اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

لیلا میلانی کیست؟ بیوگرافی لیلا میلانی و همسرش

لیلا میلانی کیست؟ بیوگرافی لیلا میلانی و همسرش

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱

لیلا میلانی (Leyla Milani) یک مدل، طراح مد و یک کارآفرین ایرانی تبار است. او در ۱۳ فروردین ۱۳۶۱ (۲ آوریل ۱۹۸۲ ) در شهر کرج ایران متولد شده است.

او سابقه مجری گری در شبکه های تلویزیونی مطرح دنیا مانند NBC و Fox News را دارد. لیلا میلانی در سال ۲۰۱۱ و در ۲۶ سالگی با مانی خوشبین (Manny Khoshbin) یکی از ایرانی های میلیونر مقیم خارج از کشور ازدواج کرد.

در این بخش از سایت جادوی باور قصد داریم زندگینامه کامل لیلا میلانی را مورد بررسی قرار دهیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

زندگینامه لیلا میلانی

زندگینامه لیلا میلانی

لیلا میلانی در تورنتو کانادا از پدر و مادری ایرانی به دنیا آمد. او بیشتر روزهای کودکی خود را در زادگاهش تورنتو همراه با خانواده اش گذراند. او دارای ملیت کانادایی است . لیلا در آغاز کار خود در ۱۲ سالگی به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی بعد از مدرسه مشغول به کار شد.
 
پس از چند سال کار در سطح محلی،  شروع به دریافت چندین پیشنهاد از سطح ملی و بین المللی کرد. میلانی پس از تحصیل در دبیرستان به همراه خانواده اش به لس آنجلس نقل مکان کرد. در آنجا او در موسسه مد طراحی و تجارت لس آنجلس شرکت کرد.
 
در برخی سایت های خارجی محل تولد لیلا میلانی را کرج اعلام کرده اند.

لیلا میلانی فارغ التحصیل رشته مد طراحی و بازاریابی از دانشگاه لس آنجلس است. او و همسرش مانی خوشبین نمونه ای بارز از یک زوج موفق ایرانی هستند. مانی خوشبین از طریق فعالیت در زمینه املاک و مستغلات و سرمایه گذاری هایش در زمینه های مختلف، توانسته است به ثروت زیادی دست پیدا کند.

لیلا میلانی نیز با فعالیت های مختلفش در زمینه مد و پوشاک و مجری گری توانسته به موفقیت چشمگیری در این زمینه دست پیدا کند.

در ابتدا میلانی با حضور مؤثرش در تبلیغات مد و پوشاک، توانست در عرصه مدلینگ نام خود را زبان زد کند. او یکی از مدل های معروف شرکت ماکسیم است.

شغل و حرفه لیلا میلانی

شغل و حرفه لیلا میلانی

لیلا میلانی در سال ۲۰۰۵ در کشتی زنان (WWE Diva Search) شرکت کرد و از میان هشت هزار شرکت کننده مقام دوم رو بدست آورد. او در فینال به اشلی ماسارو (Ashley Massaro) باخت و به مقام دوم دست پیدا کرد. 

در میان سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ او در برنامه معامله یا بدون معامله (Deal or No Deal) یکی از برنامه ها محبوب شبکه NBC فعالیت داشته است.

همینطور خانم میلانی در یک مجموعه وب کمدی آنلاین برای اکسپریان کریدت در کنار کمدین هایی مانند پائولی شور حضور داشته است. اون در این برنامه نقش یک عروس را بازی میکرد. از دیگر ستاره هایی که در این مجموعه وب ظاهر شدند می توان به ویویکا ای فاکس، مایکل مدسن و دنی گلوور اشاره کرد.

لیلا میلانی سابقه حضور در فیلم رسلمنیا (Wrestlemaniac) را نیز دارد. فیلم رسلمنیا توسط دبلیود بلیوئی برای برندهای اسمکدان، راو و ان‌اکس‌تی تولید شده‌ است. که خانم میلانی در آن نقش شخصیت “دالاس” را بازی می کند.

او در یک قسمت از آخرین کمیک ایستادن و پدیده ان بی سی ظاهر شد. خانم میلانی در مسابقه ورزشی زنان (Lingerie Bowl) در سال ۲۰۰۶ نیز داور بوده است.  البته فعالیت های لیلا میلانی بیش از آنچه که نام برده شد است.

تاسیس شرکت

بعد از سال ها فعالیت خانم میلانی دست به تاسیس شرکت مستقلی برای خود کرد که به طراحی و تولید مو (اکستنشن مو) برای دختران و زنان می پردازند و نام آن را میلانی گذاشت.

زندگی شخصی

خانواده لیلا میلانی

او از سال ۲۰۱۱ با مانی خوشبین ، کارآفرین ایرانی، سرمایه‌گذار املاک و مستغلات و نویسنده ازدواج کرده است و این زوج دارای دختری به نام پریسیلا خوشبین و یک پسر به نام انزو پاشا هستند. او دارای یک خانه چند میلیون دلاری در بورلی‌ هیلز می‌باشد که همراه با خانواده خود در آنجا زندگی می کند.

او فعالیت گسترده ای در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام دارد به طوری که او در اینستاگرام ۱.۶ میلیون دنبال کننده دارد.

دیدگاه‌ها

9 پاسخ به “لیلا میلانی کیست؟ بیوگرافی لیلا میلانی و همسرش”

  1. Baran گفت:

    براشون از خداوند خوشبختی و ثروت بیشتر رو آرزو میکنم
    خداروشکر که به موفقیت و خوشبختی دست پیدا کردند

    BaranBaran
  2. احمد گفت:

    دیدگاه خاصی ندارم وقت درست بنویسید یه جا نوشتید تو کرج بدنیا آمده یه جا گفتیید تو کانادا. در زمان ازدواج هم ۲۹ ساله بوده نه ۲۶ ساله. دقت کنید لطفا

    احمداحمد
  3. بهروز صفری گفت:

    برای این زوج موفق و دوست داشتنی آرزوی بهترینها رو دارم…
    ممنون از سایت زیبا و متفاوت ومفید جادوی باور…

    بهروز صفریبهروز صفری
  4. کاربر 25777 گفت:

    خوشحالم که این هموطنانم خوشبخت و خوشحال هستن و موفقیت همیشگیشون رو آرزو مندم

  5. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

    اجتمانواجتمانو
  6. میلانی گفت:

    سلامتی همه میلانی ها

    میلانیمیلانی
  7. کاربر 21387 گفت:

    زوج موفق همراه با ذهنیت موفق بسیار عالی.

  8. کاربر 19130 گفت:

    یک زوج موفق و زیبا، امیدوارم هر جا که هستند خوش بدرخشند

  9. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت جادوی با ارزش باور بابت زندگی نامه ی این خانوم با ارزش موفق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone