اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

کوین ترودو کیست.صفر تا صد زندگی شخصی و آموزش ها

کوین ترودو کیست؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱

در این بخش زندگینامه کوین ترودو  همچنین معرفی کامل برترین دوره ها و کتاب های کوین را خواهید خواند .
کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.

ترودو را با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته در جهان شناخته میشود.
وی علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.شاید به جرات بتوان گفت که ۹۹ درصد کسانی که تحت آموزش کوین ترودو بوده اند توانسته اند زندگی خود را متحول کنند.تمرین ها و توضیحات ترودو درباره موفق شدن بسیار ساده،ناب ،باور پذیر بوده و هر شخص به سادگی میتواند از آنها بهره ببرد. در ادامه بیوگرافی کامل کوین ترودو را خواهید خواند.

 

کوین ترودو در حال بیلیارد بازی

 

 

کوین ترودو کیست عکس

 

نوجوانی کوین ترودو

کوین ترودو پدرش جوشکار بود و دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد.پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.در همین سال ها کوین ترودو دوران نوجوانی را طی میکرد و دنبال راه هایی برای ثروتمند شدن بود. در همین روزها بود که ترودو با آشنایی یکی از دوستانش به  ورکشاپ تکنیک های تقویت حافظه پیوست.

عکس های کوین ترودو در جوانی

عکس های کوین ترودو در جوانی

کوین ترودو توضیح میدهد که:

با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد میتواند برای کمک کردن به من برای ساخت زندگی بهتر هر چند وقت یک بار او را ملاقات کنم. تا راههایی برای بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقیت به من بیاموزد. وی این قول را به من داد که اگر از آموزه های او در زندگی ام استفاده کنم می توانم به هر آنچه که میخواهم برسم!  من که جذب رفتار و حرف های او بودم بی درنگ قبول کردم.

ویدیو زیر یکی از مصاحبه های کوین ترودو سال ۲۰۰۷

برای کسانی که تازه با کوین آشنا شدند این موضوع خیلی عجیب است که کوین ترودو تاکید بسیاری بر گروه های مخفی مانند فراماسونری، برادر هود، اسکال اند بونز دارد.
چراکه ممکن است بسیاری از افراد با جوامع مخفی آشنا نباشند. بسیاری از افراد حتی از وجود چنین جوامعی آگاه نیستند.

کوین ترودو بیش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفی بوده است.
وی معتقد است بسیاری از ناآگاهی ها و عدم درک قوانین جهان هستی به دلیل وجو جوامع مخفی است.
جوامع مخفی از اینکه مردمان به قوانین جهان هستی پی ببرند بیم دارند زیرا در اینصورت دیگر نمی توانند کنترل آنها را در دست بگیرند.
به اعتقاد کوین ترودو فقر، بدبختی و بسیاری از اتقافات این جهان به این دلیل است تا مردمان زمانی برای یادگیری این قوانین نداشته باشند.

حتی جوامع مخفی در بسیاری از موارد تبلیغات منفی در جهت قوانین جهان هستی میکنند تا مردمان این قوانین را جدی نگیرند!

چرا کوین ترودو به زندان انداخته شد؟

کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ پس از محاکمه در ایالت متحده به ۱۰ سال زندان محکوم شد. دلایل محکومیت او در رسانه ها و سایت های خبرگزاری متفاوت بود. نویسنده محبوب نیویورک تایمز و سخنران انگیزشی یعنی کوین ترودو حدود ۳۷.۶ میلیون دلار جریمه شد.

در سایت رسمی فدرال www.ftc.gov لیست بلندی از شاکیان دولتی او نوشته شده است که این لیست موجب تعجب همگان شد زیرا کوین ترودو تا به حال نام برخی از آن ارگان ها و شرکت ها را به زبان هم نیاورده بود!
کوین ترودو در دوره راز نهایی یعنی سطح ۷ که آخرین سمینار وی است و در سایت جادوی باور منتشر شده در همان ابتدای سخنرانی اعلام میکند که فردا صبح باید در دادگاه حاضر شود و به دلیل انتشار کتاب کاهش وزن به احتمال زیاد به ۱۰ تا ۱۸ سال زندان محکوم خواهد شد.

سایت رسمی کوین ترودو

آثار کوین ترودو

  • کتاب کوین ترودو تقویت حافظه Kevin Trudeaus Mega Memory 
  • سمینار کوین ترودو آرزوی تو دستور توست ““your Wish is Your Command _ 2009
  • دوره کوین ترودو چگونه یک ماشین پول سازی دائمی خلق کنیم
  • دوه کوین ترودو موانعی که ما را از موفقیت باز می دارد
  • دوره کوین ترودو تصویری درمان های طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید
    “۲۰۰۶ _ Natural Cures “They” Don’t Want You to Know About”
  • کتاب بدهی درمانی که نمیخواهند تا شما بدانید
    ” Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About”
  • کتاب راهکار کاهش وزن که نمیخواهند بدانید
    “The Weight Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About”

از سمینار های حاشیه ای کوین ترودو

"عکس

کوین ترودو در سال ۲۰۰۶ یک دوره آموزشی به نام درمانهای طبیعی که آنها نمیخواهند شما بدانید را برگزار کرد.  ترودو در این دوره در زمینه راه های طبیعی به دست آوردن سلامتی و تکنیک های برای یافتن دلایل بیماری در بدن و راه های درمان آن بدون دارو های شیمیایی آموزش میدهد.

کارگاه تصویری درمان های طبیعی کوین ترودو همانطور که از نامش پیداست راه کار هایی غیر دارویی رو به شما ارائه میدهد که برای درمان بسیاری از بیمارهای غیر قابل درمان می باشد (حتی بیماری هایی که پزشکان از درمان آن عاجز هستند)

یکی اتهامات کوین ترودو این سات که او هیچگونه مدرکی در زمینه پزشکی ندارد ولی دوره ای تحت عنوان درمان های طبیعی منتشر کرده است. البته (این موضوع قطعیت ندارد و دلیل عمده به زندان افتادن کوین ترودو مشخص نیست)
همچنین کوین ترودو در کارگاه درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید به شرکت های عظیم دارو سازی تاخته و ادعا میکند که انها برای فروش محصولات خود دست به هر کاری میزنند (به اعتقاد رسانه ها دلیل اصلی شکایت از کوین ترودو از بی اعتبار کردن شرکت های دارو سازی است.)

کوین ترودو صنعت داروسازی را به یک پروژه سیاه و شکست خوده تشبیه میکند. آمار مرگ و میر در دنیا نشان می دهد که ۲۵ درصد بیماران بر اثر سرطان و ۳۰ در صد بر اثر ناراحتی های قلبی و بیشترین درصد باقیمانده بر اثر عوارض مصرف دارو فوت میکنند!

آرزوی تو دستور توست

سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو که در ایران به یکی از پرفروش ترین و برترین دوره های قانون جذب تبدیل شده است. این سمینار طی ۳ روز در سوئیس مشرف به کوه های زیبا آلپ در سال ۲۰۰۹ برگزار شد.

این دوره با ورودی ۱۰ هزار دلار برای هر نفر در یکی از مجلل ترین مکان های دنیا و بدون تصویر برداری صورت گرفت. این دوره ۱۳ ساعت به صورت صوتی به بازار عرضه شده است که در سال اول انتشار به یکی از پرفروش ترین دوره های قانون جذب تبدیل شد.

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست به شما آموزش می دهد که چگونه به خواسته ها و اهدافتان را برای خود به واقعیت تبدیل کنید! همه آموزش های کوین ترودو به ذهن و استفاده صحیح از قانون جذب برمیگرده به قانونی که از سالیان سال در گروه های مخفی برای رسیدن به موفقیت استفاده می شده و می شود و خواهد شد. در این سمینار فوق العاده کوین ترودو سعی دارد تا به شما پایه و اساس قانون جذب واقعی را بیاموزد.

مراحل یادگیری کوین ترودو

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست ۴ مرحله یادگیری را به شما می آموزد. مراحل یادگیری کوین ترودو یکی از مهم ترین بخش های سمینار آرزوی تو دستور توست می باشد!
جالب است بدانید مراحل یادگیری کوین ترودو به طور ناخوداگاه در زندگی ما مورد استفاده قرار میگیرد.

در این بخش ۴ مرحله یادگیری کوین ترودو را به صورت کوتاه اما مفید برای شما بیان کرده ایم:

  • مرحله ناآگاهی و ناشایستگی:
    یعنی شما نه از وجود چیزی که وجود داره  آگاه هستی و به همین علت هم شایستگی استفاده از آن را ندارید.
  • مرحله  آگاهی و شایستگی:
    یعنی از وجود یک چیز آگاه شدی ولی چون آشنایی نداری پس باز هم شایستگی انجام دادن رو ندارید.
  • پس از اینکه آگاهانه شروع به انجام دادن آن میکنی تا آن را یاد بگیری یک مرحله جلوتر از مرحله قبل هستید و این مرحله اسمش هست آگاهی شایستگی.
  • در نهایت مرحله آخر که کوین ترودو خیلی روی آن تاکید داره مرحله ناخودآگاهی و شایستگی است یعنی شما ناخودآگاه آن کار را درست انجام میدهید.
    مثال این موضوع رو هم میشه با یاد گرفتن رانندگی مقایسه کرد که پس از اینکه به مرحله آخر میرسید ناخودآگاه کاری رو درست امجام میدهید.

کوین ترودو راجب مراحل یادگیری توضیح میدهد دانشمندان بزرگی  مانند:  آلبرت انیشتین و توماس ادیسون از جمله بودند که اثرگذاری افکار روی اجسام را بیان کرده اند.

کوین ترودو معتقد است تمام تجربیاتی که هر انسانی در زندگی اش تجربه می کند تماما نتیجه ارتعاشات وی بوده است.

در واقع افکار او همه ی آنچه می بیند و تجربه می کند را در زندگی برایش شکل می دهند. تکرار باعث ماندگار شدن یک موضوع در ذهن می شود.
کوین ترودو میگوید: که در مغز انسان کانال های نورونی وجود دارد که با تکرار هر چیزی اون کانال ها ساخته میشوند.
همین طور که شما دوباره و دوباره آن کار را انجام میدهید؛ این کانال ها قوی تر و قوی تر شده و کم کم به مرحله ای میرسید که دیگر نیازی به تکرار با آگاهی نیست.

این عمل در ضمیرناخودآگاه شما و در بخش مغز ثبت میشود و به صورت خودکار انجام میشود.
بهترین مثالی که میشه زد این است که:
شما در مرتبه اولی که پشت فرمان یک خودرو مینشینید تا رانندگی را یاد بگیرید کاملا نگران هستید و دست پاچه و حتی به چپ و راست هم نمیتوانید نگاه کنید. سلول های نورونی مغز با ادامه دادن به این آموزش سلول های نورونی در ذهن شما ساخته میشود.
پس از مدتی کوتاه شما همین طور که پشت فرمان هستید و با تلفن خود صحبت میکنید به درب منزلتان میرسید حتی دیگر لازم نیست فکر کنید که کی باید دنده عوض کنم.

کوین ترودو اسم این مرحله رو دانایی درونی و یا ناخوداگاهی و شایستگی گذاشته و مثال های زیادی در هم زمینه میزند که حتما باید به آن ها گوش داد که این آخرین مرحله از مراحل یادگیری کوین ترودو است.

کوین ترودو و دوره القا به ذهن

"<yoastmark

در این دوره صوتی کوین ترودو فقط قرار هست که شما  گوش کنید! بله تنها کاری که قرار است انجام دهید گوش کردن است.

 همان طور که از اسم این دوره واضح است انجام دادن کاری از طرف کوین ترودو به شما پیشنهاد نمی شود اسم این دوره القای راز های موفقیت و بالا بردن ارتعاش است.
این دوره که خاص ترین دوره صوتی کوین ترودو است به این شکل است، که در حالی که دارید به دوره گوش میکنید کوین ترودو سوالاتی رو از شنونده میپرسد که باید به آن جواب بدهید.

به طور مثال:
ابتدای دوره کوین ترودو پس از توضیحاتی که در مورد این دوره صوتی میدهد شروع میکند به سخنرانی و از کسانی که در حال شنیدن این ویس هستند باید با صدای بلند جواب بدهند.
مثلا کوین ترودو میپرسد آرزوی تو دستور چه کسی هست؟ باید جواب بدهید و پس از جواب دادن شما کوین ترودو توضیح میدهد، پس آرزوی تو دستور توست نه دستور کوین ترودو و نه دستور پدرت و نه دستور کسی دیگر آرزوی تو دستور توست.

این دوره برای کسانی مناسب هست که با دوره های کوین ترودو آشنایی دارند و از قانون جذب و ارتعاش اطلاعات ضمنی به دست آوردند و دوره آرزوی تو دستو توست رو گوش کردند.

شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو

سمینارسطح۳ موانع موفقیت از کوین ترودو

این دوره پس از دوره رازهای موفقیت از طریق القا به ذهن و  دوره آرزوی تو دستور توست برگزار شده است. این دوره بیشتر در مورد احساسات کاذب ما که باعث فرصت سوزی های زندگیمان می شود، می باشد.
چرا که ما همواره بر اساس باورهایی که داریم تصمیم های مهمی را میگیریم و اولین سیگنالی که ما از اطراف دریافت میکنیم از طریق گوش ها و چشم هایمان است.

کوین ترودو این طور شروع میکنه که چشمهای شما همیشه شما را فریب میدهند.

همین طور گوش های شما همیشه شما را فریب میدهند؛ و در ادامه این سوال را مطرح میکند که: هدف از برگزاری این کلاس و کلاس های مشابه خودش چیه؟
سپس پاسخ را این گونه بیان میکند که: در این اموزش ها میخواهیم که شما رو طوری آموزش بدهیم که بتوانید واقیعت خودتون رو ایجاد کنید و کاری بکنید که بتوانید به رویاهای خودتان برسید.

کتاب های کوین ترودو

کتاب های کوین ترودو

کوین ترودو اولین کتاب خود را در سال ۱۹۸۹ با موضوع تقویت حافظه  منتشر کرد، فروش این کتاب از سطح توقع کوین بیشتر شد و همین موضوع سبب شد تا کوین ترودو به چاپ کتاب های بعدی خود ترغیب شود. کوین معتقد است که خواندن کتاب، یک راه میانبر برای بالا بردن سطح آگاهی است البته کتاب ها باید توسط یک استاد نوشته شده باشد نه صرفاً یک نویسنده که اطلاعاتی ناقص و غیر قابل اجرا به ما می دهد.

پس از آنکه کوین متوجه شد مردم به کمک کتاب های او در زندگی خود تحول های بزرگی ایجاد کردند تصمیم گرفت تا دوره و سمینار نیز برگزار کند زیرا با برگزاری دوره و سمینار می توانست تأثیر بیشتری بر ذهن مخاطب بگذارد. وی شروع به برگزاری دوره ها سمینارها مختلف و متفاوت کرد این موضوع باعث شد تا کوین ترودو به یکی از برترین مربیان موفقیت فردی تبدیل شود. سایت جادوی باور تمامی دوره ها و کتاب های کوین ترودو را به زبان فارسی ترجمه کرده و لیستی از آنها آماده کرده که شما می توانید لیست کامل آن را در صفحه کتاب کوین ترودو مشاهده کنید.

آثار دیگر کوین ترودو

کوین ترودو ماشین خلق پول: در مورد بازاریابی شبکه ای، ایجاد کسب و کار، روش پول سازی، بازاریابی اینترنتی و غیره آموزش میدهد؛ این سمینار بعد از سمینار آرزوی تو دستور توست برگزار شده و به نوعی مکمل همدیگر هستند.

این آموزش علاوه بر این که برای کسب ثروت طراحی شده مناسب تمام افرادی که به نوعی شغلی دارند و نیاز به آگاهی های ناب دارند مناسب هستش و اینکه کسی که با کوین ترودو آشنایی داشته باشد میداند که او واقعا فراتر از یک استاد است. چرا که از طریق همین آموزش هایش شاگردان زیادی رو از فقر کامل به ثروت های بزرگی رسانده است. به همین دلیل آموزش هایش برای افرادی که صفر هستند یا قصد شروع دارند و حتی هیچ آشنایی با این قوانین ندارند میتواند یک سکو پرتاب باشد. چرا که واقعا هیچ مورد مشابهی از حرف های کوین ترودو جایی وجود نداره.

 

کوین ترودو میگوید: مهم نیست اهدافتان چقدر بزرگه یا اصلا چه چیزی است. هدف این جلسه محقق کردن رویاها و اهدافتان است و اینکه فقط و فقط خودتون بتوانید به آن  برسید. بحث بعدی او در مورد رهایی آگاهی از خودمان و اصول یادگیری در ۵ دقیقه و تسلط در زمان بلندتر(پنج دقیقه برای یادگیری و یک عمر برای تسلط یافتن) به چیزهایی که یاد گرفتید است.

در مورد اینکه چطور گوش و چشم هایمان ما رو فریب میدهند؛ آموزش هایی را میدهد که کم کم به احساس واقعی و درونی خودمان مسلط بشویم.  چگونه از احساساتمون کمک بگیریم و گول چشم و گوش هایمان را نخوریم؟ اینکه چرا با دیدن افراد از نوع صحبت کردن آنها نوع لباس پوشیدن آنها و حتی لهجه آنها قضاوت های بی موردی به فکرتون میرسد؟  شما فریب میخورید و چه بسا که فرصت های خوبی رو از دست میدهید یا برعکسش کلاه سرتون میره پس در نتیجه اینجا به شما اموزش میدیم که احساسات کاذبتون رو شناسایی کنید و اجازه ندید کسی از این راه به شما آسیب بزند.

 کوین ترودو همراه والدینش

والدین کوین ترودو یعنی مری و رابرت ترودو در هنگام تولد او وضعیت مالی مناسبی نداشتند  آنها خانه ای کوچک در شهر ماساچوست آمریکا داشتند به همین دلیل کوین ترودو از دوران کودکی پشتوانه مالی قوی نداشت او تمامی ثروت و دارایی خود را که شامل چندین میلیارد دلار میشود را خود برای خود پدید آورده است.

به گفته کوین ترودو پدر و مادر او همیشه حامی او بوده اند و همیشه او را تشویق می کنند و یکی از دلایل اصلی به موفقیت رسیدن او والدین او هستند.

عکس کوین ترودو در حال ماهیگیری

شبکه جهانی اطلاعات

کوین ترودو به منظور به برقراری ارتباط مستقیم با شاگردان خود شروع به راه اندازی سایت شبکه جهانی اطلاعات کرد. این سایت به صورت رسمی و ماهانه توسط کوین ترودو بررسی می شد.

مقالات و آموزش های جدیدی در این سایت منتشر می شد همینطور در این سایت آموزش نتورکینگ هم داده می شد تا شاگردان کوین ترودو بتوانند کسب درآمد کنند. سوالات و اشکالات نیز در سایت کوین ترودو و یا همان سایت شبکه جهانی اطلاعات داده می شد.

کوین و همسرش

کوین ترودو و همسرش

عکس بالا کوین ترودو و ناتالی بَبنکو همسر اوکراینی او

سخن آخر

 ترودو معتقد است برای فتح هر قله ای باید از فردی آموزش دید که خود آن قله را فتح کرده است این قله هر چیزی میتواند باشد ثروتمند شدن و یا قبول شدن در یک دانشگاه و… ولی در نهایت باید هر فردی به خودش گوش کند. کوین مارک ترودو یک میلیونر خود ساخته است که در هر زمینه ای که فعالیت کرده است به موفقیت های بزرگی رسیده است. آموزش هایی که کوین ترودو در دوره هایش به شما می دهد قبل تر در زندگی خود او استفاده شده است و از اطمینان و صحت آنها مطمئن است. شما میتوانید از این آموزش ها برای محقق کردن خواسته هایتان استفاده کنید.

در زندگینامه کوین ترودو اینطور نوشته اند که ترودو پس از اجرای سمینار کوه های آلپ که در سال ۲۰۰۹ برگزار شده به ۱۰ سال زندان محکوم شده است . در صورتی که کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ به دلایل کاملا نامعلوم به ۱۰ سال زندان محکوم شده است.
گرچه کتاب ها و دوره های کوین ترودو بسیار تاثیر گذار و بی نظیر است ولی این موضوع دال بر دروغ هایی مانند مثال بالا نمیشود.

حاشیه های کوین ترودو در ایران

یکی از موضوعات کلیشه ای دیگر درباره حاشیه های کوین ترودو که کاربران و دوستدارن کوین ترودو در ایران را سردرگم کرده دروغ های تبلیغاتی برخی از سایت ها درباره سمینار و دوره های کوین است. اخیرا شاهد این هستیم که برخی از افراد مدعی فروش دوره های کوین ترودو بدون سانسور هستند . سایت جادوی باور به عنوان اولین انتشار دهنده دوره های کوین ترودو به اطلاع همه کاربران میرساند که کوین ترودو هیچ رازی را که در چند دقیقه خلاصه میشود را بازگو نکرده است و همه آموزش های او ابدا سانسور نشده و اصلا نیازی به این نیز نیست.

 

 

دیدگاه‌ها

87 پاسخ به “کوین ترودو کیست.صفر تا صد زندگی شخصی و آموزش ها”

  1. کاربر 25777 گفت:

    آرزوی تو دستور توست بهترین کتابی بود که خوندم و با کوین آشنا شدم و تصمیم گرفتم تو سایت جادوی باور ثبت نام کنم نمیدونم با چه زبونی منتهای تشکر و امتنان خودم رو از سایت جادوی باور داشته باشم چون منو با فرشتگانی مثل استر هیکس جو دیسپنزا بروس لیپتون وین دایر و…آشنا کرد از کوین که منو مجبور کرد با سایت شما آشنا بشم ممنونم وبراش بهترینها رو در دنیا طلب میکنم و آرزوی موفقیت هرروزه اش رو دارم

  2. کاربر 18677 گفت:

    سایت تون عالیه عالیییییییییییی و میتونه عالی ترم بشه

  3. کاربر 17787 گفت:

    این توضیحات واقعا کامل ترین اطلاعات شخصی از کوین ترودو بود و من هیچ کجای دیگر ندیده بودم.

  4. فاطمه گفت:

    ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    دم این بیوگرافی گرم واقعا انگار دوره هارو مرور کردیم کوین من واقعا دیوانه وار دوستدارم ازوقتی با فایلها اشنا شدم زندگیم دگرگون شد❤️

  5. کاربر 16585 گفت:

    استاد کوین بی نظیره ♥ دستخوش با این بیو گرافی انگار کل آموزش های استاد کوین رو مرور کردم ممنون جادوی باور♥

  6. کاربر 16772 گفت:

    واقعا خیلی خیلی متشکرم از مدیران سایت جادوی باور و خیلی خوشحالم که در سایت زیبای شما عضو هستم 🙂

    • سلام دوست من
      سایت رسمی آقای کوین ترودو در سال ۲۰۱۳ به طور کامل بسته شده، به همین خاطر دسترسی به آموزش های ایشون به طور کامل سخت شده، اما هر وقت سطح ششم به دستمون برسه ترجمه و دوبله میکنیم و در سایت منتشر میکنیم

  7. کاربر 16010 گفت:

    سلام…

    میشه یک بار دیگه دوره های کوین ترودو از ۱ تا ۷ رو نام ببرید؟

    دوره ۶ اسمش چیه؟

  8. کاربر 16446 گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و همکارانتون و تشکر میکنم برای این سایت فوق العاده.
    ببخشید میخواستم ببینم سطح ۵ و ۶ آقای ترودو چه زمانی تقریبا توی سایت قرار میگیره؟

  9. زهرا گفت:

    میتونم کتاب تقویت حافظه رو داشته باشم .😍😍

  10. zahra گفت:

    سلام ، من که برا این مرد با این کتاباش جون میدم، میتونم کتاب تقویت حافظه رو داشته باشم .😍😍

  11. ghazale گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    سایت شما دوره mega memory کوین ترودو رو نداره؟

  12. کاربر 14594 گفت:

    سلام عناوین سطح ۵و۶ چیه؟

  13. کاربر 12941 گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از زحماتتون🌺
    تست های هر سطح کوین ترودو چطوری می تونیم تهیه کنیم

  14. کاربر 7485 گفت:

    سلام وقت بخیر. یه سایت دیگه داشتید که میشد محصولات رو به صورت تکی خرید. میشه لطفا لینک بدید.

  15. Mohsen گفت:

    سلام . ایمیل آقای کوین مارک ترودو چی هستش من میخوام سال ۲۰۲۲ یک سری سوالات ازشون بپرسم ، میشه بدید ممنون میشم

  16. کاربر 13045 گفت:

    سلام
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
    میخواستم بدونم ترتیب استفاده از دوره های کوین تردو چجوریه؟
    اول آرزوى تو دستور تو هست
    بعد از اون چى؟

    • سلام دوست من
      ترتیب دوره های کوین ترودو به صورت زیر است به غیر از سطح پنجم و ششم باقی سطوح به صورت کامل در سایت قرار داره
      مقدماتی: آرزوی تو دستور توست
      سطح۱: رویاهای خود را خلق کنید آلمان
      سطح۱: انرژی کیهانی زوریخ
      سطح۲: واقعیت خود را خلق کنید
      سطح۳: موانعی که ما را از موفقیت باز میدارد
      سطح۴ : مهارت های زندگی القا به ذهن
      سطح۵: به زودی منشر میشود
      سطح ۶ : به زودی منشر میشود
      سطح ۷: راز نهایی ( آخرین دوره برگزار شده کوین ترودو)

  17. کاربر 10145 گفت:

    سلام دوستان وقت بخیر دوستان مشهدی اگر تمایل به راه اندازی کارگاه ذهنی که اساتید خیلی روش تاکید دارن مایل هستید سپاس گذار میشم پیام بدید به همین ایمیل ممنون از سایت جادوی باور

  18. کاربر 12763 گفت:

    سلام
    من دوره ها را مطالعه کردم
    از شرق تهران اگر کسی تمایل داره دوست دارم آشنا بشیم و یه گروه کوچیک برای کار ذهنی تشکیل بدیم

  19. AMIRSALAR گفت:

    سلام خسته نباشید وقتی ما اشتراک رو تهیه میکنیم مجصول های کوین ترودو بصورت وویس دوبله شده هست یا بصورت فیلم زیرنویس شده؟خییلیی خوبه که وویس دوبله باشه اگ وویس دوبله باشه اشتراکتون رو تهیه میکنم ممنون

  20. مهدى گفت:

    سلام خدمت عزیزان در سایت جادوى باور،میخواستم بدونم آیا از زمان زندانى شدن کوین ترودو دیگه ایشون هیچ فعالیتى در زمینه نوشتن کتاب یا مباحث انگیزشى نداشتند؟و در حال حاضر وضعیت ایشون مشخصه یا کاملاً به دور از دنیاى خارج رندان هستند.تشکر از پاسخگویى خوبتون🙏🙏🙏

  21. حدیث گفت:

    سلام میشه ایمیل آقای کوین ترودو را بدین؟

  22. کاربر 10492 گفت:

    سلام سطح های دیگه کوین ترودو رو در اختیار ندارید؟

  23. کاربر 3175 گفت:

    ببخشید در حال حاضر کوین ترودو در حال چه کاری است چرا هیچ خبری ازشون نیست دیگه دروه ای در اینده ارائه نمیدند؟

  24. نوروزی گفت:

    سلام نوروزی هستم از سایت بسیارخوب شما سمینار روتهیه کردم واقعا عالیه و از این بابت از شما خیلی ممنون وسپاسگزارم. یه سوالی دارم . می خواستم ببینم من با خرید این دوره میتو نم محصولات رایگان سایت جادوی باور را دریافت کنم؟

  25. Sha گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم استفاده از این فایل دستور تو آرزوی توست کوین ترودو حلال هست… و خود شخص کوین از اینکه فیلم سمینارش در ایران به فروش میرسه و استفاده میشه راضی هست؟ و در جریانه؟

    • سلام دوست من ، جادوی باور به صورت ایمیل با اکثر سخنرانان در ارتباط است و اجازه شفاهی گرفته شده ولی درباره کوین ترودو اطمینان نداریم که این اتفاق از طرف مدیریت افتاده باشه و اون هم به دلیل دسترسی نداشتن به شخص وی و تعطیل شدن شبکه جهانی اطلاعات

  26. علی گفت:

    با سلام ممنون از سایتتون که بهترین سایت در مورد موفقیت و خودیاری است.
    کوین ترودو از ۱۲ سطح آموزش در آموزش سطح ۳ صحبت میکنه ایا القای ذهن سطح ۲ محسوب میشه و چه سطوحی از آموزشهای ایشون در سایت موجود هست؟باز هم متشکرم از تلاشهای موثرتون.

    • سلام جناب علی ، به دلیل تعطیل شدن شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو دسترسی کامل به دوره های ایشان به صورت سطح بندی مقدرو نیست و آموزش های ایشان از منابع مختلف تهیه میکنیم در حال حاضر میتوانید به ترتیب زیر گوش کنید
      آرزوی تو دستور توست
      القا به ذهن
      موانع موفقیت
      باقی دوره های که از کوین ترودو داریم رو میتونید بعد از این ۳ دوره گوش کنید
      آرشیو کوین ترودو

  27. شادی علیون گفت:

    با سلام ممنون از مطالب بسیار خوبی که درسایت گذاشتین من علاوه بر اینها
    کتاب آرزوی تو دستور توست رو هم خوندم خیلی تاثیرگذار بود

  28. کاربر 3696 گفت:

    سلام
    ممنون از این سایت عالی و کوین ترودو فوق العاده
    یک سوال آیا سطح ۴ و ۵ کویت ترودو هم در سایت وجود دارد؟

  29. ستاره گفت:

    سلام کتاب و سی دی کوین تردو رو خریدم قبل از خریدش فک می کردم خیلی تاثیر گذار اما الان با توجه به اینکه نصب کتاب رو خوندم دیدم هیچ تاثیری نداشته بلکه همه انرژی مثبتی که داشتم از بین رفته.
    فکر می کردم خیلی تاثیر گذار باشه اما نبود

    • سلام دوست عزیز ، کوین ترودو در کتاب ها و سمینار ها مبانی رو آموزش میده که اصل کسب موفقیت همه انسانهاست و حتی کسانی رو هم مثال میزنه که با اینکه از قوانین اطلاعی نداشتند ولی به صورت غریزی به آن عمل کردند تا موفق شدند. پیشنهاد من به شما اینه که نا امید نباشید و با یک نگاه جدید و امیدوارنه کتاب های ناپلئون هیل و استر هیکس رو مطالعه کنید قطعا نتایج خوبی خواهید گرفت . موفق و پیروز باشید

    • David گفت:

      دوست عزیزکاملااااادراشتباهی
      بهترین وپرکاربردترین مطالبی که درزمینه موفقیت میتونی کسب کنی آقای ترودوبهشون اشاره میکنه

  30. مریم گفت:

    من کجا باید مجموعه صوتی کوین رو گیر بیارم

  31. کاربر 3803 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت مفید و تاثیر گذارتون. آیا ویدیو های دیگه کوین که راجع به الگوریتم و ترتیب ضربه زدن برای مشکلات به خصوصی که در ویدئو کوین و دکتر کالاهان ازش حرف میزنه رو دارید؟

    • سلام دوست من با همیشه پیگیر این هستیم تا بتوانیم از اساتید پر طرفدار و تاثیر گذار مانند کوین ترودو دوره های بیشتری را تهیه و ترجمه کنیم قطعا در آینده دوره ها و کتاب های کوین ترودو رو منتشر خواهیم کرد

  32. کاربر 5115 گفت:

    سلام
    لطفا دوره آموزشی تقویت حافظه کوین تردو رو برایمان قرار بدهید
    با تشکر

  33. کاربر 4533 گفت:

    با سلام خدمت همه عزیزانی که تو این گروه فعالیت میکنند.
    میخواستم بدونید من مدتی هست که سمینار کوین ترودو رو دنبال میکنم و واقعاً از صمیم قلبم میخوام شما به گفته های این مرد بزرگ که واقعاً قصدش خدمت کردن به جامعه و مردم جامعه هست باور و ایمان بیاورید.
    بعد از مدتی خودتون متوجه میشید با عمل کردن واقعی به گفته های این شخص تحولات فوق العاده ای رو تو زندگیتون تجربه میکنید.
    صادقانه بگم باید دستان این مرد که از طرف خداست رو بوسید. از خدای خوبم واقعاً سپاسگذارم که من و خانواده ام رو با این شخص آشنا کرد و بدونید این مرد دست خداست.

  34. کاربر 4533 گفت:

    سلام و احترام
    من در خارج از کشور زندگی میکنم. ممنون میشم راهی به من معرفی کنید برای پرداخت و خرید.
    اگه امکان داشته باشه شماره حساب و یا شماره کارت بانک خود رو به من بدید تا بتونم برای خرید اقدام کنم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  35. محمود گفت:

    درود به شما وتبریک بابت سایت خوب و مفیدتون…من شدیدا دلم میخواد دوره ماشین خلق پول را داشته باشم ولی چون کارتازه ای راشروع کردم هنوزموفق به جورکردن هزینه اش نشدم…امکان داره کمکی به من بکنید…ممنون میشم.وبازهم موفقیتتون را درسایت خوب جادوی باور تبریک میگم…خواهشا جوابم را ایمیل کنید

  36. کاربر 4256 گفت:

    سلام کوین ترودو در برنامه تلویزیونی میگه که پکیجش شامل ۱۴ سی دی هست ولی شما ۱۲ سی دی یا پارت رو دارید ؟

  37. کاربر 4217 گفت:

    سلام
    این صحبت هایی که اینا در سمینارها انجام میدن با زیرنویس فارسی هستی یا صداگذاری شده هست؟؟

  38. هليا گفت:

    من به شدت دنبال کتاب یا فایل صوتی ای که تکتیک کالاهان یا ای اف تی رو توضیح داده باشه هستم. لطفا راهنماییم کنید

  39. کاربر 2867 گفت:

    با سلام
    آیا جادوی باور شروع به ترجمه کتابهای کوین ترودو کرده است؟

  40. Mahla گفت:

    سلام به اعضای محترم…من از کرمان هستم آرزو دارم یک روزی یه شخص خیلی خیلی بزرگی بشم که به خیلیها کمک کرده حالا به هر نحوی نمیدونم…با ارزوی بهترینها برای همه ی کسانیکه مثل من تشنه موفقیت و بزرگی هستن

  41. سلام امیدوارم حالتون عالی باشه و تشکر میکنم از سایت بسیار خوبتون . خواهشمندم آموزش های مقدماتی سطح ۲ و ۴ و ۵ کوین ترودو رو توی سایت قرار بدین متشکرم

  42. کاربر 3564 گفت:

    سلام،و وقت به خیر به دوستانی که به موفقیت فکرمیکنند،،،،
    ممنون از جادوی باور،که بسیارمطالبتون عالیه،،،،،وبیصبرانه منتظر مطالب حدید هستم،،،،،

  43. علی گفت:

    سلام لطفا دوگانه موفقیت از کوین ترودو رو بگذارید ممنون

  44. سهراب نیکبخت گفت:

    با عرض سلام و ارادت از زحمات شما در راستای آگاهی دادن به مردم بسیار سپاسگذارم . با آرزوی توفیقات بیشتر

  45. محمد گفت:

    با سلام

    آقای کوین واقعا استاد کاملی در این زمینه هستند بسیار خوشحالم که کتاباشونو خوندم.

    اگه کسی از مشهد هست خوشحال میشم باهم آشنا بشیم
    ..

  46. سلام وقت به خیر خانم واثقی لطفا ایمیلتون رو چک کنید جواب ارسال شده

  47. کاربر 1263 گفت:

    با تشکر از زحمات شما و ارائه مطالب خوبتون . ممنون میشم که کتابها و فیلم هایی درباره گری کریگ که روش ای اف تی رو خلق کرده بذارید.

  48. کاربر 1043 گفت:

    سلام لطفا کتاب ها و سایر دوره های کوین ترودو را اگر دسترسی دارید در سایت قرار دهید مچکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone