اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

زندگینامه حامد سلطانی؛ علت فوت همسر و فرزند حامد سلطانی

زندگینامه حامد سلطانی؛ علت فوت همسر و فرزند حامد سلطانی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

حامد سلطانی یک طراح، کارگردان، مستند ساز، تدوینگر و مجری ایرانی الاصل می باشد. او به تازگی همسر و پسرش را در یک حادثه رانندگی غم انگیز از دست داد.

در این بخش از زندگینامه افراد موفق قصد داریم، زندگینامه حامد سلطانی را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با ما در سایت جادوی باور همراه باشید.

تولد و جوانی حامد سلطانی

حامد سلطانی در ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. او طراح گرافیک و فارغ التحصیل در این رشته است.

حامد سلطانی به عنوان مجری در برنامه هایی چون “اعجوبه” برنامه ای برای سرگرمی خانواده ها با بچه ها،  مسابقه “میدون” مسابقه ای که به معرفی کار آفرینان میپردازد حضور دارد. او در مسابقه میدان با علیرضا یونچی و امیر شکوهی و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی به عنوان داور، همکاری داشته است.

حامد سلطانی در حال مجری گری

فعالیت های هنری

حامد سلطانی تجربه ساخت مستندی به نام بهشت تا بهشت را در کارنامه خود ثبت کرده است. او علاقه بسیاری به فعالیت های هنری در آستان قدس رضوی دارد از همین رو از طراحان پایگاه اطلاع رسانی است. حامد از طراحان شاغل در شهرداری مشهد مقدس است.

او در زمینه جشنواره های حجاب و عفاف بسیار فعال است. به گونه ای که گاه دیده شده علاوه بر مجری گری، تهیه کنندگی برنامه را نیز بر عهده داشته است.

هدف از ساخت برنامه ی میدون، با مجری گری حامد سلطانی این بود که کار آفرینان، تولیدکنندگان و افرادی که برای تبلیغ یا دیده شدن از حمایت زیادی برخوردار نیستند، با معرفی محصولات خود، این فرصت را بدست بیاورند تا محصولات خود را به فروش برسانند. داوران نیز با انتخاب بهترین محصولات در هر برنامه، جوایزی را در نظر گرفته بودند.

برنامه اعجوبه ها نیز که به واسطه حامد سلطانی مجری گری شد. این برنامه از استقبال خوبی برخوردار شد زیرا که هدف از ساخت این برنامه این بود که کودکان بتوانند در قاب دوربین به رونمایی از استعداد خود بپردازند.

حامد سلطانی در برنامه اعجوبه ها

مهران غفوریان نیز به علت علاقه دخترش به این برنامه، به عنوان مهمان در کنار سلطانی مشغول به فعالیت شد.

تهیه کننده این برنامه، سروش گل محمدی بود که در مورد حضور مهران غفوریان این چنین سخن می گوید :

مهران غفوریان به واسطه تربیت صحیح, دختر خود در مورد روانشناسی کودکان مطالعات فراوانی را انجام داده است که این کار باعث می شود تا بهتر با بچه ها ارتباط برقرار کند. او بهترین فرد برای حضور و تبلیغ این برنامه برای کودکان و خانواده هاست زیرا که از در زمینه طنز سینمای ایران، بسیار با تجربه است.

زندگی شخصی حامد سلطانی

حامد سلطانی و دخنرش

حامد سلطانی چند سال پیش با خانمی به نام فائزه صفری ازدواج کرد. آن ها دارای دو فرزند بودند، یک پسر ۱ سال و نیمه به نام محمد مهدی و یک دختر به نام فاطمه سلما که هشت سال دارد.

حامد سلطانی در پی حادثه ای هولناک و غم انگیز، همسر و پسر خردسالش را از دست می دهد.

تصادفی جبران ناپذیر

گزارشاتی از تصادف خودروی سلطانی در سحرگاه پنجشبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ در محور کیلومتر ۷۰ خور و بیابانک به طبس، واژگون شد. در ادامه این گزارش، پسر خردسال پس از حادثه در دم فوت میکند و مادرش پس از انتقال به بیمارستان آفتاب هشتم در بیابانک، فوت می کند.

تی هارو اکر | اسرار ذهن میلیونر یا ثروتمند | دوبله فارسی

در پی این تصادف خود حامد سلطانی خراشی سطحی بر می دارد و دختر ۸ ساله اش از ناحیه کتف دچار شکستگی می شود

کارشناسان با بررسی های متعدد متوجه شدند که روی شانه خاکی جاده رد لاستیک ماشین دیده شده است. همچنین بر این باور اند که خودروسازان خودروهای بی کیفیت و دور از استاندارد جهانی تولید میکنند که در پی این بی مبالاتی ها، ایربگ ها باز نشدند.

از دیگر احتمالات این حادثه می توان به عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و احساس خواب آلودگی اشاره کرد. مراسم تشییع پیکر پسر و همسر سلطانی در آستان قدس رضوی با حضور مردم و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و هیئت های مذهبی برگزار شد.

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “زندگینامه حامد سلطانی؛ علت فوت همسر و فرزند حامد سلطانی”

  1. حدیث محمدی گفت:

    تبریک خوشبخت بشن

  2. یاس گفت:

    هیهات به این دنیای واژگون

  3. سعید سعیدی جوادی گفت:

    حامد جان سلام خیلی باهات احساس همدردی میکنم برادر من هم خانم و پسرش رو توی تصادف از دست داد از ازدواج مجددت خیلی خوشحال شدم و تبریک میگم این نشون میده به آینده امید داری برای برادرم دعا کن راهش رو پیدا کنه روزی که عقد میکردی حرم من توی استودیو بودم خیلی صبر کردم بیای پایین باهات عکس بگیرم و بهت تبریک بگم موفق باشی

  4. ... گفت:

    من امشب آقای حامد سلطانی رو دیدم و واقعا خیلی خوشحالم

  5. سم گفت:

    چه تلخناک
    قابل توجه اونایی که به مجردا میگن …

  6. پریا گفت:

    انشاالله همیشه موفق باشن💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone