اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

لیست ۱۵ تا از بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت که حتما باید بخوانید

لیست 15 تا از بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت که حتما باید بخوانید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

قبل از معرفی بهترین کتاب های روانشناسی موفقیت و انگیزشی بد نیست بدانید یکی از بهترین راه های تغییر در زندگی خواندن کتاب است، چراکه کتاب تاثیر عمیقی بر روی ذهن و فکر انسان ها می گذارد.

پیدا کردن کتابی که تاثیرات مثبت بر روی ما بگذارد و مطالب و آموزش های معتبر و واقعی داشته باشد یکی از دغدغه های هر فردی است. در این بخش از سایت جادوی باور لیست کاملی از کتاب های روانشناسی و موفقیت در زندگی و کسب کار از دید مردم را برای شما آماد کرده ایم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

(این پست دائما با اضافه شدن بهترین کتاب های روانشناسی در حال آپدیت می باشد)

شماره ۱ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

شماره 1 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

  • نام کتاب :  بیندیشید و ثروتمند شوید
  • نویسند : ناپلئون  هیل
  • تعداد صفحات : ۳۳۴ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۱۹۳۷ میلادی

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثری گرانبها از ناپلئون هیل ،کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید با تمامی کتاب هایی که تا به حال خوانده اید و دیده اید متفاوت است حاشیه هایی که قبل و بعد از انتشار این کتاب به وجود آمد مانند بمبی در جهان سروصدا کرد و این حواشی به ایران نیز کشیده شد.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید سال ۱۹۳۷ میلادی در بازار جهانی کتاب منتشر شد نگارش و تولید این کتاب بیش از ۲۰ سال زمان برده است.

۲۰ سال قبل از انتشار کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مردی به نام اندرو کارنگی که ثروتمند ترین فرد در آمریکا در زمان خود بود با ناپلئون هیل که یک روزنامه نگار از سطح متوسط به پایین بود آشنا می شود.

اندور کارنگی به ناپلئون هیل ماموریت می دهد تا او یک تحقیق درباره باور ها و طرز افکار افراد موفق و ثروتمند جامعه و اینکه آنها چگونه به ثروت رسیده اند انجام دهد و برای این تحقیق مهم به ناپلئون هیل حدود ۲۰ سال فرصت میدهد. ناپلئون هیل در این ۲۰ سال با بیش از ۵۷۰ نفر از افراد مشهور و ثروتمند آن زمان که موفقیت های بیشماری در کارنامه خود داشتند مصاحبه کرد

در میان مصاحبه شوندگان اسامی افرادی مانند راکفلر، الکساندر گراهام بل، توماس ادیسون و هنری فورد (مالک کمپانی فورد) به چشم میخورد.

سرانجام پس از ۲۰ سال ناپلئون هیل تمام نقاط مشترکی که برای کسب ثروت در افراد ثروتمند و موفق مشاهده کرده و از آنها یادداشت برداری کرده بود را تبدیل به یک کتاب کرد به نام بیندیشید و ثروتمند شوید. این کتاب رازهایی را در خود دارد که فقط با چند بار خواندن می توان به آنها پی برد.

اگر واقعا به دنبال موفقیت هستید تا زمانی که یک فصل این کتاب را کاملاً درک نکرده اید فصل بعدی را شروع نکنید؛ در این صورت باور داشته باشید که آتشی در دلتان روشن خواهد شد که همه زندگی شما را تحت شعاع خود قرار خواهد داد و مانند میلیون ها انسان  دیگر  که با این کتاب متوحول شده اند.

شماره ۲ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

شماره 2 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

کتاب دولت و فرزانگی از سری کتاب های موفقیت و روانشناسی محبوب مارک فیشر

  • نام کتاب : دولت و فرزانگی
  • نویسند : مارک فیشر
  • تعداد صفحات : ۸۵ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۱۹۵۲ میلادی

اگر تازه تصمیم به خواندن کتاب های روانشناسی و موفقیت کرده اید یا علاقه به داستان های منقلب کننده دارید پس کتاب دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر برترین انتخاب برای شماست. مارک فیشر سعی بر این دارد که موضوعات مختلف را در قالب داستان برای خواننده کتاب مطرح کند به همین علت تاثیر مستقیم بر روی روان خواننده میگذارد به طوریکه پس از مطالعه کتاب تاثیرات و آثار آن را کاملاًً در خود حس خواهید کرد.

البته کتاب های مارک فیشر بیشتر بر مفاهیم پایه ای تاکید دارند و خواننده را کم کم شروع به درگیر کردن ذهن میکند و شما را به مسیر درست هدایت میکند. کتاب های مارک فیشر می تواند شما را در مسیر پول و ثروت قرار دهد از این رو لیستی کامل از کتاب های مارک فیشر برای شما آماده کرده ایم.
کتاب های داستانی روانشناسی و موفقیت از مارک فیشر را باید به ترتیب بخوانید زیرا این داستانات به هم متصل هستند.
  1. حکایت دولت و فرزانگی
  2. راه و رسم میلیونر ها
  3. معبد میلونر ها
  4. حکایت آنکه دلسرد نشد
  5. داستان فروشنده و میلیونر
  6. حکایت عشق و خوشبختی
  7. وصیتنامه میلیونر

 کتاب های روانشناسی و موفقیت مارک فیشر به صورت کامل برای شما آورده شده است باور دارم هر کس این کتاب ها را مطالعه کند شاهد تحول و موفقیت های زیادی در زندگی خواهد شد.

شماره۳ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

شماره3 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

 کتاب موفقیت یا انقلابی در هوش مالی از کیوساکی به نام پدر پولدرا و پدر بی پول

  • نام کتاب :  پدر پولدار و پدر بی پول
  • نویسند :رابرت کیوساکی
  • تعداد صفحات : ۲۰۴ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۱۹۹۷ میلادی

کتاب سوم در لیست یک از بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت اثر رابرت کیوساکی است یا بهتر است بگوییم مجموعه کتاب های موفقیت و هوش مالی از رابرت کیوساکی است.

کتاب پدر پولدار و پدر بی پول برای بیشتر افراد شناخته شده است کتاب های هوش مالی طرفداران زیادی دارد به خصوص در ایران نیز این طرفداران کم نیستند. پکیج های موفقیت به نام هوش مالی با هزینه های میلیونی به فروش میرسد به طور که سلسله کتاب های رابرت کیوساکی می تواند شما تا حدودی از هر پکیج و کتاب هوش مالی بی نیاز کند.

لیست کتاب های موفقیت و هوش مالی رابرت کیوساکی به شرح زیر است:

  1. پدر پولدار پدر بی پول
  2. بچه ثروت مند، بچه زرنگ
  3. چهار راه پول سازی
  4. هوش مالی خود را افزایش دهید

 اگر اعتقاد دارید که کسب ثروت، موفقیت در زندگی، خوشبختی و تغییر زندگی از درون ذهن و با تغییر باورها آغاز می شود پیشنهاد میکنم فعلا این کتاب فعلا نخوانید. چون این اعتقاد شما میتواند محرک بسیار خوبی برای شما در زندگی باشد پس توصیه من این است با موضوعاتی عمیق تر و درونی تر آغاز کنید.

زمانی این کتاب را بخوانید که به این عقیده رسیده باشید که چیزی فراتر از هوش ،شانس و چیزهای مشابه در زندگی ما تاثیر گذار هستند. در واقع این کتاب را برای برنامه ریزی بهتر منابع مالی خود مطالعه کنید.

شماره۴ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

شماره4 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

  • نام کتاب : هنر ظریف بی خیالی
  • نویسند: مارک منسون
  • تعداد صفحات : ۲۲۴ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۲۰۱۶ میلادی

کتابی متفاوت از مارک منسون، کتاب موفقیت بعدی در لیست بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت با عنوان هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون با یک نگرش و رویکرد غیر عادی برای به دست گرفتن افسار زندگی نوشته شده است.

مارک منسون نویسنده این کتاب پرفروش در ۲۵ سالگی زمانی که در دانشگاه بوستون مشغول به تحصیل بود شروع به وبلاگ نویسی کرد. مارک منسون میگوید از نظر برخی از مردم من یک احمق هستم ولی افراد زیادی هم هستند که معتقدند من زندگی آنها را نجات داده ام. چندین سال وبلگ نویسی منسون باعث شده تا کتاب هنر ظریف بی خیالی بیش از ۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

مارک ممنسون یک شعار معروف دارد و شعار او این است که من روش ها و تکنیک هایی را در این کتاب به شما پیشنهاد میکنم که بدون اینکه خودتان را بکشید به موفقیت قطعی برسید.

کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون بیش از ۴۰۰۰ هزار نظر مثبت در سایت آمازون به خود اختصاص داده است.
هنر ظریف بی خیالی به معنی سر سری گرفتن زندگی نیست، فرهنگ امروز جوامع تمرکز شدیدی روی انتظارات مثبت غیر واقعی دارد به طور مثال خوشحال تر، شاد تر، سالم تر و بهتر از بقیه باشید و یا صبح تخم طلا بگذارید، همسر خود را ببوسید با فرزندان خود خداحافظی کنید و سوار برای هلی کوپتر شخصی خود شوید و به طرف محل کار مجلل خود پرواز کنید.

ضمیر ناخودآگاه شما یک حالت خیلی عجیب دارد که اگر آن را آزاد بگذارید میتواند شما را کاملا دیوانه کند. این موضوع در بخش اول کتاب بود ولی در ادامه این کتاب، شما را به نقطه ای میرساند که اگر این باید هایی که برای خودت ضروری ساختید و جز آزار دادنتان سودی دیگری برایتان ندارد را کنار بگذارید به بخشی میرسیم که اهداف واقعیتان آنجا هستند جایی که میتوانید با تمرکز روی آن نتایج شگفت انگیزی را به دست بیاورید و انسانی خوشبخت و متعالی شوید جایی که تو را به ثروت و یک زندگی عالی میرساند. پس این کتاب خاص را هم میتوانید در برنامه مطالعه خود قرار دهید.

شماره۵ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

شماره5 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

  • نام کتاب : اثر مرکب
  • نویسند :دارن هاردی
  • تعداد صفحات : ۲۴۰ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۲۰۱۰ میلادی

کتاب اثر مرکب دارن هاردی گزینه ای پیشنهاد بعدی در لیست برترین کتاب های رواشناسی و موفقیت است

این کتاب در ایران بسیار پر طرفدار و پرفروش بوده است. دارن هاردی فردی ثروتمند است که مطالب و موضوعات کتاب اثر مرکب را از راز موفقیت اش الهام گرفته است. به طور کلی در این کتاب دارن هاردی سعی دارد تا به خواننده این کتاب آموزش دهد که قدم های کوچک و متدوام در زندگی می تواند در طول زمان برای ما موفقیت های بزرگ و وصف نشدنی بسازد. احتمالاً این شعر از سعدی را شنیده اید که می گوید “رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود… رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود” این شعر از سعدی می تواند بیان کاملی از موضوع کتاب  دارن هاردی باشد.

بسیاری از منتقدین معتتقد هستند که دارن هاردی در آثارش انسان ها را تشویق می کند تا خود را در اختیار برنامه های روزانه خود قرار دهند همانطور که در کتابش نیز می گوید: “پدر من فردی بسیار منظم و دقیق بود به طوری که میتوان ساعت خود را بر اساس برنامه روزانه او تنظیم کرد” این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به این باور برسند که دارن هاردی آزادی را از انسان ها می گیرد.

شماره۶ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

شماره6 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

  • نام کتاب :جادوی فکر بزرگ
  • نویسند :دکتر شوارتز
  • تعداد صفحات : ۳۱۴ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۱۹۶۴ میلادی
کتاب جادوی فکر بزرگ  اثر دکتر شوارتز با فروش بیش از ۵ میلیون نسخه در جهان؛ یک کتاب تمام عیار است.

کتاب جادوی فکر بزرگ یکی از کتاب هایی است که به صورت مثال محور شما را به سمت موفقیت سوق میدهد. در کتاب جادوی فکر بزرگ برای آنکه مفاهیم به طور کامل برای شما روشن شود مثال هایی فوق العاده مفهومی برای شما زده می شود. کتاب جادوی فکر بزرگ مورد تایید بسیاری از اساتید بزرگ جهانی است. کتاب های دکتر شوارتز به طور کامل به صورت زیر  است

  1.  به موفقیت خود ایمان داشته باشید
  2. با عذر تراشی یا بیماری شکست ناپذیری مقابله کنید.
  3. به خود اعتماد کنید و ترس را از میان بردارید.
  4. چگونه بزرگ بیندیشیم.
  5. چگونه به تفکر و تجسم خلاق دست پیدا کنیم.
  6. شخصیت شما تابع اندیشه شماست.
  7. بر محیط اطاف خود مسلط شوید.
  8. از نگرش های خود حامیان سرسخت بسازید.
  9. مردم را دوست داشته باشید.
  10. حرکت رو به صورت عادت دربیاورید.
  11. چگونه از شکست،موفقیت بسازیم
  12. رهبران چگونه می اندیشند.
  13. هدف را محملی برای تکامل و تعالی خود قرار دهید.

شماره۷ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

شماره7 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

  • نام کتاب : قدرت فکر
  • نویسند : ژوزف مورفی
  • تعداد صفحات : ۳۸۴ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۱۹۷۱ میلادی

کتاب قدرت فکر اثر ژوزف مورفی روانشناس نامدار آمریکایی است که به عنوان یک پدیده در عرصه جهانی شناخته شده است.

ژوزف مورفی نویسنده کتاب قدرت ذهن یا قدرت فکر آموزش هایی از آگاهی هایی در این کتاب درباره ذهن و ضمیر ناخودآگاه به شما میدهد که میتوانید زندگی خود را در دست بگیرید مورفی درباره این کتاب میگوید منظور از فکر آن بخش از فعالیت مغزی انسان است که کمک میکند تا با استفاده از اطلاعات گوناگون که از جهان در اختیار دارد به تجربه و تحلیل پدیده های طبیعی بپردازد.

زندگی مسائل زیادی دارد مانند: امید، موفقیت، شکست، استرس ، مکنت، ازدواج، پیری، مرگ، تحصیل، تفریح، اشتغال و غیره ولی مسائلی چون نا امیدی و خفت و حقارت و خوشبختی احساسات هیجانی هستند که در درون ما رخ میدهند بنابراین اینها امور ذهنی و روحی ما محسوب میشوند. پس برای غلبه بر چنین مسائلی نه تنها باید شناخت کافی از مسائل داشته باشیم بلکه لازم است به قدرت فکر یعنی توانایی های عظیم روحی خود پی ببریم تا بتوانیم به موفقیت و خوشبختی برسیم.

این کتاب به صورت عمیق درباره فعالیت های مغز انسان با مواجه شدن با اتفاقات بزرگ و کوچک زدر زندگی میپردازد و علومی که در این کتاب می آموزید مانند این است که سالهاست با یک روانشناس درباره عملکرد مغز و ذهن ارتباط دارید.

شماره۸ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

    • نام کتاب :آنتونی رابینز
    • نویسند : پول
    • تعداد صفحات : ۶۶۶ صفحه
    • سال انتشار کتاب : سال ۲۰۱۲ میلادی

کتاب پول از آنتونی رابینز با شعار ۷ گام ساده برای رهایی از دغدغه های مالی چند سالی است که در ایران چاپ و به فروش میرسد. از آنجایی که آنتونی رابینز یکی از بهترین های علم موفقیت است شهرت وی ارجعیت بیشتری به کتاب هایش دارد به طوریکه پیشنهاد میشود کتاب های آنتونی رابینز را بخوانید فرقی نمیکند که کدام یک از کتاب های او را می خوانیدآنتونی رابینز زندگی پر فرازو نشیبی داشته است؛ تونی  رابینز در ایام جوانی خود را در معاصره بدبختی و بیچارگی می دید و در آن زمان گزینه ای به جز تغییر و تحول به ذهنش خطور نمی کرد و  هیچ کس سخت کوش تر از انسانی نییست که نسبت به پدیده ای احساس نیاز کند.

در حال حاضر آنتونی رابینز قصری زیبا در ساحل سن دیگو دارد و چند طبقه از آن را به دفترکار خود اختصاص داده است. تونی رابینز اهداف معنوی را بسیار با ارزش تر از پول میداند کتاب ها و سمینار های آنتونی رابینز در رده پرطرفدارترین های جهان قرار دارد.

شماره۹ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

 کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی اثر باب پراکتور به عنوان یکی ااز بهترین کتاب هایی روانشناسی

  • نام کتاب : تو ثروتمند زاده شده ای
  • نویسند :  باب پراکتور
  • تعداد صفحات : ۱۳۰ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۲۰۰۱ میلادی
امروزه نام باب پراکتور برای جهانیان یادآور موفقیت و ثروت است. باب پراکتور که یکی از شاگردان ناپلئون هیل است.

باب پراکتور زندگی خود را مدیون کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل میداند و می گوید ۵۵ سال است که این کتاب از من جدا نشده است. کتاب تو ثروتمند زاده شده ای باب پراکتور نکاتی را به شما می آموزد که بسیار قابل فکر و تامل است باب پراکتور در این کتاب اینطور آغاز میکند: “میخواهم واقعیتی را با شما به اشتراک بگذارم که از شنیدن آن تعجب خواهید کرد؛

آیا میدانستید که در لحظه وارد شدنتان به این سیاره چیزهایی را به صورت پیش فرض میدانستید ولی جوامع باعث شده تا آنها را از یاد ببرید. من در این کتاب پازل هایی را در کنار هم قرار داده ام که شاید به تنهایی مبهم به نظر بیایند ولی پس از در کنار هم قرار گرفتن معنی عجیبی برای شما پیدا میکنند و شما به حقایقی درباره این جهان و خودتان پی میبرد که جهان ما چگونه کار میکند”

اگر کتاب های باب پراکتور را به طور مداوم مطالعه کنید قطعا شاهد موفقیت های بسیاری در زندگیتان خواهید بود.

شماره۱۰ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

شاهکار قرن کتاب علم ثروتمند شدن اثر والاس واتلز

  • نام کتاب : علم ثروتمند شدن
  • نویسند :والاس واتلز
  • تعداد صفحات : ۱۴۲ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۱۹۵۱ میلادی

کتاب علم ثروتمند شدن اثری جادودانه از والاس واتلز است که کتابی نظیر آن نمی توان یافت. اگر در حوزه موفقیت مالی در زندگی قصد دارید تا فقط یک کتاب را مطالعه کنیم و همان را الگو قرار دهیم قطعا کتاب علم ثروتمند شدن بهترین انتخاب برای شماست. کتابی که زندگی سازنده فیلم و مستند راز یعنی خانم راندا برن را نیز متحول کرده  است.

در مقدمه کتاب علم ثروتمند شدن از والاس واتلز آمده است: “این کتاب فلسفه نظری یا مقاله نظری نیست بلکه یک کتاب موفقیت کاربردی و عملی می  باشد برای زنان و مردانی که در فشار مالی هستند. این کتاب موفقیت زمانی موفقیت کسانی را تضمین میکند  که خواننده این کتاب را با همان ایمان و باوری این کتاب را بخواند که جریان الکتریسته ادیسون رو باور کرده است”.

شماره۱۱ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت

کیمیاگر کتاب روانشناسی متفاوت

احتمالا نام کتاب کیمیاگر را شنیده باشید اثری ماندگار از پائولو کوئیلو که این نویسنده برزیلی حتی به ایران هم سفر کرده است این کتاب ممکن است در ابتدا یک داستان معمولی از یک شبان معمولی جوانی است که به دنبال رویای شخصی خود میرود ولی کتاب کیمیاگر به صورت نامحسوسی به لایه های ضمیر ناخودآگاه شما نفوذ میکند و نظام باور های شما را هدف قرار میدهد به طوریکه پس از خواندن یا گوش کردن به این کتاب طرز فکر شما به خیلی چیزها در زندگی تان تغییر میکند در نتیجه پیشنهاد میشود این کتاب را در لیست کتاب های روانشناسی خود قرار دهید و حتما این کتاب ارزشمند را مطالعه کنید.

شماره۱۲ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

ماورای طبیعی شدن بهترین کتاب های موفقیت

  • نام کتاب : ماورای طبیعی شدن
  • نویسند :دکتر جو دیسپنزا
  • تعداد صفحات : ۶۰۵ صفحه
  • سال انتشار کتاب : سال ۲۰۱۹ میلادی

کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا فقط یک کتاب نیست گنجیه ای است که میتواند تمام ابعاد زندگی شما را متحول کند. فرقی نمیکند به دنبال شفا یافتن از بیماری سخت باشید دنبال آرامش باشید یا ثروت، کتاب ماورای طبیعی شدن میتوانست نام دیگری هم داشته آن هم این باشد راهی به بهشت ، در کتاب ماورای طبیعی شدن دکتر جو دیسپنزا که نویسنده بهترین کتاب های موفقیت و رشد فردی است شما را کم کم از دنیای معمولی و کسل کنند تان جدا کرده و به دور دست ها میبرد جایی که شما با خود واقعیتان روبرو شده و درک میکنید که چقدر قدرتمند و خارق العاده بوده و هستید.

مقدمهای از کتاب ماورای طبیعی شدن را در زیر میخوانید

می دانم که نگارش  کتاب ماوراء طبیعی شدن ریسک بزرگی برای من و آوازه ام است. افراد زیادی وجود دارند  از جمله برخی از اعضای جامعه ی علمی  که کار من را شبه علم می دانند، خصوصا پس از انتشار ماوراء طبیعی شدن. در سابق بسیار نگران نظر این منتقدین بودم. در اوایل مسیر نویسندگی، همیشه هنگام نگارش کتاب ها این منتقدین را در نظر داشتم و می خواستم کاری کنم که آنها اثرم را تأیید کنند.

برایم مهم بود که این جامعه من را بپذیرد. اما روزی داشتم در لندن سخنرانی می کردم، خانمی میکروفون را گرفت و داستان شفا یافتنش از بیماری را بازگو کرد . اینکه چطور با استفاده از کارهایی که من در کتاب های دیگرم ذکر کرده ام، شفا پیدا کرده بود  در این لحظه دگرگون شدم برایم روشن شد که هر کاری کنم، این دانشمندان بدبین که باورهای خاص خود را در مورد امور ممکن دارند، از کار من خوششان نخواهد آمد

دانلود کتاب ماورای طبیعی شدن از دکتر جو دیسپنزا

شماره۱۳ لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

شماره13 لیست کتاب روانشناسی و موفقیت 

کتاب جادوی باور کلود مایرون بریستول یکی دیگر از کتاب های تاثیر گذار در حوزه رشد روانشناسی و موفقیت است.

جادوی باور یکی از کتاب های پیشنهادی کوین ترودو و همچنین برخی از افراد موفق دیگر است که خوانده آن را به شما پیشنهاد میکنند

بخشی از کتاب: آیا به نظر شما قدرت، عامل و یا علم خاصی وجود دارد که تنها بخش محدودی از مردم به این قدرت مافوق تصور دسترسی داشته و با  استفاده از این ابزار زندگی ساز نه تنها همه مشکلات خود را برطرف می کنند بلکه به سعادت و ثروتی دست می یابند که در ذهن نمی گنجد؟ من به این قدرت جادویی ایمان داشته و هدفم از نگارش این کتاب این است که خواننده با خواندن این کتاب به چگونگی استفاده از این قدرت جادویی مسلط شده و پیامد آن به ثروتی بیکران دست یابد.

 

 

دیدگاه‌ها

39 پاسخ به “لیست ۱۵ تا از بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت که حتما باید بخوانید”

  1. کاربر 262693 گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید نسخه کامل کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو تونستید پیدا کنید؟

  2. کاربر 25777 گفت:

    از مشترک ۲۵۱۹۹ ممنونم چون تقریبا فقط همین کتاب رو نخونده بودم با توضیح ایشون بهتر تصمیم میگیرم

  3. کاربر 25199 گفت:

    سلام به همگی..به نظرم کتاب مارک منسون(هنر ظریف بی خیالی)هیچ جایگاهی نمیتونه بین سایر کتاب هایی که مطرح شده و در این عرصه خوش درخشیدن داشته باشه….چرا که کُل اصول موفقیتی که از مربیان بزرگ این عرصه(ناپلئون هیل،کوین ترودو،برایان تریسی،جیم ران و…..) شنیدیم رو یک جا زیر سوال میبره…حتی از نوع نگارشِ سطح پایینش و جمله بندی هاش و علاقه شدیدش به الکل(چه بسا در حین نگارش همین کتاب)هم کاملا مشهوده..به هر حال خواستم به عنوان کسی که این کتاب رو خونده و با مطالب سایر اساتید قیاس کرده نظری داده باشم(ایشالا در خور).امیدوارم کمک کننده بوده باشه…ممنون از تیم خوب جادوی باور

  4. رامین بهبودی گفت:

    سلام وعرض ادب
    بسیار سپاسگزارم
    ازاینکه کتاب های بسیار موثر ومفید را برای رشد وتحول فردی واجتماعی معرفی می فرمایید
    با تشکر بهبودی

  5. مسعود گفت:

    همه کتاب ها عالی بودند.عالی.

  6. کاربر 16585 گفت:

    سپاسگزارم از جادوی باور عزیز 🌷🙏

  7. کاربر 17787 گفت:

    شماره ۸
    جای نام کتاب و نویسنده جابجا شده.

  8. کاربر 16772 گفت:

    کتاب جادوی فکر بزرگ واقعا یکی از کتاب ها ی قدرتمنده این سیاره شگفت انگیزه و استاد ترودو ان را پیشنهاد کرده

  9. مهدی گفت:

    سلام نظرتون راجب کتاب ذهنت را خلاص کن چی هست؟؟

  10. سبحان گفت:

    سلام یع کتاب خوب عز جول اوستین معرفی می کنید

  11. کاربر 12754 گفت:

    سلام وخدا قوت به همه ی عزیزان سایت جادوی باور
    ممنون از تلاش شما برای ارائه ی بهترین ها به کاربران

  12. محمد صادقی گفت:

    سلام من هنر ظریف رهایی از دغدغه ها رو خوندم خیلی روان و تاثیر گذار بود ولی میخام بدونم که مارک منسن نویسنده این کتاب آیا روانشناس هست یا نه؟ و اگه نیست پس چطوری درباره روانشناسی کتاب نوشته؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید چون خیلی فکرمو درگیر کرده

  13. کاربر 10149 گفت:

    سلام، وقت به خیر. چطور میتونم نسخه ی بدون دستکاری برای کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تهیه کنم؟
    پیشاپیش ممنون از پاسختون.

  14. Miss.m گفت:

    سلام راستش من اثرمرکب و کیمیاگر را خوندم و بنظرم تا زمانی که کتاب میخونم میتونم شرایطمو کنترل کنم و زمانی که تموم میشه سخت میشه کنترل کردن واسم…
    اگر که راه حلی بنظرتون میرسه لطفا واسم بگید ممنون

  15. کاربر 8942 گفت:

    سلام لطفا کتابهای خوب از نویسندگان ایرانی رو هم معرفی بفرمایید با تشکر

  16. محمد علی گفت:

    سلام کتاب سمفونی شادی را خیلی دوست داشتم به نظر خیلی روان و ساده با راهکارهای عملی نوشته شده بود.

  17. جواد گفت:

    ممنون ازاینکه کتابهای خوب وتاثیرگزاررامعرفی میکنید.باسپاس فراوان

  18. کاربر 5847 گفت:

    سلام وقت شما بخیر.با تشکر از شما بابت این اطلاعات مفید و ارزشمند.میخواستم بپرسم آیا برنامه ای برای ارائه کتابهایی که کوین ترودو در سمینار ارزوی تو دستور توست معرفی کرد دارین؟

  19. کاربر 911 گفت:

    سلام
    آیا شما جملات تاکیدی ی موسیقی انرژی مثبت توی سایت دارین اگر هست کجا مراجعه کنیم

  20. علی گفت:

    سلام من یک کتاب میخوام شما پیشنهاد بدی کوتاه و کاربردی چون میخوام ازش توی هدفم استفاده کنم

  21. کاربر 4920 گفت:

    سلام بی زحمت فایل همین کتاب هارو هم قرار بدید ممنون

  22. ali گفت:

    سلام من پدر پولدار و اثر مرکب و بیندیشید و ثروتمند شوید رو خوندم بینظیرن

  23. کاربر 3745 گفت:

    عرض سلام به عوامل سایت جادوی باور و کاربران این سایت
    من لیلا هستم از سوئد آیا کتابی هست که در زمینه روابط زناشویی که نویسنده غیر ایرانی باشه و من بتونم اینجا از کتاب فروشی ها تهیه کنم ممنون میشم کسی راهنماییم کنه

    • سلام خانم لیلا . کتاب های استر هیکس میتونه خیلی خوب باشه که در همه کشورها با زبان های مختلف ترجمه شده. البته کاربران سایت ما هم اکثرا حرفه ای هستند و در این بخش میتونند شما رو با ارسال نظراتشون راهنمایی کنند . موفق باشید

    • Maryam گفت:

      سلام من پیشنهاد میکنم کتاب های دکتر باربارا دی آنجلیس رو بخونیدکتاب “آیا تو آن گمگشته ام هستی” فوق العاده هستش !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone