اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
اکهارت تولی سمینار نیروی حال ، زندگی آگاهانه در لحظه

اکهارت تولی سمینار نیروی حال ، زندگی آگاهانه در لحظه

نام مربی: اکهارت تولی - Eckhart Tolle
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 93 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 531 MB
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
تعداد بازدید: 22,847 بازدید
تعداد نظرات: ۱۷ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

در این سمینار تصویری اکهارت تولی درباره نقش باور ها و ذهن ناخودآگاه توضیحات و آموزش های جامعی رو عنوان میکند تولی که نویسنده پرفروش و محبوب کتاب نیروی حال نیز هست در این ویدیو نکات اساسی و اصلی کتاب نیروی حال را نیز مورد بررسی قرار میدهد

زندگینامه اکهارت تولی

(Eckhart Tolle) متولد ۱۶ فوریه ۱۹۴۸ در لونن آلمان است. او که هم اکنون ۷۱ سال دارد، یک نویسنده و معلم دانش معنویت ساکن کانادا است. قلم اکهارت تولی بسیار قدرتمند است؛ به طوری که نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۸، او را محبوب‌ترین نویسنده آمریکا نامید. در سال ۲۰۱۱، Watkins review او را به عنوان تاثیرگذارترین فرد معنوی سال معرفی کرد.

در عصر اکهارت تولی کتاب‌های بزرگی نوشته شدند که دو کتاب «نیروی حال» و «زمین نو» نمونه ای از آنها بودند. این دو کتاب به دست اکهارت تولی نوشته شد و به موفقیت بالایی رسید؛ به طوری که افراد زیادی با خواندن مطالب این کتاب‌ها، زندگی خود را بهبود می‌دادند و معنویات را وارد اخلاقیات و زندگی خود می‌کردند.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

17 پاسخ به “اکهارت تولی سمینار نیروی حال ، زندگی آگاهانه در لحظه”

  1. کاربر 10885 گفت:

    سلام خدمت مسئولین سایت جادوی باور.
    با بررسی دیدگاها متوجه شدم که متعلق به قبل از ۱۴۰۰ هست. لطفا از سیمنارها و آموزه های جدید آقای اکهارت در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ در سایتتون استفاده کنید بسیار آگاهی بخشه و براحتی میتونه ذهن را تسلیم آگاهی برخواسته از درون فرد کنه. اگر ترجمه نشده هم باشه لطفا با متن اصلی بگذارید . ایشون آنقدر واضخ و روان صحبت میکنند که اگر کمی هم انگلیسی بدونی میتوانی براحتی متوجه صحبتهاش بشی.
    ممنون از همتون که دارید واقعا زحمت میکشید. لطفا ادامه فصل سوم گرگ برادن را هم بگذارید. و لطفا از مطالب جدید بورس لیپتون عزیز هم غافل نشوید. با آرزوی بهترین ها در هر زمینه ای برای شما ترویج دهندگان آگاهی وبینش درست در جامعه ایران عزیزمون. موفق باشید.

  2. کاربر 27408 گفت:

    درود بر شما
    ممنون‌ بابت این سمینار عالی
    اگر امکانش هست از اکهارت، دوره های بیشتری بزارید، چون تقریبا بغیر از این سایت، هیچ سایت فارسی زبان دیگه ای از اکهارت برنامه نمیزازه، و مطالب اکهارت چقدر الان برای انسان‌های جامعه ما نیازه.
    ممنون بابت نشر آگاهی🙏

  3. کاربر 25777 گفت:

    اولین کتابی که منو در مسیر عرفان قرار داد کتاب تمرین نیروی حال اکهارت تله بود واقعا ازش ممنونم

  4. کاربر 21707 گفت:

    خیلی خوب و مفید😍

  5. کاربر 16585 گفت:

    ممنونم از دوستان و سایت جادوی باور عزیز 🌷❤️👌

  6. کاربر 14079 گفت:

    خیلی وقته از اکهارت تله ویدئو ترجمه نکردید لطفا چند تا ویدئو از اکهارت ترجمه کنید . تشکر

  7. کاربر 7687 گفت:

    با عرض سلام و خدا قوت خدمت گردانندگان سایت .
    خواهش بنده اینست ترتیبی اتخاذ فرمائید که درصورتیکه اینترنت تبدیل به اینترانت شد باز هم بتوانیم به این سایت دسترسی داشته باشیم چون چند روزی که اینترنت قطع بود امکان دسترسی به این سایت میسر نبود. متشکرم.

  8. کاربر 261 گفت:

    سلام هنوز منتظر یک سمینار دیگه هستم از اقای الکهارت از شما که اگه کارگاه باشه عالیه

  9. کاربر 6010 گفت:

    با عرض سلام برای ماکه زیرنویس استفاده می کنیم سمینار تصویری لطفی ندارد فایل صوتی اثر بخش تراست راحت تر تمرکز می کنیم

  10. کاربر 4054 گفت:

    لطفا اکه امکانش هست سایتو تو وزارت ثبت کنید که ترافیک داخلی حساب بشه

  11. کاربر 261 گفت:

    با سلام بهترین سخنران و بهترین نویسنده .کسی که مفهوم واقعیه زندگی رو فهمیده. ای کاش بتونید همین سمینار را کاملش را ارایه بدید چون کاملا معلوم بود که ناقصه. تشکر به خاطر این سمینار و تقاضا برای کامل کردنش در اینده نزدیک.
    مممنون

  12. کاربر 5050 گفت:

    در صورت امکان و تمایل سخنرانیهای بیشتری از اکهارت اینجا قرار بدید

    سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "اکهارت تولی سمینار نیروی حال ، زندگی آگاهانه در لحظه" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone