پشتیبانی در تلگرام

دفتر پشتیبانی


برایان تریسی مدیریت زمان و برنامه ریزی ویدیو تصویری (کلیپ انگیزشی)

806
نام مربی : برایان تریسی Brian Tracy
موضوع : مدیریت زمان
نوع محتوا : سمینار تصویری
زبان : زیرنویس فارسی
مدت زمان : 26 دقیقه
فرمت محتوا : MP3
حجم محتوا : 254mb مگابایت

برایان تریسی در این ویدیو  که در سایت جادوی باور منتشر شده درباره مدیریت زمان و اهمیت برنامه ریزی در زندگی سخنرانی میکند .

برایان تریسی نویسنده کتاب  قورباغه ات را ببوس از نویسندگان کتابهای موفقیت است که بسیاری از کارهای خود را به صورت هم کتاب و هم سمینار ارائه میدهد موضوع سمینارها و ارائه‌های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

متن سخنرانی برایان تریسی با موضوع مدیریت زمان و برنامه ریزی

مدیریت زمان برایان تریسی

سلام خوشبختم من الیسا گوندورف هستم و در تیم بازاریابی برایان هستم. سمت چپ من نویسنده ۸۰ کتاب برتر را میبینید که با میلیون ها نفر از هشتاد کشور مختلف صحبت کرده است

و آقای برایاین تریسی مربی تعدادی از افراد تاثیرگذار این دوره بوده است
سلام همگی
سلام برایان

امروز من و برایان برخی از مهمترین راه هایی را بررسی خواهیم کرد که مهارت مدیریت زمان شما را به سطح بالاتری ارتقا خواهد داد

اما پیش از آن میخواهم توجه شما را به پیشنهاد به خصوص برایان در انتهای این دوره جلب کنم. این همه آن چیزی است که الان اجازه دارم به شما بگویم اما بهم اعتماد کنید نمیخواهید این فرصت را از دست بدهید

پس بدون اتلاف وقت بیشتر اجازه بدهید به کاری که همگی برایش اینجا جمع شده ایم که آموزش مدیریت زمان از خود استاد برایان تریسی هست بپردازیم

متشکرم الیسا
خوب برایان معنی مدیریت زمان چیست؟

خوب مهمترین معنی مدیریت زمان در واقع مدیریت زندگی، مدیریت شخصی و در واقع مدیریت خودتان است

و هنگاهی که سالها پیش من این موضوع را مطرح کردم از من خواسته شد که برنامه ای برای انجام آن ارائه کنم، من فکر می کردم مدیریت زمان مانند یک موضوع دایره ای است مانند ستاره هایی که دور خورشید میچرخند

و هنگامی که تحقیق کردم، سپس متوجه شدم که مدیریت زمان توانایی مرکزی زندگی است. هنگامی که شما در مدیریت زمان خوب نباشید هیچ چیزی ممکن نیست

اما اگر در مدیریت زمان خوب باشید همه چیز برای شما ممکن می شود.

اهمیت زمان

پس مطالعات نشان می دهند که افراد موفق در طول دهه ها افرادی بودند که خیلی به زمان اهمیت می داده اند و همیشه داشتند فکر میکرده اند که چطور از زمانشان استفاده بهتر و سودآورتری کنند

عالی ممنون برایان ترسی
خوب برای افرادی که تازه با این مفهوم آشنا شده اند مدیریت زمان خوب به چه صورت است در مقایسه با آنچه احتمالا همین الان دارند انجام می دهند؟

مهمترین توانایی برای کسب موفقیت در زندگی “دید بلند مدت” نامیده می شود و اینجاست که شما به بلند مدت به جای کوتاه مدت فکر می کنید

شما باید اهداف و خواسته های مشخصی داشته باشید که می خواهید در بلند مدت به آنها دست پیدا کنید و آها را به قسمت های کوچکتر تا امروز تقسیم می کنید و آنگاه به کوتاه مدت فکر میکنید

و معنی کوتاه مدت اینست که من می توانم این کار به خصوص را انجام دهم تا به من کمک کند به مهمترین هدفم در بلند مدت برسم

و مدیریت زمان با تعیین اهداف شروع می شود و سپس تعیین اولویت ها و نوشتن همه مراحل و سپس مرتب کردن همه مراحل به ترتیب اتفاق افتادنشان کدام را اول انجام می دهم کدام را دوم

و سپس برداشتن قدم اول و ملزم کردن خودتان به انجام فقط آن چیزهایی که شما را به سمت مهمترین اهدافتان هدایت می کنند در تمام طول روز

بیشتر وقتتان را به آن چیزی که مبخواهید فکر کنید درسته برایان؟

خوب بگذارید تصور کنیم یک نفر فقط یکساعت در روز وقت دارد که تا حد امکان نوآور باشد از کجا باید شروع کند؟

خوب آنها باید با برنامه ریزی مجدد کل زندگیشان شروع کنند چون موفقترین افراد کسانی هستند که همه زمان خودشان را نوآور هستند

بزرگترین دلیل عدم تمرکز و نوآوری حواس پرتی های ناشی از لوازم الکترونیک و افراد هستند. مثلا شخصی که مدام دارد ایمیل هایش را چک میکند یا به تلفن یا پیام هایش جواب می دهد

و آنها مدام دارند با افراد دیگر صحبت می کنند پنجاه درصد مواقع به کسب و کارشان مرتبط نیست اگر فقط یکساعت برای نوآوری وقت دارید پس زندگی شما کاملا از کنترل خارج شده است

تمام روز شما باید خلاقانه باشد نه فقط ساعتهای محدودی از روزتان
از اولین کاری که در صبح انجام می دهید تا کل روز، تحقیقات من و بقیه نشان می دهد

نیازدارید که از روز قبل برنامه ریزی روز بعد را انجام داده باشید، فعالیت هایتان را با توجه به اولویت مرتب کرده باشید و با مهمترین کاری که می توانید انجام دهید شروع کنید

و تنها به آن فعالیت با تمرکز کامل بپردازید تا تمام شود. حالا بگذارید بگوییم شما در جلسه بودید و با تلفن صحبت کردید و تنها یک ساعت دارید

شبکه اجتماعی هواس پرتی است

بهترین کاری که می توانید انجام دهید اینست که همه لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلفنتان را خاموش کنید تا سکوت کامل داشته باشید

و بنشینید و با تمرکز کامل به تنها یک موضوعی که برایتان در حال حاضر بیشترین اهمیت را دارد بپردازید

این در واقع یکی از نکات مهم مدیریت زمان است که ما با نام مرتب سازی توالی اتفاقات می نامیم کدام کار را اول انجام می دهید کدام را دوم انجام می دهید و از چه کاری باید پرهیز کنید

و آنگاه با فعالیت اول شروع میکنید و تمامش میکنید پیش از آنکه هر کار دیگری انجام دهید

متشکرم برایان تریسی
همه ما میدانیم که شما سالهای متمادی درباره قوانین و دانش مدیریت زمان تحقیق کرده اید

می شود کمی درباره قوانین و قواعد علمی که افراد برای کنترل زمان باید انجام دهند با ما صحبت کنید؟

خوب اولینش که حتما در موردش شنیده اید قانون ۲۰/۸۰ است به این مفهوم که بیست درصد کاری که انجام می دهید می تواند هشتاد درصد نتایج را به وجود آورد

و خیلی از مواقع قانون ۹۰/۱۰ می باشد، گاهی مواقع اگر یک لیست ده موردی داشته باشید یکی از گزینه های موجود در لیست ارزش بیشتری از باقی موارد دارد

ولی مشکل اینجاست که همه ما اغلب به کارهای آسان و مفرح بیشتر علاقه نشان می دهیم تا کارهایی که مهم هستند و توسط کارهای کوچک سرگرم می شویم

پس یکی از قوانین عالی اینست که هرگز تسلیم این وسوسه که کارهای کوچک را اول انجام دهید نشوید چون اگر با کارهای کوچک شروع کنید آنها مانند خرگوش هستند

و در طول روز چند برابر می شوند و اگر با کارهای کوچک شروع کنید هرگز به کار اصلی نمی رسید پس یکی از بهترین روشهایی که کتابهای من را در تمام دنیا به پر فروش ترین بدل کرد

این ایده کلی درباره تمرکز می باشد. حالا می خواهم کلید موفقیت عالی در زندگی را به شما بگویم که “اتمام کار” می باشد. آغاز و تکمیل کارهای مهم همه چیز است

نوشتن یک مقاله برای دانشگاه، یا تمام کردن یک فروش کامل که تراکنش انجام شود و کاغذبازی ها انجام شده اند، یا نوشتن یک گزارش یا ارائه دادن آن

هیچ کسی اعتباری برای انجام دادن کارهایی مانند یک اسب که دور یک دایره می چرخد دریافت نمی کند. همه اعتبار به افرادی میرسد که کار را به اتمام می رسانند

اگر شرایط اینگونه است، باید کاملا مشخص بشود که مهمترین کاری که شما میتوانید تکمیل کنید کدام است. یافته های جدید نشان می دهد تکمیل کارها منبع انرژی، شادی و اعتماد به نفس است

هنگامی که یک کار را به سرانجام میرسانید حس می کنید برنده اید، و اگر لیستی از ده کار داشته باشید و کاری را که سطح پایینی دارد را انجام دهید کمی این حس را خواهید داشت

اندروفین در بدن شما آزاد می شود که هورمونی است که باعث می شود احساس کنید خوشحالید، اما هنگامی که یک کار خیلی مهم را به پایان برسانید مقدار زیادی اندروفین در بدنتان ترشح می شود

که باعث می شود شاد شوید و به وجد بیایید و اعتماد به نفستان بالا می رود و شما انگیزه کافی برای انجام باقی کارها را خواهید داشت

بنابراین یکی از عالیترین قوانین موفقیت آغاز و تکمیل یک کار در ابتدای روز است که میتواند موتور شما را روشن کند تا باقی روز برای انجام کارهای مهم می دوید

مدیریت زمان به روش ABCDE

تکنیک دیگری که ما به افراد آموزش می دهیم روش ABCDE می باشد. به این صورت که شما ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه می کنید

برای روز بعد یا حتی هفته بعد بگذارید بگوییم برای روز بعد، و سپس نتیجه انجام دادن یا ندادن هر کدام از آن فعالیت ها را بررسی می کنید

فعالیت نوع A که کنار هر گزینه ای در لیست قرار داده شده باشد نشان می دهد که عواقب بالقوه بزرگی دارد اگر انجامش بدهید یا ندهید تفاوت بزرگی می کند

ممکنه پول زیادی به دست بیاورید یا از دست بدهید، ممکن است رئیستان را خوشحال یا عصبانی کند، واقعا مهم است پس فعالیت های نوع A فعالیت هایی هستند که تکمیل شدن یا نشدنشان عواقب جدی به دنبال دارند

و اگر مثلا ۳ تا فعالیت نوع A در لیستتان داشته باشید نگاه می کنید و می گویید فعالیت A1 که از همه مهمتر است کدام است، A2 که دومین کار مهم است کدام یکی است کار A3 کدام است

و آنوقت کار بر روی A1 را شروع می کنید حالا حرف B در روش ABCD کارهایی هستند که باید انجام داده بشوند و برای انجام دادن یا ندادنشان عواقب ملایمی وجود دارد

جواب دادن به ایمیل یا تماس تلفنی، یا پاسخ دادن به یک درخواست و از این قبیل،اما آنها اهمیت و عواقب بزرگی که کارهای گروه A دارند را ندارند

و قانونش این است که به خودتان بقبولانید که هرگز یک کار از گروه B را تا زمانی که کارهای گروه A را تکمیل نکرده اید انجام ندهید

کار C کاری است که خوب است انجام بشود کاری که لذت بخش است ولی اصلا هیچ عواقبی ندارد. صحبت با دوستتان، بیرون رفتن برای نهار، نوشیدن قهوه، رسیدگی به ایمیل ها و پاک کردن اسپم ها،

انجام دادنش خوب است، اما اصلا مهم نیست که انجام شده اند بگذارید بگوییم شما می توانید به بهترین قهوه خور در محل کارتان در تمام دنیا بدل بشوید ولی تاثیر آن بر روی آینده شما صفر خواهد بود

و حالا D در این متد به عنوان کارهای تفویذ اختیار هستند، قانون می گوید هر کاری را که میتوانید به شخص دیگری که می تواند آن را با هزینه کمتر انجام دهد بسپارید

یکی از گفته های محبوب اینست که از من درباره سطح حقوقم بپرس، گاهی مواقع افراد می گویند این کار بالاتر از سطح حقوق من است

اما اگر کسی از شما کاری را می خواهد که فرد دیگری با سطح حقوق پایینتر می تواند آن را انجام دهد به خودتان بقبولانید که آن کار را انجام ندهید

و در نهایت E به معنای پاک کردن می باشد، که قانونش اینست که تنها زمانی می توانید زمان خود را کنترل کنید که کارهای مشخصی را دیگر انجام ندهید

پس هر روز باید یک لیست از کارهایی که می خواهید انجام دهید داشته باشید که بر اساس اولویت طبقه بندی شده و یک لیست هم از کارهایی که نباید انجام بشوند،

کارهایی که شما دیگر انجام نخواهید داد زیرا زمان بسیاری از شما می گیرند ولی تاثیر آنها بر روی زندگی شما هیچ است

دلیل اول اینکه افراد شکست می خورند اینست که بیشتر مواقع کارهایی را انجام می دهند که ارزش کمی دارد یا بی ارزش هستند

 قانون سه گانه برنامه ریزی

و قانون آخر که یکی از بهترین چیزهایی است که درباره مدیریت زمان فهمیدم، قانون سه گانه می باشد

قانون سه می گوید اگر شما لیستی از کارهایی که در هفته یا ماه آتی مجبورید انجام دهید تهیه کنید و آن را مرور کنید خواهید دید که تنها سه کار یا فعالیت درون آن هست که اگر انجام دهید

نود درصد سهم شما در کسب و کارتان و زندگی تان و حتی درآمدتان را تعیین میکند و باقی لیست در ده درصد باقیمانده جای می گیرد

پس چگونه این سه اقدام مهم را شناسایی کنیم اول از خودتان می پرسید اگر من فقط بتوانم یک کار را در تمام طول روز انجام بدهم که بیشترین سودآوری را برای کار، درآمد و شرکت من به همراه داشته باشد آن چه فعالیتی است

و دورش خط می کشید و سوال دوم را می پرسید و میگویید اگر فقط در طول روز بتوانم دو کار انجام دهم دومین کار مهمی که باید انجام دهم کدام است؟

و سوال سوم اینست که اگر فقط در کل روز بتوانید سه کار انجام دهید شماره سه کدام کار است؟

و هنگامی که به آن نگاه می کنید و من بیشتر از هزار نفر از مشتری هایم را دیده ام که صاحب کسب و کار بوده اند، و مدیران اجرایی که این تمرین را انجام داده اند پاسخشون حیرت انگیز بود

نکته جالب این بود که بیشتر آنها پاسخ های اشتباهی دادند یکی از چیزهایی که می گویم اینست که وقتی درباره پاسخ هایتان مطمئن نیستید با افرادی که در اطرافتان هستند آنها را چک کنید

از همکاران و دوستان و همسرتان بپرسید و متوجه می شوید اکثر مواقع کاری که شما تصور می کردید مهمترین کار برای انجام دادن است اصولا کار شما نیست

یا کار شخص دیگری است یا فعالیتی کم ارزش محسوب می شود پس قانون کلیدی اینست که در تمام طول روز آن سه کار را انجام می دهید

و مدام دنبال راه هایی برای ارتقا دادن آن باشید، کتاب بخوانید، در کلاس شرکت کنید، به سمینارها بروید، توانایی هایتان را گسترش دهید تا هر روز در آن سه کار بهتر و بهتر بشوید

و هرکسی که در دوره های آموزشی من این کار را انجام داده است در طول سی روز توانسته درآمد و نوآوری خودش را دو برابر کند، گاهی مواقع در عرض دو سه روز پس امتحانش کنید

اطلاعات عالی بود ممنون برایان ترسی

خوب برای افرادی که می خواهند همین الان این کارها را انجام بدهند قدمهای اجرایی برای بهبود مدیریت زمان و نوآوری چه توصیه هایی دارید

خوب کتاب عالی چند سال پیش نوشته شده به نام رقابت برای آینده که درونش نویسنده درباره تعیین اهداف بلند مدت صحبت میکند

پس کاری که میکنید اینست که میگویید اگر یک چوب جادو را بچرخانم که هر هدفی را در زندگی کاری من برآورده کند کدام هدف مهمترین خواهد بود؟ کدام هدف نتیجه مثبت بزرگتری بر زندگیتان خواهد داشت

فقط سه درصد افراد بالغ میدانند کدام هدف مهمترین است چون فقط سه درصد افراد لیست اهداف تهیه کرده اند و آن را مرور نموده اند و گفته اند هدف نهایی و دائمی من کدامست

بزرگترین هدف که آنها هدف بزرگ پشمالوی بی پروا نامیده اند، و هنگامی که شناسایی اش کنید خوب کتاب می گوید، دید بلند مدت تمرکز کوتاه مدت را به شدت بالا می برد

هدف در مدیریت زمان

تصمیم گیری کوتاه مدت چون اگر شما بدانید در بلند مدت چه می خواهید انجام دهید -مهمترین هدف- آنگاه وقتی دارید زمان خود را مدیریت می کنید می گویید آیا این در جهت رسیدن به هدفم هست

و سپس لیستی از کارهایی که باید انجام دهید می سازید و کسانی که لیست می سازند نوآورترینهای این دنیا هستند زیرا تهیه یک لیست منظورم لیست تایپی نیست

لیست های تایپی به اندازه لیست های نوشته شده با دست تاثیرگذار نیستند در یک تحقیق از پنجاه رئیس پانصد تا از شرکتهای برتر امریکا که بعضی از آنها دویست تا سیصد درصد سود دهی در سه سال دارند

و از آنها پرسیده اند ابزار، اپلیکیشن یا سیستم مورد علاقه شما برای مدیریت زمان چیست و چهل و نه نفر از پنجاه نفر دفتر زرد خود را درآوردند

و من از یکی از مشتریانم که کمپانیش ۸۰۰ میلیون دلار ارزش دارد و ۲۰۰ کسب و کار را از ابتدا آغاز کرده

پرسیدم روش مورد علاقه مدیریت زمانش چه بوده است و او دفتری را نشانم داد که هر روز کارهایی را که باید انجام می داده را داخلش نوشته

اهدافتان را می نویسید همه قدمهایی را که برای رسیدن به هدفتان باید بردارید را هم می نویسید و سپس آنها را به ترتیب اتفاق افتادن مرتب می کنید کدام یکی اول و دوم اتفاق می افتد

پس اگر میخواهید به چیزهای غیر عادی دست پیدا کنید ازخودتان بپرسید مهمترین چیزی که دستیابی به آن بیشترین تاثیر مثبت را در کسب و کار شما دارد کدام فعالیت است

وقتی بنویسیدش و آن وقت بنویسید که برای دستیابی به آن چه کارهای دیگری باید انجام بدهید و آنگاه مهمترین را از بین آنها انتخاب می کنید و همین الان انجامش می دهید

بلافاصله شروع می کنید با کسی درباره اش صحبت نمی کنید اگر کسی بپرسد یک دقیقه وقت داری می گویید بله اما اجازه بدهید بعد از کار یا آخر هفته یا یک زمان دیگری صحبت کنیم من باید این کار را انجام بدهم

شبیه این موقعیت که ساختمان در آتش می سوزد و شما باید این کار را تا قبل اینکه آتش به شما برسد به پایان برسانید

برایان هیچ توصیه ای برای افرادی داری که حس میکنند زمان از دستشان در می رود و میدانند که دارند تعلل می کنند اما میخواهند توصیه های کمک کننده شما را بشنوند

خوب من کتاب ها و برنامه هایی درباره رهایی از تعلل نوشته ام سه لغت مورد علاقه ام در مدیریت زمان زندگی وضوح، تمرکز و دقت می باشند

منظور از وضوح اینست که درباره آنچه می خواهید و مهمترین قدمهایی که باید بردارید و مهمترین کارهایی که باید انجام دهید کاملا شفافیت داشته باشید

دلیل اصلی اینکه افراد تمرکز ندارند به این دلیل است که درباره مهمترین کارها وضوح ندارند پس به این مفهوم نیست که شما توانایی انجام کاری را ندارید

نداشتن تمرکز

بیشتر اوقات به این دلیل است که سعی دارید تعداد زیادی کارهای کوچک را هم زمان انجام دهید همانطور که قبلا گفتم بزرگترین خراب کننده همه رویاها و آرزوها و مشاغل امروز حواس پرتی است

حواس پرتی دارد افراد را به کشتن می دهد، افرادی هستند که کامپیوتر یا تلفن شان را روشن می گذارند و هر وقت یک بیب کوچک می شنوند از جایشان مانند خرگوش میپرند و به سمت ایمیل یا تلفنشان می روند

و به طور میانگین ۱۷ دقیقه طول می کشد تا بتوانید به کارتان بازگردید بعد از اینکه توسط یک دستگاه الکترونیکی حواستان پرت شده است

پس قانونی که در تحقیقات هاروارد به آن رسیده اند اینست که دستگاه ها را خاموش کنید خاموش بگذاریدشان، هیچ چیزی این قدر مهم نیست که نتواند برای مدتی صبر کند

من تجربه هایی داشتم که به آنسوی دریا سفر کردم و یا به کشورهایی رفتم که برای روزها ایمیلی یا راه ارتباطی در آنها وجود نداشته و میدانید چه اتفاقی افتاد؟ زمین به دور خودش چرخید

زندگی در جریان بود و هیچ مشکل بزرگی به وجود نیامد چیزی نبود که نشود بعدا از پسش برامد مردم تصور می کنند اگر من این کار را همین الان نکنم همه دنیا بهم می ریزد

اکنون افرادی هستند که یک سیستم پاسخ خودکار برای ایمیل دارند که می گوید متشکرم بابت ایمیلتان من دو بار در روز ایمیلم را چک میکنم

ساعت ۱۱ صبح و ۴ بعد از ظهر اگر ایمیلی مابین این ساعتها برایم ارسال کرده اید که اضطراری است با این شماره با من تماس بگیرید در غیر این صورت هنگامی که ایملیم را چک کنم با شما تماس میگیرم و خاموشش می کنند

و همین طور با تلفنتان پس قانون اینه که دستگاه ها را خاموش کن یا اگر روشن هستند صدا را قطع کن تا بتوانی بر روی یک کار در این زمان متمرکز بشوی

خوب درباره تکنیک ها باید بگویم ساده ترین تکنیک اینست که این کار بزرگ من است که خیلی خسته کننده است، پس من برای پنج دقیقه روی آن کار خواهم کرد

و تمام، سعی نمی کنم تمام کار را یکباره انجام بدهم لیستی از همه کارهایی که باید انجام شوند را تهیه می کنم و فقط یک گام را انجام میدهم فقط شروع کنید و موتور را به کار بیندازید

و هنگامی که کار اول را انجام دادید ترشح اندروفین به شما لذت می دهد و شادی به شما انگیزه می دهد تا به گام دوم بروید و گام سوم و خیلی زود شما دارید کار را به سرعت انجام میدهید

برایان افرادی هستند که به صورت ارثی در مدیریت زمان بهتر هستند آیا واقعا می شود مهارت مدیریت خوب زمان را آموخت؟

جواب اینه که قطعا بله هر فردی مهارت هایی دارد که یاد گرفته است همه میتوانند ماشین برانند می توانید از صفحه کلید استفاده کنید میتوانید از نرم افزارهای پیشرفته استفاده کنید و یک دوچرخه برانید

می توانید تعداد بیشماری کارهایی را انجام دهید که قبلا هرگز نمی توانستید انجام دهید تنها لازمه اش انگیزه است اگر تصمیم بگیرید که من مدیر زمان عالی خواهم شد

زندگی قبل از تصمیم و بعد از آن وجود دارد و این زندگی شماست زمانی که تصمیم نگرفته بودید و این هم زندگی شما پس از آن می باشد و من این را خیلی می بینم که افراد غیرعادی زندگی های عادی دارند

تصمیمم گیری و اقدام کلید اصلی مدیریت زمان

و نهایتا تصمیم گرفتند که زندگی عالی ای داشته باشند پس تصمیم بگیرید که مدیر زمان خوبی بشوید تنها نکته اینست که چون شما با انگیزه هستید چون آن را میخواهید چون برایتان مهم است

که مدیر زمان خوبی باشید فقط کافیه تصمیم بگیرید که میخواهید انجامش دهید و هر چه بیشتر تمرین کنید هر روز را از قبل برنامه ریزی کنید اولویت ها را انتخاب کنید و با مهمترین کارتان شروع کنید

روی آن کار بمانید تا تمام شود هر چه بیشتر تمرین کنید بیشتر خودکار و آسان می شود و خیلی زود صبح که از خواب بیدار می شوید چنان به آن عادت کرده اید که دیگر نمی توانید زمان خودتان را به خوبی مدیریت نکنید

و گاها به آن به سرعت دست خواهید یافت

 

برایان آیا تمرینی وجود دارد که پیشنهاد بدهی برای افرادی که نیاز دارند بدانند اولویت های برتر زندگیشان چه جیزهایی هستند تا بتوانند از پس کارهای زیر مجموعه آن بر بیایند؟

این سوال عالی ای است و سیستمی برای مواجهه با این مشکل ابداع کرده ام که در شرکت ها از آن استفاده کرده ام برای مثال برای شرکت های میلیارد دلاری برنامه استراتژیک ریخته ام

تمرین مدیریت

یا همه مدیران اجرایی را در یک اتاق برای سه روز جمع کرده ام و به آنها گفتم تصور کنید یک چوب جادویی وجود دارد و میتوانیم چوب جادو را بچرخانیم و این شرکت را در آینده عالی کنیم

اگر این شرکت عالی بود مردم درباره اش چه می گفتند؟ در گزارش ها یا داستان ها درباره این شرکت چه می نوشتند و این روند را ایده پردازی می نامم

تصور کنید چوب جادویی دارید که می توانید در زندگیتان بچرخانید و آرزوهایتان در آینده نزدیک به وقوع بپیوندد پس میبینیم که چهار برهه اساسی در زمینه اولویت های زندگی وجود دارد

اولی در رابطه با کسب و کار، حرفه و درآمدتان است و تصور کنید که می توانید چوب جادو را بچرخانید و در عرض سه تا پنج سال دارید کار مورد علاقه تان را با اقراد درست و

در موقعیت درست انجام می دهید و درست همان میزان درآمد دارید که میخواستید داشته باشید سپس به اکنون بازگردید و از خودتان بپرسید برای دستیابی به آن هدف چه کاری را باید متفاوت انجام دهم؟

سه تا پنج سال از حالا، و قدم اولی که باید بردارم تا به آن سمت حرکت کنم همانطور که گفتم داشتن دید بلند مدت به میزان قابل توجهی تصمیم گیری صحیح را بهبود می بخشد

دومین ناحیه روابط و خانواده تان است از خودتان بپرسید آیا زندگی خانوادگی و روابط من عالی هستند؟ یک زمانی در آینده چگونه خواهد بود و تفاوت هایش با امروز در چیست

کجا زندگی خواهید کرد، روش زندگیتان چگونه خواهد بود، با چه کسی خواهید بود، چه افرادی دیگر در اطرافتان نخواهند بود چه کار خواهید کرد و زمانتان را چگونه صرف می کنید

و فقط تصور کنید هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما تمام وقت و تمام پول و تمام دوستان و مخاطبین خود و تمام توانایی ها و مهارت هایی مورد نیاز برای دستیابی به هر چیزی که بخواهید را دارید

و فقط ذهنتان را آزاد کنید که با موضوع بازی کند و من با افرادی کار میکنم که می گویند یا خدا زندگی من عالی است، ماشین جدید دارم و در یک خانه بزرگ بر روی تپه زندگی می کنم

خانواده ام را به سفرهایی به اروپا و آسیا می برم فرزندانم در مدارس خصوصی هستند و می دانید در عرض سه تا پنج سال همه زندگی آنها به صورتی تغییر شکل می دهد که تمامش به واقعیت بدل می شود

ورزش کنید

سومین ناحیه درباره سلامت بدنی و تندرستی می باشد اگر سلامت و تندرست باشید چه شکلی هستید و چه احساسی دارید چقدر انرژی دارید و چه جور تمریناتی انجام می دهید چه وزنی دارید

چقدر میخوابید و غیره و اینها چیزهایی نیستند که بتوانید به شانس بسپرید به اطرافتان نگاه بیندازید شصت درصد امریکایی ها اضافه وزن دارند چون این سلامتی و تن درستی را به شانس واگذار کرده اند

و هیچ فکری درباره اینکه چقدر سالم و تندرست و باانرژی در آینده می خواهند باشند نکرده اند. هنگامی که چنین تصمیمی بگیرید مراقب هر چیز کوچکی هستید که در دهانتان میگذارید و میگویید آیا این کمک می کند یا ضرر دارد

و اگر کمکی نمی کند انجامش ندهید و ناحیه چهارم استقلال و آزادی مالی است این چیزی است که ما متوجه شده ایم، دلیل کار کردن اینست که به نقطه ای برسیم که دیگر مجبور به کار کردن نباشیم

که الان بازنشستگی یا عقب کشیدن یا هر چیز دیگری که ما آزادی مالی می نامیم زمانی است که شما این قدر پول داشته باشید که فقط با انتخاب خودتان کار کنید

پس بیشتر افرادی که هنوز به کار کردن ادامه می دهند افرادی هستند که به کارشان عشق می ورزند آنها را زنده و شاد و سرحال و کاملا درگیر نگاه می دارد سعی می کنند بازنشسته شوند

بعد از چند ماه می گویند خدایا این افتضاحه و باز به کار باز می گردند و این برای شما اتفاق خواهد افتاد ولی چیزی که شما میخواهید حق انتخابی است که توانایی عقب کشیدن را داشته باشید

پس وقتی ما داریم در برنامه ها و دوره هایمان آموزش می دهیم چیزی به عنوان شماره وجود دارد و شماره شما چیست؟ چه میزان پول باید داشه باشید تا باقی زندگتان کار نکنید؟

و در واقع اندازه گیری آن خیلی ساده است بگذارید بگوییم بیست سال پس از بازنشستگی زندگی خواهید کرد کمی بیشتر یا کمتر اما مثال خوبی است و سپس می گویید خوب من چقدر پول لازم دارم

که بیست سال زندگی کنم و هرگز نگران پول نباشم و راه آسان برای تخمین زدن آن این است که من امروز چقدر پول لازم دارم تا بتوانم یکماه بدون کار کردن بگذرانم

و اگر درآمدم قطع بشود مخارج ماهیانه ام چقدر خواهد بود غذا، مسافرت، قبوض، ماشین، بیمه، اجاره خانه، قسط وام همه چیز را بنویسید و متوجه باشید

بیشتر مردم نمی دانند هزینه های ماهانه شان چقدر است و از هر کسی که میخواهد آموزش ببیند تا وضعیت مالی خودش را تحت کنترل در آورد پرسیده می شود خوب هزینه های ماهیانه ات چقدر است؟

و برای چه چیزهایی خرج می کنی خیلی مهم است پس آن را انجام داده و بگذارید تصور کنیم ۵۰۰۰ دلار در ماه باشد که به این معناست که شما ۵۰۰۰ دلاراحتیاج دارید که یکماه کار نکنید و ۶۰هزار دلار که یکسال کار نکنید

و با بیست سالی که در نظر گرفته بودیم شما به یک میلیون و دویست هزار دلار احتیاج دارید که تا آخر عمرتون زندگی کنید و هرگز دوباره نگران پول نباشید

حالا می گویید خوب این هدف بلند مدت من است و میخواهم به آن دست پیدا کنم و به برنده شدن در لاتاری یا تولید یک اپلیکیشن عالی و این جور چیزهای بیخود اصلا فکر نکنید

بطور متوسط برای یک فرد عادی بیست و دو سال طول میکشد که یک میلیونر بشود بعد از آنکه تصمیم می گیرند که میلیونر بشوند

سپس به اکنون باز می گردید و ده تا پانزده درصد از درآمدتان را از الان تا رسیدن به نقطه کلیدی پس انداز می کنید و اگر این کار را انجام دهید گارانتی می کنم که به استقلال مالی می رسید

و اگر این کار را انجام ندهید از جمله ۶ تا هشت درصد افراد جامعه خواهید بود که با کمتر از ۴۰ هزار دلار برای باقی زندگی شان بازنشسته می شوند

همین حالا شروع کنید

کسانی هستند که بخاطر پول نداشتن مجبورند به کار کردن ادامه بدهند چون زودتر شروع به جمع کردن نکرده اند

من از خیلی از افراد حتی از افراد متمول که بزرگترین پشیمانی زندگیشان پرسیدم و بزرگترین پشیمانیشان این بود که به اندازه کافی زود شروع نکردم

از لحاظ مالی زودتر شروع نکردم، به فکر نیوفتادم تا اواخر شصت سالگی ام بودم و ناگهان مانند بهمنی بر روی من افتاد که وقتم دارد تمام می شود و نمی توانم دست از کار بر دارم

پس شماره خودتان را تعیین کنید و شما و همسرتان به خوبی می دانید شماره تان چند است و آن را بنویسید و تشخیص دهید که کجای این شبکه ایستاده اید

خطی بکشید به آن کسی که زمان بازنشستگی میخواهید باشید و تعیین کنید چند سال دارید تا به آنجا برسید و هر سال چقدر باید پس انداز و سرمایه گذاری کنید و از روز اول شروع کنید

و این روش زندگی تان را زیر و رو می کند و تمام زندگیتان را تغییر می دهد و از لحاظ مالی مستقلتان می کند و کل مدتی که دارید آن را انجام می دهید به شما احساس فوق العاده بودن می دهد

متشکرم برایان تریسی
اطلاعات تاکتیکی و استراتژیک عالی ای بود

و حالا می خواهم از برایان بخواهم کمی درباره پیشنهاد مخصوصی که در ابتدا گفتم صحبت کند برایان ترسی تو بگو

تعلل دشمن پیشرفت

متشکرم الیسا خوب سوال اینه که آیا آماده اید که به تعویق انداختن کارها را تمام کنید و کنترل کامل زندگی و وقتتان را بدست بگیرید؟

آماده اید که تغییر مثبت واقعی ایجاد کنید و زندگیتان را به نحو غیر قابل باوری نوآورانه کنید؟ اگر بله، و اگر ارزشی در صحبت های امروز دیدید من خبری دارم که به نظرتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود

می خواهم شما را به دوره جدید آموزش مدیریت زمان خودم معرفی کنم من در زمینه مدیریت زمان تحقیق و توسعه و آموزش و تدریس بیش از بیست سال کار کرده ام

و کتابی که در این زمنیه نوشتم قورباغه ات را قورت بده پنج میلیون جلد در تمام دنیا به فروش رفته و به چهل و چهار زبان زنده دنیا ترجمه شده است

و این دقیقا دلیلی است که من این دوره را راه اندازی کرده ام با استفاده از درسهای کتاب قورباغه ات را قورت بده، بعلاوه بیش از سی مفهوم و کتاب کار جدید برای شما که در طول دوره کامل می کنید

من این دوره مدیریت زمان و نوآوری را برای دنیای امروز آمده کرده ام که طی دوازده درس شما مراحل ابتدایی تصویرسازی و هدف گذاری را با استفاده از استراتژِیهای تاکتیکی و تمرین های واقعی یاد میگیرید

به علاوه ی یک مدرک از این دوره و یک مدرک رسمی و یک نشانه که میتوانید به پروفایل های اجتماعیتان اضافه کنید

پس از اتمام این دوره می دانید که هر روز هر هفته و هرسال را چکونه طی کنید که بیشترین استفاده از زمان و نوآوری ممکن را داشته باشید

خوب برای یک لحظه به این ایده فکر کنید و در این لحظه از خودتان بپرسید آیا می توانید مهمترین کار خود را در هر لحظه تشخیص دهید و با سرعت و مهارت آن را از سر راهتان بر دارید؟

و سوال دوم آیا در زندگیتان همانقدر که میخواهید موفق هستید؟ آیا همان قدر که میخواهید پول در می آورید؟

هدف 

اگر پاسختان به هر کدام از آن سوال ها نه است یا مطمئن نیستم توانایی تمرکز بر روی مهم ترین کارتان و به انجام رساندن و اتمام آن به خوبی کلید رسیدن به موفقیت عالی، دستیابی به اهداف، احترام، ترفیع، و شادی در زندگی است

این کلید هسته مرکزی دوره است پس در دوره جدید مدیریت زمانم یاد میگیرید که چگونه کارهایتان را اولویت بندی کنید تا بیشتر زمان خود را به کارهایی اختصاص بدهید که بیشترین تاثیر را بر زندگی شما خواهند داشت

هدف من برای شما در طول این دوره اینست که یاد بگیرید از این کارهای کلیدی چطور اثرگذارتر و رسمی تر از هر آنچه تا بحال ممکن می دانستید به اتمام برسانید

هدف نهایی ما آوردن موفقیت و شادی بیشتر در همه زمینه های زندگی شماست و این دوره طوری برنامه ریزی شده است که شما را در طول دوازده درس راهنمایی میکند

که بخشهایی دارد، هر ایده در این برنامه بر روی بالا بردن میزان نوآوری، اجرا، دستاورد و درآمد و ارزشمند کردن شما در هر کاری که انجام میدهید متمرکز شده است

هر درس شامل سری هایی از دروس ویدیویی با مفاهیمی از کتاب پر فروش قورباغه را قورت بده و تمرین هایی که قبلا هرگز ندیده اید،

همچنین فایل های شنیداری درون دوره قرار داده ام با رونوشت کامل هر ویدیو تا به شما در فهم این دروس به صورتی که برای شما بهترین نتیجه را داشته باشد کمک کند

هر درس همچنین مفاهیم اختصاصی دارد که می توانید درباره عادت های افراد موفق جهان، علم تمرکز مثبت، مدیریت زمان بدانید

و چگونه ضعف های شخصیتتان را پیدا کنید و خیلی بیشتر، و هر درس تکالیفی خواهد داشت تا به شما کمک کند هر چیزی را که آموخته اید درونی و تمرین کنید

این برگه های تمرین در هر لحظه از دوره در دسترس خواهند بود و به شما در طبقه بندی و اولویت بندی زمانتان در طول دوره و سالهای سال کمک خواهند کرد

چیزی که درباره این برنامه آموزشی بی نظیر است اینست که می توانید مدرک واقعی دوره را دریافت کنید به این دلیل که می خواهم شما تمام این درس ها را یاد بگیرید

تا بتوانید در انتهای دوره خودتان را استاد مدیریت زمان و نوآوری بنامید هنگامی که هر درس را تمام می کنید از شما خواسته می شود یک امتحان کوتاه سه تا پنج سوالی بدهید تا بتوانید به درس بعدی بروید

تا مطمئن شویم که شما مطلب را جذب کرده اید و آماده ادامه هستید درسها تراکمی هستند و برای اینکه مطمئن شویم که با پایان دوره شما واقعا مورد تایید هستید،

لازم است که شما با تمام دانشتان این آزمون ها را بدهید و ما در دوره برنامه به شما نشان می دهیم چگونه این کار را انجام دهید

بعنوان نتیجه دوره آزمون کلی تایید صلاحیت از شما گرفته خواهد شد که قبل از دریافت گواهی استادی باید آن را بگذرانید

با اتمام دوره دوازده درسی، و عبور از امتحان تایید صلاحیت نهایی شما به راحتی می توانید ادعا کنید که استاد مدریت زمان هستید

و یک مدرک و نشانه تایید می گیرید که می توانید در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید در دنیای حرفه ای مدیران امروز توانایی های خیلی کمی هستند که مهمتر از مدیریت زمانند

با اضافه کردن این مدرک به رزومه خودتان احتمال استخدام و ارزش کمپانی خودتان را بسیار بالا می برید

به عنوان هدیه با خرید این دوره می توانید به گروه خصوصی من در فیس بوک متصل شوید که من در آن تقریبا هر ماه به صورت زنده جلسات پرسش و پاسخ می گذارم تا سوالات شما را در طول دوره پاسخ دهم

همچنین می توانید از این گروه استفاده کنید تا به همکاران خود در ارتباط باشید و سوالات و موفقیت های خودتان را به اشتراک بگذارید

و حالا هیجان انگیزترین بخش این دوره ارزش دروس، برگه های کار و مدارکی که در این دوره دریافت میکنید زیر هزار دلار است

با انجام خرید و پیوستن به گروه فیس بوک خصوصی من راه مستقیمی به من خواهید داشت تا سئوالات خودتان درباره مدیریت زمان را از من بپرسید

و برای چت کردن در جلسات خصوصی پرسش و پاسخ با من، نمی توانم بگویم امروز چقدر ارزش با خرید این دوره نصیب تان می شود

به تعویق نیندازید و اگر واقعا در تصمیم گیری مشکل دارید پس قطعا به دروس مربوط به تعویق انداختن در این دوره نیاز دارید

آنها به تنهایی می توانند زندگی شما را تغییر دهند، اکنون پیش از اینکه این سفر را شروع کنیم میخواهم شما را با این تمرین ترک کنم

شما به سه توانایی کلیدی برای ایجاد عادت های تمرکز و دقت نیاز دارید که همگی اکتسابی اند که شامل

تصمیم، نظم و اراده

محکم می باشد

ابتدا تصمیم بگیرید که عادت به اتمام رساندن کارهایتان را ایجاد کنید و دوم اینکه به خودتان بقبولانید که قوانین که یاد میگیرید را بطور مداوم تکرار کنید تا به صورت اتوماتیک در بیایند

و سوم هر آنچه که می کنید را با اراده انجام دهید تا عادت درونتان قفل شده و به بخش دائمی وجودتان تبدیل شود

وقتی به دروس و مهارت های این دوره مسلح شوید توانایی تان برای یادگیری مهارتها و عادات جدید بدون محدودیت خواهد بود

من خیلی خوشحالم که می توانم به دنیای شما وارد شوم و داستان های موفقیت و دستیابیتان را بشنوم، هنگامی که از فرصت عالی تبدیل مهارت های مدیریت زمان و مهمتر از آن تغییر زندگیتان

این اتفاقی بود که برای من افتاد و زندگی من را تغییر داد، و برای هزاران یا حتی صدها هزار نفر از دنبال کنندگانم طی سالها در تمام دنیا اتفاق افتاده

و میتواند برای شما هم اتفاق بیوفتد. آیا آماده اید که به تعویق انداختن را تمام کنید و کنترل زمان و زندگیتان را به دست بگیرید؟ انتخاب با شماست

این تمام وقتی است که ما امروز داشتیم پس مطمئن شوید که امروز عملیات را نهایی می کنید و از تخفیفی که برایان درباره اش صحبت کرد استفاده می کنید

ممنون از تو برایان تریسی که وقت خودتون رو در اختیار ما گذاشتین

 

2 نظرات
  1. ssm می گوید

    سلام چرا از جول اوستین کم پست میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. جادوی باور می گوید

      سلام وقت بخیر دوست من
      به زودی سمینار های بیشتری را از جول اوستین منتشر میکنیم پیشنهاد میکنم بهتون که سمینار های تی دی جیکس رو هم ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 درصد تخفیف ویژه عید قربان کد تخفیف ( eyd)با هزینه یک کتاب بی نهایت دانلود کنید
+