اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما

آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما

نام مربی: رابین شارما
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 66 قسمت
مدت زمان: 650 دقیقه
نوع فایل: MP3
حجم فایل: 2200 مگابایت
تاریخ بروزرسانی: 21 شهریور 1401 (تکمیل شده)
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
تعداد بازدید: 19,248 بازدید
تعداد نظرات: ۱۸ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود بخش 1
دانلود بخش 2
دانلود بخش 3
دانلود بخش 4
دانلود بخش 5
دانلود بخش 6
دانلود بخش 7
دانلود بخش 8
دانلود بخش 9
دانلود بخش 10
دانلود بخش 11
دانلود بخش 12
دانلود بخش 13
دانلود بخش 14
دانلود بخش 15
دانلود بخش 16
دانلود بخش 17
دانلود بخش 18
دانلود بخش 19
دانلود بخش 20
دانلود بخش 21
دانلود بخش 22
دانلود بخش 23
دانلود بخش 24
دانلود بخش 25
دانلود بخش 26
دانلود بخش 27
دانلود بخش 28
دانلود بخش 29
دانلود بخش 30
دانلود بخش 31
دانلود بخش 32
دانلود بخش 33
دانلود بخش 34
دانلود بخش 35
دانلود بخش 36
دانلود بخش 37
دانلود بخش 38
دانلود بخش 39
دانلود بخش 40
دانلود بخش 41
دانلود بخش 42
دانلود بخش 43
دانلود بخش 44
دانلود بخش 45
دانلود بخش 46
دانلود بخش 47
دانلود بخش 48
دانلود بخش 49
دانلود بخش 50
دانلود بخش 51
دانلود بخش 52
دانلود بخش 53
دانلود بخش 54
دانلود بخش 55
دانلود بخش 56
دانلود بخش 57
دانلود بخش 58
دانلود بخش 59
دانلود بخش 60
دانلود بخش 61
دانلود بخش 62
دانلود بخش 63
دانلود بخش 64
دانلود بخش 65
دانلود بخش 66

توضیحات:

در آکادمیِ غلبه بر خود ۶۴ روز ما با هم هستیم. ۶۴ فایل برای ۶۴ روز، این یکی از قوانین این دوره است شما تنها باید روزانه یک فایل را مشاهده کنید. ممکن است ملاقات هایمان در این ۶۴ روز کوتاه باشد شاید روزانه ده دقیقه یا کمتر، اما هر روز با هم ملاقات خواهیم کرد.

در این دوره حرف های کلیشه ای و سخنان عامه پسند نخواهید شنید، قرار نیست شما نصیحت شوید یا به شما پند و اندرز داده شود.  آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما، آموزه‌های جذابی در مورد تغییر کیفیت زندگی به شما میدهد، که باعث افزایش بی نهایتی کیفیت زندگی تان میشود.

در دوره آموزشی آکادمیِ غلبه بر خود (Personal Success Mastery) می‌توانید خود را به اهدافتان نزدیک کنید.

آنها را لمس کنید و همواره پیشرفت شخصی را در زندگی خود داشته باشید. این دوره با تمامی دوره هایی که تا به امروز دیده اید متفاوت است. چراکه محصول تحقیقات چندین ساله رابین شارما (Robin Sharma) میباشد. 

در این بخش از سایت جادوی باور آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما، را برای شما آماده کرده ایم. کاربرین ویژه میتوانند این دوره را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایند.

درباره آکادمیِ غلبه بر خود

این دوره مهم‌ترین مباحث را برای شما مطرح میکند تا بتوانید کنترل کاملی روی زندگی خود داشته باشید. تست ها و تمارین این دوره از نظر علمی و روانشناسی ثابت شده اند. 

در آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما،  تمامی مباحث به صورت روانشناسی کاربردی آموزش داده شده که این موضوع باعث میشود رشد شخصی بسیار جذابی را در زندگی خود احساس کنید.

شما در این دوره با تفکر رهبران موفق آشنا خواهید شد و می‌توانید برای کسب و کارهای خود هم چنین شرایطی را برقرار کنید. می‌توانید از تمرینات فعال هم در این زمینه نیز استفاده کنید.

در آکادمیِ غلبه بر خود می‌توانید به اهدافی که برای خود مشخص کرده اید، رسیده و همواره پیشرفت شخصی را در زندگی خود داشته باشید. می‌توانید به نتایج موفقیت آمیز بسیاری دست پیدا کرده و از قدرت پنهان خود استفاده کنید. بی شک نتایج این دوره شما را شگفت زده خواهد کرد.

رابین شارما درباره این دوره میگوید:

تصمیم گرفتم نتایج تحقیقاتم را به زیبایی ضبط کنم و آن را در یک دوره آموزشی در سطح جهانی به نام آکادمیِ غلبه بر خود (PMAO) بسازم، در این دوره شما احساس میکنید با من در یک اتاق نشسته اید و با هم درباره مسائلی که شما نیاز به یادگرفتن آنها دارید گفت و گو میکنیم در این دوره شما قدرتمندترین اطلاعات برای ارتقا سطح زندگی تان را می آموزید.

تمرکز من در این دوره بر روی تسلط بر افکار، قهرمانانه تصمیم گرفتن و لذت بردن از زندگی است. این موارد اگر در زندگی شما پیاده سازی شوند میتوانید لذتی در ابعاد بی نهایت را تجربه کنید.

حتی اگر اعتماد به نفس شما صفر باشد به کمک این دوره میتوانید اعتماد به نفس خود را به بالاتری حد ممکن برسانید و بیاموزید که چگونه موفق‌ ترین مجریان روی کره زمین می توانند در میان میلیون ها نفر بدون ذره ای شک و تردید برنامه اجرا کنند، رمز اعتماد به نفس آنها بسیار ساده است تنها باید تمرینات گفته شده در این دوره را سپری کنید. 

دروس آموزشی این دوره در سطح جهانی هستند و کاملاً کاربردی و پیشرفته اند که باعث بهره وری، شکوفایی و تأثیرگذاری در زندگی شما میشوند. برای تهیه این دوره یک گروه از کارشناسان ۳۱ کشور مختلف جمع آوری کرده ام و این دوره را از تمامی مباحث کلیشه ای و غیر کارآمد پاکسازی کرده ایم.

زندگینامه رابین شارما

رابین شارما (Robin Sharma) در ۱۸ مارس ۱۹۶۵ میلادی (۲۷ اسفند ۱۳۴۳ شمسی) در کانادا متولد شد. رابین شارما یک وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف حال حاضر برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌ها است که در زمینه‌ توسعه‌ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف است.

زندگی رابین شارما در ۲۵ سالگی اش به طور کامل متحول شد، زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما در سال ۱۹۹۴ تا امروز بیش از ۱۳ کتاب منتشر کرده است. محبوب ترین و معروف ترین اثر او آخرین اثرش یعنی باشگاه ۵ صبحی ها منتشر شده در سال ۲۰۱۸ می باشد. این شاهکار از رابین شارما توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

18 پاسخ به “آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما”

  1. کاربر 25475 گفت:

    سلام وقت بخیر لطفا این دوره رو دوبله کنید

  2. کاربر 27165 گفت:

    سلام
    خیلی خوشحالم که اتفاقی با سایت شما آشنا شدم
    چقد خوبه رابین شارما رو با کیفیت عالی زبان اصلی میبینم
    روز اول ۴ دقیقه بود و من حدود نیم ساعت هم داشتم مطالب انگلیسی رو مینوشتم
    هم نکات ترجمه را هم یادگیری زبان هم نکات زندگی
    خدا کنه که تا روز ۶۴ بتونم ادامه بدم

  3. کاربر 26625 گفت:

    دوبله فارسی لطفا خیلی عالیه اینجور واقعا ازمون تمرکز کافیو و دیدمونو میگیره ما در روز باید گوش کنیم پس دوبله کنید عالی میشه ممنون

  4. کاربر 23633 گفت:

    درود بر شما و خداقوت
    چطور میتوانیم فایلهای صوتی دوره ها را داشته باشیم و در طی روز با هندزفری بارها و بارها گوش کنیم. اینکه مجبور به مشاهده باشیم تکرار و بازآموزیرا دشوار میکند. ممنون میشم راهنمایی کنید چطوری بصورت صوتی میتوانیم مطالب را دانلود کنیم.

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما تنها به صورت زیرنویس فارسی در سایت جادوی باور منتشر شده است. درخواست شما برای انتشار این دوره به صورت دوبله فارسی ثبت میشود. در صورتی که درخواست کاربران برای دوبله شدن این دوره به تعداد مشخص شده برسد. این دوره به صورت دوبله فارسی نیز در سایت جادوی باور منتشر خواهد شد.

      جادوی باورجادوی باور
  5. کاربر 23633 گفت:

    درود بر شما
    سپاس از زحماتتان در تهیه و ترجمه فایلهای مفید و دوره های عالی موفقیت و ارتقا شخصیت فردی
    دوره غلبه بر خود رابین شارما فصول ۲۵،۵۲،۵۴،۵۶،۵۹،۶۲،۶۵ ناقص بارگذاری شده و قابلیت دانلود و رویت ندارد. خواهشمند است بررسی و فایلهای کامل را بارگذاری کنید.

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      بله این مشکل در لینک های دانلود PDF این دوره وجود داشت که به طور کامل رفع شد.
      مجدد برای دانلود تلاش کنید
      ممنونم از شما بابت اطلاع رسانی تون

      جادوی باورجادوی باور
  6. کاربر 10537 گفت:

    با سلام و احترام و تشکر از زحماتی که میکشید، واقعا بهترینید
    برای دانلود بخش شششم با مشکل مواجه شدم نگار یه فایل pdf هست که بعداز دانلود باز نمیشه و حجم فایل دانلود شده صفر هست، ممنون میشم اگه یه بررسی بفرمایید
    سپاس فراوان

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      بله این مشکل در لینک های دانلود PDF این دوره وجود داشت که به طور کامل رفع شد.
      مجدد برای دانلود تلاش کنید
      ممنونم از شما بابت اطلاع رسانی تون

      جادوی باورجادوی باور
  7. کاربر 360 گفت:

    تغییرات مفیدی که در خودم و زندگیم ساختم ، بخش زیادیش رو مدیون مطالب مفید و سخاوت بی نظیر جادوی باور هستم. از تمام عوامل سایت بی نهایت سپاسگزارم.
    معلومه دوره روان و سازنده ای هست.من توی برنامم گذاشتمش.
    به امید نتایج‌فوق العاده

  8. کاربر 19801 گفت:

    سلام
    دست مریزاد بابت مطالب مفیدتون.قیمت نمیشه گذاشت روی زحمتی که میکشید.همین مطالب رو بعضی از سایت ها دارن چندین برابر قیمت اشتراک شما میفروشن.خداخیرتون بده.پایدارباشید❤❤❤❤

  9. کاربر 14149 گفت:

    سلام و درود خواستم از این طریق از تمامی اعضای این تیم و سایت جادوی باور تشکر کنم من سال دومه که عضو هستم سایتتون بی نظیره در این زمینه ‍‍‍‍‍، یه دانشگاه بین المللی پر از اساتید نامداره ، یه کتابخانه عظیمه ، یه تفرج گاه فرهنگیه ، یه نمایشگاه موفقهاست در همه زمینه ها ، خدا شما رو برای ایران و ایرانی حفظ کنه و آرزو میکنم روزی برسه که هموطنان من بجای صف کشیدن برای گرفتن یارانه برای چنین جاهایی صف بکشند ، زیرا هم به آرامش هم به سلامتی هم به یه زندگی با نشاط دست می یابند . به امید آن روز

  10. محمد گفت:

    دوره بسیار عالی هستش
    پر قدرت ادامه بدید
    قطعا بسیار پر مخاطب این خواهد شد.
    ممنون از تیم جادوی باور

    محمدمحمد
  11. وحید گفت:

    سلام
    بفرمایید این دوره خودش ۶۴ کلیپ است یا خودتان به ۶۴ قسمت تبدیلش کردید چون رابین یک دوره آکادمی موفقیت pma دارد می خواستم بدونم همان است یا فرق دارد

    وحیدوحید
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      دوره توسط آقای رابین شارما به ۶۴ قسمت تقسیم بندی شده، هر قسمت رو هم باید در یک روز گوش بدید به طور کلی ۶۴ روز گوش دادن یا استفاده کردن از این دوره طول میکشد.

      جادوی باورجادوی باور
  12. کاربر 3614 گفت:

    سلام این دوره ۶۴ روزه کامل هست ؟ کی همه ی فایلها رو میزارید؟

  13. کاربر 16772 گفت:

    خیلی ممنونم از شما بابت یک دوره جدید دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "آکادمیِ غلبه بر خود از رابین شارما" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone