اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
Bruce-Lipton

منتخبی از سخنرانی های بروس لیپتون

نام مربی: بروس لیپتون
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 98 دقیقه
نوع فایل: MP3
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
تعداد بازدید: 3,132 بازدید
تعداد نظرات: ۴ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

منتخبی از سخنرانی های بروس لیپتون: دکتر بروس لیپتون متخصص زیست شناسی و بیولوژیست در ایالات متحده آمریکا می باشد. به اعتقاد دکتر بروس لیپتون همانطور که ممکن است افکار یک فرد، فردی رو به بیماری دچار کند. بیماری ها هم میتوانند توسط افکار درمان شوند.

این نظریه در سال ۲۰۰۵ توسط دکتر بروس لیپتون در وبلاگ شخصی اش منتشر شد. در ابتدا تمامی متخصصان جهان نام دکتر لیپتون را دانشمند دیوانه گزاشتند. اما بعد ها متوجه شدند این روش در عمل ثابت میکند تا این نظریه واقعیت دارد. 

اما چطور میتوان که بیماری های سخت و لاعلاج مانند سرطان را فقط به کمک افکار و باورها درمان کرد؟ دکتر بروس لیپتون ثابت کرده است، افکار و باور های انسان قوی تر از آنچیزی است که عموم مردم تصور میکنند. 

در این بخش منتخبی از برترین سخنرانی های دکتر بروس لیپتون برای شما آماده کرده ایم. منتخبی از بهترین سمینارها و سخنرانی های دکتر بروس لیپتون که به طور کامل شما رو با افکار و اعتقادات بروس لیپتون آشنا میکند.

مشترکین ویژه سایت جادوی باور میتوانند این سخنرانی را به طور کامل از دکتر بروس لیپتون دانلود کنند.

بخشی از منتخبی از سخنرانی ها دکتر بروس لیپتون

بخشی از منتخبی از سخنرانی ها دکتر بروس لیپتون

در ادامه متن صحبت های دکتر بروس لیپتون در ۳ دقیقه ابتدایی این ویدیو را خواهید خواند:

من یک سوال از این جهان پرسیدم که بعد ها پاسخش رو از سلول های بدنم دریافت کردم، ما به عنوان یک مرکز انرژ، یک روح یا هرچی که اسمش را به عنوان اطلاعاتی در میدان میذارید وجود داریم و همچنین به عنوان یک بدن!

اولین سوالی که در ذهن من ایجاد شد این بود که چرا دوتایشان را دارم؟ به عبارت دیگر پرا انسان ها به دو بخش روح و بدن تقسیم میشوند؟ چرا یک روح و یک بدن؟ چرا فقط روح نباشه؟

و بعد سلول های من این نغمه رو سر دادن که مغزم رو منفجر کرد و البته یه جورایی بامزه هم بود. 

من پرسیدم چرا هر دو؟ و یکدفعه پاسخ های متفاوت در ذهن من سراریز شد و جواب اومد و گفت: بروس، اگر فقط یک روح داشته باشی، چطور میتوانی مزه شکلات ها را حس کنی؟ و یکدفعه من گفتم خدای من!

این زیست شناسیه که همه ی دستگاه های گیرنده را دارد و محیط اطرافم رو برای من به احساسات ترجمه می کند، که بعد توسط سیستم عصبی من به میدان و الگوهای ارتعاشی ترجمه میشوند و سپس به منبع من برمیگردانند.

و در اون لحظه من پی بردم و گفتم خدای من ما اینجا هستیم تا این جا را تجربه کنیم تا لمس کنیم، بو کنیم، غروب های آفتاب را تماشا کنیم و عشق را احساس کنیم و … غذا های معرکه بخوریم و همه ی اینا را داشته باشیم.

ما میتونیم به این کره بیایم و خلاقیت را آشکار کنیم. ما قدم به این لباس واقعیت مجازی که بدن نام داره میگذاریم. من به عنوان روح قدم به درون این لباس میگذارم.

و با من ارتباط برقرار میکند. درست جوری که مریخ نورد با ناسا ارتباط برقرار میکند و من باید این سیاره رو تجربه کنم. آیا به انگیزه نیاز دارید؟ آیا هنوز پاسخ پرسش خود را نگرفته اید؟ پس ادامه این سخنرانی زیبا از دکتر بروس لیپتون را مشاهده کنید.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

4 پاسخ به “منتخبی از سخنرانی های بروس لیپتون”

  1. کاربر 25777 گفت:

    جالب بود فقط پراکندگی مطالب تمرکز رو از آدم میگرفت ولی کلا جالب بود ممنونم

  2. کاربر 24637 گفت:

    سخنان بسیار جالب و گلچین شده بود

  3. جعفر صادقی گفت:

    با درود…بسیار زیبا بود وقابل تعمق متشکرم

    جعفر صادقیجعفر صادقی
  4. کاربر 21707 گفت:

    عالی بود

    کاربر 21707کاربر 21707

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "منتخبی از سخنرانی های بروس لیپتون" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone