اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

زندگینامه گِرِگ برادن + کتاب و سمینار های تصویری او

زندگینامه گِرِگ برادن + کتاب و سمینار های تصویری او

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱

گِرِگ برادن (Gregg Braden) یک نویسنده تمام وقت، مدرس و مشاور در کمپانی سیسکو سیستم (Cisco Systems) می باشد. 

او یکی از محبوب ترین نویسندگان نیویورک تایمز است. کتاب ماتریکس الهی یکی از محبوب ترین کتاب های گِرِگ برادن می باشد. این کتاب هم اکنون در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا جز دروس اصلی رشته فیزیک در زمینه اکتشافات تازه و جدید علم است.

در این بخش از سایت جادوی باور قصد داریم زندگینامه گرگ برادن را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

کودکی گِرِگ برادن

گِرِگ برادن در ایالت مینه سوتا آمریکا در ۲۸ ژوئن ۱۹۵۴ میلادی (۷ تیر سال ۱۳۳۳ شمسی) به دنیا آمد.

زمانی که گِرِگ برادن ۱۰ ساله بود پدرش خانه را ترک کرد و دیگر هیچگاه به خانه بازنگشت.

پس از رفتن پدر، گِرِگ و مادرش زندگی بسیار سختی را آغاز نمودند. او و مادرش در خانه های یارانه ای دولت و یا محله های نه چندان خوش نام شهر زندگی می کردند.

گِرِگ برادن زمانی که ۵ سال داشت شیفته علم شد و تنها دلخوشی او در این زمان، پناه بردن به موسیقی و علم بود. او در کالج، رشته زمین شناسی را انتخاب نمود و به سرعت در رشته تحصیلی اش پیشرفت کرد. 

گِرِگ برادن خیلی زود به یکی از برترین دانشجویان دانشگاه تبدیل شد. در این زمان از طرف کمپانی های بزرگ آمریکا پیشنهادهای شغلی قابل توجهی به او شد.

گِرِگ برادن یک گیتاریست ماهر و برجسته است.

او در انواع سبک های موسیقی مانند راک، آر اند بی و کانتری مهارت دارد. وی به طور معمول از مجموعه ی آکوستیک خود که شامل گیتارهای ۶ سیم و ۱۲ سیم، الکترونیک و کلاسیک است استفاده می کند.

گِرِگ برادن به صورت مداوم و روزانه به ورزش یوگا می پردازد.

او این ورزش را در سال ۱۹۸۶ برای اولین بار با یک گروه کوچک در شهر کلرادو شروع کرد.

وی این تمرینات را برای آمادگی بدنی و برای ترکیب تکنیک هایی که از آنها در اکتشافات خود در فلات تبت بین سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ آموخته بود، استفاده میکرد.

فعالیت های گِرِگ برادن

  • ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۵: دانشیار علوم کاربردی با تاکید بر علوم زمین در دانشگاه های جامعه متروپولیتن و دانشگاه کانزاس سیتیپ
  • ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۷: مطالعه و تحقیق در مورد زمین شناسی دریایی و زیست شناسی دریایی در ساحل فلوریدا در موسسه فناوری فلوریدا
  • ۱۹۷۸ تا ۱۹۷۹: مطالعه زمین شناسی و سنجش از دور در دانشگاه ایالتی کلرادو
  • ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۲: زمین شناسی ساختاری و علوم زمین در دانشگاه ایالتی (BS)
  • ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹: او طراح ارشد سیستم های کامپیوتری و بخش سیستم های استراتژیک در کمپانی هوافضای مارتین ماریتا دنور بود. او سابقه کار به عنوان رابط فرماندهی فضایی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ کالیفرنیا MMDS را نیز دارد.
  • ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰: مدیر سیستم های فنی کمپانی هوافضای مارتین ماریتا دنور
  • ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۱: اولین مدیر مسئول عملیات فنی، عملیات فنی سراسری جهان در کمپانی سیسکو سیستم پالو آلتو کالیفرنیا
  • ۱۹۹۱ تا کنون: نویسنده تمام وقت، مدرس و مشاوردر کمپانی سیسکو سیستم می باشد. او اولین نفری است که سمت مدیر فنی عملیاتی را به عهده گرفت. گِرِگ برادن در حل مشکلات کمپانی سیسکو سیستم در زمان بحران بسیار کمک کرد. اما برادن در سال ۱۹۹۱ از سمت خود استعفا داد. او خود را برای رسیدن به جواب پرسش هایش که هدف و سرچشمه زندگی انسان هست وقف کرد.

سفر گِرِگ برادن به اماکن مذهبی

سفر گِرِگ برادن به اماکن مذهبی

گِرِگ برادن نزدیک به ۳۰ سال است که به بسیاری از نقاط دنیا برای تحقیق و جستجو در زمینه دین و مذهب، سفر می کند.

او در فلات تبت نزدیک به یک دهه زندگی کرد و در آنجا به بازدید از صومعه ها و معابد مذهبی بسیار دور افتاده پرداخت.

برادن برای رسیدن به جواب هایش در کتابخانه هایی با قدمتی در حدود ۱۵۰۰ ساله به جستجو و تحقیق پرداخت. هدف او از این کار وصل کردن علم روز دنیا، به معنویت و دین بود.

پر کردن شکاف میان معنویت و علم، هدف زندگی گِرِگ برادن است. تا ما، با بالا بردن درک و آگاهی خودمان بتوانیم به این دیدگاه برسیم: ما که هستیم؟ و نقش ما در ارتباط با هم، جهان هستی و سیاره مان چیست؟

امروزه گِرِگ برادن یکی از مشهورترین سخنرانان و دانشمندان بین المللی دنیا به شمار میرود. گِرِگ برادن یکی از اعضای انجمن آمریکایی برای پیشرفت علم Heartmath Global است.

گِرِگ اکتشافات خود را در ۳۰ کشور و ۶ قاره ارائه کرده است. بزرگترین کمپانی ها و سازمان های مشهور نظیر ارتش آمریکا و سازمان ملل متحد برای سخنرانی از برادن دعوت به عمل می آورند.

زندگی شخصی گِرِگ برادن

گِرِگ برادن اکنون در کنار همسر مکزیکی اش Martha Reich Braden که موسیقیدان است در خانه ای که در کوهستان نیومکزیکو واقع شده است زندگی می کنند.

گِرِگ از فعالان چندین نهاد رهبری که یکی از مهم ترین آن ها، اتاق فکر رهبری Evolutionary Leadership است، می باشد. این اتاق فکر به وسیله Deepak Chopra تاسیس شده است. گِرِگ جایزه های بسیاری به خاطر دانش، نبوغ و نوآوری خود دریافت نموده است.

زندگی شخصی گِرِگ برادن

آثار و کتاب های

تعداد زیادی از کتاب های گِرِگ برادن جز کتاب های پرفروش دنیا محسوب میشوند. گِرِگ توانسته ۵ بار به عنوان نویسنده پرفروش نیویورک تایمز انتخاب شود.

ماتریکس الهی، کتابی است که او در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد. این کتاب هم اکنون در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا جز دروس اصلی رشته فیزیک در زمینه اکتشافات تازه و جدید علم در زمینه رابطه ما با جهان هستی است.

گرگ برادن سمینار تصویری هماهنگ کردن ذهن و قلب

عناوین کتاب های گِرِگ برادن

  • (۱۹۹۷) Walking Between Worlds (حرکت بین جهان ها)
  • (۱۹۹۷)Awakening to Point Zero (بیداری در نقطه صفر)
  • (۲۰۰۴) The God Code (رمز خدا)
  • (۲۰۰۶) The Divine Matrix (ماتریکس الهی)
  • (۲۰۰۸) The Spontaneous Healing Of Belief (خود شفابخشی باورها)
  • (۲۰۰۹) Fractal Time (زمان فراکتال)
  • (۲۰۱۱) Deep Truth (حقایق ژرف)
  • (۲۰۱۴) The Turning Point: Creating Resilience in a Time Of (نقطه عطف: ایجاد مقاومت درونی در هنگام مشکلات)
  • (۲۰۱۵) Resilience From The Heart (مقاومت درونی از قلب)
  • (۲۰۱۷) Human By Design: From Evolution by Chance to (طراحی انسان: از تکامل تصادفی تا تغییر انتخابی)

افتخارات و جوایز گِرِگ برادن

به گِرِگ برادن جایزه چشم انداز هوشیار ۲۰۱۹ را به خاطر مشارکت و فداکاری بی وقفه اش برای ارتباط و پل زدن بین علم، معنویت و پتانسیل انسانی، ایده های نوآورانه و اکتشافات روشنگرانه اش اهدا کردند.

جایزه ILLUMINATE به افرادی که به دلیل آینده نگری، بینش و خلاقیت و رهبری استثنایی آن ها به خاطر تحول انسانی اعطا می شود به گِرِگ برادن اهدا شد.

واتکینز ژورنال بریتانیا، گِرِگ برادن را برای یازدهمین سال متوالی بین ۱۰۰ نفر برتر از نظر موثرترین افراد زنده معنوی در جهان قرار داد.

گِرِگ برادن کاندید جایزه معتبر تمپلتون در سال ۲۰۲۰ شد. این جایزه برای قدردانی از افراد برجسته ای که استعداد های خود را برای گسترش دیدگاه ما، اهداف انسانی و واقعیت نهایی وقف کرده اند، داده میشود.

معرفی کتاب ماتریس الهی اثر برادن

ماتریکس الهی (نام ها دیگر: معجزه ها و باور ها، پلی میان زمان، فضا) به قلم گِرِگ برادن نوشته شده است. مخاطبان با مطالعه این کتاب، بسیار شگفت زده می شوند. این کتاب در بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ نوشته شده است. کتاب ماتریکس الهی گزیده ای از آزمایش های بسیار تکان دهنده ی دنیای علم می باشد.

در واقع این اسناد نشانه هایی از یک کانال انرژی می باشند که تمام چیزهایی که در زندگی و دنیا میشناسیم را به هم وصل می کند.

به این کانال های انرژی (ماتریکس الهی) می گویند.

ماتریکس الهی پاسخی علمی به وجود داشتن قانون جذب است و مبنای مطرح شده را، با فیزیک کوانتوم حمایت و پشتیبانی می کند.

بزرگترین ابزاری که ما در اختیار داریم ذهن و افکار ما است. کتاب هایی مانند ماتریکس الهی به ما ثابت می کنند افکارمان چگونه با جهت دادن در یک مسیر مشخص و خاص، ما را یاری می کنند که آنچه ما می خواهیم به دست آوریم.

افکار ما قدرت بسیار زیادی دارند، هر آنچه که تصور کنید به کمک ذهن قابل انجام است: از شفای اندام هایمان گرفته تا موفقیت در مشاغل گوناگون و صلح و ارتباط بین ملت ها و…

ذهن ما این قابلیت را دارد تا انرژی تمام کائنات را مستقیما به هم متصل کند.

قسمتی کوتاه از کتاب ماتریس الهی:

گرانمایه ترین و قدیمی ترین سنت های خردمندانه را به انسان ها یادآوری می کند، برای صحبت کردن با ماتریکس الهی فقط یک زبان وجود دارد، زبانی که نیازمند به هیچ حرکت یا کلامی نیست.

زبانی است بسیار ساده که همگی ما می توانیم به آسانی با آن صحبت کنیم. زبانی که همیشه در زندگی خود آن را به کار می بریم، آن زبان، زبان احساسات بشری است.

دانش امروزه به این نتیجه رسیده است که هر بار انسان احساسی را تجربه نماید، تغییر های شیمیایی از جمله در هورمون ها و PH او ایجاد خواهد شد که آن بازتاب احساسات انسان ها است.


منابع مقاله:

Cisco Systems Gregg Braden

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “زندگینامه گِرِگ برادن + کتاب و سمینار های تصویری او”

  1. امیر گفت:

    خیلیی مچکر و ممنون بابت اطلاعات خوبتون جامع و تکمیل کننده بود.
    کتاب ماتریکس الهی واقعا کتاب علمی_معنوی تکان دهنده ای هست توصیه میکنم بخونید و لذت ببرید.

    امیرامیر
  2. شهین گفت:

    بهترین و راه گشا ترین کتابیه که تا کنون خوانده‌ام . شگفت انگیزه

    شهینشهین
  3. کاربر 25777 گفت:

    ممنونم از سایت جادوی باور که مارو با دیدگاههای این دانشمند بزرگ آشنا کرده و ممنون میشیم که فصل سوم پیوندهای گمشده و ماتریکس الهی رو هم به سایت اضافه کنید سپاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  4. پیمان۱۲ گفت:

    بسیار ممنونم از جادوی باور برای انتشار دوره های بی نظیر گرک برادن. لطفا دوره ماتریکس الهی ایشان را در سایت منتشر کنید. اون دوره هم مسل پیوند های گمشده بسیار جذاب هست

    پیمان۱۲پیمان۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone