اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

۵ روش تصویر سازی ذهنی ثروت در قانون جذب

5 روش تصویر سازی ذهنی ثروت در قانون جذب

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

تصویر سازی ذهنی ثروت در قانون جذب

تصویر سازی ذهنی ثروت یک روش بسیار عالی برای رسیدن به ثروت و درآمد است. این روش می‌تواند علاوه بر ثروت سازی، باعث افزایش اعتماد به نفس و حال خوب در لحظات زندگی شود. تصویر سازی به خودی خود می‌تواند فرد را از بی انگیزگی نجات داده و او را وارد دنیای هدفدار آرزوها کند. اگر دوست دارید با روش درست و اصولی تصویر سازی ذهنی ثروت آشنا شوید و در آینده‌ای نه چندان دور به این آرزو دست یابید، با ما در این مقاله جادوی باور  همراه باشید.

تصویر سازی ذهنی ثروت چیست؟

تصویر سازی  ذهنی می‌تواند برای هر چیزی مثل موفقیت ، ثروت و حتی ازدواج مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که ما آرزو یا هدف خود را به دو صورت واقعی یا خلاقانه در ذهن خود مجسم می‌کنیم ، درواقع تصویر سازی کرده‌ایم.

تصویر سازی بر پایه قانون جذب استوار است و در اصل این قانون جذب است که به تصویر سازی ذهنی شاخ و برگ می‌بخشد و آنرا مهم جلوه می‌دهد. قانون جذب به سادگی بیان می‌کند: ذهن ما هرچه بخواهد، بدن ما آنرا انجام خواهد داد. یا به عبارت ساده‌تر، ما به هرچه فکر می‌کنیم تبدیل خواهیم شد.

 

تصویری-سازی-یک-علامت-سوالر که نیجا شده

تمرین برای تصویر سازی ذهنی ثروت

همانطور که بیان شد، این روش تنها با استفاده از قانون جذب شما را به ثروت و درآمد فوق العاده‌ای خواهد رساند؛ البته باید توجه کرد که تصویر سازی ذهنی برای ثروت شامل اصول و ویژگی‌هایی خاص است که باید آنها را بیاموزید. در این قسمت از مقاله ۵ روش یا راهکار آزمایش شده برای تصویر سازی ذهنی ثروت به روش اصولی آورده شده است:

تصورکنید بیش از حد پول دارید و درحال خرج کردن آن هستید!

شاید این بهترین تصوری باشد که می‌توانید در مورد ثروتمند بودن کسب کنید. داشتن پول بیش از حد و خرج آن شاید آرزویی شیرین برای بسیاری از ما باشد؛ بنابراین بهترین موضوع برای تصویر سازی، داشتن پول بیش از حد نیاز است. در ابتدا نیاز است تا شرایط تصویر سازی ذهنی صحیح را فراهم کنید. مهمترین این شرایط عبارتند از:

⦁ در جایی مسکوت و آرام قرار بگیرید تا تمرکز بیشتری روی تصاویر ذهنی‌تان داشته باشید.
⦁ حالت فیزیکی که در آن قرار گرفته‌اید باید شما را در راحت‌ترین شکل قرار دهد. بهتر است به حالت درازکش به پشت یا نشسته روی زانوها قرار گیرید.

⦁ اگر بتوانید ابتدا با استفاده از مدیتیشن افکار منفی و مزاحم را از خود دور کرده و سپس سراغ تصویر سازی بیایید، بهتر نتیجه خواهید گرفت.

پس از فراهم سازی شرایط اولیه تصویرسازی ، به این نکته توجه کنید که تنها باید به افکار مثبت و تصاویر مثبتی که پول بیش از حد نیاز به شما می‌بخشد، نگاه کنید. درواقع تصویر سازی شما باید بر پایه مثبت اندیشی درباره ثروت باشد. در این مرحله حس کنید که درحال خرج کردن پول‌های خود هستید. تمام جزئیات را به دقت ببینید و سعی کنید به تصاویر ذهنی‌تان شاخ و برگ دهید و گسترده نگر باشید.

 

یک ایموجی در حال تمرکز و شگذاری و تصویر سازی

۲: قدردان  و مثبت اندیش باشید!

قدردان و شکر گذار چیزهایی که دارید باشید و از خداوند به خاطر دارایی‌های خود تشکر کنید؛ البته نباید قدردانی از دارایی‌ها شما را از تلاش برای افزایش چیزهایی که دارید، بازدارد. قدردانی در این مرحله به شما کمک خواهد کرد تا مثبت اندیش باشید و انرژی مثبت را در سرتاسر زندگی خود احساس کنید. وجود انرژی مثبت شما را از خستگی تلاش برای موفقیت حفظ کرده و سبب نزدیک شدن شما به موفقیت خواهد شد. به این موضوع توجه کنید که شکرگزاری و ثروتمند شدن رابطه تنگاتنگی با هم دارند.

  وانمود کنید که ثروتمند هستید !

اینکه وانمود کنید ثروتمند هستید، کار سختی نیست اما تاثیر فوق العاده‌ای در افزایش انگیزه شما و رسیدن به موفقیت‌تان دارد. با وانمود کردن می‌توانید به سادگی احساسات خوب ثروتمند بودن را درک کنید و انگیزه بیشتری برای جذب واقعی این احساسات داشته باشید.

برای تصویر سازی ذهنی همان طور که در مقاله تابلو کائنات توضیح دادیم میتوانید برای خود یک تابلو طراحی کنید

اگر در تمام لحظات زندگی وانمود کنید که ثروتمند هستید، علاوه بر اینکه تصویر سازی ذهنی ثروت را به صورت عملی انجام می‌دهید، برای آینده ثروتمند خود نیز تمرین خواهید کرد. می‌توانید از پیشنهادات زیر برای وانمود کردن استفاده کنید:

⦁ وارد یک مغازه لباس فروشی شده و وانمود کنید که ۱۰۰۰۰ میلیون پول دارید و هر لباسی که دوست داشته باشید را خواهید خرید. حتی می‌توانید لباس‌های گران قیمت را پُرو کنید.

⦁ به نمایشگاه‌های اتومبیل لوکس رفته و وانمود کنید که قصد خرید یک اتومبیل گران قیمت را دارد. پشت فرمان اتومبیل مورد علاقه خود بنشینید.

⦁ در راه رفتن، غذا خوردن و حتی صحبت کردن خود می‌توانید وانمود کنید که یک میلیاردر هستید. برای این کار ابتدا از خود بپرسید: یک میلیاردر چگونه راه می‌رود؟ چگونه غذا می‌خورد؟ چگونه صحبت می‌کند؟ و… سپس پاسخ این سوالات را اجرا کنید.

  تصورات غلط خود را دور بریزید!

عکس نوشته برای تصویر ذهنی ثروت

افکار منفی و تصورات غلط نقش مهمی در کاهش تاثیر قانون جذب و تجسم خلاق  دارند. تصورات غلط خود را دور بریزید تا معنای واقعی این روش را درک کنید. برای شروع لازم است تا یک قلم و کاغذ برداشته و تصورات غلط خود را روی آن یادداشت کنید. در تک تک لحظات روز حواس جمع باشید و به محض ورود یک فکر منفی به ذهن‌تان، آنرا یادداشت کنید.

اینکه پول و ثروت را به عنوان یک چیز کمیاب بپندارید، یک تصور غلط و مخرب است. سعی کنید به سرعت آنرا دور ریخته و نگاه آسانتری به پول و ثروت داشته باشید. صحبت با افراد ثروتمند برای از بین بردن این تصور غلط بسیار موثر است. شما می‌توانید از آنان نحوه دستیابی به ثروتشان را سوال کنید و از این طریق، ضمن افزایش انگیزه، این تصور را دور بریزید.

۵: تمرین و تکرار را فراموش نکنید!

تمرین و تکرار به عنوان آخرین روش و پیشنهاد برای تصویر سازی ذهنی ثروت می‌تواند تعیین کننده نتیجه باشد. این مورد به خودی خود از چنان اهمیتی برخوردار است که بیش از ۸۰-۹۰ درصد افراد در این مورد ناکام مانده و به موفقیت نرسیده اند. تمرین و تکرار در تمام لحظات روز می‌تواند ثروتمند شدن را به هدفی نزدیک برای شما تبدیل کند که به آسانی قابل دستیابی است. بنابراین تمام سعی خود را در این مرحله به کار ببندید تا تصویر سازی ذهنی ثروت شما تثبیت شود و موفقیت را به سادگی مقابل چشم‌های خود ببینید.

 

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “۵ روش تصویر سازی ذهنی ثروت در قانون جذب”

  1. اسدزاده گفت:

    سلام مطالب عالی بود قبلا دراین مور کتابهای زیادی رو مطالعه کردم تنها مشکل تمرین هست و نا امیدی وقتی نتونی انچه میخوای بدست بیاری یا تصاویر منفی قوی تر باشد نتونی پس بزنی درجا میزنی تمرین باید ، مداوم باشد و خواسته ها با دلیل قوی باشند

    اسدزادهاسدزاده
  2. کاربر 16772 گفت:

    خیلی ممنونم از سایت جادوی باور بابت این اطلاعات خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone