اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

مراد علی رحمانی کیست؟ بیلیونر موفق دو تابعیتی ایرانی در اروپا

مراد علی رحمانی کیست؟ بیلیونر موفق دو تابعیتی ایرانی در اروپا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) کارآفرین، بنیانگذار و مدیرعامل هلدینگ رحمانی (R&H CO) و سرمایه گذار املاک و مستغلات در اروپا می باشد.

در حال حاضر مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) یکی از ایرانی های دو تابعیتی بیلیونر مقیم خارج از کشور محسوب می شود‌.

در این بخش از زندگینامه افراد موفق قصد داریم زندگینامه مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه با ما در سایت جادوی باور همراه باشید.

هلدینگ رحمانی (R&H CO)  با مدیر عاملی مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani)  با تخصص در زمینه های ساخت و ساز، مشاوره و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و همچنین واردات و صادرات و ترانزیت کالا در سطح جهانی درخشیده است و موفقیت های بسیار بزرگی در اروپا کسب کرده است تا مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani)  را تبدیل به یکی از موفق ترین سرمایه گذاران دو تابعیتی ایرانی در اروپا کند، مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) متولد سال ۱۳۶۹ از شهرستان آمل – استان مازندران می باشد.

مراد علی رحمانی در هلدینگ رحمانی

 مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani)  در سال ۲۰۱۰ به اروپا و کشور مجارستان مهاجرت کرده و به تحصیلات خود در مقطع دکتری ادامه داد و موفق به اخذ دکترای اقتصاد در اروپا و کشور مجارستان شد.

سپس مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) شروع به فعالیت در زمینه صادرات و واردات و ترانزیت کالا به ایران و سایر کشور ها نمود و از این طریق به درآمد و ثروت زیادی رسید، عمده کالاهایی که مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani)  به ایران و سایر کشور ها صادرات داشته است، شامل: شمش آلومینیوم، بیلت آلومینیوم، تجهیزات آلومینیومی، دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی و …. می باشد.

همراه با موفقیت در زمینه واردات و صادرات و ترانزیت کالا مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) شروع به سرمایه گذاری های گسترده در زمینه ساخت و ساز و املاک و مستغلات در کشور مجارستان نمود و با گذشت زمان در این عرصه نیز به موفقیت های چشمگیری رسید.

مراد علی رحمانی در هلدینگ رحمانی

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) در سال ۲۰۱۷ تنها در کشور مجارستان شهر بوداپست ۱۳ میلیون یورو در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده بود که طی کم تر از دو سال، ۵ میلیون یورو سود خالص در این بخش کسب کرد و بعد از کشور مجارستان شروع به سرمایه گذاری در کشور اسپانیا نمود و اولین شهری که هلدینگ رحمانی در آن سرمایه گذاری نمود شهر بارسلونا بود که این شهر بعنوان یکی از محبوب ترین شهر های اروپایی همواره گردشگران و سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani)  توسعه سرمایه گذاری های خود در املاک و مستغلات اسپانیا را به شهرهای دیگر این کشور افزایش داد و در نهایت سرمایه گذاری خود را در شهر ماربیا (Marbella) اسپانیا تداوم بخشید، شهر ماربیا بهترین شهر اسپانیا از نگاه ثروتمندان و مشاهیر اروپا می باشد که بهترین گزینه برای زندگی، سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد.

دیدگاه های استراتژیک مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) برای هلدینگ رحمانی باعث گردیده تا این کمپانی به یک نیروی سرمایه گذاری درجه یک تبدیل شود که سرمایه گذاری های آن از میلیارد ها یورو نیز فراتر می رود، این کمپانی در مورد دارایی ها و پروژه هایی که در آن سرمایه گذاری می کند بسیار گزینشی عمل می کند و این امر باعث گردیده است تا به عنوان مجموعه ای بسیار معتبر باشد که فقط با بهترین های این صنعت همکاری کرده و نظریات آن توسط سرمایه گذاران همیشگی کمپانی بسیار ارزشمند شمرده می شود.

مراد علی رحمانی

در سال ۲۰۲۲ مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) و مجموعه هلدینگ رحمانی سرمایه گذاری و ساخت و ساز های گسترده ای را در پروژه های ساختمانی در کشور موناکو – مونت کارلو آغاز نموده است.

موناکو همان طور که خیلی از افراد می دانند بهشت گردشگران و یکی از لوکس ترین و امن ترین کشور های قاره اروپاست که با تفریحات و دیدنی های بسیار زیادی که دارد مورد توجه گردشگران و سرمایه گذاران خارجی است.

همچنین از فعالیت های دیگری که مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) و مجموعه هلدینگ رحمانی انجام می دهند در زمینه اعطای وام جهت خرید مسکن در چندین شهر اتحادیه اروپا شامل بارسلونا، برلین، ماربیا، بوداپست و موناکو بدون دخالت بانک می باشد.

از دیگر فعالیت های مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) تاسیس یک مؤسسه خیریه به نام مؤسسه خیریه مُراد برای کمک به نیازمندان بوده است.

مؤسسه خیریه مُراد برگرفته شده از نام پدربزرگ ایشان است که در دوران حیات کمک های زیادی جهت ساخت مدرسه، ساخت مسجد، ساخت مسکن برای اسکان یتیمان و ….. در ایران انجام داده بودند. از این رو مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) برای یادبود پدر بزرگش و ادامه راه وی این موسسه خیریه را تاسیس نمود.

مؤسسه خیریه مُراد در سال ۲۰۲۰ در قالب یک سازمان غیر انتفاعی- غیر دولتی به توسط مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani)، مؤسس و بنیانگذار هلدینگ رحمانی (R&H CO) در مجارستان شهر بوداپست تأسیس گردید. این مجموعه با انگیزه والای کمک به هم نوع فعالیت همه جانبه خود را جهت حمایت از افراد بی بضاعت آغاز کرده است.

از دیگر فعالیت های هلدینگ رحمانی تولید و فروش پروفیل های آلومینیومی در اروپا می باشد که این فعالیت ها بخش بسیار کوچکی از فعالیت های مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) است و عمده فعالیت ایشان در زمینه املاک و مستغلات می باشد.

دفاتر هلدینگ رحمانی R&H Co در حال حاضر در کشور موناکو – مونت کارلو و در کشور اسپانیا – ماربیا و همینطور در کشور مجارستان – بوداپست واقع شده است.

مراد علی رحمانی

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) همچنین علاقه زیادی به خودرو های لوکس دارد و از برترین برند های بزرگ خودرسازی دنیا چون رولز رویس، بنتلی، پورشه، رنجرور و… محصولاتی خریداری کرده است.

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) همچنین علاقه زیادی به پلاک های رند و گران قیمت دارد که نمونه ای از آن را می توانید در تصویر زیر که بر روی خودروی بنتلی ایشان نصب است مشاهده کنید.

مراد علی رحمانی در کنار خودرو بنتلی

در مورد زندگی شخصی مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) باید بگوییم که او مجرد است و در حال حاضر ازدواج نکرده است.

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) در حال حاضر در کشور موناکو – مونت کارلو سکونت دارد.

مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) از زمانی که به اروپا مهاجرت کرده بود دارای یک تفکر راهبردی برای رسیدن به اهداف و رویاهایش در زندگی بوده است.

اگر ما نقشه ذهنی درستی از موفقیت در درون مان و در ذهن مان نداشته باشیم غیر ممکن است که بتوانیم حتی به موفقیت نزدیک هم شویم، مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) مانند هر انسان موفقی ابتدا سعی کرد که دیدگاه هایی که افراد ثروتمند در مورد ثروت و رسیدن به اهداف و خواسته هایشان داشته اند را مورد مطالعه قرار دهد.

سپس بتواند با الگو گیری از ذهنیت های افراد موفق و ثروتمند مسیر ذهنی رسیدنش به  موفقیت را ترسیم کند و این امر باعث شد او با یک برنامه درست پله های موفقیت را طی کند و  فرصت ها را دریابد و اکنون از او به عنوان یکی از موفق ترین سرمایه گذاران ایرانی دو تابعیتی در اروپا یاد می شود.

دلایل موفقیت مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) از زبان خودش:

همه ما در زندگیمان اهداف و خواسته هایی داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم اما در اکثر مواقع تلاش های ما ثمره ای ندارد و بی فایده هست و حتی انگیزه مان را نیز از دست می دهیم، مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) چندین دلیل که باعث می شود افراد به موفقیت برسند را به شما می گوید.

زندگی افراد موفق بر اساس عادات روزمره، رشد و پیشرفت و تصمیماتی که در زندگی می گیرند می باشد، بنابراین تعجبی ندارد اگر همه افراد موفق دارای یک سری ویژگی ها و خصوصیات مشابه باشند.

یکی از دلایلی که می تواند باعث عدم موفقیت افراد شود این است که افراد مسئولیت زندگیشان و کارهایشان را نمی پذیرند و مدام بهانه تراشی می کنند و حتی دیگران را باعث به وجود آمدن مشکلات شان می دانند در اینصورت چگونه ممکن است چنین فردی به موفقیت برسد؟ پس هر فردی برای رسیدن به اهدافش ابتدا باید مسئولیت تمام کارها و تصمیماتش را بپذیرد.

دلیل دومی که باعث می شود به موفقیت نرسیم این است که ما بیشتر روی چه چیزی تمرکز می کنیم؟ باید تمام تمرکز ما روی رسیدن به اهدافمان باشد و وقتی ما روی اصلی ترین خواسته هایی که داریم تمرکز می کنیم در واقع بقیه موارد برایمان بی اهمیت می شود، این دلیل دومی است که مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) بدان ایمان و باور دارد.

از نظر مراد علی رحمانی (Morad Ali Rahmani) دلیل سومی که افراد را به موفقیت نمی رساند این است که اغلب افراد از فکر کردن به خواسته هایشان می ترسند یا به عبارتی دیگر مدام به چیز هایی فکر می کنند که نمی خواهند، پس دلیل دیگری که شما باید توجه کنید این است که هر روز اهداف تان را با تمام وجود تجسم کنید و خودتان را در حال رسیدن به آن تصور کنید و فقط به این فکر کنید که چه چیزی میخواهید همین!

من  همیشه هر فرد موفقی را می دیدم او را تحسین میکردم از اینکه به ثروت و موفقیت رسیده خدا را شاکر بودم چون جهانی که خداوند خلق کرده سرشار از فراوانی است و اگر ما افراد موفق را تحسین نکنیم چطور ممکن است به موفقیت برسیم؟ چون شما برای رسیدن به موفقیت باید ارتعاش موفق شدن را هم ارسال کنید بنابراین همیشه هر فرد موفقی را دیدید او را تحسین کنید از اینکه ثروتمند است و جهانش پر از فراوانی و نعمت است و خدا را نیز شکر کنید بخاطر آن.

مراد علی رحمانی

باز هم دلایلی دیگری وجود دارند که من به آن خیلی اهمیت میدهم آن موارد شامل نظم، قدرشناسی، الگو برداری از افراد موفق و ثروتمند و حتی مطالعه کتاب های الهام بخش است که می تواند در موفق شدن هر فردی تاثیرگذار باشد

نظم باعث می شود که ما بیشتر به چیز هایی توجه کنیم که برایمان اولویت بیشتری دارند و از اهمیت بالاتری برخوردارند پس هر چیزی که شما را خوشحال می کند باید اولویت بالاتری در نظرتان داشته باشد.

قدر شناسی یک احساس بسیار لذت بخش است که روحیه و عزت نفس ما را تقویت می کند و باعث ایجاد حس نشاط در ما می شود پس برای موفق شدن باید همیشه شکرگزار و قدردان خداوند بابت نعمت هایی که در زندگی دارید باشید و اجازه ندهید که چیزی هایی که در زندگیتان به دست نیاوردید باعث شود که نعمت ها و داشته های خودتان را فراموش کنید. من هر روز این جمله را به زبان می آورم: (خدایا شکرت بابت همه داده‌هایت که نعمت است، خدایا شکرت بابت همه نداده هایت، که آن هم حکمت است)

کلید و یا رمز موفقیت چیست؟

کلید و یا رمز موفقیت این است که در ابتدا به خودتان باور و ایمان داشته باشید و همزمان با تلاش و ریسک های به موقع منتظر نتیجه تلاش هایتان باشید. انتظار و یا صبر بالاترین احترام به عظمت و حکمت خداوند است.

و در نتیجه سعی کنید کتاب های الهام بخش بخوانید و زندگینامه و بیوگرافی افراد موفق را هر روز مطالعه کنید و بررسی کنید آن ها چه دیدگاه هایی داشتند سعی کنید از آن موارد الگو برداری کنید و پر قدرت برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید و همیشه متمرکز باشید.

دیدگاه‌ها

3 پاسخ به “مراد علی رحمانی کیست؟ بیلیونر موفق دو تابعیتی ایرانی در اروپا”

  1. زهره کریمی گفت:

    سلام خدمت همه دوستان عزیز که راه موفقیت رو در پیش رو دارند خوشحالم که ایرانی های زیادی در جهان به موفقیت رسیدند آرزو دارم برای تک تک ایرانی های عزیز و به جوانهای عزیز توصیه میکنم که رازهای موفقیت رو مطالعه کنند و سعی و تلاش کنند که در زندگی موفق باشند و برای ایران عزیز افتخار آفرین باشند از خداوند منان سپاسگذارم که مرا با این راه آشنا کرد و امیدوارم که من هم موفق شوم

  2. ایمان گفت:

    سلام و با تشکر از جادوی باور برای اشتراک بیوگرافی افراد موفق ایرانی
    اولین باره اسم آقای مراد علی رحمانی رو میشنوم واقعا درود به ایشون بابت موفقیت هایی که به دست آوردند قطعا یه چنین شخصی با چنین نگرش هایی به موفقیت میرسه و به عنوان یه ایرانی بهش تبریک میگم و بهش افتخار میکنم.
    امیدوارم همه ایرانی های عزیز در هر جایی که هستند موفق و همیشه سلامت باشند

  3. کاربر 14149 گفت:

    با سلام خدمت همه عزیزانی که در راه سعادت بشریت تلاش میکنند : چه الگوی مناسبی رو معرفی کردید جوان موفقی که از تمام فرمولهای موفقیت بهره میبره ‍‍‌‌؛ باید اعتراف کنم با اینکه همشهری منه ولی اولین بار بود که در موردش شنیدم و این نشون میده که من و جامعه اطرافم چقدر با همچین افرادی فاصله داریم ؛ از شما مروجین فرهنگ موفقیت در سایت جادوی باور صمیمانه سپاسگزارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone