن چشم سوم خود اقدام کنند مسلما مشکلات بسیار زیادی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ نظر دکتر بروس لیپتون درباره چشم سوم”

  1. عسل جون گفت:

    من تو مدت ۳ یا ۴ دقیقه چشم سومم باز کردم اینقدر راحت باز شد که خودمم تو شک موندم که آیا باز شده یا باز بوده یا نشده. شب موقع خواب کلی تو شبکات مجازی بودم یه لحظه آخر شب چشمم ناخودآگاه به یه سایتی افتاد که راجب چشم سوم نوشته بود بدونی که بدونم خطر داره یا نداره همون کارهایی که برای باز شدن چشم نوشته بود رو مرحله به مرحله زیر پتو انجام دادم بعدش که تموم شد پنج دقیقه هم نکشید که خوابم برد. صبح که بیدار شدم اصلا یادم نبود شبش چیکار کردم. فقط می‌دیدم همه چی یه جور دیگه شده. سر میز صبحونه هر کی هر چی میخاس بگه من زودتر حرفو میگرفتم میگفتم یعنی پشت سر هم هنوز اونا نگفته بودن من حرفشون میدزدیدم. همه حیرت زده شده بودن خودمم همینطور اما اصلا یادم نبود که به خاطر چشم سوممه. در ضمن صدای جن هم تو همون روز شنیدم شبم تو گوشم هعی نجوا می‌کرد بعدم کابوس های شبانم شروع شد. الانم هر آرزویی میکنم براورده میشه. بعدم جدای از همه چی مدام یه نور بنفش مایل به آبی جلو چشممه به خصوص سر نماز خیلی زیاد میشه. البته ناگفته نمونه دیگه صدایی هم نمی‌شنوم. من نمدونم اون نور آبی چیه یا اون هاله های رنگی اطرافم. امروزم پهلوم بدجور درد میکرد تا دستم گذاشتم رو پهلوم تو مدت یک دقیقه طول نکشید که ساکت شد دردم به طور عجیبی از بین رفت. من الان با این چشمم چیکارایی میتونم انجام بدم اصلا هیچ اطلاعاتی راجعب این چیزا ندارم.

    عسل جونعسل جون
  2. کاربر 25777 گفت:

    عالی بود ولی به نظرم جو دیسپنزا خیلی زیباتر توضیح داده که چشم سوم رو چطور فعال کنیم البته مسیر یکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone