اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

جملات انگیزشی و سخنان استیو جابز + عکس نوشته

جملات انگیزشی و سخنان استیو جابز + عکس نوشته

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱

استیو جابز بنیان گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه ای اپل است. وی کارآفرین، مخترع و یک چهره پیشرو در صنعت رایانه است. او یک مرد الهام بخش است. سخنان استیو جابز می تواند به شما امید و انگیزه دهد زیرا او مردی با تفکرات و ذهنی قوی بوده و به خوبی می دانسته که چطور باید محیط پیرامون را تحت کنترل خود درآورد.

استیو جابز از همه عوامل بیرونی برای پیشبرد اهدافش استفاده می کرده و یک انسان موفق با اندیشه ای فوق العاده بوده. سخنان قدرتمند او می تواند شما را به موفقیت برساند.

در این بخش از سایت جادوی باور سخنان استیو جابز را برای شما عزیزان گردآوردی کرده ایم تا با خواندن این سخنان الهام بخش بتوانیم امید و انگیزه را برای پیشبرد هدف هایتان ایجاد کنیم.

سخنان استیو جابز

من متقاعد شده ام که حدود نیمی از چیزی که کارآفرینان موفق را از کارآفرینان غیرموفق جدا می کند، پشتکار خالص است.

***

افرادی که به اندازه کافی دیوانه هستند و فکر می کنند می توانند دنیا را تغییر دهند کسانی هستند که این کار را می کنند.

***

وظیفه من این نیست که با مردم راحت باشم، وظیفه من این است که زندگی آنها را بهتر کنم.

***

زمان شما محدود است، پس این زمان محدود را با زندگی بر اساس اعتقادات و نگرش دیگران هدر ندهید.

***

بیش از همیشــه بــه مشتریان خود نزدیک شو بــه قدری نزدیک کــه بــه آن ها بگویی بــه چه چیزی نیاز دارند پیش از اینکــه خودشان متوجــه آن شوند.

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست اثر کوین ترودو

***

شجاعت پیروی از قلب و شهود خود را داشته باشید، آنها به نوعی می دانند که شما واقعاً می خواهید چه چیزی شوید.

***

چیزهای مورد علاقه من در زندگی هیچ هزینه ای ندارند، واقعاً واضح است که با ارزش ترین منبعی که همه ما داریم زمان است.

***

شما نمی توانید نقطه ها را به آینده وصل کنید، شما فقط می توانید آنها را به عقب وصل کنید، بنابراین باید اطمینان داشته باشید که نقاط به نوعی در آینده شما به هم متصل خواهند شد.

***

اغلب افراد در مورد آنچه در یک سال می‌توان انجام داد زیاده روی و اغراق می‌کنند و آنچه در ده سال می‌توان انجام داد، ‌دست کم می‌گیرند.

***

هیچکس نمی خواهد بمیرد حتی افرادی که می خواهند به بهشت بروند نمی خواهند برای رسیدن به آن جا بمیرند.

***

خلقت شما زیبا بوده است و مطمئناً کار یا هدفی در این دنیا وجود دارد که فقط شما باید آن را انجام دهید.

***

بیایید فردا را اختراع کنیم نه اینکه نگران اتفاقات دیروز باشیم.

***

من به بسیاری از کارهایی که انجام نداده ایم، به همان اندازه  نسبت به کارهایی که انجام داده ایم افتخار می کنم. نوآوری یعنی نه گفتن به هزار چیز.

***

زمان شما محدود است، پس آن را برای زندگی دیگران هدر ندهید.

سخنان استیو جابز

***

من معتقدم تنها چیزی که باعث شد من به کارم ادامه دهم این بود که کاری که انجام می دادم، بودم شما هم باید کاری را که دوست دارید، پیدا کنید.

***

من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین افسوس‌های شما در مورد کارهایی است که هرگز انجام نداده‌اید.

***

اگر امروز آخرین روز زندگی شما بود، آیا همین کاری که الان می کنید، انجام می دادید؟

***

گاهی اوقات وقتی نوآوری می کنید، اشتباه می کنید، بهتر است به سرعت آنها را بپذیرید و به بهبود سایر نوآوری های خود ادامه دهید.

***

هیچ گاه خود را با هیچ کس دیگری در این دنیا مقایسه نکنید، در غیر این صورت به خودتان توهین کرده اید.

***

یک روز به این واقعیت ساده پی می برید که هر چیزی در اطراف شما که زندگی نامیده می شود توسط افرادی ساخته شده که به هیچ وجه از شما با هوش تر نبوده اند.

***

اگر به این حقیقت که هر روز به مرگ نزدیک‌تر می‌شوید بی اندیشید دیگر فکر نمی‌کنید که چیزی برای از دست دادن دارید.

***

این یکی از مانتراهای من بود، تمرکز و سادگی ساده می تواند سخت تر از پیچیده باشد. شما باید سخت کار کنید تا فکر خود را تمیز کنید تا آن را ساده کنید.

***

مرگ احتمالا بــهترین اختراع زندگی است چرا کــه عامل تغییر است مرگ کــهنــه ها را دور می ریزد تا جا برای تازه ها باز شود.

***

اگر کاری را دوست نداشته باشید در آن شکست می خورید.

***

ما انسان‌ها برای اضافه کردن کیفیتی جدید به دنیا اینجا هستیم و گرنه خلقت ما چه دلیلی داشت؟

***

ثروتمندترین بودن برای من مهم نیست، شب به رختخواب می‌روم و می‌گویم ما کار فوق‌ العاده‌ای انجام داده‌ایم… این چیزی است که برای من مهم است.

***

استخدام کارمند بسیار سخت است درست مثل پیدا کردن سوزن در انبار یونجه می ماند.

***

فروتن باشید، اشتباهات خود را بپذیرید و با ایده‌ی بعدی خود کارتان را ادامه دهید و به سمت جلو حرکت کنید.

***

وجه تمایز یک رهبر و یک دنبال کننده نوع آوری است.

سخنان استیو جابز

***

من معتقدم که زندگی یک چیز هوشمندانه است و هیچ چیز در آن تصادفی نیست.

***

ما فقط باید مشتاق کاری باشیم که انجام می دهیم.

***

من با دیگران با ملایمت رفتار نمی کنم زیرا می خواهم که آن ها را قدرتمند کنم.

***

جزئیات مهم هستند و ارزش اینکه بر روی آن ها وقت بگذارید را دارند.

***

گاهی اوقات زندگی قرار است با آجر به سر شما بزند ایمان خود را از دست ندهید.

***

دیکشنری نوع آوری را این‌گونه تعریف می‌کند: یک ایده یا روش جدید.

آیا تا به حال ایده یا روش جدیدی تولید کرده‌اید؟ شما می‌توانید راکد زندگی کنید یا به عنوان یک مبتکر و انسان خلاق زندگی لذت‌بخشی داشته باشید. کدام را انتخاب می‌کنید؟

***

من فکر می‌کنم وقتی شما کاری انجام می‌دهید و نتیجه‌ی خوبی حاصل می‌شود نباید بیش از حد بر روی آن ساکن شوید، باید بلافاصله به دنبال انجام کاری شگفت‌انگیز بعدی بروید. فقط باید مرحله‌ی بعدی را پیدا کنید، رو به جلو حرکت کنید و هرگز دست از پیشرفت و ترقی برندارید.

***

کار شما بخش بزرگی از زندگی‌تان را به خود اختصاص می‌دهد، پس تنها راه برای کسب رضایت حداکثری این است که کاری که به بزرگی و ارزشمندی آن معتقد هستید را انجام دهید و تنها راه برای انجام کار بزرگ این است که عاشق کارتان باشید اگر هنوز آن را پیدا نکرده‌اید، به جست و جوی خود ادامه دهید.

***

اگر از شغل و کار امروز خود راضی نیستید، هیچ اشکالی ندارد به تلاش خود ادامه دهید و سعی کنید کاری را پیدا کنید که از هر لحاظ شما را راضی و خشنود می‌کند. فقط یک بار در این دنیا زندگی می‌کنید سعی کنید عالی زندگی کنید.

***

وقتی در یک موقعیت دشوار گیر کرده‌اید، یا در مورد مسیر زندگی‌تان دچار دو دلی و هراس هستید، اعتماد به این واقعیت که در آخر همه چیز درست خواهد شد بسیار مهم و حیاتی است.

***

خودتان باشید، جهان به نقاط قوت منحصر به فرد شما احتیاج دارد. اگر تلاش می‌کنید که شبیه دیگران باشید و یا به فردی تبدیل شوید که دیگران از شما انتظار دارند هرگز موفق نخواهید شد.

***

به یاد آوردن اینکه من به زودی خواهم مرد مهم ترین چیزی است که تا به حال با آن روبرو شده ام چون به من کمک می کند تا بتوانم انتخاب های بزرگی را در زندگی ام انجام دهم.

***

اگر هدف شما خشنود کردن دیگران است، برای سقوط و شکست آماده شوید شما هرگز نمی‌توانید همه‌ی مردم را راضی و خشنود کنید اگر به نظرات دیگران در مورد زندگی شخصی‌تان خیلی اهمیت می‌دهید به زودی دلسرد و ناامید خواهید شد.

***

هیچ گاه اجازه ندهید صدای قضاوت‌های بی‌دلیل دیگران آرزوها و اهداف ارزشمندتان را به نابودی بکشانند، نگذارید آتش اشتیاق درونی که شما را زنده نگه داشته است خاموش شود.

***

اجازه ندهید صدای افکار و اعتقادات دیگران صدای ندای درون شما را در خود غرق کند.

سخنان استیو جابز

***

امیدوار و با انگیزه باشید پشتکار داشته باشید برای یادگیری مشتاق باشید، ریسک کنید و همیشه و هر زمان کاری را انجام دهید که دیگران آن را غیر ممکن می‌دانند.

***

خلاقیت فقط به هم وصل کردن چیزها است وقتی از فرد خلاق می‌پرسید که چگونه این کار را انجام داده‌، کمی احساس گناه می‌کنند، زیرا واقعاً آن کار را انجام نداده‌ او فقط چیزها را کمی نگاه و سپس آنها را به هم متصل کرده.

***

بسیاری از شرکت ها کارهای کوچک را انتخاب کرده اند شاید هم همین نحوه کار برایشان درست بوده باشد، اما ما مسیر متفاوتی را انتخاب کرده ایم، اعتقاد ما این بود که اگر محصولات عالی را به مشتریان عرضه کنیم آنها پول بیشتری به ما خواهند داد.

***

در ۳۳ سال گذشته، هر روز صبح در آینه نگاه می‌کردم و از خودم می‌پرسیدم: اگر امروز آخرین روز زندگی من بود، آیا می‌خواستم کاری را که امروز انجام می‌دهم هنوز انجام دهم؟ و هر زمان که پاسخ برای چندین روز متوالی “نه” بود، می دانم که باید چیزی را در زندگی ام تغییر دهم.

***

کار شما بخش بزرگی از زندگی شما را پر خواهد کرد و تنها راه برای رضایت واقعی این است که کاری را انجام دهید که معتقدید کار عالی است و تنها راه انجام کار بزرگ این است که عاشق کاری باشید که انجام می دهید هنوز آن را پیدا نکرده‌ای؟ به جستجو ادامه بده قانع نشو مثل همه مسائل قلبی، وقتی آن را پیدا کردی، خودت متوجه می‌شوی.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “جملات انگیزشی و سخنان استیو جابز + عکس نوشته”

  1. کاربر 7764 گفت:

    هم جملات خوبی بود هم با نگاه استیو جابز اشنا شدم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone