اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

زندگینامه ‏میلی بابی براون بازیگر پرکار هالیوود + عکس

زندگینامه ‏میلی بابی براون بازیگر پرکار هالیوود + عکس

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۱

میلی بابی براون بازیگر جوان، موفق، جذاب و پرکار سینما و تلویزیون هالیوود است. این بازیگر ۱۹ ساله اهل بریتانیا می باشد که تا به حال تجربه تهیه کنندگی چندین اثر را نیز عهده دار بوده است.

عمده شهرت او به نقش آفرینی در فیلم هایی مثل گودزیلا و کینگ کنگ بازمیگردد. همچنین بازی او در نقش Eleven (یک دختر با قدرت های ماورا الطبیعه) در سریال علمی تخیلی Stranger Things وی را به اوج رساند.

در این بخش از زندگینامه افراد موفق قصد داریم بیوگرافی کامل میلی بابی براون را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه با ما در سایت جادوی باور همراه باشید.

دوران کودکی میلی بابی براون

کودکی میلی بابی براون

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) در ماربلا مالاگا واقع در اسپانیا در ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ میلادی (۳۰ بهمن ۱۳۸۲ شمسی) به دنیا آمد. در دوران کودکی وی با مشکل کم شنوایی جزئی در گوش چپ موتجه شد و به تدریج تمام شنوایی همان گوشش را در طی چندین سال از دست داد.

او در چهار سالگی به همراه خانواده اش به انگلستان مهاجرت کرد و در بورنموث ساکن شد.

زمانی که او هشت ساله بود، خانواده اش به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کردند. یکی از مکشفان استعداد در کالیفرنیا به پدر و مادر براون گفت که او استعداد ها و غرایز طبیعی بسیاری دارد که قابل آموزش دادن نیستند.

میلی بابی براون موفقیت خود را مدیون خانواده اش است. زیرا خانواده اش برای محقق شدن رویاهای دخترشان در بازیگری تلاش های بسیاری کردند.

میلی بابی براون به همراه خانواده به لس آنجلس مهاجرت کرد. همین موضوع باعث شد که در کمتر از ۳ ماه بعد از مهاجرتشان، براون موفق به دریافت نقش آلیس در Once Upon a Time in Wonderland شبکه ی اِی بی سی (ABC) شود.

دیری نگذشت که وی مجددا در نقش مدیسون او دانل در America’s Intruders شبکه ی بی بی سی (BBC) ایفای نقش کرد.

براون در همان سال ها در برنامه هایی مانند NCIS، Modern Family و Grey’s Anatomy ایفای نقش کرد. اما متاسفانه تا آن زمان هنوز نتوانسته بود یک نقش بزرگ و مهمی برای خود بدست بیاورد.

حضور حرفه ای و نقش های اولیه در عرصه بازیگری

میلی بابی براون

در سال ۲۰۱۳ میلادی (۱۳۹۲ شمسی)، براون اولین نقش خود را به عنوان ستاره مهمان در سریال درام فانتزی  ABC، «روزی روزگاری در سرزمین عجایب» انجام داد. که در آن سریال نقش آلیس جوان را به تصویر کشید.

در سال ۲۰۱۴ میلادی (۱۳۹۳ شمسی)، او در نقش مدیسون اودانل در سریال درام-هیجان‌انگیز ماوراء الطبیعه  BBC آمریکا نقش آفرینی کرد. او به عنوان مهمان در درام پلیسی CBS NCIS، فانتزی کمدی ABC Modern Family و سریال درام پزشکی ABC Grey’s Anatomy نیز حضور داشت.

در سال ۲۰۱۶ میلادی (۱۳۹۵ شمسی)، براون برای ایفای نقش Eleven در سریال ترسناک علمی تخیلی نتفلیکس Stranger Things انتخاب شد.

او برای بازی‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد جایزه انجمن بازیگران سینما برای اجرای برجسته توسط یک بازیگر زن در سریال‌های درام و جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام شد.

میلی بابی براون سپس برنده جایزه انجمن بازیگران سینما برای اجرای برجسته توسط یک گروه در سریال درام با همبازی هایش شد. همچنین وی برنده چهل و سومین جایزه زحل برای بهترین اجرای یک بازیگر جوان در یک سریال تلویزیونی شد.

در نوامبر ۲۰۱۶ میلادی (آبان ۱۳۹۵ شمسی)، براون در موزیک ویدیوی تک آهنگ سیگما و بردی بنام Find Me بازی کرد. از نوامبر ۲۰۱۶، او در تبلیغات تجاری برای همکاری سرمایه گذاری و خدمات مالی سیتی گروپ ظاهر شده است.

در ژانویه ۲۰۱۷ میلادی (۳۰ دی ۱۳۹۵ شمسی)، او اولین کار مدلینگ خود را در کمپین By Appointment کالوین کلاین انجام داد. ماه بعد، او با آژانس IMG Models قرارداد امضا کرد.

همچنین براون در کمپین برند ایتالیایی Moncler در تابستان ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) ظاهر شد. عکس براون بر روی جلد مجله Vogue نیز چاپ شده است.

او برای ایفای نقش در فصل دوم Stranger Things، دومین نامزدی خود را برای جایزه انجمن بازیگران نمایشگر و جایزه Primetime Emmy در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) دریافت کرد.

تی هارو اکر | اسرار ذهن میلیونر یا ثروتمند | دوبله فارسی

میلی بابی براون از سال ۲۰۱۸ تا کنون

میلی بابی براون برای صداپیشگی در تجربه واقعیت مجازی Spheres: Songs of Spacetime توسط دارن آرونوفسکی انتخاب شد. در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) ، مجله نیویورک تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب کرد.

براون جوانترین فردی شد که در این لیست قرار گرفته است. علاوه بر این، او توسط مجله تایم به عنوان یکی از تأثیرگذارترین نوجوانان سال ۲۰۱۷ میلادی (۱۳۹۶ شمسی) و ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی) معرفی شد.

در آن سال، او جوانترین فردی شد که تا کنون به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف منصوب شده است.

EA Games اعلام کرد که براون با برنامه نویسان The Sims 4 برای حضور در Sims 4 Positivity Challenge همکاری کرد. در سال ۲۰۱۸ میلادی (۱۳۹۷ شمسی)، هالیوود ریپورتر، براون را در میان سی ستاره برتر هالیوود زیر هجده سال قرار داد.

میلی بابی براون

براون اولین فیلم بلند خود را در سال ۲۰۱۹ در فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها، دنباله فیلم گودزیلا در سال ۲۰۱۴ انجام داد.

میلی بابی براون نقش خود را در دنباله بعدی، گودزیلا علیه کونگ (۲۰۲۱) تکرار کرد.

او سفیر کمپین UEFA #WePlayStrong Together شد. در سال ۲۰۱۹، براون “Florence by Mills” خط تولید محصولات زیبایی خودش را راه اندازی کرد. این دارو در Boots داروخانه بریتانیا، Walmart در ایالات متحده و Shoppers Drug Mart در کانادا موجود است. در سال ۲۰۲۰، براون در فیلم اقتباسی از اسرار انولا هلمز بازی کرد و تهیه‌کننده آن بود.

در سال ۲۰۲۲، براون ۱۰ میلیون دلار برای ایفای نقش انولا هلمز در دنباله آنولا هلمز ۲ به دست آورد. همچنین در آن سال، او به عنوان سفیر برند مد لویی ویتون انتخاب شد.

براون ستاره بعدی و تهیه کننده اجرایی فیلم فانتزی Damsel برای نتفلیکس به کارگردانی فیلمساز اسپانیایی خوان کارلوس فرنادیلو بر اساس فیلمنامه ای از دن مازو خواهد بود. او همچنین در فیلم The Electric State برادران روسو Simon Stålenhag که اقتباسی از رمان گرافیکی به همین نام است بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

9 پاسخ به “زندگینامه ‏میلی بابی براون بازیگر پرکار هالیوود + عکس”

  1. مریم گفت:

    خانواده… من مطمعن بودم از خانواده کمی نیست. درسته در استعداد فوق العادش هیچ شکی نیست اما من مطمعنم هزاران دختر خیلی بااستعدادتر از میلی هستن که تو خانواده های اشتباه به دنیا میان. افسوس

  2. sajad گفت:

    سلام ارزوی موفقیت برای همه واقعا کارش بیسته مخصوصا خانوادش ای کاش والدین یاد بگیرن و ب کمک بچه هاشون بیان ارزوی پیروزی پیشرفت همه برای میلی همه برای همه تمتم موفقیت هاش مبارکش

  3. ALI گفت:

    حسودی نکنیم ولی کی میدونی برای اینه همه موفق
    چقدر سخته کشیده .
    خوشحالم براش که خیلی از موفق ها رو توانسته تا این سن به دست بیار .
    آرزوی موفقیت بیشتر Millie Bobby Brown❤

  4. ناشناس گفت:

    توی نقش انولا هولمز فوق العاده زیبا بازی کرد

  5. کسی که اسم ندارد گفت:

    چقدر قشنگ تحسین بر انگیزه…

  6. عاش گفت:

    وییییییی عاشقشمممممممممم

  7. ناشناس گفت:

    حقیقت بهش حسودیم میشه با این سن کم اینهمه دستاورد و خوشبحالش که خانواده خوبی داشته

  8. النا گفت:

    به نظر من فرای استعدادش که اکتسابی نیست
    پدر و مادر با مسوولیت و عاقلی داشته
    اونا درست هدایتش کردن که تونسته توی این سن به این درجات برسه خوشا به حالش که همچین پدر و مادری داشته 😔

  9. کاربر 25777 گفت:

    هیچ چیز تصادفی نیست حتما از کودکی چنین رویاهای زیبایی داشته که در سن پایین به این رویاها دست یافته همچنان موفق و سازنده باشی میلی بابی براون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone