اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
مصاحبه در مورد تاثیر مهر و محبت بر انسان با دکتر شانا شاپیرو

مصاحبه در مورد تاثیر مهر و محبت بر انسان با دکتر شانا شاپیرو

نام مربی: شانا ال شاپیرو  (Shauna L. Shapiro)
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1 قسمت
مدت زمان: 70 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 518 مگابایت
تاریخ بروزرسانی: 12 مهر 1401
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
تعداد بازدید: 2,390 بازدید
تعداد نظرات: ۹ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

دکتر شانا شاپیرو استاد روانشناسی در دانشگاه سانتا کالارا است که روی ذهن آگاهی کار میکند. در این بخش از سایت موفقیت جادوی باور، مصاحبه ای در مورد تاثیر مهر و محبت بر انسان ها با دکتر شانا شاپیرو برای شما آماده کرده ایم.

مشترکین ویژه سایت جادوی باور میتوانند این مصاحبه از دکتر شانا شاپیرو و دیگر محتویات سایت جادوی باور را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایند.

بخشی از مصاحبه در مورد تاثیر مهر و محبت بر انسان با دکتر شانا شاپیرو

مدتی بود تمرین هشیاری میکردم، به نوعی تلاش میکردم تا در لحظه زندگی کنم. البته من درک درستی از هوشیاری نداشتم و تصور میکردم هوشیاری یعنی متمرکز کردن توجه در لحظه…

کمی بعد نخاعم را عمل کردم و تصمیم گرفتم برای تمرینات بیشتر به تایلند سفر کنم. وقتی به صومعه رسیدم، راهب ها زیاد انگلیسی حرف نمیزدن و منم تایلندی بلد نبودم. پس تلاش کردم تمریناتم را برای هشیاری ادامه بدهم، آنها به من گفته بودند در هنگام تمرین به نوعی نفس بکشم که دم و بازدمم را از طریق بینی احساس کنم.

من هم شروع کردم تمرین هشیاری ، به نظرتون متوجه چی شدم؟ کنترل ذهنم دائما از دستم در میرفت هر چقدر من بیشتر سعی میکردم تا آن را کنترل کنم بیشتر شکست میخوردم. اینطوری بود که شروع کردم به قضاوت کردن خودم، چون خیلی درمونده شده بودم و فکر میکردم که مدیتیشن قراره تجربه زیبا و آرامی باشد ولی در عوض ذهنم همه طرف میرفت و من نمیتونستم آن را کنترلش کنم.

 اونجا نشسته بودم و خودم رو قضاوت میکردم در اوج درموندگی که تو فیکی (الکی هستی) برای چی اینجایی؟ چی کار داری میکنی؟ بعد شروع کردم به قضاوت کردن راهب های اطرافم، اینجا نشستن برای خودشون و فاز برداشتند. اونا فیک هستند (الکی هستند – ادا در میارند) اره اونا هم فیک هستند.

بعد یه راهب انگلیسی اومد که انگلیسی حرف میزد و درحالیکه تقلاها و درموندگی و کم صبریم رو باهاش درمیون میزاشتم اون نگاه کرد و گفت وای عزیزم تو هشیاری رو تمرین نمیکنی تو داری درموندگی و قضاوت و بی صبری رو تمرین میکنی.

بعد پنج کلمه گفت که هرگز فراموش نکردم. اون گفت: چیزی که تمرینش کنی قویتر میشود.  الان میدونیم که این انعطاف پذیری نورونی هستش تجربیات تکراری ما مغزمون رو شکل میدهند.  این رو هم به من توضیح داد که فقط داشتم قضاوت کردن رو رشد میدادم اگر با درموندگی تمرین کنم فقط درموندگی رشد میدم.

آن راهب به من کمک کرد که درک کنم که هشیاری همه اش توجه کردن نیست، بحث اینه که چطور توجه میکنید؟ با رفتاری مهربان و کنجکاوانه! بعد وقتی به آمریکا برگشتم و پی اچ دی خودم رو گرفتم و شروع کردم به مطالعه کردن هشیاری روی این المان های متنوع…

هشیاری تمرکز کردم و این خارق العاده بود چون یاد گرفتم که مهربانی چقدر قدرتمنده. چیزی که به ما اجازه تغییر میدهد که وقتی هشیاری رو به این شیوه ی مهربانانه و محبت آمیز تمرین میکنیم مراکز یادگیری مغز رو روشن میکنیم و مغز رو آماده میکنیم و منابعی رو که برای تغییر نیاز داره بهش میدهیم.

این برای چندین سال کارم بوده که چطور هشیاری و محبت رو کنار هم قرار بدهم و به سیستم مدارسمون واردش کنیم و به درون محیط های کاری و خانواده هامون و بیمارستان ها و هر جای دیگه ای که میتواند مفید باشد…

زندگینامه دکتر شانا شاپیرو

شانا ال شاپیرو  (Shauna L. Shapiro)

شانا ال شاپیرو  (Shauna L. Shapiro) در تاریخ ۱۵ ژوئن ۱۹۷۴ میلادی (۲۵ خرداد ۱۳۵۳ شمسی) در ایالات متحده آمریکا متولد شد. شانا شاپیرو از دانشگاه دوک فارغ التحصیل شد. سپس به دانشگاه آریزوانا رفت و در رشته روانشناسی بالینی مدرک دکترای خود را اخذ کرد.

او یک فوق دکترا خود را در سیستم مراقبت بهداشتی VA Palo Alto گذراند. شانا ال شاپیرو استاد روانشناسی در دانشگاه سانتا کلارا است که روی ذهن آگاهی کار می کند.

او آموزش هایی را در زمینه شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی دریافت کرده است، همچنین مراقبه ذهن آگاهی را در صومعه ها در نپال و تایلند مطالعه کرده است.

شاپیرو سخنران، نویسنده و استاد بخش روانشناسی بالینی دانشگاه سانتا کلارا است. دکتر شاپیرو همچنین در مؤسسه Esalen هیئت علمی و همچنین در سال های ۲۰۰۰-۲۰۰۴ میلادی عضو هیئت علمی برنامه پزشکی یکپارچه اندرو ویل در مرکز پزشکی دانشگاه آریزونا است.

شاپیرو بیش از ۱۵۰ مقاله در ژورنال های معتبر منتشر کرده است. علاوه بر این، شاپیرو نویسنده مشترک متون “هنر و علم ذهن آگاهی: ادغام ذهن آگاهی در روانشناسی و حرفه های کمکی” و (به همراه کریس وایت) کتاب “انضباط ذهنی: A رویکرد محبت آمیز برای تعیین محدودیت ها و تربیت کودکی باهوش عاطفی” می باشد.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

9 پاسخ به “مصاحبه در مورد تاثیر مهر و محبت بر انسان با دکتر شانا شاپیرو”

  1. کاربر 259599 گفت:

    سلام وققتون بخیر من سه بار این ویدیو رو دانلود کردم اما متاسفانه خطا داد رفتم بخش نظرات رو خوندم ببینم آیا فقط برای من این مشکل بوجود اومده و دیدم که شما یه راهکاری ارایه دادید اما متاسفانه بازم موفق به دانلود محتوا نشدم لطفا اقدام مربوطه رو انجام بدید تا مشکل برطرف بشه در ضمن ویدیو اصلی رو نمیشه حتی پخش آنلاین کرد

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      به پشتیبان در واتس اپ پیام بدید و خطایی که بهتون نمایش داده می شود رو بهشون اطلاع بدید تا برای رفع مشکل کمکتون کنند.

      جادوی باورجادوی باور
  2. کاربر 22585 گفت:

    سلام و عرض ارادت
    لینک دانلود رو از سه نقطه تنظیمات هم زدم اما بازم تکمیل نمیشه و تا ۹۵ درصد میره و دوباره دانلود از اول شروع میشه ی لطفی کنید لینک رو حذف کنید و دوباره تو سایت بذارید تا حل بشه دوستان عزیز فنی سایت مشتکرم از همراهی و پشتیبانی تون

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      لینک های دانلود بررسی شدند مشکلی وجود نداشت، اگر موفق به دانلود نمیشوید با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند.

      جادوی باورجادوی باور
  3. کاربر 22989 گفت:

    سپاس از شما
    پایدار باشید

  4. کاربر 13403 گفت:

    سلام دانلود فیلم هر وقت به ۹۵ درصد میرسه قطع میشه و امکان ادامه دانلود هم نداره لطفا بررسیش کنید تا حالا چند گیگ اینترنت مصرف شده ولی دانلود نشده

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      لینک دانلود مشکلی نداره، لینک دانلود بررسی شد و مشکلی ئجود نداشت.
      اگر از طریق دکمه دانلود، موفق به دانلود نمیشوید. از طریق پخش کننده آنلاین محتوا، بر روی آیکون سه نقطه (تنظیمات) در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید و گزینه دانلود رو انتخاب کنید.
      اگر ایکونه سه نقطه یا دکمه دانلود براتون نمایش داده نمیشود از مرورگر کروم استفاده کنید و یا مرورگرتون رو به آخرین نسخه اپدیت کنید.

      جادوی باورجادوی باور
  5. کاربر 22989 گفت:

    سلام
    این مصاحبه رو چجوری باید دید؟
    لینک دانلودش کو؟

    اشتراکم هنوز تموم نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "مصاحبه در مورد تاثیر مهر و محبت بر انسان با دکتر شانا شاپیرو" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone