اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
خلق رویاها کوین ترودو آلمان سطح 1 شبکه جهانی اطلاعات

کارگاه خلق رویاها – آلمان (سطح ۱ درس ۲) کوین ترودو

نام مربی: کوین ترودو - Kevin Trudeau
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 4 قسمت
مدت زمان: 285 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 536 مگابایت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
تعداد بازدید: 45,884 بازدید
تعداد نظرات: ۱۰۰ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

کارگاه “خلق رویاها – آلمان” سطح اول از سری آموزش های شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو است.

این کارگاه قدرتمند کوین ترودو شامل ۲۸۵ دقیقه سخنرانی می باشد که در آلمان برگزار شده است. طبق معمول در این دوره نیز مانند سایر دوره ها، کوین ترودو به صورت تخصصی درباره ارتعاش ذهن و قانون جذب به صورت پیشرفته صحبت میکند.

ترتیب بندی سطوح یادگیری کوین ترودو در بخش زیر برای شما قرار داده شده است:

توجه کنید:

برای دانلود سطح مورد نظرتان، روی نام سطح کلیک کنید تا به صفحه دانلود ارجاع داده شوید. لینک قرار داده شده برای دانلود سطوح زیر برای فرمت دوبله فارسی صوتی است. چناچه قصد دارید سطح مورد نظرتان را به صورت زیرنویس فارسی نیز دانلود کنید میتوانید از طریق توضیحات سطح مد نظرتان بر روی دکمه دانلود به صورت زیرنویس فارسی کلیک کنید.

سطح بندینام سطح
مقدماتیآرزوی تو دستور توست
سطح ۱ بخش ۱امتیازات خودت را بدان
سطح ۱ بخش ۲خلق رویا - آلمان
سطح ۱ بخش ۳انرژی کیهانی - زوریخ
سطح ۱ بخش ۴تسلط بر موفقیت - استرالیا
سطح ۲واقعیت خود را خلق کنید
سطح ۳موانع موفقیت
سطح ۴القا به ذهن
سطح ۵عادت ها و مهارت ها
سطح ۶در انتظار انتشار
سطح ۷راز نهایی
تستتست سطوح یادگیری

نکته مهم

کوین ترودو پس از برگزاری سطح ۷ به نام راز نهایی به ۱۰ سال زندان محکوم شد در نتیجه سطح ۸ فعلا برگزار نشده است.

مشترکین ویژه سایت جادوی باور میتوانند کارگاه خالق رویاها – آلمان (سطح ۱) کوین ترودو و سایر محتویات سایت جادوی باور را به طور کامل و رایگان دانلود نمایند.

درباره کارگاه خلق رویاها – آلمان (سطح ۱) کوین ترودو

این کارگاه قدرتمند به عموم افرادی که میخواهند زندگی متفاوتی را آغاز کنند پیشنهاد میشود. اساتید زیادی در زمینه موفقیت و قانون جذب در سطح جهان وجود دارند که هر کدام توانسته اند افراد زیادی را به سوی موفقیت سوق دهند.

اما کوین ترودو کاملا متفاوت از هر اساتید دیگری این مباحث را بیان میکند. اگر پیش تر آثار او را خوانده باشید یا شنیده باشید متوجه این تفاوت خواهید شد.

بخشی از کارگاه خلق رویاها – آلمان:

اسم من کوین ترودو است و من امروز مربی شما خواهم بود. خوشحالم که همه شما اینجا هستید این فرصتی عالی برای همه شما است. چراکه برای شما این فرصت محیا شده است که سوال هایتان را به صورت مستقیم از من بپرسید و توجه زیادی دریافت کنید.

اول از همه چند تا سوال دارم که با بالا بردن دست هایتان بهم جواب بدهید: چند نفر به دوره آرزوی تو دستور توست گوش کرده اند؟ خیلی خب بعضی هاتون گوش نکرده اید، خیلی مهم هست اگر که به دوره آرزوی تو دستور توست گوش نکرده باشید نمیتوانید مفاهیمی که در این کارگاه به آن اشاره میکنم را درک کنید.

اساس مواردی که در سطح یک آموزش خواهیم داد مطالبی هستند که در دوره آرزوی تو دستور توست پوشش داده شده اند همونطور که میدونید این بخش دوم از سطح اول است و ما جلسه قبلی رو شنبه گذشته در شیکاگو برگزار کردیم پس این، دومین آموزش زنده از سطح یکم سطوح یادگیری است.

ما همه این سطوح را ضبط میکنیم که در آینده وقتی کسی عضو شبکه جهانی اطلاعات می شود به تمام فایل های صوتی تمرینات سطوح یادگیری دسترسی داشته باشد.

آموزش تمام سطوح رو بطور زنده خواهیم داشت اما سطح مقدماتی برای اعضای آینده ضبط خواهد شد آموزش های سطح یک تماماً بر اساس دوره آرزوی تو دستور توست هستند.

تمام مطالب پوشش داده شده در اون دوره، پس اگر به دوره آرزوی تو دستور توست گوش نداده اید خیلی مهم است که این کار رو انجام بدید. هر چیزی که اینجا خواهیم گفت از آن دوره نشات خواهد گرفت. در واقع ما داریم اطلاعات پایه ای را توسعه میدهیم.

زندگینامه کوین ترودو

زندگینامه کوین ترودو به عنوان برگزار کننده دوره ها، سمینار ها و کتاب های قانون جذب و موفقیت فردی می تواند کمک بسیاری برای درک بهتر سخنان وی به شما بکند.

کوین ترودو در سال ۱۹۶۳ در ماساچوست آمریکا متولد شد پدر وی جوشکار بود. او دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد. پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.

پس از گذشت مدت زمان اندکی، تصمیم گرفت وارد نتورک یا بازاریابی شبکه ای شود. کوین ترودود در این حرفه موفقیت های بسیاری را بدست آورد. 

پس از گذشت چندین سال کوین ترودو از طریق یکی از دوستانش توانست به گروه ها و جوامع مخفی راه یابد. او پس از یادگیری قوانین جوامع مخفی از این گروه ها خارج شد و تصمیم گرفت این مباحث را به مردمان عادی نیز آموزش دهد.

در حال حاضر کوین یک مولتی میلیونر خود ساخته آمریکایی است و چندین شبکه معروف تلویزیونی دارد.

معروف ترین آن شبکه گلف انگلیس است؛ ترودو فقط یک مربی موفقیت نیست و از این راه به موفقیت و ثروت نرسیده است. در واقع برگزاری سمینار شاید یک تفریح برایش باشد در نتیجه زندانی شدنش میتوانند دلایل بسیار متعددی داشته باشد.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

100 پاسخ به “کارگاه خلق رویاها – آلمان (سطح ۱ درس ۲) کوین ترودو”

  1. کاربر 23912 گفت:

    سلام
    عیدتون مبارک
    اگر ممکنه این دوره را مثل امتیاز خود را بدان با کیفیت ۷۲۰ و زیرنویس بزرگ تر قرار بدید

  2. کاربر 23598 گفت:

    درود وقت بخیر
    این دوره دوبله فارسی داره؟ بقیه داره این و دوبله شو پیدا نکردم ولی تو کامنت ها خوندم همه دوبله دارن

  3. ارشام گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من حقیقت زبانم اوکیه و بدون ترجمه و دوبله هم متوجه میشم اما بخاطر اینکه میخوام از نکات یادداشت برداری کنم میخوام سریع هم باشه ترجیحا میخواستم اشتراک بگیرم و زیر نویس مشاهده کنم
    فقط ۲تا سوال داشتم!
    ۱ مطالب طبق تجربه در ایران سانسور میشه ایا اینا حذفیاتم داره؟ وقتی خود کوین میگه بیندیشید و ثروتمند شوید سانسور شده!
    ۲ در صورت خرید اشتراک امکان دانلود هست!؟

    ارشامارشام
    • جادوی باور گفت:

      سلام وقت بخیر دوست من
      تمامی محتویاتی که داخل وب سایت جادوی باور هستند بدون سانسور و حذفیات اند، در صورتی که متوجه شدید بخشی از محتوا سانسور شده به پشتیبانی پیام دهید تا هزینه واریز شما را برگشت دهند.
      بله تمامی محتویات سایت جادوی باور امکان دانلود دارند.

      جادوی باورجادوی باور
  4. کاربر 7764 گفت:

    سلام ۲ سوال از خدمتان داشتم ۱- انتشار دوبله فارسی این دوره را برای اول بهمن قول داده بودید چرا منتشر نشد ایا به عقب افتاد؟ ۲- قبلا اشاره کردید دوبله این دوره توسط اقای اله دانه صورت میگیرد میخواستم بدانم دوبله انجام شده و تنظیمات دارد انجام میگیرد یا اقای اله دانه در حال دوبله هستند؟ اگر اقای اله دانه در حال دوبله هستند خواهش میکنم دست نگهداری ودوبله را به اقای احمدی بسپارید ممنون وسپاس گذارم

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کارگاه خلق رویاها – آلمان (سطح اول بخش دوم) امروز یعنی اول بهمن ماه ساعت ۱۵ منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  5. کاربر 7764 گفت:

    سلام وقت تان بخیر وشادی اول روز مادر و زن به تمامی مادران تیم جادوی باور و بانوانی که در در تیم پر قدرت جادوی باور کار مییکنند را تبریک میگوییم از تیم جادوی باور یک سوالی داشتم ایا دوبله این دوره را که قول داده بودید به زودی منتشر میکنید ارائه خواهید کرد؟دوبلور اقای اله دانه هستند یا اقای احمدی؟فقط خواهش میکنم در پاسخ نگویید به زودی از ابان ماه قول داده بودید به زودی ولی الان دی ماه هم رو به پایان است خواهش میکنم تاریخ دقیقی مشخص کنید ممنونم

    • جادوی باور گفت:

      سلام وقت بخیر
      گوینده دوره آقای اله دانه هستند؛ گوینده تمامی مجموعه های سطح اول کامل آقای اله دانه هستند.
      این دوره در اول بهمن ماه ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  6. کاربر 25729 گفت:

    سلام لطفا دوبله همه سطوح رو قرار بدید
    زیرنویس رو کسی نگاه نمیکنه

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کارگاه خلق رویاها – آلمان به زودی به صورت دوبله انتشار پیدا خواهد کرد، باقی سطوح همگی دوبله فارسی دارند.

      جادوی باورجادوی باور
  7. کاربر 7764 گفت:

    سلام وقت تان بخیر وشادی سوالی از تیم جادوی باور داشتم-قرار بود دوبله این دوره به زودی منتشر بشه ولی هنوز منتشر نشده-باتوجه به پاسخ هایی که برای کاربران داشتید دوبله این دوره را هم اقای اله دانه زحمت کشیده اند.خب اگر دوبله شده چرا منتشر نمیکنید واگر دوبله انجام نشد خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم دوبله این دوره را با با صدای اقای احمدی منتشر کنید این دوره بسیار جذاب است و با صدا وسبک کار اقای احمدی دورتون فوق العاده میشود ممنونم

  8. کاربر 19284 گفت:

    با سلام و احترام فرموده بودین که هفته قبل این دوره آماده میشه هنوز آماده نشده
    امکانش هست بفرمایید دوبله این دوره چه وقتی آماده میشه؟؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      در هفته قبل همانطور که وعده داده بودیم دوبله فارسی صوتی، سطح اول بخش اول یعنی دوره امتیازات خودت را بدان را منتشر کردیم. دوره کارگاه خلق رویاها – آلمان نیز به زودی به صورت دوبله فارسی منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  9. hamid sadre گفت:

    سلام شما قول ارائه این دوره داده بودید ولی الان صحبت دوره تقویت حافظه بهمیان امده است -دوبله این دوره چه زمانی ارائه میشود

    hamid sadrehamid sadre
    • جادوی باور گفت:

      سلام حمید عزیز
      هم دوبله سطح اول آقای کوین ترودو و هم دوبله دوره تقویت حافظه آقای کوین ترودو تا پایان هفته جاری در سایت انتشار پیدا خواهد کرد.

      جادوی باورجادوی باور
  10. کاربر 7764 گفت:

    با عرض وسلام وخسته نباشید به تیم پر قدرت جادوی باور وتشکر بابت دوره های عالی کوین تردو ببخشید من مدت اشتراک به پایان رسیده ولی منتظر ارائه دوبله این دوره توسط شما هستم
    تا دوباره اشتراک تهییه کنم. در پاسخ خانم خاکپور اشاره کردید بودید به زودی و این به زودی ایا تا ابان ماه ارائه میشود؟ ویک خواهشی داشتم اگر امکان دارد این دوره را هم اقای احمدی دوبله
    کنند خیلی عالی میشه

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      دوبله دوره خلق رویاها کوین ترودو آلمان توسط آقای اله دانه ضبط شده. پس از پایان انتشار دوبله سطح دوم، انتشار دوبله سطح اول نیز شروع خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  11. رکسانا خاکپور گفت:

    چرا دوبله این دوره را با توجه به این که از زمان ارائه ان خیلی وقت از گذشته بیرون نمیدهید اگر دوبلور هم اقای احمدی باشد خیلی بهتر است

    رکسانا خاکپوررکسانا خاکپور
  12. کاربر 2412 گفت:

    لطفا این دوره را دوبله فارسی بفرمایید ممنون از سایت فوق العاده شما

  13. کاربر 7262 گفت:

    سلام و عرض ادب
    قبل از هر صحبتی میخوام بابت دوره های بینظیر سایت جادوی باور، از همه عزیزانی که برای آماده کردن این مطالب زحمت میکشن تشکر کنم.
    آیا برای دوبله کردن دوره خلق رویاها و دوره امتیاز خود را بدان برنامه ای دارین؟؟؟
    ممنون میشم اطلاع بدین
    با تشکر فراوان

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      به زودی سطح دوم آقای کوین ترودو با صدای جناب آقای اله دانه در سایت جادوی باور منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  14. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت جادوی باور بابت این دوره ی قدرتمنده استاد کوین با ارزش

  15. کاربر 19765 گفت:

    سلام با تشکر از سایت به روز و خوبتون. فقط ای کاش فایلهای شبیه این رو به صورت mp3 و زبان اصلیشون هم قرار میدادید که حجم خیلی کمتری میگیره و برای کسانی که مشکل زبان ندارند خیلی قابل استفاده هست. سپاس

  16. علی گفت:

    سلام چرا دوره خلق رویا رو دوبله فارسی نمیذارید؟

    علیعلی
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      این دوره هم مانند سایر سطوح یادگیری آقای کوین ترودو، به زودی به صورت دوبله فارسی نیز منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  17. کاربر 15989 گفت:

    درود
    دوره ۲۸۵ دقیقست که توی کاور نوشتید ۵۳۶ دقیقه

  18. کاربر 15818 گفت:

    سلام واقعا دستمریزاد و خدا خیرتون بده
    ببخشید پایان فایل ۴ انگار که چیزهایی مونده و قطع شده آیا همینطوره؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من دوره کامله مابقی دوره توی بخش سوم از سطح ۱ قرار داره اگر این دوره را به طور کامل گوش کردید دوره انرژی کیهانی زوریخ را شروع کنید.

      جادوی باورجادوی باور
  19. کاربر 15893 گفت:

    سلام.باتشکر از تمام کسانی که در سایت جادوی باور مشغول تلاشن 🌹🌹
    میشه بفرمائید سطح ۶ رو هم دوبله خواهید کرد یا خیر؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      تا الان تقریبا اکثر دوره های سطوح یادگیری کوین ترودو دوبلشون هم توی سایت منتشر شده، مابقی هم که دوبلشون هنوز منتشر نشده به زودی آماده میکنیم و منتشر خواهیم کرد.

      جادوی باورجادوی باور
  20. کاربر 6715 گفت:

    سلام وخسته نباشیدوتبریک عید فطر.تشکر ازاینکه همه فایلهای موفقیت رو باسلیقه جمع اوری کردیدیه پیشنهاد ازاونجایی که این مطالب رونمیشه باهمه درمیان گذاشت یعنی کسایی که بااین فایلها آشنانیستن.اگریه قسمت چت بذارید برای کاربران که باهم آشنابشن ممنون میشیم

  21. کاربر 15942 گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید به اعضای تیم جادوی باور
    دورهی خلق رویاها در آلمان یکی از بهترین دوره های کوین ترودو است که امیدوارم دوبله فارسی این دوره هم دراین سایت ارائه بشه

  22. هادی گفت:

    سلام وقت بخیر.امکانش هست ما بتونیم عضو شبکه جهانی اطلاعات بشیم؟

    هادیهادی
  23. کاربر 13607 گفت:

    سلام سطح ۵ و ۶ رو نوشتین بزودی منتشر میشه ولی در پاسخ یکی از دوستان گفتین از سطح ۵ و ۶ هیچ اطلاعی نداریم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس را؟؟؟

    • جادوی باور گفت:

      سطح ۵ رو شروع به انتشار کردیم قسمت اول رو میتونید دانلود کنید، سایر قسمت ها نیز حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  24. محمد ک گفت:

    سلام
    کوین ترودو در قسمت اول ویدئوهای زوریخ میگه :
    دوره آرزوی تو دستور توست بخش یک از سطح یک هست .
    دوره آلمان بخش دو از سطح یک هست .
    و دوره زوریخ بخش سه از سطح یک هست .

    و دوره شیکاگو به دلیل خرابی فایل های صوتی به طور کامل در آلمان پوشش داده شده .

    اگه فایل ها رو به این شکل مرتب کنید دیگه دوستان در مورد بخش دو سطح یک دچار سوال نمیشن . چرا که شما لطف کردید همه سطح یک رو از قبل پوشش دادید فقط نامگذاری اشتباه صورت گرفته .

    در ضمن کوین در حال برگزاری سطح هشت هست از همون زندان . و اینو تو سایتش اعلام کرده . امیدوارم این سطح هم به دستتون برسه .

    محمد کمحمد ک
  25. مارال گفت:

    سلام
    چرا سطح ۶ هیچ جا نیست؟ پس من چه جوری پیداش کنم؟ کلیدی ترین مبحث قانون جذب هم همین باید باشه که از همه جا جاروش کردن…

    مارالمارال
    • جادوی باور گفت:

      سلام مارال عزیز
      در مورد سطح ۶ کوین ترودو چون اطلاعی نداریم واقعا نمیتونیم نظری را رو ارایه بدیم

      جادوی باورجادوی باور
  26. کاربر 13476 گفت:

    سلام‌ وعرض ادب، لطفا سطح شش دوره های کوین رو بزارید ممنون از لطف وزحمات بسیارتون…

  27. sina گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    سطح ۵ و ۶ رو کی منتشر میکنید؟

    sinasina
  28. کیارش گفت:

    سلام و درود
    ببخشید سوالی داشتم
    چرا هیچ جا سطح ۵ و ۶ را نمی‌توان یافت؟
    اصلا منتشر نشده؟
    یا ترجمه نشده؟
    ممنون میشوم جواب دهید

    کیارشکیارش
  29. کاربر 14024 گفت:

    سلام میشه دوبله هم بزارید چون من میخوام هنگام انجام کاری گوش کنم و نمیتونم زیر نویس بخونم

  30. Hossein گفت:

    سلام وقت بخیر…
    امکانش هست بفرمائین که سطح ۵ و ۶ کی منتشر میشه؟؟

    HosseinHossein
  31. کاربر 3589 گفت:

    سلام ببین این برای سطح ۷ حتی خود کوین هم داخل سمینارش میگه شما باید سطح ۱و ۲ و۳و ۴و ۵ و ۶ بگزرونید تا این حالیتون بشه

  32. سامان گفت:

    سلام ببخشید این دوره چه زمانی دوبله میشه لطفا زمان اعلام کنید مثلا بفرمایید مرداد -شهریور خواهش زمان اعلام کنید و خواهش دیگری هم که داشتم لطفا از دوبلور دوره ارزوی تو دستور توست استفاده کنید ممنونم

    سامانسامان
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من ، به احتمال زیاد پس از پایان سطح ۴ کوین ترودو این ، خلق رویاها رو برای دوبله شروع کنیم زمان دقیقی مشخص نیست چرا که ممکن است زودتر از موعد هم دوبله رو انجام بدهیم

      جادوی باورجادوی باور
  33. کاربر 11529 گفت:

    سلام من چطور میتونم به دوبله صوتی این فایل دسترسی داشته باشم؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوسن من خلق رویا هنوز دوبله نشده و فقط فعلا با فرمت زبان اصلی با زیر نویس در سایت قرار گرفته ولی مانند باقی دوره های کوین ترودو دوبله میشود

      جادوی باورجادوی باور
  34. کاربر 11037 گفت:

    سلام دوره ها با زبان اصلی به همراه زیر نویس فوق العاده هستند لطفا همین طوری ادامه بدید اما لطفا علاوه بر این دوره ها رو به صورت دوبله هم قرار بدید وقتی توی ماشین هستیم و … بتونیم ازشون استفاده کنیم

  35. کاربر 10455 گفت:

    با سلام
    در قسمتی از سمینار کوین می گوید که فیلم های ramsy’s kitchen nightmare رو تماشا بکنید در صورت امکان فیلم های آن را هم منتشر بکنید

  36. سعید گفت:

    سلام ضمن تشکر بابت این دوره سوالی از خدمتان داشتم ببنید در این دوره خود اقای تردو اشاره میکنه قبل از این دوره یک دوره در شیکاکو برگذارکرده وقرار دوره هایی در زوریخ -کنکون-نیویورک-دومنیکن برگذاره کنه در برخی سایت ها دوره زوریخ گذاشته شده که مدت ان در سایت ها یک ساعت ونیم است اما خود اقای تردو میگه ۶ ساعت میخواستم خواهش کنم این دوره ها را هم بگذارید ممنونم

    سعیدسعید
  37. کاربر 10420 گفت:

    سلام با تشکر از زحماتتون به نظرمن دوره ها روبصورت دوبله باشه کارایی بیشتری دارد

  38. کاربر 9120 گفت:

    آیا سطح۵ تا ۱۲ کوین ترودو رو هم میبارید و آگه میبارید تا کی زمان میبرد؟
    ممنونم از سایت فوق العادتون

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      کوین ترودو موفق شد فقط تا دوره سطح ۷ منتشر کرده یعنی کلا ۷ سطح از ۱۲ سطح منتشر شده که ما ۶ سطح + سطح مقدماتی رو منتشر کردیم.

      جادوی باورجادوی باور
  39. کاربر 9983 گفت:

    سلام ممنون از سایت بی نظیر جادوی باور. تا انجا که من مطلعم ادامه سطح یک در زوریخ سوییس، بنام دوره انرژی کیهانی برگزارشده. میخواستم بدونم چرا شما تو سایت خوبتون اون دوره رو نزاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      در بخش توضیحات لینک های مربوط به دانلود دوره هایی که فرمودید را قرار داده ایم که میتوانید از آنها استفاده کنید.

      جادوی باورجادوی باور
  40. کاربر 9686 گفت:

    با سلام آیا میشود فیلم های تصویری یا صوتی را به صورت آنلاین گوش کرد. با تشکر

  41. کاربر 7723 گفت:

    سلام
    کارتون فوق العادس که ما رو با این هزینه اندک با دوره های ارزشمند مخصوصا” دوره جناب کوین ترودو، ناپلئون هیل، استرهیکس و دیگر دانشمندان آشنا کردین بسیار بسیار بسیار سپاسگدارم

  42. کاربر 9528 گفت:

    سلام استاد عزیز
    سطح یک سری آموزش های شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو با دوبله فارسی کی منتشر میشه؟
    و اینکه آیا همه سطوح رو دوبله میکنید؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      این امکان وجود داره که دوره سطح اول از اقای کوین ترودو رو در چند ماه آینده دوبله کنیم

      جادوی باورجادوی باور
  43. کاربر 9076 گفت:

    سلام وقتتان بخیر
    ببخشید دوره خلق رویا چند قسمته؟

  44. کاربر 8991 گفت:

    سلام وقتتون بخیر…
    خواستم تشکر کنم بابت زحماتی که میکشید و دوره های عالی که قرار میدید….
    من یه سوال داشتم ازتون که دوره انرژی کیهانی که در زوریخ برگزار شده در سایت موجود هست؟؟؟

  45. کاربر 9146 گفت:

    سلام و خسته نباشید، ممنون از این همه مطالب عالی که زحمتش رو می کشید
    فایل های صوتی که با صدای آقای سعید عسگری منتشر می کردین با صدای ایوشن فوق العاده پر انرژی و بی نهایت تاثیر گذار بود بود، چرا ما دیگه صدای ایشون رو نداریم؟

  46. کاربر 9130 گفت:

    سلام.وقتتون به خیر

    اول از همه بینهایت سپاسگزارم به خاطر این آرشیو فوق العاده از کوین ترودو.کارتون واقعا عالیه.

    اما یه ایرادی رو میخواستم توی ترجمه این دوره (خلق رویاها) گزارش بدم.کوین ترودو توی این فایل چندین بار از واژه attitude استفاده میکنه که به معنای “نگرش” هست ولی به اشتباه توی زیرنویس از واژه “رفتار” استفاده شده که کاملا نادرست و حتی گمراه کنندست.میخواستم ازتون اگر مقدور هست اصلاح بشه.

    بازم سپاسگزارم

  47. کاربر 7954 گفت:

    با تشکر از سایت خوب شما
    دوره خلق رویا ۴ساعت دو تا فایل رو گذاشتید اونایی دیگه رو کی میذارید؟

    • کاربر 8625 گفت:

      سلام دوست من
      در طی هفته های آینده قسمت های بعدی این دوره رو منتشر خواهیم کرد، در شبکه های اجتماعی ما رو دنبال کنید تا از دوره هایی که منتشر میکنیم مطلع شوید.

  48. کاربر 9201 گفت:

    من نمیتونم دانلود کنم برنامه ها رو با اینکه اشتراک سه ماهه خریدم لطفا راهنماییم کنید

  49. کاربر 9197 گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون، یه نکته ای دیدم خواستم بگم خدمتتون اینه که سطح ۱ آموزشهای شبکه جهانی اطلاعات شامل دوتا سمینار هست؛ خلق رویا که در آلمان بود و انرژی کیهانی که در زوریخ برگزار شدن این دوتا مجموعا سطح یک هستن،
    اما سطح ۲ شمال یه مجموعه ۷ ساعته هستش که کوین تو اون مطالب رو تخصصی تر باز میکنه
    با تشکر

  50. کاربر 3783 گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
    میخواستم بابت قرار دادن این دوره فوق العاده در سایت تشکر وقدردانی کنم. واقعا از قسمت اولی که منتشر کردید کلی لذت بردمممم

  51. کاربر 7764 گفت:

    سلام ضمن تشکر از دوره جدیدی که از اقای تردو گذاشتید فقط یک نکته دوره انرژی کیهانی که در زوریخ برگزارشده سطح یک است ودوره سطح دو نیست این دوره با ذوره سطح ۲ متفاوت است

    • کاربر 8625 گفت:

      سلام دوست من
      به زودی سطح دوم دوره های کوین ترودو را منتشر میکنیم برای اطلاع از دوره های منتشر شده میتونید ما رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

  52. کاربر 9130 گفت:

    سلام.ممنون از آرشیو فوق العادتون مخصوصا در مورد کوین ترودو و استر هیکس…

    سوالم اینه که دوره خلق رویاها چند قسمت هست و چه موقع کامل میشه؟

    • کاربر 8625 گفت:

      سلام،خواهش میکنم دوست عزیز و گرامی، خلق رویاها ۲۸۰ دقیقه هست که تا ۱۷ بهمن تقریبا کامل میشود و بلافاصله سطح ۲ کوین ترودو در سایت منتشر میشود

  53. سجاد عظیمی گفت:

    سلام .. یه دنیا سپاس از سایت خوب تون … وقتی از مبلغ های بالای محصولات یه دوستی نا امید شدم واقعا برام کمک بزرگی بود سایت تون … میخواستم بپرسم این سطح بندی ها چیه ؟ یعنی الان اموزش سطح ۱ کوین با سطح ۲ فرقش چیه ؟

    کدوم بالاتره ؟ و کدومو باید اول گوش داد ؟

    سجاد عظیمیسجاد عظیمی
    • کاربر 8625 گفت:

      سلام دوست من ، از حضور شما در جمع اعضا ویژه سایت جادوی باور خوشحالیم،ابتدا سمینار آرزوی تو دستور توست رو گوش کنید و به ترتیب از سطح ۱ تا ۷ رو باید گوش کنید ، هفته آینده سطح ۲ کوین ترودو به نام انرژی کیهانی در سایت منتشر میشود و تقریبا ترتیب دوره ها از سطح ۰ تا ۴ کامل میشه و احتمالا تا قبل از سال جدید سطح ۵ و ۶ هم منتشر میشود، سطح ۷ هم که در سایت قرار دارد. موفق باشید

  54. کاربر 4267 گفت:

    ممنون از مطالب عالیتون مخصوصا دوره های کوین ترودو که بسیار عالی هستن . با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان .

  55. کاربر 7668 گفت:

    سلام اول اینکه ممنونم از سایت بی نظریتون خیلی عالی هستین
    و دوم اینکه من متوجه نشدم این رو میتونیم بعد از سمینار آرزوی تو دستور توست گوش بدیم؟
    یا بعد از القا به زهن؟
    سطح بندی که کردید باید به ترتیب ببینیم سطح هارو؟

  56. کاربر 9201 گفت:

    چرا دانلود میشه ولی سیو نمیشه؟

  57. Yousef گفت:

    تشکر از سایت بسیار عالیتون

    YousefYousef

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "کارگاه خلق رویاها – آلمان (سطح ۱ درس ۲) کوین ترودو" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone