به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
اولین ارتباط استر هیکس با آبراهام از زبان خودش

اولین ارتباط استر هیکس با آبراهام از زبان خودش

نام مربی: استر هیکس - ester hicks
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 4
مدت زمان: 231 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 2000
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
تعداد بازدید: 32,437 بازدید
تعداد نظرات: ۳۷ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

آبراهام هیکس کیست و چگونه استر هیکس با او ارتباط برقرار کرد

مصاحبه ویدیویی خانم استر هیکس و جری هیکس درباره اولین ارتباطش با آبراهام هیکس است. بعد از ۹ ماه مراقبه استر هیکس توانست؛ با آبراهام هیکس راهنمای معنوی درونش ارتباط برقرار کند.

در این مصاحبه طولانی علاوه بر این که استر هیکس اولین ارتباطش رو توصیف میکند. به سوالات مجری برنامه در مورد حرف های آبراهام و قانون جذب هم توضیحات کاملی میده که بسیار مفید است.

 آبراهام هیکس کیست

استر هیکس در جواب به این سوال که آبراهم هیکس کیست؟ میگوی: برای شناخت آبراهام هیکس ابتدا شما باید بدانید که خودتان چه کسی هستید؟ چون وقتی سوال می کنید آبراهام هیکس کیست؟ یعنی خودتان را نمی شناسید و نمی دانید کی هستید. ابتدا باید درک کنید که خودتان چه کسی هستید. ما از دیگران متفاوت نیستیم. اینک شما در بدن فیزیکی خود قرار دارید و در جریانی از منبع انرژی هستید. ما از طرف چشم اندازی با شما صحبت می کنیم که شما از آنجا آمده ایم. متعلق به آنجا هستید گرچه شاید به مرور این مهم را فراموش کرده باشید.ما از منبع غیر فیزیکی و غیر مکانی آمدهایم از جایی که شما از آنجا آمدهاید.

در واقع آموزه های آبراهام هیکس چیز جدیدی برای شما ندارد. بلکه خواسته ما این هست که شما به یاد بیاورید که از کجا آمده اید و چه کسی هستید. نه به این خاطر که زندگی عادی داشته باشید بلکه دلیل بودنتان که از قبل تعیین شده را بدانید و از بودنتان لذت ببرید. مهمترین مسئله این هست که شما بدانید و قبول کنید و بپذیرید که شما چیزی بیشتر از چیزی که می بینید هستید.

آبراهام نوسانات انرژی ذهن را توضیح میدهد

آبراهام هیکس میگوید: شما از  گوشت و خون و استخوان بالاتر هستید. شما همه چیز را بر اساس ارتعاشی که از خودتان عرضه و ساطع می کنید می سازید. شما این گونه سازندهی تجارب زندگی تان هستید. اما زمانی که شما خودتان را به عنوان ارتعاشات در نظر نگیرید و روح تان را فراموش کنید. این حرفها برایتان معنی و مفهومی ندارد چون شما خودتان را فقط از بُعد فیزیکی یعنی گوشت و خون و استخوان دیدهاید.

فکر می کنید همه چیزها بر اساس حرکات و شانس شما اتفاق می افتد. اما باید بدانید که شما همه چیز را می توانید تغییر بدهید و کلام شما بر تجربه های زندگیتان تاثیر مستقیم می گذارد. هر کلامی بگویید، ارتعاشی را فرستاده اید وسپس همان اتفاق را تجربه می کنید. توضیح ما از جهان این است جهان اساس ارتعاشی و فرکانسی  دارد و توسط قانونی اداره می شود که به آن قانون جذب می گویند.

استر هیکس از زبان آبراهام میگوید: ارتعاشات مثل سیگنال رادیوئی هستند. خود شما فرکانس آن را تنظیم کرده اید و نمی توانید فرکانسی را تنظیم کنید و از آن انتظار پخش سیگنال دیگری را داشته باشید. پس همه چیز ارتعاشی هست و قانون جذب مدیر جمع کردن تمام آن فرکانس هایی هست که با آن ارتعاش همخوانی دارند.

هر چقدر شبیه به چیزی بشوید  آن را به سمت خودتان جذب میکنید

شما از طریق حواس خود وقت یکه اتفاقی را می شنوید یا می بینید ارتعاش آن را می فرستید؛ می تواند خوب یا بد باشد. فرقی نمی کند و آن اتفاق در تجربه های فیزیکی شما قرار می گیرد. سپس با توجه به آن شروع به فرستادن ارتعاشات می کنید و قانون جذب پس از مدتی آن چیز یا مشابه آن را به سمت شما می آورد. فکر کردن شما تبدیل به اعتقادات شما می شود و این  اعتقادات و باور ها در مرکز توجه شما قرار می گیرد.

حالا شما آن فکر را فعال کرده اید و هر کجا که می روید آن فکر را می بینید و می شنوید این قانون است. زمانی که شما خواسته ای دارید و به آن فکر می کنید در واقع به دو چیز فکر می کنید. یکی به چیزی که می خواهید و دیگری به جای خالی آن، پس شما دارید به نداشتن و جای خالی آن خواسته ارتعاش می فرستید. مثلا وقتی کسی پول بیشتری می خواهد و به نداشتن آن نیز فکر می کند و نگران هست.

پس ارتعاشات نداشتنش را هم می فرستد؛ چه نصیبش می شود؟ نداری. این نداری ها با این افکار تداوم پیدا میکند. و این تداوم باعث ناامیدی و یا دلسردی میشود.

ارتعاش ثروت

وقتی پول بیشتری میخواهید باید توسط احساساتتان و ارتعاشات مثبتی که می فرستید پول را جذب کنید. ارتعاشاتتان را مطابق پولدار شدن بفرستید. یعنی وقتیکه به پول فکر می کنید نشاط و شادمان شوید و احساس آزادی کنید. حس ماجراجویی داشته باشید احساس خوب به معنای این است که شما  کلید موفقیت را در دست دارید.

A man on the road seeing the stars

در این صورت هست که پول به سمت شما می آید. ولی اگر پول می خواهید مدام نگران باشید. مدام بگویید: چطور؟  چگونه؟ پس بدانید که در حال دور شدن از پول و نزدیک شدن به بی پولی هستید. دلیل اینکه پولدارها پولدارتر و فقیرها فقیرتر می شوند همین است. پولدارها در مورد پول احساس خوشایندی دارند و وقتی به آن فکر می کنند شاد و شادتر می شوند. پس پول بیشتر به سمتشان می آید.

از شرایط فعلی تان راضی باشید

استر هیکس میگوید: وقتی مدام بگویید پول کافی ندارم. وقتی بدین موضوع فکر می کنید حالتان و حستان بد می شود. پس بهتر است حواس خود را به چیزی که احساس شما را خوب میکند پرت کند. این کارها را ابتدا به صورت آگاهانه انجام دهید. حتی شما می توانید تظاهر کنید که همین حالا مبلغی پول دارید. و قرار است به بیرون از خانه بروید و هر آنچه که میخواهید را بخرید.

شما هرگز نمی توانید احساس فقر و فقیر بودن کنید، آن وقت اجازه دهید پول وارد زندگیتان شود. باید راهی برای تغییر احساس بد خود پیدا کنید. این یک موضوع ذهنی هست و کلید آن به دست خود شماست. به نوعی شما باید حواس خود را از مثلا فقر خود پرت کنید و ارتعاشات خود را تغییر دهید.

 

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

37 پاسخ به “اولین ارتباط استر هیکس با آبراهام از زبان خودش”

  1. کاربر 25777 گفت:

    فوق العاده بود ممنونم از شما بابت زحماتتون

  2. کاربر 16585 گفت:

    استر و جری هیکس حرف ندارن♥

  3. کاربر 12997 گفت:

    واقعا جادوی باور بهترین سایت انگیزشی و قوی ترین و متنوع ترین سایت در زمینه موفقیت در ایران هست . آدم از تنوع و کامل بودن محتوای سایت واقعا لذت میبره. البته به شرطی که قیمت اشتراک هاشون همیشه اینطوری باشه که در دسترس عموم مردم قرار بگیره

  4. امید گفت:

    سلام
    من پس از گوش دادن به کتاب صوتی “راهنمای درون” اثر خانم استر هیکس حال بسیار خوبی پیدا کردم و آیه شریفه ” و سخر لکم ما فی السموات و ما فی الارض ” را خیلی بهتر درک کردم ، و علیرغم اینکه مستأجر بودم و امیدی به خرید خانه نداشتم ولی به همراه همسرم شروع به گوش دادن نسبتاً دائمی این کتاب صوتی کردیم و بعد از حدود یک سال با روی دادن اتفاقات جالبی (که البته بعداً‌ متوجه جالب بودن آنها شدیم!) تونستیم یک خانه خوب بخریم بدون اینکه به زحمت زیادی بیفتیم و یا اینکه نیازی به فروش ماشین داشته باشیم.
    من چندین ساله که در زمینه موفقیت دوره های زیادی را گذرانده و کتابهای زیادی را مطالعه کرده ام ولی تقریباً‌ در هیچکدام از آنها به اندازه کتاب راهنمای درون، راه حلی تا این حد ساده و عملی ندیدم .
    ممنون از سایت خوبتون

  5. کاربر 8815 گفت:

    در کامنت قبلی ترجمه ضعیف قسمت چهارم منظورم بود.
    سپاس

  6. کاربر 8815 گفت:

    سلام. وقت به خیر
    با توجه به اینکه ویدئوهای این قسمت تز اساسی ترین آموزشهای ابراهام هستند، لازمه که درست و دقیق به ذهن مخاطب القا شوند، با وجود کارهای فوق العاده با ارزشی که سایت جادوی باور انجام داده. ترجمه ویدئوهای این قسمت فوق العاده بی کیفیت، ناخوانا و دارای اشتباهات فراوان است.

    خواهشمندم ویدئوهای این قسمت را مجددا ترجمه کنید تا اثر مانگاری به دوستداران موفقیت و آگاهی هدیه داده باشید.

    لطفا پیگیری بفرمائید.

    سپاسگزارم

    پیروز و سربلند باشید.

  7. کاربر 12691 گفت:

    سلام
    ممنون بابت سایت خوبتون و کار بزرگی که انجام می دید .
    لطفا یه مقدار زیرنویس هارو اصلاح بفرمایید
    یکی اینکه ترجمه ها لازمه قوی تر باشه
    مورد دیگه اینکه ترجمه هارو طوری قرار بدید که واضح تر دیده بشن . معمولا اینجور ویدیوها رو وقتی زیرنویس می کنن زیرش به رنگ مشکی قرار میدن که واضح دیده بشه نه اینکه زیرش یک عالمه نوشته و لوگو قرار بگیره که به زور بشه زیرنویس هارو خوند . بعضی زیرنویس ها هم اونقدرجمله بندی عجیبی داره که باید کلی وقت بذاری بفهمی منطورش چیه . من فعلا فقط ویدیوهای استرهیکس رو دیدم . خداشاهده زیرنویس هاش گاهی آدم رو کلافه می کنن .
    البته میخوام بدونید قلبا بابت کارتون ازتون سپاسگزارم . این ایرادها رو هم گفتم که هم در آیتده شما کارتون رو عالی تر ارائه کنید و هم خودم با خیال آسوده تری ویدیوهاتون رو ببینم .
    سپاس بیگران از شما عزیزان

  8. امیر گفت:

    سلام سایت شما عالیست

  9. کاربر 11389 گفت:

    سلام امیدوارم که روز خوبی داشته باشید راستش ترجمه بخش ۴ مصاحبه واقعا غیر قابل درک و نامفهومه بر عکس سه تا فایل اولی که فوق العاده قوی و روون بوده خیلی ممنون میشم تجدید نظر بفرمایید من کلا نتوسم بفهمم و واقعا مخوام تا اخر ببینم مصاحبه رو

  10. کاربر 6175 گفت:

    سلام. خدا قوت
    سایت خوبی دارید و اطلاعات اون بسیار با ارزش هستند. هزینه اشتراک هم نسبت به اطلاعاتی که داده میشه بسیار مناسب هست.
    موفق و پایدار باشید

  11. کاربر 5128 گفت:

    سلام با اینکه اکانت ویژه خریدم ولی هر کار می کنم فیلمای سایتتون دانلود نمیشه فکر کردم مشکل از سیستم منه ولی رفتم سایتای دیگه چک کردن راحت دانلود میشه..چرررراااا؟

  12. کاربر 4084 گفت:

    سلام و سپاس بابت زحمات ارزنده شما …خواستم عرض کنم ترجمه قسمت چهارم این دوره خیلی خیلی گنگ و نا مفهوم هست …حتی ارتعاش رو هم جنب و جوش ترجمه کردن و خیلی جاها حتی جمله بندی ها گویا نیست اصلا… صحبت های آبراهام به خودی خود یه مقدار پیچیده هست که تو سه قسمت اول ترجمه و زیرنویس انقد عالی بود که میشد تا حد زیادی فهمید اما قسمت چهارم واقعا گنگه..اگه ممکنه یه تجدید نظر بکنید و مثل سه قسمت اولی یه ترجمه ی روان و گویا قرار بدید ممنون میشم

  13. بابک گفت:

    درود هیچکس برا انسانیت تلاش نمیکند ..همه به فکر پر کردن جیب خودشون هستند ..اگر واقعا هدفتون آگاه کردن مردم هست:اگر هدفتون نجات دادن انسانهاست .حداقل محصولاتو رایگان دراختیار مردم بگذارید

    • سلام دوست من ، بله کاملا درست میفرمایید شما به روانشناس مراجعه کنید از شما مبلغی رو دریافت میکنند و قطعا برای تعمیر خودروتون هم همینطور ، کدام بخش کار ما با دیگر شغل ها تفاوت دارد ما هزینه خیلی ناچیز بابت ترجمه دوره های استر هیکس و حتی دوبله اساتید دیگر دریافت میکنیم در واقع شما با داشتن یک اشتراک همه محتوا رو میتونید رایگان دریافت کنید که میانگین هر دوره کمتر از هزار تومان میشود با این حال شما میفرمایید

  14. کاربر 3559 گفت:

    درود بر عزیزان وب سایت جادوی باور.
    تو آرشیو استرهیکس مصاحبه وین دایر با آبراهام واقعا جاش خالیه!
    اگه امکانش هست این مصاحبه فوق العاده و دیدنی رو هم به این آرشیو اضافه کنید.
    با تشکر.

  15. بی نام گفت:

    واقعا مگه سایت بهتر از شما هم وجود داره در زمینه موفقیت و قانون جذب؟!
    شما فوق العاده اید
    ان شاالله جمیع خیر دنیا و آخرت نصبی تون بشه

  16. کاربر 3573 گفت:

    من همه کتابهای استرهیکس خومدم فوق العاده بی نظیرن امیدوارم ودارم تمرین میکنم که اونها را بکار بگیرم خوندن مهم نیست درک اون مهمه .
    ممنون از شما

  17. میثم گفت:

    عالی عالی عالی ممنونم از بودنتون در این دنیا و پخش افکار مثبتتون

  18. کاربر 811 گفت:

    با سلام به شما عزیزان سایت جادوی باور. خسته نباشید.
    هر کس که در مسیر آشنایی با قوانین کائنات قرار داره می‌دونه که بهترین و کوتاه‌ترین و آسان‌ترین و لذت‌بخش‌ترین مسیر برای دستیابی به تمام خواسته‌ها و بهره‌مندی از یک زندگیِ غنی و سرشار، استفاده از قوانینِ کائناته که در راس اون‌ها قانون ارتعاش و فرکانس قرار داره.
    از شما عزیزانی که در این سایت زحمت می‌کشید و مسیرِ آموزش‌ها رو به این سمت هدایت می‌کنید، خیلی خیلی ممنونم. امیدوارم قدر ببینید و با شوق و لذت این مسیر رو بپیمایید.

    از وقتی به این مسیر پا گذاشتم و با گذراندن دو دوره‌ی کامل آموزش قانون جذب از اساتید ایرانی، و همچنین دیدن ویدیوهای اساتید مشهور خارجی، به جرات می‌تونم بگم سمینارها و ویدیوهای آبراهام ـ هیکس (که توسط خانوم استر هیکس برگزار میشه) کامل‌ترین و راه‌گشاترینه. کسانی که عمیقن پیگیر این قوانین باشند به احتمال خیلی زیاد نظر بنده رو تایید می‌کنند. به همین خاطر پیشنهادی که دارم و درخواستی که از شما عزیزان دارم، ترجمه‌ و دوبله‌ی آثار بیشتری از آبراهام هیکسه. از کارگاه‌ها و سمینارها.

    ممنون از توجهی که به نظرات دوستان می‌کنید. در پناه منبع آفرینش بمانید.

  19. کاربر 2837 گفت:

    واقعا عالیه. واقعا عالی

  20. کاربر 2898 گفت:

    ممنونم بخاطر گذاشتن سمینارهای آبراهام هیکس واقعا زندگیمو متحول کرده ازتون میخوام بیشتر سمینارهاشو بذارید

  21. کاربر 2292 گفت:

    فوق العادست
    مرسی از سایت خوبتون

  22. کاربر 609 گفت:

    بی نظیره

  23. داریوش پاک سرشت گفت:

    سایت فوق العاده جالبی است در صورت امکان ویدئوهای بیشتر از خانم هیکس به اشتراک بگذارید .ممنون و سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "اولین ارتباط استر هیکس با آبراهام از زبان خودش" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone