اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
سخنرانی لس براون (راز مخفی موفق شدن)

سخنرانی لس براون (راز مخفی موفق شدن)

نام مربی: لس براون
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 61 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 500
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
تعداد بازدید: 2,697 بازدید
تعداد نظرات: ۳ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

سخنرانی راز مخفی موفق شدن از لس براون: لسلی کالوین براون ملقب به لس براون سیاست مدار سابق (عضو سابق مجلس نمایندگان اوهایو)، سخنران انگیزشی، نویسند، تاجر و سرمایه گذار است. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک، مدیران مشاغل غیر دولتی و بخش زیادی از مردمان آمریکا، توانسته اند به کمک سمینارها و کتاب های لس براون زندگی بهتری را برای خود بسازند.

لس براون سابقه درخشانی در زمینه گویندگی سیاسی و انگیزشی رادیو دارد. سخنرانی راز مخفی موفق شدن از لس براون به صورت زیرنویس فارسی و به مدت ۶۱ دقیقه برای مشترکین ویژه سایت جادوی باور قابل دانلود است.

بخشی از سخنرانی راز مخفی موفق شدن از لس براون 

یک اصطلاح قدیمی میگه: (پول خوشبختی نمیاره) ولی من میگم هرکسی باید خودش ثروتمند بودن رو تجربه کنه.

اگر مرد یا زنی ثروت زیادی داشته باشه و قیافه خیلی جذابی نداشته باشه باز جنس مخالف به سمت او کشیده میشه و یک زیبایی در اون فرد پیدا میکنه. مثلا میگه اون مرد گوش هایش شبیه به تام کروزه، یا اون زن دل بزرگی دارد و…

من بی پول بودن و فقر رو به طور کامل چشیده ام. در حدی که طلب کارها در کوچه و خیابان های اطراف خانه ام برای پیدا کردن من قایم میشدند. یا دائم به خانه ام زنگ میزدند و سراغ من را از بچه هایم میگرفتند.

حتی گاهی اوقات خودم از پشت در خانه صدایم را تغییر میدادم و با صدای زنانه میگفتم لس خانه نیست. طلب کاران هم میفهمیدند و داد میزدند که تو خود لس براون هستی و قصد گول زدن ما را داری. قدر زندگی رو باید دانست شما میتونید یک زندگی فوق العاده برای خودتون بسازید.

این زندگی خارق العاده ست، میخوام بهتون بگم: این یه چیز خوندنی نیست، چیزیه که زندگیش کردم و یاد گرفتم. اینطوری میتونید به بزرگی خودتون دسترسی داشته باشید.

باید دقت کنید دانستن به تنهایی کافی نیست، همه میتونند با سرچ کردن در اینترنت و دیدن سمینارها و خواندن مقالات به این اطلاعات دست پیدا کنند. دیروز با یکی از سخنرانام حرف میزدم، اون سخنرانی ای داشت با محتوایی سنگین و اون رو برای من مرور کرد و من گفتم که گوش کن هدف تو چیه؟ گفت میخوام زندگی های آدم ها رو عوض کنم.

گفتم پس به کتابی صحبت کردن و استفاده از الفاظ سخت و غیر عمومی نیاز نداری، اون گفت منظورت چیه؟

گفتم اگر اطلاعات میتونه آدم ها رو تغییر بده اونها میتونن آنلاین هم به دستش بیارن میتونند تو کتابخونه هم به دستش بیارن اگه اطلاعات انسان ها رو تغییر میداد همه انسان های تناسب اندام، ذهن ثروتمند و زندگی ای پر از شاد می داشتند. تو باید روی مردم تاثیر بگذاری باید قانع شان کنی تا از این اطلاعات استفاده کنند، باید بهشون امید و انگیزه بدی.

دانستن و انجام ندادن مانند ندانستن است

چیزی که من کشف کردم و الان تلاش میکنم تا به هنرجو هایم بیاموزم این است که باید دیگران را مجاب کنید تا از اطلاعاتی که دارند استفاده کنند. جین یکی از سخنران های مورد علاقه من است او از معدود سخنران هایی است که موقع سخنرانی از روی علم و تئوری صحبت نمیکند.

او تلاش میکنه از جایگاه تجربه و دانایی با شما صحبت کند. درک میکنید که چی میگم؟ آدمای زیادی اینجا کار تو رو میکنن. جین ولی به تو احترام ویژه دارن چون یه دستاوردی داشتی.

 من تحقیقات و مطالعات جین رو تحسین میکنم تو دانشجوی موفقی هستی، این رو مطالعه کردی و یاد گرفتی. من زیاد یاد داشت برداری میکنم و گرک یه بار گفته بود که حقیقت در واقع چیزیه که
در نتیجه ی آگاهی منقضی میشه مادامیکه ما آگاهتر میشیم.

چیزی که امروز حقیقته فردا دیگه حقیقت نیست، این منطقیه؟

همین الان ازتون میخوام دست دوست یا خانواد خود رو بگیرید و به آرامی فشار دهید و به او بگویید: تو در خودت عظمت دارید.

میخوام شما رو به پشت صحنه های رازهایی که خودم کشف کردم ببرم. اینو بنویسید، رازهایی که شما رو قادر میکنن روی ذهن آدم ها تاثیر بزارید، یادداشت کنید، روی ذهن آدما تاثیر بزارید ،قلبشون رو لمس کنید و روحیه شون رو روشن کنید

بهتون نشون میدم که چطوری این کار رو کنید چطور روی ذهن آدم ها تاثیر بزارید چطور قلبشون رو لمس کنید و اینکه چطور روحیه شون رو بالا ببرید.

لس براون کیست؟

لس براون و برادر دوقلویش در ۱۷ فوریه سال ۱۹۴۵ (۲۸ بهمن ۱۳۲۳) در کف یک ساختمان متروکه در شهر لیبرتی (منطقه فقیر نشین میامی فلوریدا) متولد شدند.

مادر آنها با یک سرباز مستقر در خارج از کشور ازدواج کرده بود، اما توسط مرد دیگری باردار شده بود، به همین خاطر مخفیانه برای به دنیا آوردن پسرانش به میامی رفته بود. سه هفته بعد تولد فرزندانش آنها را در به پرورشگاه سپرد.

شش هفته پس از تولد، هر دو پسر توسط مامی براون زن مجردی که به عنوان آشپز در کافه تریا مشغول به کار بود و در آن زمان تنها ۳۸ سال سن داشت به فرزند خواندگی قبول شدند.

پس از اینکه لس براون دبیرستان را به اتمام رساند، به عنوان یک کارگر بهداشت شهری (پاکبان) مشغول به کار شد. او عشق و علاقه زیادی به کار گویندگی در رادیو داشت. تلاش او برای استخدام شدن به عنوان یک نظافت چی در ایستگاه رادیویی باعث شد کمی به هدفش نزدیک شود.

مدت زیادی طول نکشید تا اینکه لس براون تونست به عنوان یک عضو کوچک در بخش موسیقی ایستگاه رادیویی مشغول به کار شود. سرعت پیشرفت او آنقدر بالا بود که توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از گویندگان مطرح رادیو تبدیل شود. 

او پس از کار در رادیو و بدست آوردن شهرت در مجلس نمایندگان اوهایو نام نویسی کرد و به عنوان نماینده مجلس انتخاب شد. پس از یک دوره نمایندگی به شهر خود برگشت و به نویسندگی و گویندگی سمینار های انگیزشی پرداخت. هم اکنون او یکی از مشهورترین و محبوب ترین گویندگان انگیزشی در جهان است.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

3 پاسخ به “سخنرانی لس براون (راز مخفی موفق شدن)”

  1. کاربر 17787 گفت:

    این استاد مورد تأیید کوین ترودو هستند.

    فقط کوین ترودو گفت:
    اگر بهش گوش می‌دهید ،یادتون باشه که ،هیچ چیز روی شما تاثیر نمی‌گذارد مگر اینکه شما خودتان بخواهید.

  2. کاربر 1421 گفت:

    تشکر میکنم از سایت بسیار عالی شما
    امیدوارم فایل های بیشتری رو طی هفته داشته باشیم
    ممنون
    (از دیسپنزا بیشتر بگذارید لطفا)

  3. کاربر 19975 گفت:

    لطفا از استاد آنتونی رابینز بیشتر فیلم بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "سخنرانی لس براون (راز مخفی موفق شدن)" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone