اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
سمینار برایان تریسی - چگونگی رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی

سمینار برایان تریسی – چگونگی رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی

نام مربی: برایان تریسی
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 6
مدت زمان: 420 دقیقه
نوع فایل: MP4
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تعداد بازدید: 7,454 بازدید
تعداد نظرات: ۲۰ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

در این بخش از سایت جادوی باور سمینار چگونگی رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی از برایان تریسی را برای شما آماده کرده ایم. کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند این سمینار ۷ ساعتِ را به طور کامل دانلود کنند یا به صورت آنلاین آن را مشاهده نمایند.

نظریه برایان ترسی در ارتباط با موفقیت شخصی

به نظر شما چرا بیش از ۹۰ درصد از ثروت کل کرهء زمین در دست ۲ درصد از مردم قرار دارد؟ چرا برخی از مردم هر روز ثروتمند تر میشوند و برخی هر روز فقیر تر؟ احتمالا با مطرح کردن این پرسش ها شما پاسخ دهید: “خب آن ۲ درصد بیشتر از باقی مردم تلاش کرده اند”. اما پاسخ شما کاملا غلط است.

اگر تلاش کردن ملاک شما برای موفق شدن باشد باید کارگران قشر مرفه جامعه را تشکیل دهند. چراکه کارگران حداقل ۸ ساعت از روزشان را صرف کار کردن در مشاغل دشوار مانند: کار در معدن، کار در کارگاه های ساختمانی و… میکنند.

البته که ثروت یکی از جنبه های موفقیت است. روابط، سلامتی، تناسب اندام و… نیز هر کدوم جنبه های دیگری از موفقیت هستند. اگر بخواهیم پرسش کامل تری از شما داشته باشیم باید بپرسیم: چرا برخی افراد در همه جوانب زندگی یا در اکثر جوانب زندگی موفق هستند و برخی دیگر در همه یا اکثر جوانب زندگی شکست خورده هستند؟

جواب شما هر چه به غیر از باور و طرز فکر باشد اشتباه است، اما چه نوع باور یا طرز فکری باید داشته باشیم؟ پاسخ این پرسش مربوط به همان نظریه  برایان تریسی میشود که درباره دستیابی به موفقیت شخصی مطرح کرده است.

عوامل موثر در موفقیت شخصی

بیش از ۸۰ درصد از مردم جامعه تصور میکنند که موفقیت مختص افرادی است که خانواده موفقی دارند. به زبان ساده تر خیال میکنند کودک یا جوانی که پدر ثروتمندی دارند در آینده مانند پدرش ثروتمند میشود و مطابق با آن کودک یا جوانی که پدر فقیری دارد در آینده مانند پدرش فقیر میشود. 

اما این یک فکر و خیال اشتباه است! اگر نگاهی به لیست ثروتمند ترین افراد جهان بی اندازید یا زندگینامه افراد موفق را مطالعه کنید، متوجه میشوید بیشتر آن ها خانواده فقیری داشته اند و اکثر یک میلیونر خود ساخته اند.

الگو ها و باور های ذهنی شما مشخص میکنند که شما چه آینده ای داشته باشید. اگر الگو شما پدرتان باشد در آینده ای مشابه با آیند پدرتان خواهید داشت. فرقی نمیکند پدر ثروتمندی داشته باشید یا فقیر، به هر حال در تمامی جنبه های زندگی مانند پدرتان میشوید.

زندگی افراد مختلف را از همه جوانب مورد بررسی قرار دهید. اگر متوجه شدید که زندگی یک فرد با زندگی ای که شما رویایش را دارید مشابه است. خط فکر آن فرد را دنبال کنید و از آن فرد الگو برداری کنید. 

البته که منظور از الگو برداری، الگو برداری فکری است. منظور از این جمله آن است که به رفتار الگوهایتان دقت کنید نه به گفته هایشان، برخی از افراد بدون اینکه خود بدانند گفتار و اعمال متفاوتی دارند.

به طور مثال مدام تکرار میکنند که وضعیت جامعه خراب است و موفق شدن در جامعه امکان پذیر نیست. اما وقتی به زندگی شان نگاه میکنید متوجه میشوید هر روز بیش از روز قبل ثروتمند تر و موفق تر میشوند.

این افراد در ذهنشان باور دارند که موفقیت و ثروتمند شدن کار ساده ای است. اما زبانشان بر خلاف باور هایشان تکان میخورند.

برایان تریسی کیست؟

برایان تریسی (brian tracy) یک شخص خود ساخته است که با گذر از مشکلات فراوان به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کرده است. وی در ۵ ژانویه ی سال ۱۹۴۴ در شهر ساحلی ونکوور واقع در کشور کانادا در یک خانواده فقیر متولد شد.

وی در یک خانواده فقیر که به سختی می توانستند مخارج و صورت حساب های زندگی خود را بپردازند متولد شده است، او در زمینه های مختلفی مانند: نویسندگی کتاب های موفقیت، مشاوره و رهبری برند های مختلف جهان، مدیریت و افزایش فروش شرکت ها و ایجاد استراتژی در کسب و کار و همچنین برگزاری سمینارها و کنفرانس های آموزشی فعالیت میکند.

برایان تریسی در بیش از ۸۰ کشور و در شش قاره جهان سمینار ها و کنفرانس های مختلفی برگزار کرده است؛ وی توانایی صحبت کردن به چهار زبان مختلف را دارد.

او ۴۰ کتاب تألیف کرده است و بیش از ۳۰۰ سمینار صوتی و تصویری را منتشر کرده است و سالانه حدود ۲۵۰۰۰۰ نفر در سمینار ها و دوره های او حاضر میشوند

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

20 پاسخ به “سمینار برایان تریسی – چگونگی رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی”

  1. کاربر 25260 گفت:

    اگر امکانش هست دوبله این سیمنارو بذارین

  2. کاربر 16077 گفت:

    با عرض درود و سپاس فراوان بابت جمع آوری و ترجمه شیوا و قابل فهم مطالب سمینار استاد برایان تریسی بزرگ که الحق ووالانصاف تمام و کمال قوانین رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی رو اموزش داده است.ولی بعضی جاها مطالب خوب ترجمه نشده و باید چندین بار با دقت زیاد مطالب را دوباره خوانی کرد تا مفهوم جملات را متوجه و قابل فهم گردد. خواهشمندم این ایرادات جزیی و قابل رفع را اصلاح بفرمایید تا این سمینار جذاب و اموزنده قابل درک برای همه علاقمندان به این موضوعات شود.ولی قابل ذکر و یاداوری است که واقعا دست مریزاد به شما و تیم پر تلاش جادوی باور بابت این همه مطالب اموزنده وپربار که هرکسی اگر هر روز برای خواندن انها وقت بگذارد پس از چند مدت برای خودش و اطرافیانش در جایگاه استاد میتواند قرار بگیرد.ممنون و هزاران بار تشکر از شما اساتید گرانقدر سایت جادوی باور.

  3. کاربر 25199 گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    امکان دوبله وجود نداره!؟(در همچین محتواهایی نمیشه بازده صد در صد گرفت از زیرنویس..ممنون میشم اگر براتون مقدره دوبله بذارین)

    • سلام دوست من
      در صورتی که درخواست برای دوبله شدن یک محتوا زیاد باشد، آن محتوا را به صورت دوبله فارسی نیز منتشر خواهیم کرد.
      درخواست شما برای دوبله شدن “سمینار برایان تریسی – چگونگی رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی” ثبت شد.

  4. کاربر 21587 گفت:

    با سلام
    با وجود عضویت ، امکان دانلود این مجموعه برای من امکانپذیر نیست!
    لطفا بررسی بفرمایید.

  5. کاربر 21707 گفت:

    دوره فوق العاده مفیدیه از سایت جادوی باور ممنونم بابت ترجمه این دوره

  6. کاربر 18406 گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از زحمات عزیزان در سایت جادوی باور
    این سمینار همین ۶ قسمت هست یا قسمت هفتم هم قراره منشر بشه؟

  7. کاربر 16585 گفت:

    سپاسگزارم از سایت جادوی باور عزیز 🌷🙏

  8. کاربر 17787 گفت:

    الگو برداری از آدمای موفق در بیشتر کتاب هایی که خوندم بوده

  9. کاربر 17787 گفت:

    دوبله هم قرار میگیره؟

  10. کاربر 19130 گفت:

    یک دوره فوق العاده جامع با نوع بیان و آموزش ساده، ترجمه هم بسیار عالی بود. ممنونم از سایت جادوی باور

  11. کاربر 20899 گفت:

    دوره فوق العاده مفیدیه از سایت جادوی باور ممنونم بابت ترجمه این دوره

  12. کاربر 16585 گفت:

    درود برشما
    از زحماتتون تشکر میکنم اما کاش بجای برایان تریسی که آموزشهاش همه جا هست با اساتیدی می پرداختید که کمتر کسی بهش توجه میکنه مثل دکتر سو مورتر ، ویم هوف یا اساتید ناشناخته که تو ایران کمتر میشناسیم ممنونم♥

  13. کاربر 20904 گفت:

    سلام محتوا های رایگان ندارید؟ همه ی محتواها به صورت خرید اشتراکه؟!

  14. کاربر 15318 گفت:

    سلام خداقوت
    ببخشید سمینار نوشته شده ۷ ساعت ولی فقط ۱ ساعتش هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "سمینار برایان تریسی – چگونگی رسیدن به قدرت و موفقیت شخصی" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone