اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

کوین ترودو برای ایرانیان سمینار داشته؟

۸ پاسخ | 335 بازدید


کاربر 16119
عضویت 2021/02/27

سلام چند روز پیش یک پیام صوتی از کوین ترودو گوش دادم که برای ایرانیان پیام داده بود..یکی از اعضای دوره سطح ۷ دعوتش کرده بوده و این پیام را داده بود تا افرادی که خواهان هستن شرکت کنند…کسی خبر قطعی داره؟
ظاهرا کسانی که دورسو شرکت کردند دورهمی دارن


۱۴۰۰/۱۰/۲۳

+ اظهار نظر

8 پاسخ به “کوین ترودو برای ایرانیان سمینار داشته؟”

  1. کاربر 25777 گفت:

    من دوست دارم با ایشون ملاقات کنم واقعا امیدوارم گفته شما لباس حقیقت بپوشه

  2. کاربر 7764 گفت:

    سلام من میخواستم خدمتان عرضکنم از موضوع اطلاع دارم. موضوع از این قرار بود که یکی از اگردان استاد کوین تردو که دقیقا نمیدونم تا چه سطحی ۵ یا ۷ یک دورهمی ترتیب دادند و برای این دورهمی هم استاد کوین تردو یک پیام قبل از برگذاری دوره برای ایرانیان فرستادند ودر خود همایش هم پیام هایی برای شرکت کنندگان داشتند همین بس

  3. کاربر 20322 گفت:

    واقعا شما فکر می‌کنید میتونه بیاد؟؟اصلا مسئولین ما بنظرتون اجازه سمینار به ایشون میدن؟؟ یکمی به دوره هاشون قشنگ گوش بدین ببینید تاب و تحملش رو دارن برخی مسئولین ما؟

  4. کاربر 19130 گفت:

    من تا حالا راحیش چیزی نشنیدم ولی فک نمیکنم واقعیت داشته باشه چون کوین ترودو تا سال ۲۰۲۳ حکم زندان داره سایتش هم بسته شده.

  5. کاربر 20899 گفت:

    سلام دوست من
    منم اطلاعیه اش رو داخل اینستاگرام دیدم. به اسم ایشون دارن سمینار برگزار میکنند و از مردم پول میگیرن و این موضوع خیلی ناراحت کننده هستش که یکسری با اسم و اعتبار ایشون میان سمینار برگزار میکنند و از مردم پول میگیرن و یکسری اطلاعات اشتباه آموزش میدن

  6. کاربر 19306 گفت:

    اصلا اگر کوین ترودو چنین کاری انجام بده خودش رو نابود کرده! کسی که چنین اعتباری در عرصه جهانی داره بیاد توی ایران به صورت غیر قانونی سمینار برگزار کنه؟! چون اگر قانونی بود حداقل یه دونه بیلبورد ازش توی سطح شهر میدیدیم تبلیغاتش رو همه جا میدیدم. حداقل یه پیج معتبر برای سمینار هاش یه اطلاعیه میزاشت. به نظرتون منطقیه یه شخصیتی مثل کوین ترودو خیلی بی سر و صدا بیاد توی ایران و یه سمینار برگزار کنه و از مردم پول بگیره بابت سمینار هاش؟!

  7. کاربر 17787 گفت:

    ممکنه ایرانی ها هم داخل سمینار ها و کارگاه ها بودند اون زمان ‌، ولی اینکه برای ایرانی ها فقط سمینار بزار ، نـه.

  8. کاربر 16772 گفت:

    سلام دوست من من هم این پیام را از زبان استاد کوین ترو در یوتیوب شنیده بودم اما اگر ایشان بخواهند به این کشور بیایند در زمان درست این اتفاق خواهد افتاد و اگر این پیام حقیقت داشته باشد مدیران سایت جادوی باور ان را اعلام خواهند کرد پس توصیه میشود از خودتان بپرسید که چرا استاد ترودو باید تاریخ نامشخصی مانند ۲۸ اکتبر را فقط اعلام کند و تاریخ مشخصی را اعلام نکند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone