اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

بهترین کتاب‌ ها در مسیر موفقیت

کتاب هایی برای موفق شدن

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

آدم موفق کیست؟ اصلا تعریف موفقیت چیست؟ موفقیت شغلی، درآمد مکفی یا رضایت از زندگی فردی و خانوادگی؟ موفقیت همه این‌ها هست و در عین حال نیست. این‌روزها به مقالات بی‌شماری در اینترنت برمی‌خورید که به واکاوی تعریف پرداخته‌اند، موضوعی که در مسیر زندگی روزمره دغدغه بسیاری از ماست.  موفقیت و راه‌های رسیدن به آن موضوعی است که همیشه مورد توجهٔ مردم قرار گرفته و همه به دنبال یافتن پاسخ به این پرسش هستند که: چگونه و از چه راهی می‌توان به موفقیت رسید؟ ما مقاله‌هایی می‌خوانیم که راز میلیاردرهای معروفِ دنیا در آن فاش شده است؛ داستان زندگی یک درصد از ثروتمندترین مردم جهان که بخش اعظمی از ثروت در مُشت آنهاست، و بعد سعی می‌کنیم از‌آن‌ها تقلید کنیم و کارهایی را انجام دهیم که آن‌ها انجام می‌دهند و از انجام کارهایی که نمی‌کنند اجتناب می‌‌کنیم و با رعایت نکات و ترفندهای کوچکی امیدواریم که به بتوانیم در رسیدن به اهداف‌مان موفق باشیم اما متأسفانه بسیاری از ما ناکام می‌مانیم.

موفقیت فردی چطور به دست می‌آید؟

درواقع تقریباً همهٔ ما نکته‌ای را نادیده می‌گیریم و نکته‌ای که به‌شدت سعی می‌کنیم از آن اجتناب کنیم تلاش وافر است. ما می‌‌خواهیم موفق باشیم اما نمی‌خواهیم مسیر و رویکردمان را عوض کنیم.  در واقع تنها به دنبال فرمولی ساده برای رسیدن به موفقیت می‌گردیم. حقیقت این است که بیشتر اوقات تنها چیزی که در زندگی به آن نیاز دارید دو چیز است: تلاش و اراده برای تغییر عادت‌ها.

اگر دوست دارید از راه درست به موفقیت برسید و درواقع مسیر موفقیت را طی کنید، نباید از یادگیری اجتناب کنید و نباید تغییر عادت‌های‌تان را دست‌کم بگیرید. باید سعی کنید اطلاعاتتان را بالا ببرید و روی معلومات و تغییر ذهن خود کار کنید. در ادامه کتاب‌هایی را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانند مسیر موفقیت را برای شما هموار سازند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با کتاب‌های لیست زیر و همچنین خرید کتاب، به سایت فروشگاه کتاب ۳۰بوک مراجعه کنید.

کتاب اثر مرکب

دوست دارید موفق شوید؟ حتی فردا از امروز هم موفق‌تر باشید؟ آن‌قدر موفق شوید که نه خودتان و نه هیچ‌کس تصورش را نمی‌کرد؟ فارغ از آنکه هر فرد و جامعه‌ای موفقیت را چگونه تعریف می‌کند، این روزها رقابت عظیمی برای دست‌یابی به فرمولی سریع و آسان برای رسیدن به موفقیت در جوامع مختلف وجود دارد.

کتاب اثر مرکب در ۳۰بوک

دارن هاردی نویسندهٔ آمریکایی، سخنران، مشاور و ناشر مجلهٔ «موفقیت» است. زمانی که هاردی ناشر و ویراستار مجلهٔ «موفقیت» بود، متوجه شد تصمیماتی که ما روزانه می‌گیریم تأثیر مستقیمی بر مسیر و موفقیت نهایی یا عدم موفقیت در زندگی می‌گذارد و کتاب اثر مرکب را نوشت تا علاقه‌مندان را با کشف خود آشنا کند و این کشف یک فرمول بسیار ساده است. از نظر هاردی تنها یک فرمول برای شانس وجود دارد: آمادگی (رشد شخصی) + نگرش (ذهنیت) + فرصت + عمل. این یعنی نباید به هیچ‌وجه تأثیر ده دقیقه مطالعه در روز، یا سی دقیقه پیاده‌روی را دست‌کم بگیرید. دارن هاردی در این کتاب به شما نشان می‌دهد که کلید دست‌یابی به موفقیت تأثیر مهم و بلندمدت عادت‌های روزمرهٔ شما است. درواقع او در این کتاب به شما نشان می‌دهد شاید دست به تغییر کوچکی در زندگی بزنیم و در همان ابتدا متوجۀ چیزی نشویم، شاید ۵ ماه یا حتی یک سال بگذرد و همه چیز نسبتاً یکسان به نظر برسد اما دو یا سه سال به خودتان فرصت دهید و این تفاوت‌ها شما را غافلگیر می‌کنند. پس اگر به دنبال تغییری اساسی برای رسیدن به موفقیت می‌گردید، کتاب اثر مرکب را بخوانید و به توصیه‌های آن عمل کنید.

خرید کتاب اثر مرکب

کتاب انسان در جستجوی معنا

ویکتور فرانکل متخصص مغز و اعصاب، روان‌پزشک و روان‌درمانگر قرن بیستم بود که در سال ۱۹۴۳ به همراه خانواده‌اش به اردوگاه کار اجباری نازی‌ها فرستاده شد. او تنها عضو خانواده‌اش بود که توانست از هولوکاست و شرایط وحشتناکِ آن زنده بیرون بیاید. تجربیات وحشتناک فرانکل طی دورهٔ اسارت او را به‌ سطح بالایی از خودشناسی رساند و بدین ترتیب «لوگوتراپی» یا «معنادرمانی» را بنیان نهاد. فرانکل بیشتر زندگی‌اش دربارهٔ افسردگی و خودکشی تحقیق می‌کرد و کتاب انسان در جستجوی معنا را دربارهٔ همین موضوع نوشت.

کتاب انسان در جستجوی معنا در ۳۰بوک

کتاب انسان در جستجوی معنا در سال ۱۹۴۶ منتشر شد و ویکتور فرانکل آن را بر حسب تجربیات خودش به عنوان یک زندانی در اردوگاه‌های کار اجباری در طول جنگ جهانی دوم نوشت و به شرح روش روان‌درمانی خود پرداخت که شامل خلق معنا از دردها و رنج‌ها و آسیب‌ها به منظور تحمل راحت‌تر درد و زندگی هدفمند می‌شود. او در این کتاب با لحنی ساده و به دور از اصطلاحات پیچیده و کلمات سخت روان‌شناسی مکتب معنادرمانی را توضیح می‌دهد. توصیف فرانکل از جنبه‌های عاطفی، معنوی و اجتماعی تجربه‌‌های شخصی خودش و همچنین سایر زندانیان بسیار انسانی و قابل لمس است. درس‌های فرانکل در کتاب انسان در جستجوی معنا شاید مهم‌ترین درس‌های زندگی باشد.

خرید کتاب انسان در جستجوی معنا

کتاب قدرت عادت

تغییر عادت چقدر بر زندگی ما تأثیر دارد؟ آیا اصلاً می‌توان عادت‌ها را تغییر داد؟ چارلز دوهیگ روزنامه‌نگار و نویسندهٔ‌ آمریکایی در کتاب قدرت عادت از همین موضوعات صحبت کرده است. او در این کتاب نحوهٔ ساخت و شکل‌گیری عادت‌ها را توضیح داده است و از نحوهٔ تأثیرپذیری و تأثیرگذاری‌ آن‌ها بر زندگی می‌گوید. او کتابش را با مقالات تحقیقی و پژوهش‌های پزشکی شروع می‌کند تا به خوانندگان نشان دهد عادت‌ها چگونه بر مغز تأثیر می‌گذارند و چطور به صورت فیزیکی بخشی از شیارهای مغز را تغییر می‌دهند و این‌که حالا ما چگونه می‌‌توانیم چنین عادت‌هایی را تغییر دهیم.

بعد از مطالعه کتاب قدرت عادت شما خواهید دانست که چرا عادات هسته اصلی همه کارهایی هستند که انجام می‌دهید و چگونه می‌توانید آن ها را تحت کنترل خود در بیاورید.

کتاب جادوی فکر بزرگ

دکتر دیوید شوارتز نویسندهٔ کتاب جادوی فکر بزرگ، نویسنده و مربی انگیزشی آمریکایی بود که برای نوشتن همین کتاب به شهرت رسید. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد و بیش از ۶ میلیون نسخه از آن به‌سرعت فروش رفت و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با کمک این کتاب توانستند زندگی خود را بهبود بخشند. دکتر شوارتز معتقد است همهٔ ما بیش از آنکه خودمان متوجه باشیم محصول تفکرات پیرامون‌مان هستیم و این‌‌که موفقیت افراد بیش از آنکه به میزان هوش آن‌ها بستگی داشته باشد، به میزان تفکر آن‌ها وابسته است و میزان خوشحالی و خشنودی فرد در واقع به میزان تفکر شخصی او وابسته است. او این مسئله را «بزرگ‌اندیشی» نامید.

اصول و قواعد کتاب جادوی فکر بزرگ از منابع عالی و اصیل و نیز بهترین و بزرگ‌ترین مغزهای متفکری گرفته شده که تاکنون بر این کرۀ خاکی زیسته‌اند. با کمک این کتاب می‌توانید زندگی و کسب‌وکارتان را بهتر مدیریت کنید، درآمد بیشتری کسب کنید و مهم‌تر از همه، به شادی و آرامش برسید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone