اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
سخنرانی واکین فینیکس در گلدن گلوب 2020 | سخنرانی فوق انگیزشی

سخنرانی واکین فینیکس در گلدن گلوب ۲۰۲۰ | سخنرانی فوق انگیزشی

زبان: زیرنویس فارسی
نوع فایل: MP3
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
تعداد بازدید: 5,996 بازدید
تعداد نظرات: ۶ دیدگاه

توضیحات:

 
 

واکین فینیکس پس از دریافت جایزه اسکار خود یک سخنرانی فوق العاده را با وجود داشتن استرس و اضطراب زیاد کرد. این سخنرانی در واقع یک سخنرانی انگیزشی بود و باعث شد تا ما این سخنرانی را در بخش کلیپ های انگیزشی سایت جادوی باور قرار دهیم.

در ابتدای صحبت‌هایش از عوامل گلدن گلوب تشکر کرد که غذاهای بدون گوشت را برای افزایش آگاهی درباره تغییرات آب و هوا سرو کردند.
سپس ادامه داد:

فکر میکنم از تغییر افکار شخصی میترسیم چون باید بعضی چیزها رو فدا کنیم و از آنها دست بکشیم اما انسان ها در بهترین شکلشان بسیار خلاق و نوآور و نابغه هستند.

فکر میکنم وقتی از عشق و شفقت به عنوان اصول راهنما استفاده کنیم میتونیم ساختار هایی را برای تغییر بسازیم و پرورش دهیم و استفاده کنیم که به نفع تمام موجودات و طبیعت باشد.

من در طول زندگیم ادم خود خواه و سختی بودم اما خیلی از شماها در این اتاقبه من فرصت دوباره دادید و فکر میکنم این بهترین وجه ماست وقتیکه حامی هم هستیم نه وقتی بخاطر اشتباهات گذشته همدیگر رو رد میکنیم

بلکه وقتی به رشد و آموزش کمک میکنیم همدیگر رو به سوی رستگاری هدایت میکنیم، این بهترین جنبه ما انسان هاست.

 

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “سخنرانی واکین فینیکس در گلدن گلوب ۲۰۲۰ | سخنرانی فوق انگیزشی”

  1. کاربر 17787 گفت:

    ممنون 🌹

    در ابتدای صحبت‌هایش از عوامل گلدن گلوب تشکر کرد که غذاهای بدون گوشت را برای افزایش آگاهی درباره تغییرات آب و هوا سرو کردند.

  2. کاربر 3811 گفت:

    سلام و خدا قوت
    چرا لینک دانلود نداره ؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      لینک دانلود کلیپ انگیزشی قرار داده شد میتونید این کلیپ انگیزشی را به صورت کامل دانلود نمایید.

      جادوی باورجادوی باور
  3. کاربر 8608 گفت:

    سلام ، خسته نباشید ، نمیشه فایل انگیزشی واکین فینیکس را دانلود کرد ، باتشکر

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      لینک دانلود کلیپ انگیزشی قرار داده شد میتونید این کلیپ انگیزشی را به صورت کامل دانلود نمایید.

      جادوی باورجادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "سخنرانی واکین فینیکس در گلدن گلوب ۲۰۲۰ | سخنرانی فوق انگیزشی" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone