اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

زندگینامه فلورانس اسکاول شین + لیست آثار و سخنان او

زندگینامه فلورانس اسکاول شین + لیست آثار و سخنان او

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱

ممکن است شما هم نام فلورانس اسکاول شین را بار ها و بار ها زیر جملات انرژی مثبت و قانون جذب خوانده باشید.

فلورانس اسکاول شین در ابتدا فقط نقاش و هنرمند بود که برای کتب و مجلات گوناگون تصویرگری می کرد. اما پس از گذشت مدتی او با مطالعه، مراقبه و عبادت از میانه های عمرش به فرقه ی اندیشه نو ملحق شد.

در این بخش از زندگینامه افراد موفق قصد داریم زندگینامه و آثار فلورانس اسکاول شین را مورد بررسی قرار دهیم، پس در ادامه با ما در سایت جادوی باور همراه باشید.

زندگینامه فلورانس اسکاول شین

در ابتدای کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین می خوانیم:

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در ۲۴ سپتامبر سال ۱۸۷۱ (۲ مهر سال ۱۲۵۰) در شهر کمدن نیوجرسی فیلادلفیا متولد شد.

خانواده مادری او یکی از خاندان های اصیل آمریکایی بودند. مادرش امیلی هاپکیسون اهل پنسیلوانیا بود و پدرش الدن کارتلن اسکاول مردی از نیوآمستردام بود و به حرفه ی وکالت مشغول بود.

فورانس یک خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچک تر از خودش داشت. علاقه او به نقاشی در همان سال های ابتدایی زندگی اش نمایان شد و طراح هایی که می کشید تصاویری از زنان زیبا و مهربان بود.

خانواده او را در رسیدن به اهداف خود و رسیدن به درجات بالایی در نقاشی حمایت نمودند. او تحصیلات خود را در رشته هنرهای زیبا گذراند و با همسرش اورت شین در دانشگاه آشنا شد. سبک او در نقاشی رئالیسم بود.

او پس از ۱۴ سال زندگی مشترک با همسرش از او جدا شد و این جدایی ضربه روحی بزرگی به او وارد کرد. این ضربه روحی وارد شده به فلورانس باعث شد که تغییرات بزرگی در نگرشش بوجود بیاید.

از آن پس او تبدیل به فردی واقعا مذهبی شد این تغییر در پرتوی پندار نو یا آیین یگانگی بوجود آمد. فلورانس اسکاول شین بعد از تمرکز بر روی افکار جدید خود شروع نوشتن کتب مختلف و چاپ آن ها کرد. رفته رفته به عنوان معلم علوم ماورای طبیعت و سخنران و مدرس شناخته شد.

سپس فلورانس اسکاول شین در ۱۷ اکتبر سال ۱۹۴۰ در سن ۶۹ سالگی دار فانی را وداع گفت. می گویند که او در اتاق خودش و روی صندلی هنگامی که آرام گرفته بود به خواب ابدی فرو رفت.

فلورانس اسکاول شین

آثار فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین اولین کتاب خود را در همان سال های ابتدایی که به فرقه پندار نو وارد شد نگاشت اما هیچ انتشاراتی حاضر به چاپش نشد و او خودش مجبور شد روی اولین نگاشته خود بنام “بازی زندگی و چگونگی انجام آن” سرمایه گذاری کرد.

  • دومین کتابش در سال ۱۹۲۸ بنام «کلام تو عصای معجزه گر توست» را نگاشت.
  • سومین کتاب او که در سال ۱۹۴۰ منتشر شد مجموعه ای از سخنرانی های اوست که بصورت پرسش و پاسخ بوده است و « در مخفی کامیابی» نام داشت.
  • کتاب « راه مخفی به سوی موفقیت» در سال ۱۹۴۰ توسط شاگردانش جمع آوری و به چاپ رسید.

کتاب «قدرت کلام» آخرین کتابیست که به نامش ثبت شده است. این کتاب در سال ۱۹۴۵ یعنی ۵ سال پس از مرگ او توسط یکی از شاگردانش به چاپ رسید که گزیده ای از تمام سخنرانی ها و افکارش بود.

اما ما فلورانس اسکاول شین را با کتاب محبوب «چهار اثر» که در چهان پر آوازه است می شناسیم که برگزیده و چکیده ای از دیگر آثار این نویسنده است.

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین این کتاب، ترکیبی از چهار آثار اوست که عبارت اند از : «راه مخفی به سوی موفقیت»، «گفتار تو، چوب جادوی توست»، «بازی زندگی و شیوه آن» و «قدرت کلام».

تی هارو اکر | اسرار ذهن میلیونر یا ثروتمند | دوبله فارسی

دیدگاه و اندیشه

پیوستن او به فرقه‌ تفکر نو در میانسالی اش، باعث ایجاد تغییرات عمیقی در اندیشه‌های اسکاول شین شد و تفکر و دیدگاهش به سمت و سوی مثبت ‌اندیشی و ایمان عمیق به خدواند تغییر کرد.

اسکاول شین معتقد بود که شادمانی، سلامتی و خوشبختی سه رأس مثلثی هستند که انسان با آن ها می تواند از زندگی اش لذت ببرد.

او به قانون کارما که همان بازگشتن نتیجه‌ اعمال انسان به خود اوست تأکید داشت در نتیجه دائما در کتاب ‌ها و سخنرانی‌ هایش دیگران را به استفاده از کلمات و جملات انگیزشی توصیه می ‌کرد.

شرط موفقیت، از نظر اسکاول شین این است که انسان بتواند شرایط مختلف زندگی خود را کنترل کند و به دست بگیرد و با کمک گرفتن از الهیات و معنویت، و اعتقاد به آن بر مشکلات چیره شود.

در واقع معتقد بود که، هیچ کس و هیچ چیز به جز خود انسان نمی‌ تواند در پیش بردن زندگی فرد را یاری کند و فقط خودش با تکیه بر تفکر مثبت و ایمان به یاری خداوند، می تواند در مسیر درست زندگی حرکت کند و جلو رود.

علاوه بر این ها گفته اند که او به افکار فمینیستی نیز گرایشاتی داشته است و همواره در سخنرانی‌ های خود از حقوق زنان در دنیا دفاع می‌ کرده استو همچنین در انجمن‌ های متععدی که به منظور برابری حق زنان با مردان برگزار می ‌شده شرکت می کرده است و در تلاش بود تا راهی بیابد که دیگر کسی نتواند حقوق زنان بی دفاع و آسیب‌ پذیر جامعه را پایمال کند.

صمیمیت و گره گشایی از مردم و معلم عرفان

مردم و اطرافیان فلورانس اسکاول شین به دلیل صمیمیت و زبان سادهای که داشت به سمت او و سخنرانی ها و کتبش روی می آوردند و مجذوب گفته ‌ها و نوشته ‌هایش می شدند.

لحن بی‌تکلف و شوخ طبعی او نیز یکی از دلایل دیگری بود که مردم را به سمت او می‌ کشید اما از همه مهمتر، این بود که او خودش بود.

همچنین معنویت و روحانیت خاصی که در وجود او بود، در برخوردهای ساده و گفتگوهای روزانه با دیگران، منجر به آرامشی می‌ شد که هر کس با صحبت با او و گوش دادن به سخنانش و خواندن کتاب هایش بدست می آورد.

آثار فلورانس اسکاول‌ شین نیز همینگونه است و با زبان ساده از معنویت و خیر الهی دعوت می ‌کند تا به درون زندگی ها جاری شود و به یازی ما بشتابد و این باعث می شود که خوانندگان امروزه نیز آرامش وجود نویسنده را درک کنند و به آن دعوت شوند.

همچنین با قدرتی که از ایمان قوی و توسل به خداوند یکتا بدست آورد سالیان سال در مقام مشاور، و شفاعت کننده و آموزگار ماوراء الطبیعه، فعالیت می کرد و با شفا بخشیدن هزاران تن از مردم بیمار، و گشودن راه چاره و حل گره ها و مسائل زندگیشان یاری دهنده مردمان هم عصر خود بود.

آثار فلورانس اسکاول شین

 برخی از جملات آموزنده و جملات تاکیدی برگرفته از کتب فلورانس اسکاول شین:

  • هر آنچه آدمی احساس یا به روشنی مجسم کند بر ذهن نیمه هشیار اثر می‌ گذارد و مو به مو در صحنه زندگی ظاهر می ‌شود.
  • جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی‌تواند میان انسان و بزرگ‌ ترین آرمان ‌ها یا اهدافش فاصله ایجاد کند.
  • اصولاً هر مرضی حاصل ذهنی ناآرام است.
  • شر زاییده خیالات نادرست آدمی است، و حاصل اعتقاد به دو قدرت: خیر و شر به جای اعتقاد به یک قدرت یعنی خدا.
  • تنها آن چیزهایی را به خود جذب می ‌کنید که بی ‌نهایت به آن می ‌اندیشید.
  • جایی هست که غیر از تو هیچکس نمی ‌تواند آن را پر کند و کاری هست که غیر از تو هیچ ‌کس نمی‌تواند آن را انجام دهد.
  • قدرت شکست ناپذیر خدا هر مانعی را از سر راه بر می دارد.
  • خداوند بخشاینده است و انسان، دریافت کننده پس همه چیز را از خود و او بخواهید.
  • زندگی، بازگشت اندیشه ها، گفتارها و کردارهای ماست که دیر یا زود به ما باز می گردد.
  • مراقب افکار و گفتارتان باشید زیرا در زندگیتان ظاهر می شوند.
  • اگر به خودتان باور داشته باشید، دیگران نیز شما را باور خواهند داشت.
  • به راستی که نفرت، بیش از شراب خواری، خانه ‌ها را ویران کرده است و بیش از جنگ ها، جان آدمیان را بر باد داده است.
  • بدخواهی، خشم، حسد و کینه ،نفرت، شادمانی انسان را می دزدد موجب شکست و بیماری و فقر می شود
  • تنها کسی که باید دگرگون شود، خودتان هستید؛ خودتان که دگرگون شوید، همه ی اوضاع و شرایط پیرامون تان نیز دگرگون می شود.
  • تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به تاراج می برد، اندیشه های منفی خود او است.
  • نخستین گام برای رسیدن به کامیابی این است که از آنچه هستید، شادمان باشید.
  • این زبان است که مرگ و زندگی آدمی را در دست دارد.
  • به هنگام دعا باور داشته باشید به آنچه می خواهید می رسید، بی گمان همان طور خواهد شد.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “زندگینامه فلورانس اسکاول شین + لیست آثار و سخنان او”

  1. شبنم گفت:

    واقعا سخنان فلورانس اسکاول شیل خوب بودند
    چقدر همسر شون بودند که افسردگی گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone