اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

سایت رسمی کوین ترودو GIN

۴ پاسخ | 1,697 بازدید


کاربر 17095
عضویت 2021/04/16

درود خدمت اعضای عزیز جادوی باور
یادمه تا به حال تیم جادوی باور چندین بار به این موضوع اشاره داشته که دوره های کوین ترودو کمیاب هست و پیدا نمیشه.
با توجه به گفته های خودتون اعضای تیم جادوی باور بالغ بر شصت هزار نفر هست و قطعا درآمد عظیمی هم داره این تیم قدرتمند، پس چرا یک اکانت رسمی از سایت GIN تهیه نمیشه؟
یکی از دوستان من عضو رسمی GIN هست و بهم نشون داد که تمامی دوره های کوین ترودو از تمامی سطوح داخل سایت رسمی GIN قرار دارد. تنها سطح اول شبکه اطلاعات جهانی دارای صد و چهارده قسمت از دوره های مختلف هست به عبارتی حدود بیست و خورده ای دوره داره این سطح و اینکه تیم جادوی باور قبلا در پاسخ به بنده گفت که دوره ها رو از سایتایی که به نام کوین ترودو دسته بندی کردن برداشته ولی متاسفانه تمامی اون سایت ها در دسته بندی و سطح بندی اطلاعات کاملا غلط عمل کردند. مثالی از دوره های سطح اول شبکه جهانی اطلاعات رو در زیر خدمتتون ارائه میکنم که البته اگر لازم باشه بهتون مدرک و عکس رسمی سایت GIN رو برای این دسته بندی نشون خواهم داد.طبقه بندی سطح اول به شکل زیر:

  1. آرزوی تو دستور توست
  2. خلق رویاها
  3. انرژی کیهانی
  4. رهبری و مدیریت
  5. امتیازات خود را بدان
  6. تسلط بر دوره موفقیت
  7. چگونه فوق العاده موفق باشیم
  8. رویاهای بزرگ داشته باشید
  9. تحقق رویاها

همینطور که مشاهده کردید چیزی به نام دوره آزاد از کوین ترودو وجود نداره و همشون دوره های اصلی هستند و منابعی مانند سایت های خارجی و یوتیوب اصلا مورد اطمینان نیستند.

امیدوارم که اینبار پیام من که برای بهبود جادوی باور هست و روش وقت گذاشتم منتشر بشه و مثل پیام قبلیم حذف نشه. تا به حال تیم جادوی باور دو پیام قبلی من که همشون با هدف خیرخواهی و بهبود سایت عزیز جادوی باور بود رو منتشر نکردند و این واقعا باعث دلسردی من شده، امیدوارم که اینبار منتشر بشه و در خصوص اطلاعات گفته شده مدارک کاملا مشهود از سایت رسمی.


۱۴۰۰/۱۰/۱۲

+ اظهار نظر

4 پاسخ به “سایت رسمی کوین ترودو GIN”

  1. کاربر 25777 گفت:

    من خوشحالم که سایتی ایجاد شده که این مطالب رو با ترجمه در اختیارمون میزاره واقعا ازتون سپاسگزارم

  2. کاربر 11879 گفت:

    با سلام خدمت همه بزرگواران خانواده ( جادوی باور )
    سپاسگزارم که دوستان در مورد این مسائل تحقیق میکنند و بسیار متشکرم از مدیران سایت که به این سوالات جواب های میدهند که بسیار به ما کمک میکنه و باعث دلگرمی ما میشه که مدیران کاملا با تحقیق و تفحص این سایت رو جلو میبرند.بسیار بسیار ممنونم.
    به طور اخص در مورد زحماتی که در مورد جناب ترودو میکشید.
    باز هم سپاسگزارم.
    پریس پارسان.

  3. کاربر 18641 گفت:

    ممنون ،از اطلاع رسانی

  4. جادوی باور گفت:

    سلام دوست من
    تمامی دوره هایی که شما نام بردید در سایت جادوی باور منتشر شده حتی برخی از این دوره ها هم به صورت زیرنویس فارسی و هم به صورت دوبله فارسی در سایت منتشر شده اند پس برای مجموعه ما تفاوتی ندارد ما میتوانیم همه این دوره ها را جزو سطوح یادگیری قرار دهیم.
    اما ما طبق ترتیب بندی آقای کوین ترودو، سطوح یادگیری را در سایت قرار داده ایم.
    آقای کوین ترودو دوره های آزاد زیادی دارند که قطعا اگر کمی بیشتر تحقیق کنید متوجه دوره های آزاد ایشان میشوید. دوره ساخت ماشین پولسازی، دوره درمان های طبیعی و… همه این دوره ها جزو دوره های آزاد ایشان هستند. اکثر این دوره ها هم قبل از سطح مقدماتی یعنی آرزوی تو دستور توست منتشر شده اند. یعنی قبل از اینکه حتی سطوح یادگیری ای وجود داشته باشد این دوره ها ضبط و منتشر شده اند.
    مطمئناً با کمی تحقیقات بیشتر متوجه میشوید در حال حاضر آقای کوین ترودو هیچ سایتی ندارند. چون سایت رسمی ایشون سال ۲۰۱۴ به طور کامل بسته شد این موضوع در آن زمان آنقدر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که حتی سایت رسمی FBI درباره علت زندانی شدن و بسته شدن سایت آقای کوین ترودو یک مقاله منتشر کرد (لینک این مقاله در انتهای این پیام قرار دارد شما هم میتونید این اطلاعیه را بخوانید. فقط برای ورود به سایت FBI باید فیلتر شکن تان را روشن کنید).
    همینطور اگر کمی راجب دامنه سایتی که میفرمایید اطلاعات بدست بیاورید متوجه میشوید این سایت به تازگی راه اندازی شده و مخاطبین بسیار کمی دارد. در حالی که سایت رسمی آقای کوین ترودو میلیون ها نفر مخاطب داشت و یک مجله و شبکه تلوزیونی (که متعلق به خود آقای کوین ترودو بود) دائما سایت ایشان را تبلیغ میکردند.
    این سایتی که میفرمایید یک سایت کلاهبرداری است و آثار آقای کوین ترودو را به صورت دلاری و با ترتیب بندی اشتباه به فروش میرساند. همونطور که اشاره کردید سایت ما ۶۰ هزار کاربر دارد و قطعا بدون اطلاعات و تحقیقات محتوایی را منتشر نمیکنیم. پیام هایی که در سایت گزاشته میشود به هیچ صورت حذف نمیشوند فقط در صورتی پاک میشوند که تکراری باشند یا دارای الفاظ و گفتاری نامتناسب باشند.

    https://www.fbi.gov/chicago/press-releases/2013/weight-loss-infomercial-pitchman-kevin-trudeau-convicted-of-criminal-contempt

    https://www.fbi.gov/chicago/press-releases/2014/weight-loss-infomercial-pitchman-kevin-trudeau-sentenced-to-10-years-in-prison-for-criminal-contempt

    جادوی باورجادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone