اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

امتیازات خود را بدان جزو سطوح یادگیری هستش؟!

۴ پاسخ | 256 بازدید


کاربر 17095
عضویت 2021/04/16

درود بر عزیزان جادوی باور.
خواستم در خصوص دوره امتیازات خود را بدان از کوین ترودو بگم که فکر نمیکنم این دوره اصلا مربوط به سطح یک باشه و احتمالا دوره آزاد هست چون در دیگر دوره های کوین ترودو اولش میگه که این دوره برای کدوم سطحه و اطلاعات اولیشو میگه ولی داخل دوره امتیازت خود را بدان هیچی گفته نشد.
همچنین در دوره امتیازات خود را بدان حرف از کتاب درمان های طبیعی و سمیناراش هم زد که تاجایی که من میدونم مدت کوتاهی بعدش بخاطر افشاهاش به زندان رفت.
مورد بعدی اینکه کوین در این دوره تخته وایت بردی داره که صداش و حرف زدناش موقع کشیدن و نوشتن شکل و مطالب کاملا مشخص هست و اینکه خیلی حالت آموزشی کاربردی نداره این دوره بیشتر حالت بیان تجربیات و امثالهم بود.
با توجه به این سه مورد و موارد دیگری که اگردوستان چک کنند میفهمن خودشون، لطفا چک کنید و اگر دوره ربطی به سطوح اصلی شبکه اطلاعات نداره اصلاحش کنید.
ممنون میشم که پاسخ رو همینجا ارسال بفرمایید.


۱۴۰۰/۰۷/۲۲

+ اظهار نظر

4 پاسخ به “امتیازات خود را بدان جزو سطوح یادگیری هستش؟!”

  1. کاربر 28244 گفت:

    به نظرم پایه و اساس رو از ناپلئون بگیرید و تمام‌دوره هاش ببینید بعدا دوره های کوینو باهاش،بسنجید … اصلا اصل ناپلئونه
    وگرنه کوین از استحاله جنسی چیزی نکفته

  2. کاربر 16585 گفت:

    سلام و درود
    ارز دوست عزیز کاربر ۱۴۰۸۰ بابت راهنمایی خوبش تشکر میکنم و اینطور که معلومه با این توضیحات دوره خیلی مهمی هست از جادوی باور عزیز هم درخواست میکنم که این دوره رو هم زودتر به دوبله ها اضافه کنن ممنونم♥

  3. کاربر 14080 گفت:

    سلام دوست عزیز ، بنده با گفته های شما کاملا مخالف هستم و اگر بخواهم راجع به این دوره اظهار نظری داشته باشم باید بگم ک یکی از عجیبترین و قویترین و کاربردیترین دورهای هست که تا حالا دیده ام و اگر دوره امتیازات خود را بدانید از سطح یک حذف شود و یا در بخش دیگری مثلا به جای بخش دو از سطح یک منتقل شود ، تمام سطح یک لافایده و ناقص میشود . در فیلم پاندای کونگفو کار، استاد راز بزرگی رو به پاندا میگه : اگر مفاهیم دوره پنجم رو نتونی هضم بکنی نمیتونی اهمیت مفاهیم دوره ششم رو درک کنی . اما پاندا به اون رازی که میشنود اهمیت نمیدهد و همه دوستان و از جمله استاد رو با چالش جدید مواجه میسازد . دوره امتیازات خود را بدانید چیزی نیست که با ده ، بیست و یا سی بار دیدن و خواندن از کنارش رد بشی . رسما و جدا” عرض میکنم کسی که نتواند دوره ( امتیازات خود را بدانید ) را هضم کند ، از دوره آرزوی تو دستور توست چیز به درد بخوری درک نکرده است !
    از دوستان سایت جادوی باور کمال سپاس و قدردانی رو بابت دوره امتیازات خود را بدانید ، دارم .

  4. جادوی باور گفت:

    سلام دوست من
    دلایل شما کاملا درست و دقیق هستند. اما دوره ها توسط خود آقای کوین ترودو ترتیب بندی شده اند و این دوره را قبلا هم توی سایت خودشون و هم توی سایت آمازون به عنوان سطح اول و بخش اول منتشر کردند هنوز هم برخی از سایت هایی که با اسم آقای کوین ترودو فعالیت میکنند در ترتیب بندی خود این دوره رو اولین بخش از سطوح یادگیری قرار داده اند.

    جادوی باورجادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone