اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

هفت سطح کوین ترودو (سطح۱ تا۷) دوبله و زیر نویس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲

هفت سطح دوره های کوین ترودو به ترتیب زیر است 

به دوره ی آموزشی کوین ترودو (قانون جذب پیشرفته شبکه جهانی اطلاعات) خوش آمدید.سطح ۱ تا ۷ کوین ترودو

من کوین ترودو هستم و در طی این دوره استاد شما خواهم بود آموزش ها از دوره های مقدماتی شروع میشود و با رفتن از سطح ۱ به سطح ۲ و از سطح ۲ به سطح ۳ اطلاعات عمیق‌تر ،پیش رفته‌تر و با جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در این دوره ها شما رو طوری از نظر ذهنی برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتوانید ارزوها و خواسته های خود را در آغوش بگیرید.

البته شاید باور این موضوع کمی براتان سخت باشد اما حقیقت دارد. دوره ها را طوری طراحی و آموزش خواهیم داد که شما حتی اگر آشنایی با قانون جذب و ارتعاش داشته باشید این موضوعات برای شما جدید باشد تا احساس تکراری بودن نداشته باشد.

 

درباره کوین ترودو استاد دوره

کوین ترودو را با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته در جهان شناخته میشود.
وی علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.شاید به جرئت بتوان گفت که ۹۹ درصد کسانی که تحت آموزش کوین ترودو بوده اند توانسته اند زندگی خود را متحول کنند.تمرین ها و توضیحات ترودو درباره موفق شدن بسیار ساده،ناب ،باور پذیر بوده و هر شخص به سادگی میتواند از آنها بهره ببرد.

هفت سطح دوره های کوین ترودو به ترتیب زیر است 

درس اول : سطح ۰ شبکه جهانی اطلاعات (آرزوی تو دستور توست)

آرزوی تو دستور توست شامل اطلاعاتی است که طی صدها سال توسط طبقه نخبگان قدرتمند،دولت ها از عموم مردم دور نگه داشته شده است.

 مجموعه آرزوی تو دستور توست در سال ۲۰۰۶ برگزار شد این سخنرانی ۲ روز در مشرف به کوه های الپ و با حضور افراد مختلف از سراسر جهان برگزار شد. این مجموعه فرآیند فکری را که پشت سر موفق‌ترین افراد جهان قرار دارد، شرح می‌دهد.با اینکه آرزوی تو دستور توست اولین قدم برای شروع سطح های دوره است ولی تاثیر زیادی برای تغییر دادن شدن خواهد داشت. 

مقدماتی کوین ترودو

 

 

کوین ترودو آرزوی تو دستور توست دوبله

 

کوین ترودو سطح یک

درس دوم امتیاز خودت را بدان

پس از طی کردن دوره آرزوی تو دستور توست نوبت به سطح اول بخش اول میرسد در این دوره  ۲۲۷ دقیقه ای وارد جزئیات بیشتری خواهید شد و اطلاعات ریز تری در اختیار شما قرار خواهد گرفت در این دوره مانند دوره قبلی سعی خواهیم کرد ذهن شما را برای بخش بعدی آموزش آماده کنیم.

 ما هر روز تمرین می کنیم تا هدف خود را داشته باشیم و عمدا افکاری را انتخاب می کنیم که به ما قدرت می دهد تا زندگی راحت و لذت بخشی برای خود بسازیم

سطح 1 کوین ترودو

دوبله فارسی کوین ترودو

 

کوین ترودو سطح اول بخش یک

درس سوم دوره خلق رویاها برگزار شده در آلمان

در این دوره قرار است باور کنید که واقعاً می توانید رویاهای خود را محقق کنید و ثانیاً شما را مجبور می کند تصمیم بگیرید که آن را انجام دهید زیرا موفقیت فقط یک تصمیم است
و خواهیم گفت که چرا ما در مورد رویاها صحبت می کنیم و چرا رویاها اینقدر مهم هستند.

خوب اولین سؤال این است که رویا چیست، ما در مورد رویاها زیاد صحبت می کنیم، اما من از مردم می پرسم آیا می توانید یک رویا را تعریف کنید بسیاری از مردم نمی توانند رویا را تعریف کنند، آنها فکر می کنند رویا یک هدف اصلی است آنها فکر می کنند رویا فقط یک رویا است !

سطح 1.2 کوین ترودو

 

خلق رویا

 

کوین ترودو سطح دوم

 

 

درس چهارم انرژی کیهانی زوریخ

محتویات این سطح

  • چطور افکار تان را کنترل کنید.
  • سبک زندگی گروه های مخفی.
  • آیا باید شغلی که دوست ندارم رو رها کنم؟
  • اینکه هر هدفی دارید باید قبل از همه چیز به اندازه ی کافی پول داشته باشید.
  • آیا به هر طریقی باید احساس مون رو خوب کنیم؟
  • چک لیست کارهایی که حستون رو خوب می کنه؟
  • منفی را پاکسازی کنیم؟
  • چگونه انرژی گیر کرده منفی را رها کنیم؟
  • روش صحیح انجام ای اف تی… .
  • چک لیست کارهایی که باید درطول روز انجام بدهیم و عادت هایی که باید آن ها در خودمان به وجود بیاوریم.
  • احساس خوب داشتن کافی نیست باید انرژی های گیر کرده منفی رو پاکسازی کنید!!!

سطح 1.3 کوین ترودو

انرژی کیهانی سطح دوم بخش سوم

انرژی کیهانی کوین ترودو

درس پنجم :کوین ترودو تسلط بر دوره موفقیت – استرالیا

دوستانی که در دوره چگونه فوق‌العاده موفق شویم را مرور کردید و از من سؤال میکنید که چطور این قوانین را به کار بگیریم یا چطور میتوانیم این قوانین را در زندگیمان عملی کنیم و… امروز قرار است به پاسخ سوالات تان برسید.

 

سطح 1.4 کوین ترودو

 

دوره کوین ترودو

کوین ترودو سطح3

درس ۶ :چگونه واقعیت خود را ایجاد کنید

جزئیات آنچه را که می خواهید باید در ذهن شما زندگی کند. هرچه هدف دقیق تر باشد، بیشتر روی آن تمرکز می کنید و به آن فکر می کنید. تصویر واضحی که در ذهن شما وجود دارد، هدف اصلی شما را از دیگر رویاها و ایده هایی که ممکن است داشته باشید جدا می کند.

سطح 2 کوین ترودو

کوین ترودو سطح دوم دوبله

چگونه واقعیت خود را ایجاد کنید

درس۷ برداشتن موانع موفقیت

 معمولا در طول زندگی مان کمتر از احساسات واقعی خودمان کمک میگیریم چرا که اکثر اوقات بر اساس ظاهر هر چیزی آن را قضاوت میکنیم  در واقع به این شکل است که چشمها و گوش های ما همیشه در حال فریب دادن ما هستند.

در این درس شما یاد میگیرید که در هر مرحله از زندگی و در هر شرایطی چطور از احساساتتان بهترین کمک رو بگیرید و به سوی موفقیت واقعی قدم بردارید.

سطح 3 کوین ترودو

موانع موفقیت کوین ترودو

 

موانع موفقیت سطح سوم

درس ۸ القا و تلقین به ذهن 

در این سطح اطلاعات جدیدی یاد خواهید گرفت اما مهم ترین درس این بخش این است که کاری کنیم آموزش هایی گه در سطوح قبلی یاد گرفتید بخشی از وجود و دی ان ای شما بشود.
خیلی مهمه که بتونید هر چیزی که میخواید رو داشته باشید و هر کاری که میخواید رو بکنید اگر شما واقعا میخواید قدرت این رو داشته باشید که به هر چیزی که میخواید دستور بدید اتفاق بیفته

سطح 4 کوین ترودو

تلقین به ذهن کوین ترودو

القا به ذهن کوین ترودو

درس ۹ عادت ها و مهارت ها

رویاها، اهداف و خواسته های خودتون رو بیان کنید آرزوهایتان را  طراحی کنید و شادتر باشید
احساس امنیت بیشتری داشته باشید ،تمرکز بیشتری داشته باشید ،اطمینان بیشتر داشته باشید ،کنترل زندگی خودتون رو داشته باشید ،صاحب سرنوشت خودتون باشید این درس طراحی شده برای آزاد کردن توانایی های  صد در صدی شما

سطح 5 کوین ترودو

 

کوین ترودو عادت ها و مهارت ها دوبله

 

عادات و مهارت ها سطح پنجم

درس ۱۰ راز نهایی

در این درس درباره آزادی ذهنی ، مستر مایند یا همان مغز متفکر و همچنین کنترل برخی احساسات مانند ترس، استرس و نا امیدی یاد خواهید گرفت

 

سطح هفتم کوین ترودو دوبله فارسی

سطح هفتم کوین ترودو

درس های بعدی بلافاصله پس از ترجمه منتشر خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها

62 پاسخ به “هفت سطح کوین ترودو (سطح۱ تا۷) دوبله و زیر نویس”

  1. سارا مطاعی گفت:

    سلام
    شماره درس همان شماره سطح هستش؟؟؟

    سارا مطاعیسارا مطاعی
  2. کاربر 27334 گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت سایت خوب جادوی باور و تشکر از زحمات شما بزرگواران،من شنیدم کوین ترودو به ده سال زندان محکوم شده آیا این حقیقت داره و هنوز در زندان هستند یا آزاد شدند نگران ایشون هستم ایشون از برجسته ترین استادهای تاریخ هستند و باید عرض کنم کلیه این پکیج فروش های کلاه بردار واو به واو حرفای کوین ترودو رو کپی میکنند و میلیونی به ملت میفروشند خواستم عرض کنم گول این هارو نخورید و از سایت خوب جادوی باور استفاده کنید و از صحبت های بی نظیر شخص کوین ترودو بهره مند شوید گ،موفق و پیروز باشید

  3. کاربر 263062 گفت:

    سلام دوست عزیزم , مرسی بابت زحمات بی وقفه تون , خواستم بدونم تاریخ دقیق انتشار سطح ۶ کی هستش ؟ ۱ سال هستش که فرمودید به زودی منتشر میشه.

  4. کاربر 262804 گفت:

    در فایل ارزوی تو دستور توست استاد به خواندن چندین کتاب توصیه کردند که یکیش که در سایت موجود نیست کتاب ایین دوست یابی و نیز چطور شخصیت جذابی داشته باشیم اثر دیل کارنگی بود از شما خواهش نمدیم در سایت موجود نمایید .با تشکر

  5. امید اصغری گفت:

    با سلام و تشکر بابت زحمات شما در جهت تغییر تفکر و ایجاد امید در دل مر مان این سرزمین

    سوال من این هست که در زبان اصلی دوره آرزو تو دستور توست ١۴ یا ١۵ کتاب معرفی میشه ولی چرا داخل جزو جادو باور ٩ کتاب رو معرفی کردید و پله پله تا اوج و سایکوسایبرنتیک و چند کتاب دیگر را معرفی نکردید؟

    امید اصغریامید اصغری
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کتاب های نایاب و کتاب هایی که به زبان فارسی ترجمه نشده اند رو تهیه و ترجمه کردیم و داخل وب سایت قرار دادیم. باقی کتاب ها به صورت رایگان در وب سایت های مختلف برای شما قرار داده شده اند.

      جادوی باورجادوی باور
  6. کاربر 262693 گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت این سایت جالب و واقعا پربارتون ممنونم.
    یک سوال داشتم و اون اینکه من شنیدم کلا مطالب کوین ترودو و حتی بعضی کتاب ها و فیلم ها مثل بیندیشید و ثروتمند شوید و راز از طرف اون گروهای مخفی سانسور شدند این مطلب درسته؟ و اینکه مطالب شما از خود آقای کوین گرفته شده؟
    ببخشید اگه سوالم خنده داره ولی باعث شده کتابهایی که دارم از چشمم بیفته و به هیچ جیز اعتماد نداشته باشم.ممنون

  7. شادی گفت:

    سلام و خدا قوت
    ممنون از سایت جادوی باور بابت تمامی مطالب و ویدئو هایی آموزشی که در سایت قرار داده است، قانون جذب من رو به این سایت رسونده است و پر از احساس خوب و شادی هستم بابت این اتفاق خوب و بزرگ که تو زندگیم برام افتاده است.
    چون با خوندن این مطالب و گوش دادن به فایلها تازه متوجه میشی که چرا به این دنیا آمده‌ ایم و چگونه باید زندگی کنیم، حقایق برات روشن می‌ شوند و پی به اصل زندگی می بری.
    با تشکر

    شادیشادی
  8. کاربر 261619 گفت:

    سلام از این همه مطالب ارزشمند از شما سپاس گذار هستیم همیشه موفق باشید
    و منتظر سطح ششم هستیم

  9. مجتبی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بسیار سایت قوی دارید. دمتون گرم و خدا قوت. من بالعکس بسیاری از دوستان که علاقمند به دوبله هستند از زیرنویس استقبال میکنم. گوش کردن به صدای خود کوین ترودو بسیار بهتره و هیجانات و احساسات و کم و زیاد شدن تن صدا در صحبت های خودش خیلی بیشتر در کیفیت یادگیری تاثیر میذاره
    میدونم عزیزان میخوان در حین رانندگی یا هر چیز دیگه ای گوش کنن و برای این موضوع علاقه به دوبله دارند، اما به نظرم حیفه این موضوعات در حین انجام کار باشه و بهتره با تمرکز وقت خالی کنیم و گوش کنیم و بخونیم و نکات مهمش رو بنویسیم و بارها مرور کنیم
    بازم ممنون از شما

    مجتبیمجتبی
  10. a گفت:

    ممنون از مطلبتون

    aa
  11. کاربر 28397 گفت:

    سلام، مرسی از دوره های بینظیرتون
    فقط چرا سطح ۶ اصلا وجود نداره تو سایت؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      با توجه به اینکه سایت رسمی ایشان در سال ۲۰۱۳ به طور کامل بسته شده، هیچ منبع معتبری برای دریافت آثار ایشان نداریم. هر موقع سطح ششم به طور کامل و از یک منبع معتبر به دست مان برسد ترجمه و دوبله میکنیم و در وب سایت قرار میدهیم.

      جادوی باورجادوی باور
  12. کاربر 28008 گفت:

    اقا بسیار سپاسگذارتونم که چنین منابعی رو دراختیارمون گذاشتید.
    به جرات و به قدرت میتونم بهتون بگم که ۹۹.۹۹۹% از محتواهای داخل تمامی صفحات وب سایت تون چه صوتی و چه تصویری و چه محتوای متنی pdf رو دانلود کردم و حتی دوره هایی رو که هم به صورت زیرنویس هست و هم دوبله…
    کاملا با موفقیت دانلود کردم چون فقط با موفقیت میتونم خودم رو اکران کنم…
    نزدیک به ۱۵۰ گیگابایت از اطلاعات ارزشمندی رو که در وب سایت ارزشمندتون قرار دادید، که باعث ارزشمندتر شدنمون شده، از خدا میخوام فراتر از اون واقعیتی رو که بدنبالش هستید رو بهتون بده و اونم چیزی نیس جز حقیقت…
    من بیشتر نگانگر اینم که در رسیدن به هدف نگانگری نداشته باشم، بلکه نگانگر اینم، که در طول مسیر، چقدر نگانگرتر شده ام…
    بسیار نگانگرتونم…

  13. nemo گفت:

    سلام
    شب خوبی داشته باشید
    من دوره آرزوی تو دستور توست رو خریداری کردم که ۱۴ فایل بود و خیلی هم بی نقص بود، همین امشب تمومش کردم و برگشتم اینجا و با این عنوان هفت سطع کوین ترودو اشنا شدم سوالی داشتم اینه که این دوره با اون فرق داره دیگه؟ ممنونم

    nemonemo
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      آموزش های آقای کوین ترودو شامل هفت سطح + یک سطح مقدماتی است که دوره آرزوی تو دستور توست مربوط به بخش مقدماتی می باشد.

      جادوی باورجادوی باور
  14. کاربر 27350 گفت:

    سلام. ارادت
    ما همچنان منتظر سطح ۶ هستیم… با تشکر از سایت جادوی باور

  15. کاربر 27725 گفت:

    سلام و وقت شما بخیر
    ابتدا لازم میدونم که تشکر کنم بابت لینک های که قرار دادید ، دقیقا منظور همین فایل های صوتی دوبله شده عالی درس ۲،۳،۶ بود که لطف کردید در اختیار گذاشتید ، متشکرم بابت زمان و زحمتی که برای این دوره ارزشمند اختصاص دادید ، دوره کوین ترودو زمانی برای من دارای ارزش خواهد بود که بتوانم از آن استفاده کنم و این امر با دوبله شدن آن محق شده ، بنابراین ارزش کار شما از لحاظ وزنی با ارزش کار صاحب اثر در یک راستا است .. یک درخواست داشتم از خدمتتون : فایل قابل دانلود شماره ۱۳ و ۱۴ مربوط به درس آرزوی تو دستور توست که در لینک “نسخه دوبله فارسی” قرار گرفته بصورت فایل زیر نویس هستند . در لینک نسخه دوبله فارسی این درس تعداد چهارده عدد فایل قابل دانلود وجود دارد که از این تعداد فایل شماره ۱ الی ۱۳ بصورت دوبله فارسی و MP3 هستند ولی فایل شماره ۱۳ و ۱۴ بصورت زیرنویس و MP4 هستند ، لطفا امکانش هست فایل دوبله فارسی MP3 فایل شماره ۱۳ و ۱۴ را اگه در اختیار دارید لینک آن را عنایت بفرمایید . متشکرم

  16. آریو گفت:

    سلام وقت شما بخیر و خسته نباشید
    من به تازگی در وبسایت شما ثبت نام کردم و علت ثبت نام دسترسی به دوره دوبله شده کوین ترودو بوده ، ولی الان مطلع شدم که سه تا از دروس دوبله شده نیستند و تنها بصورت زیر نویس هستند ، دروس مورد نظر بر اساس نامگذاری که در سایت انجام دادید بشرح زیر هستند
    ۱- درس دوم : امتیاز خودت را بدان
    ۲- درس سوم : دوره خلق رویاها برگزار شده در آلمان
    ۳- درس ششم : چگونه واقعیت خود را ایجاد کنید

    سوالات و پاسخ های دیگر دوستان را هم مطالعه کردم و قبلا دوستان دیگه هم همین موضوع را مطرح کردن و در تمام موارد پاسخ شما این بوده که کلیه ی دروس دارای دوبله فارسی بصورت فایل MP3 دارند ، ولی ما هر چه کنکاش میکنیم این دوبله های صوتی را پیدا نمیکنیم و در زیر این سه درس فقط یک لینک قرار گرفته و آن هم لینک “نسخه زیر نویس فارسی” است . زیر این سه درس لینک “نسخه دوبله فارسی” وجود ندارد . لطفا اگه دوبله شده هستند لینک آن را در پاسخ این پست قرار دهید
    در پاسخ به یکی از پست ها هم حتی لینک های را قرار دادید مبنی بر دسترسی به دوبله صوتی این سه درس ، ولی این لینک های که قرار دادید مربوط به این سه درس نیستند . شما به اشتباه لینک سطح دو و سطح سه را قرار دادید ، در صورتی که منظور ما سطح دو و سطح سه نیست . لطفا بفرمایید دوبله شده این سه درس که نام آنها در بالا ذکر شده است آیا در قالب فایل صوتی MP3 وجود دارد یا خیر ?
    لینک این سه درس مورد نظر جهت سهولت در دسترسی و نیز جلوگیری از برداشت اشتباه در زیر قرار میدهم :

    ۱- درس دوم : امتیاز خودت را بدان

    ۲- درس سوم : دوره خلق رویاها برگزار شده در آلمان

    ۳- درس ششم : چگونه واقعیت خود را ایجاد کنید

    منتظر پاسخ شما هستم . متشکرم

    آریوآریو
  17. مهدی گفت:

    سلام درس ۲,۳,۶ کوین ترودو دوبله فارسی نداره که میگید همشون هم دوبله دارن هم زیر نویس

    مهدیمهدی
  18. کاربر 27389 گفت:

    سلام چرا همه دوره های شما ناقص هستن و شما یک دوره کامل ندارین مشکل و هدف شما چیه مگه در همین آموزشها نمیگه یک کاری رو کامل انجام بدین بعد کار بعدی من ۲ روزه بالاترین پکیج شما رو گرفتم هر دوره رو نگاه میکنم ناقصه و نوشتین بعدا کامل میشه این جوری کار شما مشکل داره لطفا مشخص کنین وزمان تکمبل دوره هاتون رو بزارین تا مشخص بشه و اموزش ناقص نمونه واگه نمیشه هزینه ما رو برگردونین

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      در حال حاضر تمامی آموزش های قرار گرفته داخل وب سایت کامل هستند به جز دوره قدرت ذهن آقای ویم هاف و دوره فرار از ماتریکس آقای دیوید آیک؛ که این دو دوره هم تا اواخر فروردین ماه به طور کامل منتشر میشوند.
      اگر محتواهای دیگر برای شما ناقص نمایش داده می شود به پشتیبانی پیام دهید تا برایتان پیگیری کنند و شما را در برطرف کردن مشکلات راهنمایی کنند.

      جادوی باورجادوی باور
  19. کاربر 26382 گفت:

    سلام و درود وقت بخیر حدودا ۲ هفته هست من اشتراک گرفتم و از مطالب استفاده میکنم، واقعا عالیه من مطالعه زیادی دارم و خیلی دنبال یادگیری بودم خوشبختانه یه منبع عالی پیدا کردم و انشالله در ادامه و با دیدن دورها نظرات بیشتری ارائه خواهم داد.
    سپاس از کسانی که در راستای اگاهی زحمت میکشند.

  20. کاربر 25717 گفت:

    سلام. وقت بخیر.
    منتظر سطح ۶ ترودو هستیم. مخصوصا دوبله فارسی

  21. کاربر 25727 گفت:

    سلام دوستان لطفا منو راهنمایی کنید.الان هفت سطح آقای کوین رو چه جوری مطالعه کنم.تو قسمتی که نوشته به این ترتیب مطالعه کنید میرید مثلا قسمت سه دوبله نیست بعد میرید تو کل دوره های آقای کوین میبینید نوشته سطح سه دوبله.الان متوجه نمیشم چه جوری باید دوره هارو تهیه کنم به ترتیب.لطفا راهنمایی کنید.

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      تمامی سطوح آقای کوین ترودو هم دوبله فارسی دارند و هم زیرنویس فارسی، در مقاله بالا به ترتیب سطوح نام برده شده اند، برای ورود به صفحه دانلود تنها کافیه روی دکمه های زرد رنگ در بخش توضیحات هر سطح کلیک کنید.

      جادوی باورجادوی باور
  22. مرتضی گفت:

    سلام . از صمیم قلب از سایت فوق العادتون تشکر میکنم . سپاس فراوان از شما عزیزانی که این سایت فوق العاده رو خلق کردید .خداوند رو شاکرم با سایت شما آشنا شدم .به امید موفقیت روز افزون شما و همه ی کسانی که برای موفقیت تلاش میکنند .

    مرتضیمرتضی
  23. میلاد کرمانی گفت:

    سلام من می خوام کل دوره های کوین ترودو رو کامل تهیه کنم بلد نیستم چطوری و از کجا ثبت نام کنم

    میلاد کرمانیمیلاد کرمانی
  24. کاربر 24166 گفت:

    باسلام واحترام .واقعا سایت شما یک گنجینه است .از بودن در این سایت رضایت کامل دارم.از ان رضایتی که کوین ترودو میگه .

  25. کاربر 24284 گفت:

    سلام ویدیو ها برای دانلود حجم اینترنت زیادی میخواد گزینه کاهش کیفیت ندارد ؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام وقت بخیر
      سرور های ما داخل ایران هستند و هزینه دانلود کمتر از سرورها و سایت های خارجی است.

      جادوی باورجادوی باور
  26. کاربر 24217 گفت:

    سلام ،وقت بخیر
    میشه خواهش کنم بقیه فایل ها رو سریعتر دوبله کنید و تو سایت قرار بدین،لطفااااااااا، چون وقتی دوبله هستن میشه چندین وچندبار گوش داد.مرسی از سایت خوبتون🙏

  27. کاربر 23951 گفت:

    سلام دستتون درد نکنه از زحماتی که مخصوصا برای قشر جوان و آینده ساز این مرزو بوم می‌کشید
    متشکرم
    ممنونم

  28. مجيد گفت:

    سلام خسته نباشید خواهشا دوره هایی که زیر نویس هستن هم دوبله کنید با تشکر از سایت مفیدتون

    مجيدمجيد
  29. کاربر 23085 گفت:

    باسلام
    به شخصه بابت اطلاع رسانی وافزایش آگاهی مردم وزحماتی که میکشید بی نهایت سپاس گذارم واز صمیم قلب بهترین ها رو براتون ارزومندم

  30. کاربر 22794 گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب فوق العاده ای که در سایت قرار دادید
    اموزش هایی که اقای کوین ترودو تهیه کردنند که شامل سطح ۶ و ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ شما چه زمانی در سایت قرار میدهید.

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      دوره های آقای کوین ترودو تا سطح ۷ بیشتر ادامه پیدا نکرد. این موضوع رو خودشون در سطح هفتم بهش اشاره میکنند که چرا باقی سطوح را منتشر نکردند. سطح ششم هم به زودی در سایت قرار داده خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  31. کاربر 22794 گفت:

    سلام ببخشید دوره های اقای کوین ترودو بدون سانسور و کامل هستند

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      تمامی محتویات سایت کامل و بدون سانسور هستند، ما هیچ کدام از محتویات رو سانسور نمیکنیم.
      دوره های آقای کوین ترودو کامل هستند و برای افزایش اطمینان شما، ما دوره ها را به صورت زیرنویس فارسی هم در کنار دوبله فارسی منتشر میکنیم.

      جادوی باورجادوی باور
  32. کاربر 22794 گفت:

    سلام خیلی مطالب با ارزشی داردید
    سطح ششم کوین ترودو چه زمانی ترجمه میشه

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      سایت رسمی آقای کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ به طور کامل بسته شده، به همین خاطر دسترسی به آموزش های ایشون به طور کامل و بدون سانسور کمی دشوار شده است، اما هر وقت سطح ششم به دستمون برسه ترجمه و دوبله میکنیم و در سایت منتشر میکنیم

      جادوی باورجادوی باور
  33. کاربر 22179 گفت:

    سلام
    دوره های امتیاز خودت را بدان و خلق رویاها فقط نسخه زیرنویس در سایت موجوده. لطفا نسخه دوبله فارسی رو در سایت بگذارید که بتونیم دانلود کنیم.
    تشکر

  34. Gisoo bayanlo گفت:

    سلام روز بخیر
    ببخشید دوره های دوبله کوئین ترودو رو نمیتونم دانلود کنم، مینویسه باید اشتراک ویژه داشته باشید، من فقط بخاطر اینکه قبل گرفتن اشتراک زده بود که با داشتن اشتراک میتونید دوره‌ای دوبله فارسی رو دانلود کنید اشتراک گرفتم، چون تو محل کار فقط میتونم در حال کار فایل صوتی گوش کنم.اما متاسفانه نمیشه،ممکن لطفا راهنمایی کنید، سپاسگذارم

    Gisoo bayanloGisoo bayanlo
  35. کاربر 21596 گفت:

    سلام. خیلی ممنونم از کار بی نظیرتون. مخصوصا اینکه دوره ها رو هم ب صورت زیرنویس و هم ب صورت دوبله نشر میدین. ممنون میشم که سطح ۶ استاد کوین رو هم منتشر کنید و مشتاقانه منتظر این آموزش هستیم.

  36. کاربر 9197 گفت:

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ، یه خ‌اهش داشتم میشه محبت کنین سطوح کوین رو به جای درس به صورت سطح ۱ و.. بنویسن چون اینجوری یکم گیج میشه آدم، فک کنم سطح یک خودش شامل چند بخش بود..

  37. میلاد گفت:

    سپاسگزارم از بابت نشر اگاهی و نور

    میلادمیلاد
  38. کاربر 19636 گفت:

    وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    درس ۳ و ۶ هم دوبله فارسی نشده همینطور سطح ۷ تکنیکهای پیشرفته قانون جذب

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      سطح سوم و هفتم دوبله شده اند و در سایت قرار دارند، سطح ششم هم به زودی منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  39. ش.ز گفت:

    سلام با تشکر از سایت خوبتون
    من الان ۲ سال عضو هستم
    منتظر سطوح بالاتر دروس آقای کوین
    سطح دوم ب بعد و نمیزارین؟
    ۱۳ سطح داره
    شما سطح ۱ و دارین ک خودش شامل چندین بخشه و ۱۳ درس داره

    ش.زش.ز
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      تمامی دوره هایی که آقای کوین تردود منتشر کرده در سایت منتشر شده، ایشون ۱۳ سطح رو دیگه منتشر نکرد دلیلش رو هم توی سطح هفتم یا همون دوره رازنهایی بهتون میگه که پیشنهاد میکنم این دوره رو گوش بدید

      جادوی باورجادوی باور
  40. کاربر 21985 گفت:

    سلام چرا همه دوره های کوین ترودو را به صورت دوبله ‌در سایت نمیگذارید
    وقتی دوبله ها رو گوش میکنیم خیلی قابل فهم تر هستن وبه نوعی انگار در سمینار شرکت کردیم

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      تنها سطح دوم از سطوح یادگیری کوین ترودو هنوز به صورت دوبله فارسی منتشر نشده که به زودی این دوره هم به صورت دوبله فارسی با صدای آقای علی اله دانه در سایت جادوی باور منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  41. کاربر 19283 گفت:

    سلام لطفا سطح ۶ کوین ترودو رو بزارید

  42. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از شما از اینکه این هدیه ارزشمند را بصورت خیلی منحصربه فردی برایمان طراحی کرده اید و عزیزانه این جهان هستی بدانید که هر کجا باشید با ارزش هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone