اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
دوره تقویت حافظه (دوبله فارسی) از کوین ترودو

دوره تقویت حافظه (دوبله فارسی) از کوین ترودو

نام مربی: کوین ترودو
زبان: فارسی
تعداد قسمت: 13
مدت زمان: 300 دقیقه
نوع فایل: MP3
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
تعداد بازدید: 26,420 بازدید
تعداد نظرات: ۴۶ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

ما تضمین میکنیم که حافظه شما بعد از گذراندن دوره “تقویت حافظه (mega memory)” تا ۵۰۰ برابر رشد می کند. شما همین حالا هم قدرت حافظه فوق العاده ای دارید که فقط باید آن را آزاد کنید. با تکنیک های ثابت شده این دوره میتوانید به راحتی، هر آنچه که میبینید و میخوانید را به یاد بیاورید. این فوق العاده نیست؟!  این جملات را در ابتدای دوره تقویت حافظه، از زبان کوین ترودو مدرس محبوب ایالات متحده آمریکا خواهید شنید.

در این بخش از سایت جادوی باور دوره تقویت حافظه را به شکل دوبله فارسی برای مشترکین ویژه آماده کرده ایم. مشترکین ویژه میتوانند این دوره و سایر محتویات سایت جادوی باور را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایند.

لازم به ذکر است دوره تقویت حافظه پیش تر به شکل زیرنویس فارسی (با زبان اصلی و صدای آقای کوین ترودو) در سایت جادوی باور منتشر شده است. جهت دانلود دوره تقویت حافظه به شکل زیرنویس فارسی روی بنر زیر کلیک کنید:

تقویت حافظه (مگا مموری) کوین ترودو

درباره دوره تقویت حافظه

دوره آموزشی تقویت حافظه توسط کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. محتوای این دوره آموزشی با محتوای کتاب تقویت حافظه (Mega Memory Kevin Trudeau) که در سال ۲۰۰۳ توسط کوین ترودو منتشر شده بود، یکسان است.

بیش از ۵ هزارنفر از این دوره استفاده کرده اند که همگی آنها با نتایج باور نکردنی روبرو شدند. شکی نیست که یک حافظه قدرتمند زندگی شخصی و حرفه ای شما را به طور کامل ارتقا میدهد.

بسیار مهم است که قسمت های این دوره را به ترتیب گوش کنید، تا زمانی که مباحث یک قسمت را به طور کامل نیاموخته اید قسمت بعدی را گوش نکنید. مطمئن باشید که پس از گذراندن این دوره حافظه شما به طور کلی بهبود پیدا میکند.

ابتدا باید قوانین دوره تقویت حافظه را بیاموزید. این دوره با تمامی کتاب ها، مستندات، فایل های صوتی یا ویدیو هایی که پیش تر دیده اید فرق دارد. پس آموخته های قبلی خود را کنار بگذارید و به اصول پایه ای این دوره توجه کنید:

  • در طی دوره این احساس را در خودتان زنده کنید که من مستقیم با خود شما صحبت میکنم و روی صحبتم شما هستید.
  • هنگامی که در حال انجام دادن کاری هستید به این دوره گوش نکنید! چراکه باید تمام حواس و تمرکزتان را بر روی دوره بگذارید.
  • جایی را پیدا کنید که بتوانید در آنجا بنشینید و مزاحمی نباشد که حواس شما را پرت کند. 
  • قبل از شروع به یادگیری دوره، غذای سنگین میل نکنید.
  • هنگام گوش دادن به دوره از برداشتن یادداشت خودداری کنید.

اگر آماده هستید همین حالا برای شروع یادگیری این دوره فوق العاده اقدام کنید.

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد کوین ترودو بیش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفی بوده است.

وی معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و عدم درک قوانین جهان هستی به دلیل وجود جوامع مخفی است. جوامع مخفی از اینکه مردمان به قوانین جهان هستی پی ببرند بیم دارند زیرا در اینصورت دیگر نمی توانند کنترل آنها را در دست بگیرند.

به اعتقاد کوین ترودو فقر، بدبختی و بسیاری از اتقافات این جهان به این دلیل است تا مردمان زمانی برای یادگیری این قوانین نداشته باشند.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

46 پاسخ به “دوره تقویت حافظه (دوبله فارسی) از کوین ترودو”

  1. کاربر 262804 گفت:

    با تشکر از برگزاری این دوره عالی باید بگم که مثلا درس ۶ از اواخر نوار ۵ شروع میشه یا مثلا درس ۴ از اواخر نوار ۳ که میشد منظم تر چیده بشه با تشکر

  2. کاربر 262804 گفت:

    درقسمت چهارم قلاب های بدن شماره ۵ رو دستگیره های عشق ترجمه کردید و درpdf گوشت پهلو که خیلی عجیبه

  3. کاربر 28607 گفت:

    سلام عرض ادب
    دوره تقویت حافظه نوشتید که ۳۰۰دقیقه است اما کل ۱۳قسمت به ۱۶۰دقیقه هم نمیرسه ؟

  4. کاربر 14195 گفت:

    بسیار تبریک میگم بابت دوره بقیه دوره ها
    فقط اول دوره تقویت حافطه کوین میگه بعد کلاس به کتاب حل تمرین مراجعه کنین میشه راهنمایی کنین

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کتاب تمرین ایشان هنوز در سایت منتشر نشده است، به زودی این کتاب ترجمه و در سایت جادوی باور به انتشار خواهد رسید.

      جادوی باورجادوی باور
  5. کاربر 260230 گفت:

    سلام خسته نباشید. من همین الان اشتراک سه ماهه تهیه کردم فقط به این منظور که ابتدا دوره‌ی تقویت حافظه رو تهیه و استفاده کنم چون حافظه خوبی ندارم و سپس بقیه دوره های استاد کوین ترودو رو به ترتیب گوش کنم الان متوجه شدم که این دوره رو بدون کتاب کار ترجمه و بارگذاری کردید که بنظر من نمیتونه تاثیر چندانی داشته باشه با این حافظه ای که من دارم گوش کردن بقیه دوره ها هم یا تاثیری نخواهد داشت یا یادگیریشون برام خیلی سخت میشه.
    خلاصه اینکه ما کارمون گیر همین کتاب کاره لطفا هرچه سریع تر بذارید برامون
    میترسم سه ماه اشتراک من تموم بشه این کتاب کاره اوکی نشه من عملا هیچ استفاده ای از اشتراکم نکرده باشم
    با تشکر 🌹❤️

  6. کاربر 19592 گفت:

    ممنونم از خدمات شایسته و مشتری مداری تون

  7. کاربر 27123 گفت:

    سلام نگاه نظرات کردم از ۳سال پیش درخواست کتاب کار این دوره دادن ولی گفتید پیدا کنیم و ترجمه بشه میزاریم ولی با این این کتاب کار در اینترنت است ولی شما بی توجه به خواسته مشتری هستید لطفاً هرچی سریع تر اقدام کنید

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      سایت رسمی آقای کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ به طور کامل بسته شده بنا بر همین موضوع جهت دسترسی به آثار ایشان به طور کامل و بدون سانسور هیچ منبع معتبری وجود ندارد. به محض اینکه کتاب تمرین تقویت حافظه به طور کامل و بدون سانسور با زبان اصلی به دست مان برسد قطعا ترجمه میکنیم و در سایت جادوی باور قرار میدهیم. رضایت مشتریان عزیز از اهداف اصلی مجموعه ما می باشد و پاسخگوی نیاز شما عزیزان هستیم.

      جادوی باورجادوی باور
  8. کاربر 26910 گفت:

    سلام لطفا دفتر کار رو هم ترجمه کتید و تو سایت بزارین🙏🏻🌹

  9. کاربر 24637 گفت:

    خیلی خفن و درجه ۱ 🔥⁦♥️⁩👌

  10. کاربر 25033 گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    باتشکر از زحمات شما
    دفترچه کار مربوط به دوره حافظه چه زمانی رو سایت قرار میگیره؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      هرگاه دفترچه تمرین دوره تقویت حافظه را بتوانیم به طور کامل و با زبان اصلی بدست بیاوریم، ترجمه میکنیم و در سایت انتشار میدهیم

      جادوی باورجادوی باور
  11. کاربر 25572 گفت:

    سلام متشکرم از زحماتتون دو تا سوال داشتم اولی اینکه کتاب کار این دوره چه زمانی در دسترس قرار میگیره و دومی بقیه قسمت های دوبله شدش کی میاد ؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      کتاب کار این محتوا به زودی در سایت قرارخواهد گرفت. ادامه دوره هم طبق روال وب سایت منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  12. کاربر 24974 گفت:

    بسیار زوق زده بودم ولی که متوجه شدم دوره کامل نیست کمی نامیدم کرد واقعا از شما جدا خواهش می کنیم که اقدام کنید خیلی ها منتطر هستند خودم تصمیم دارم این رو کاملا سپری کنم بعد به آموزش های دگه برم پ.
    منو ببخشید گستاخی با احترام

  13. کاربر 7764 گفت:

    سلام زمانی که من اشتراک نداشتم شما پشت سر هم دوره استاد کوین تردو را دوبله میکردید در سایت میگذاشتید سطح ۵ سطح یک سطح دو تقویت حافظه ولی از زمانی که من اشتراک تهییه کردم همه چیز متوقف شد قرار بود دوره المان در سایت بار گذاری کنید -محفل داخلی ثروت و….

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کمی صبور باشید به زودی دوبله فارسی همه محتوایاتی که فرمودید رو در سایت منتشر خواهیم کرد.

      جادوی باورجادوی باور
  14. کاربر 24670 گفت:

    سلام خسته نباشید من‌ فایل تقویت حافظه را خریدم پنج جلسه را گوش کردم خیلی عالی بود ولی دیگه هرچی تلاش می‌کنم وارد جلسه ششم بشم نمیشه

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      حساب کاربری شما بررسی شد، شما یک اشتراک فعال ۳ ماه دارید. اما در تاریخ ۱۹ آبان، مجدد برای خرید اشتراک اقدام کردید و اشتراک جدیدی را ثبت کردید و مبلغ آن را پرداخت نکردید و این کار باعث شده تا اشتراک فعال شما به حالت معلق در بیاید. حساب شما ویرایش شد و اشتراکتون رو مجدد براتون فعال کردم.
      تا زمانی که اشتراک ویژه دارید نیازی نیست اشتراک تهیه کنید و اشتراک جدیدی را ثبت سفارش کنید. هر وقت مدت زمان اشتراکتون به پایان رسید نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

      جادوی باورجادوی باور
  15. کاربر 24484 گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون میشه لطفا بقیه قسمت هارو هرچه زودتر منتشرکنید تا بتونیم از این دوره استفاده کنیم

  16. کاربر 24540 گفت:

    ممنون میشم اگر زودتر ترجمه کامل رو در سایت قرار دهید

  17. کاربر 20798 گفت:

    سلام ببخشید نوشتید ۱۳ قسمت اما چرا ۵ تا هستند؟ من اشتراک ویژه دارم، بقیه قسمت ها هنوز دوبله نشده؟

  18. کاربر 15313 گفت:

    سلام کتاب حل تمرین را در اختیارمون میگذارید؟

  19. کاربر 24238 گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از مطالب و محتویات خیلی خوبتون. این دوره مگامموری یک کتاب هم داره که بدونش در کنار فایلهای صوتی ضرورت داره. لطف می کنید بارگذاری کنید.
    متشکرم

  20. کاربر 24674 گفت:

    سلام کویین ترودو تمام فایلهاش ۹۰ درصد تکرار حرفهای قبلیشه مطالب ساده ای که یه بچه هم بلده . بدتر اینکه شخص مترجم چنان به آرومی ترجمه کرده که گفتن هر جمله اش یه دیقه طول می کشه. من نمیدونم یه آدم با چه هدفی میشینه کل حرفهای خسته کننده این رو با این ترجمه خسته کننده تر گوش میده

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کوین ترودو در اکثر اوقات به این موضوع اشاره میکند که راز موفقیت بسیار ساده است اما به دلیل ساده بودن جدی گرفته نمی شود. نه تنها در این آموزش بلکه در تمامی آموزش های ایشون شاهد ساده بودن مباحث گفته شده خواهید بود. همچنین ایشون از شما میخواهند که سادگی این مباحث دلیلی برای انجام ندادن آنها نباشد. دوستانی که آموزش های ایشون رو دنبال میکنند این کلمات برایشان بسیار آشناست چراکه بارها آنها را از زبان کوین ترودو شنیده اند.
      در ضبط دوره های آموزشی روال سایت به این شکل است که مباحث به صورت آرام و شمرده شده بیان شوند و موزیکی در پس زمینه فایل ها نباشد تا کاربران به راحتی بتوانند بر روی آموزش های داده شده تمرکز کنند.

      جادوی باورجادوی باور
  21. کاربر 7764 گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید با توجه به محدودیت های شبکه های اجتماعی میشود یک پل ارتباطی جدید بین خودتان با مخاطبان ایجاد کنید چون من یکسری سوالاتی دارم که نمیخواهم به صورت عمومی نمایش داده شود

  22. کاربر 24242 گفت:

    سلام خسته نباشید …قسمت ها جدید کی قرار میگیره؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      نهایتا تا سه هفته آینده تمامی قسمت های دوره تقویت حافظه بر روی سایت قرار داده خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  23. کاربر 24244 گفت:

    این دوره فوق العادست
    قبل از شروع یادگیری ها گذروندن این دوره واجبه
    چون باعث سرعت و دقت یادگیری میشه
    ممنون بابت این دوره ارزشمند

  24. کاربر 13581 گفت:

    سلام اسم دوبلور این دوره چیه ؟

  25. علی گفت:

    سلام. وقت بخیر و شادکامی. ضمن قدردانی از زحمات شما. اشاره کردید که این دوره ۳۰۰ دقیقه هست ولی فقط دوفایل ۳۰ دقیقه ای برای دانلود هست. ممکن هست بفرمایید مابقی فایلها چه زمان قابل دسترس هست و اینکه برای کتاب تمرین چه باید کرد؟ بی نهایت ممنونم

    علیعلی
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      طبق روال سایت هر هفته قسمت های جدید این دوره در سایت قرار داده خواهد شد.
      برای اطلاع پیدا کردن از دوره های منتشر شده ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
      کتاب تمرین این دوره نیز به زودی منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  26. کاربر 20199 گفت:

    سلام بزرگ وار ممنونم از سایت خوب تون و رحمتی که می کشید ببخشید سوالم اینکه چرا واقعا چرا دوره و سطح ۶ رو قرار نمی دید و ترجمه نمی کنید خیلی منتظرش هستم همه آیا اصلا قرارش می دید اگر می دید حدودن می میاد منتظر باشیم حدودن ؟..؟..؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      سایت رسمی آقای کوین ترودو در سال ۲۰۱۴ به طور کامل بسته شد که میتونید متن کامل محاکمه آن را در سایت رسمی پلیس فدرال FBI مطالعه کنید. پس از بسته شدن سایت رسمی ایشون، دسترسی به آثار آقای کوین ترودو کمی دشوار شده.
      ما در حال بررسی و جستجو سطح ششم هستیم به محض پیدا کردن این سطح، آن را ترجمه میکنیم و در سایت جادوی باور قرار میدهیم.

      جادوی باورجادوی باور
  27. کاربر 23028 گفت:

    سلام ، ممنونم از سایت فوق العاده تون ،که این مطالب با ارزش را با مبلغ نا چیز در اختیار مردم میزارین
    سوالی داشتم ازتون ، اینکه من میخواستم دوره آرزوی تو دستور توست رو شروع کنم ، و در سر این دو راهی موندم که کدوم دوره ابتدا بهتره برای شروع کردن ، دوره آرزوی تو دستور توست یا دوره مربوط به حافظه

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      این دو دوره از نظر محتوا و دسته بندی با یکدیگر متفاوت هستند. دوره آرزوی تو دستور توست یک سطح مقدماتی از ۷ سطح اصلی می باشد که در انتهای این دیدگاه، ترتیب بندی این سطوح را برای شما قرار میدهم. دوره تقویت حافظه نیز یک دوره آزاد در زمینه آزاد کردن حافظه می باشد. برای تمرکز بیشتر بهتر است که تمام حواس خود را بر روی یک آموزش بگذارید. به شما پیشنهاد میکنیم برای شروع، ابتدا به دوره تقویت حافظه گوش کنید چراکه باعث افزایش تمرکز و بالا بردن قدرت حافظه شما در یادگیری میشوند. سپس به سراغ یادگیری سطوح آقای کوین ترودو بروید.

      سطح مقدماتی: سمینار آرزوی تو دستور توست
      سطح اول بخش ۱: امتیازات خود را بدانید
      سطح اول بخش۲: خلق رویاهاه آلمان
      سطح اول بخش۳: انرژی کیهانی زوریخ
      سطح اول بخش ۴: تسلط بر موفقیت استرالیا
      سطح دوم: چگونه واقعیت خود را خلق کنید
      سطح سوم: برداشتن موانع موفقیت
      سطح چهارم: مهارت های زندگی (القا به ذهن)
      سطح پنج: عادات و مهارت ها
      سطح ششم: هنوز منتشر نشده است
      سطح هفتم: راز نهایی

      جادوی باورجادوی باور
  28. کاربر 24244 گفت:

    بسیار عالی
    دوره فوق العاده ای هست🌺🌺🌺

  29. علی صیاد منش گفت:

    سلام ضمن تشکر از شما بابت دوبله فارسی این دوره اقای تردو صحبت از حل تمرین وکتاب تمرین میکنه ایا امکان دارد این کتاب را هم بار گذاری کنید ممنون میشوم

    علی صیاد منشعلی صیاد منش
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      هر موقع کتاب تمرین دوره تقویت حافظه به طور کامل به دستمون برسه ترجمه میکنیم و در سایت قرار میدهیم.

      جادوی باورجادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "دوره تقویت حافظه (دوبله فارسی) از کوین ترودو" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone