به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

قانون جذب چیست و چگونه از این قانون استفاده کنیم

قانون جذب چیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

قانون جذب چیست ؟ آیا این قانون توسط افرادی باب شده است ؟ آیا این قانون همیشه کار میکند 
قبل از اینکه شروع به مقاله قانون جذب کنید لازم است این سوالات را از خودتان بپرسید . آیا ما انسان ها  فقط یک موجود فیزیکی هستم؟  آیا افکار  و احساسات ما هیچ نقشی در شکل گرفتن زندگی ما ایفا ندارند؟ آیا افرادی وجود ندارند که  روزانه به صورت مداوم ۳ شیفت کار فیزیکی انجام میدهند ولی به هیچ دستاوردی نرسیده اند  و بر عکس همه ما،  افرادی را میشناسیم که به شکلی راحت زندگی میکنند پول در میآورند و شرایط ایده الی دارند 

همه این سوالات سال ها در ذهن بشر وجود داشت تا اینکه در دهه های ۷۰ تا ۹۰ میلادی افرادی شروع به تحقیق در این مورد کردند

قانون جذب میگوید شما به همان چیزی تبدیل میشوید که بیشتر اوقات به آن فکر میکنید 

 

در همین لحظه، زندگی شما توسط نیروهای جهانی هدایت و تحت تأثیر قرار می گیرد که ممکن است حتی از آنها آگاه نباشید – و قدرتمندترین آنها قانون جذب است. درست مانند قانون گرانش، این قانون همیشه در حال اجراست و زندگی شما را بیش از آنچه تصور می کنید تحت تاثیر قرار می دهد

تعریف قانون جذب

قانون جذب میگه اگر افکار تو مثل افکار یک برده برنامه ریزی شده باشه دنیا را همونجوری می بینی که یک برده میبیند، قانون جذب میگه اگر افکار تو پر باشد از نشدن ها و نمیشود ها، نشدن ها و نمیشود ها را تجربه خواهی کرد، شاید عجیب باشه ولی امروز هم بردگانی را میبینم که انگار قراره ۱۵۰ سال عمر کنند بردگانی که به آخر عمر خود رسیدند با دنیایی از آرزو که هیچکدوم محقق نشده.
در واقع ما اگر قانون جذب را وابسته به افرادی خاص بدانیم به شدت خودمون رو گمراه کرده ایم چرا که قانون جذب یک قانون طبیعی است که بیان می کند زندگی هر فردی بر باور ها و افکارهایش بستگی دارد. این قانون طبیعی می تواند برای ثروت، روابط یا حتی قبول شدن در آزمون رانندگی مورد استفاده قرار گیرد. البته ناگفته نماند که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی و اولیه قانون ارتعاش است.

اگر نمیدانید قانون ارتعاش چیست ما قبلا در مقاله ای جداگانه آموزش دادیم که قانون ارتعاش چیست؟ آموزش تصویری قانون ارتعاش؛ که میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی بهترین استاد قانون جذب در جهان دوبله شده

بی شک یکی از بهترین اساتید و مربیان قانون جذب در دنیا کوین ترودو است چرا که افراد زیادی در دنیا و حتی ایران از دوره های او نتایج باور نکردنی گرفتند در حال حاضر سایت جادوی باور همه آموزش های اساتید مختلف را ترجمه و دوبله کرده است ولی پیشنهاد ما این است اگر میخواهید واقعا نتیجه بگیرید کوین ترودو انتخاب اول شما خواهد بود. نمونه آموزش کوین ترودو در زیر مشاهده کنید.

نمونه آموزش قسمت اول 

قانون جذب الگوی زندگی بسیاری از ثروتمندان و افراد مشهور جهان است . هر رویداد مثبت یا منفی توسط خود شما جذب می شود این یک اصل مهم در قانون جذب است. مفهوم قانون جذب تنها به پول و ثروت محدود نمی شود. قانون جذب میگه برده افکار و باور هایت هستی  اگر باور فقیرانه داشته باشی آن را تجربه میکنی اگر باور ثروت داشته باشی آن را تجربه میکنی قانون جذب یعنی ارتعاش حالا ارتعاش واقعی یعنی چی ؟

ارتعاش واقعی در قانون جذب یعنی دوست داری یه موتور بخری یا یک ماشین رو دوست داری داشته باشی
آنقدر دوستش داری که شب ها که میخوای بخوابی ۱ ساعت داری بهش فکر میکنی 
 بزارید واضح تر بگم چون خیلی مهمه
ارتعاش در قانون جذب یعنی یک موتور یا ماشین رو دوست داری داشته باشی شب که میخوای بخوابی
نمیزاره بخوابی ، یعنی همش میاد تو فکرت
یعنی دوست داری بخوابی ولی ذهنت دوباره تصویری سازی میکنه  این کلید اصلیه
این یعنی ارتعاش در قانون جذب
دقیقا اینجاست که قانون جذب به فرکانس و ارتعاش هایی که ما همواره در حال ارسال آن به کائنات هستیم  پاسخ میده.

 

 

 

چرا قانون جذب عمل نمیکند

چرا قانون جذب عمل نمیکند

برخی دوستان میگن ما همش داریم به اون خواسته مون فکر میکنیم پس چرا نمیاد !!
پس چرا هیچ اتفاقی نمی افته!
احتمالا شما یک چیزی درباره قانون جذب خوندین یا یک مستند ۱ ساعته دیدین 
بعد شروع کردین به فکر کردن 
واقعا اگر میخواهید نتیجه بگیرید باید باور هاتون رو تغییر بدین 
اون کسی که داره به اون ماشین فکر میکنه و خوابش نمیبره واقعا باورش کرده که نمیتونه شب بخوابه
موضوع بعدی برای روشن شدن بخش بالا این هست که قانون جذب خیلی سریع جواب میده به شرطی در اون مورد خاص باورش کنی
میگی نه ؟

ما آدمهای عادی بالای ۸۰ درصد افکارمون منفیه 
کافیه ۱ هفته به یک موضوع ناراحت کننده فکر کنیم مثلا اخراج شدن از شغلمون
یا موارد شبیه به این ،ایمان داشته باشید قانون جذب سر ۱ هفته جوابتون رو میده 

چرا ؟

چون همانطور که گفتیم قانون جذب به باور های ما جواب میده و اکثرا ما قبل از اینکه با قانون جذب آشنا بشیم آدم های منفی بودیم و حتی الان هم اگر ۱ ماه ۲ ماه هست که با قانون جذب و ارتعاش آشنا شدیم و فهمیدیم نباید منفی باشیم باز هم با این حال بیس افکارمون هنوز منفیه 

پس شد آدمی که افکار منفی داره به چیزهای منفی هم فکر میکنه سریعا قانون جذب جوابش رو میده 
برعکشم هست هااا
بزارید یک مثال مالی بزنیم 
آدم هایی هم هستند که پولدار هستن و افکار شون درباره پول مثبته 
میبینی از روی شکم سیری یه کار انجام میدن کلی پول به جیب میزنند
حالا تو جامعه ما به این آدمها میگن طرف خیلی خوش شانسه یا طرف خیلی زرنگه

 قطعا خیلی از مردم هنوز آن طور که باید و شاید با عملکرد قانون جذب آشنا نباشن ولی پذیرفتن که شرایط و اتفاقات امروز آنها حاصل تفکرات گذشته و حالشون هست

قانون جذب دقیقا مثل قانون جاذبه زمین بی طرفه. قانون جذب تاکید میکنه که شما هیچ چیزی را تجربه نمیکنید مگر آنکه اون رو به شکل یک فکر قالب در ذهن داشته باشید.

فکر قالب یعنی یک فکری که همیشه همراهته

اما چطور میتونیم از افکارمان باخبر بشیم ؟
احساسات ما !
چراغی دنیای تاریک افکار ما را روشن میکنه و ما را از افکارمان باخبر میکنه.
یعنی اگر الان احساست بده داری ارتعاش منفی میفرستی
اگر احساس خوبه داری ارتعاش مثبت میفرستی
درباره هر چی احساست خوب باشه  اتفاقا تو اون موضوع دغدغه ای نداری 

تاریخچه قانون جذب

قانون جذب از کی به وجود آومده؟

 

قوانین طبیعی قوانینی هستند که از ابتدای خلقت نهاده شده اند مانند قانون جاذبه زمین!
تمامی مردم از قوانین طبیعی پیروی می کنند ولی اکثر مردم از قوانین طبیعی بی خبر هستند؛
به طور مثال قانون جاذبه زمین برای هرآنچه که روی زمین وجود دارد یکسان عمل میکند و تمامی مردم از آن پیروی می کنند
ولی برخی از مردم این قانون را نمی شناسند و یا شاید حتی مخالف این قانون طبیعی نیز باشند
البته که دانستن و ندانستن و یا حتی مخالفت ما برای قانون جاذبه زمین تفاوتی ندارد؛ این مثال برای قانون جذب نیز صادق است.

اگر در زمان سفر کنیم و کمی به عقب برگردیم
از سخنان و رفتارهای افراد مشهور و برتر جوامع در تمامی دوره های زمانی متوجه خواهیم شد که آنان از قانون جذب با خبر بوده اند.

 

 

  • در جهان هر چیز چیزی جذب کرد  گرم گرمی را کشید و سرد سرد

  • قسم باطل باطلان را می‏کشند  باقیان از باقیان هم سر خوشند
  • ناریان مر ناریان را جاذب‏اند  نوریان مر نوریان را طالب‏اند
  • چشم چون بستی ترا تاسه گرفت  نور چشم از نور روزن کی شکفت‏
  • تاسه‏ی تو جذب نور چشم بود  تا بپیوندد به نور روز زود ۸۵
  • چشم باز ار تاسه گیرد مر ترا دان که چشم دل ببستی بر گشا

مولانا

خیلی ساده میتوان فهمید که تاریخچه قانون جذب برای ده و یا صد سال پیش نیست این قانون هزاران سال است که وجود دارد ولی اکثر انسان ها در طول عمر خود از آن بی خبر هستند.

 

قانون جذب و فیزیک کوانتوم

قانون جذب و فیزیک کوانتوم

فیزیکدانان کوانتوم در سال های اخیر تلاش کرده اند تا انعکاس بیشتری از قدرت ذهن در زندگی ما و جهان بازتاب داده شود. علم قانون جذب توسط دانشمندان و متفکران بزرگ به طور یکسان مورد بررسی قرار گرفته است. به کمک علم بیشتر می توانیم درک کنیم که چقدر نقش ذهن در شکل گیری زندگی و دنیای اطراف مهم است.

پیش از هرچیز باید بدانیم به دنبال چه چیز هستیم و چه می خواهیم؟ همچنین باید خواسته هایمان را به صورت دقیق و واضح و نیز با تمام جزئیات و مشخصات یادداشت کنیم.

علاوه بر آنچه گفته شد باور قلبی به اینکه خواسته های ما اکنون محقق شده در بازدهی و عملکرد قانون جذب تاثیر شگرفی دارد. در واقع باید باور کرد که قانون جذب در زندگی ما عمل کرده و آن رویا یا خواسته ما، اکنون و یا حتی در مدتی قبل تر جذب شده است.

البته نباید این مهم را با تصور اشتباه کرد؛ چرا که تصور به معنای دعوت تصویر کوتاه مدت چیزی است که وجود ندارد. اما در باور فرد باید چیزی که وجود ندارد را به عنوان چیزی که وجود دارد و واقعیت دارد تصور کرده و در ذهن بپروراند. با تمرین و تسلط بر این تمرین ها می توان به بهترین شکل ممکن از قانون جذب در راستای رسیدن به اهداف خود بهره برد.

قانون جذب هزاران سال قدمت دارد. بودا همواره شاگردان خود را تعلیم میداد که “آنچه فکر می کنی، همان می شوی

 

نقش افکار در قانون جذب چیست؟

این ویدیو ۱۲ ساعته  درباره قانون جذب و ارتعاش است و همچنین یکی از تاثیر گذارترین و جنجالی ترین دوره های کوین ترودو است که در سایت جادوی باور ترجمه و دوبله شده است برای دانلود کامل این سمینار به صفحه اصلی مراجعه کنید.

به بخش هایی از این دوره با نام آرزوی تو دستور توست گوش کنید

چشم های ما همواره فرصت های شگفت انگیز زندگی را به ما ارائه می دهد اینجاست که پی میبریم میتوانیم مانند یک هنرمند چیزی را در افکار و ذهن خود خلق کنیم. افکار ما نقش اساسی در قانون جذب دارند. ذهن ما دقیقا شبیه به یک بوم خالی است؛ ما با نگارش تصاویری آن را برنامه ریزی میکنیم قانون جذب واقعا ساده است. همه قوانین طبیعت کاملا کامل هستند و قانون جذب هم از این امر استثنا نیست. مهم نیست که چه چیزی را دنبال می کنید یا در چه شرایطی زندگی می کنید. فقط کافیست روی یک ایده تمرکز کنید و آن را دنبال کنید. 

کوین ترودو بزرگترین استاد قانون جذب که در گروه های مخفی رشد کرده است در مورد اینکه نقش افکار در قانون جذب چیست؟ در دوره آرزوی تو دستور توست خود میگوید: ما در جهانی زندگی میکنیم که همه چیز بر اساس ارتعاشات ذهنی ماست. همه چیز با افکار ما رقم میخورد و ربطی به این ندارد که ما آدم خوبی هستیم یا آدم بد. دقیقا مانند قانون جاذبه زمین که اگر شما چه آن را قبول داشته باشید و چه قبول نداشته باشید وقتی از یک ساختمان به پایین پرتاب شوید آسیب میبینید.

همچنین باب پراکتور که یکی از شرکت کنندگان در مستند راز هم بود درباره نقش افکار در قانون جذب میگوید: شاید برای شما کمی مبهم به نظر بیاید و با خود بگویید راز قانون جذب چیست؟ همه ما با قدرتی نامحدود کار میکنیم همه ما خودمان را با یک قانون هدایت میکنیم. قوانین جهان هستی و کائنات آنقدر دقیق هستند که ما قادریم بدون هیچ مشکلی فضا پیما بسازیم؛ انسان ها را به کره ای دیگر بفرستیم و حتی می توانیم فرود هواپیما را با کسری از ثانیه برآورد کنیم.  هر چیزی که وارد زندگی شما میشود در واقع خودتان آن را وارد میکنید و به وسلیه تصاویری که در ذهن میسازید آنها به سوی شما جذب میشوند.

مایکل برنارد بکویت به اینکه نقش افکار در قانون جذب چیست؟ میگوید: آفرینش همیشه در حال رخ دادن است هر وقت کسی فکری را در ذهن خود پرورش دهد یا مدت زیادی بر روی آن اندیشه تمرکز کند؛ در واقع در حال خلق و آفرینش آن فکر در دنیای فیزیکی است. چه این موضوع را بداند و چه نداند!

قانون عشق همان قانون جذب است!

قانون عشق همان قانون جذب است!

 

 

دکتر بروس لیپتون در مورد قانون جذب نظری بسیار زیبا دارد، او میگوید:

بزرگترین قانون و قدرت کائنات نیروی عشق است  ترکیب عشق و اندیشه است که باعث ایجاد نیرویی عظیم قانون جذب میشود.

این بزرگترین ارتعاش و فرکانسی است که شما از خود ساطع میکنید.
در نتیجه اگر بتوانید هر اندیشه را با عشق آمیخته کنید زندگی شما دستخوش تحولی باور نکردنی خواهد کرد؛

در حقیقت متفکرین و بزرگان دنیا قانون جذب را همان قانون عشق می نامند.

فردی که بیش از حد روی چیزهای بد تمرکز می کند، تجربیات منفی خواهد داشت. اما اگر کسی افکار و ضمیر ناخودآگاه خود را در تفکر در مورد جملات تاکیدی مثبت تیز کند، اتفاقات خوب بیشتری رخ خواهد داد.

از نظر شما قانون جذب دروغ است یا واقعیت دارد ؟

تا اینجا فقط توضیحاتی را در مورد قانون جذب ارائه کردیم که در همه سایت ها هم مشاهده کرد.
ولی آیا این مقدار توضیح کافیست که ما از قانون جذب نتیجه بگیریم؟ آیا با این علم اندک میتوانیم در مسیر کسب ثروت، ازدواج موفق، بهتر کردن روابط، بهبود سلامت جسمی نتایجی بگیریم؟  قطعا خیر

اتفاقا همین تعاریف کلی و عمومی باعث شده است تا برخی به دروغ بودن قانون جذب برسند.

حتی برخی این موضوع را، موضوعی برای خنده و تمسخر قرار داده اند. پس قانون جذب واقعا چیست و چگونه کار میکند.

آیا من به هر چیزی که توجه و تمرکز کنم آن را بدست می آورم؟ قطعا خیر

آیا قانون جذب میگوید به هر چیز که فکر کنی وارد زندگیت میشود؟ قطعا خیر

قانون جذب چیزی فراتر از این تصورات است. اگ به ویکی پدیا قانون جذب مراجعه کنید درباره قانون جذب اینطور توضییح داده شده است.
قانون جذب یک قانون ثانویه هست و قانون اصلی که به قانون جذب معنا میدهد ارتعاش است.
کسانی که آموزش قانون جذب را دنبال کرده باشند میدانند که قرار نیست ما چیز جدیدی به آنها بیاموزیم.

این قانون از ابتدای بشریت وجودداشته و دارد. حتی از زمان های قدیم ثروتمندان، دانشمندان و شاهان و… از آن استفاده میکنند؛
پس شما باید با قانون جذب به طور کامل آشنا شوید تا بتوانید درباره دروغ یا درست بودن آن قضاوت کنید.

ارتعاش ذهن چیست؟

ارتعاش ذهن چیست؟
ارتعاش ذهن چیست؟

ما همواره در حال فکر کردن به چیزهایی گوناگون هستیم.
فکر کردن به کارهای روزمره مان یا فکر کردن به شغل مان یا فکر کردن به روابط مان و خیلی چیزهای دیگر،
همه این افکار دارای انرژی هستند. این انرژی ها همیشه در حال ساطع شدن از ما هستند.
این افکار گوناگون که ما در ذهن خود دنبال میکنیم ارتعاش هستند.
پس ارتعاش در قانون جذب همان افکاری هستند که ما در ذهن خودمان داریم و به آن توجه میکنیم
ممکن است افکار تکراری را دنبال کنیم. به طور مثال بگوییم: من باید یک شغل پردآمد پیدا کنم،
یا نگران شغل فعلی تان هستید  و یا ترس دارید که آن را از دست ندهید.

در قانون جذب میگوییم:
تا زمانیکه افکار خوشحال کننده و یا ناراحت کننده فقط به صورت یک افکار خطی از ذهن شما عبور کند درست است که دارای ارتعاش است.
ولی تاثیرات محسوسی ندارند. همانطور که در فیلم راز یا همان فیلم قانون جذب هم به این موضوع اشاره شد.
که یک شخص در تلوزیون یک فیل را دید و به آن فکر کرد و همان لحظه یک فیل در جلو صورتش ظاهر شد.

پس به این نتیجه میرسیم که قانون جذب با ارتعاشات ذهنی ما کار میکنند.
یعنی به هر چیزی که توجه کنیم دارای ارتعاش هستند ولی لزوماً هر ارتعاشی تاثیر محسوس ندارد.
یادتان باشد گفتیم تاثیر محسوس نگفتیم اصلا تاثیر ندارد. در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

باور موتور محرک ارتعاش در قانون جذب است

باور موتور محرک ارتعاش در قانون جذب است
باور موتور محرک ارتعاش در قانون جذب است

قانون جذب به صورت قطعی این را بیان میکند که
قدرتمند ترین ارتعاشات که زندگی فعلی ما را رقم زدنده اند از باورها یا همان اعتقادات ما نشات گرفته اند.
این یعنی چه؟
به طور مثال اگر من باور داشته باشم که نمیتوانم ثروتمند شوم و به این موضوع ایمان پیدا کرده باشم.
چگونه میتوانم با توجه کردن و تمرکز کردن به ثروت از طریق قانون جذب ثروتمند شوم؟

جواب این است که شما نمیتوانید ثروتمند شوید حتی اگر ثروتمند شدن راحت ترین کار در جهان باشد.
جالب است اگر شما در بخش فقر و بدبختی تمرکز کنید میتواند به سرعت نتیجه بدهد و شما فقیر تر بشوید.
اینجاست که این ذهنیت در ما ایجاد میشود که، قانون جذب دروغ است !!

بله حق دارید، شما به دلیل اینکه قدرت باور های خودتان را نمیدانید به این نتیجه میرسید که قانون جذب دروغ است.
که اگر بدانید قدرت باور های ذهنی ما میتواند کارهای نشدنی را شدنی کند به قانون جذب ایمان می آورید.
در واقع قانون جذب قانون باورها است.  وقتی عمده و اساس فکر و باور ما بیشتر منفی است
قطعا ارتعاشات و افکار منفی ما خیلی زودتر جواب می دهد.

میتوانید مقاله باور چیست و چگونه شکل میگیرد را در سایت مطالعه کنید
تا متوجه شوید که زندگی شما توسط چه عنصری در ذهن اداره میشود.
ولی به طور کلی باور یعنی تکرار زیاد یک فکر جدید،
وقتی شما به یک موضوع بیش از اندازه توجه میکنید تبدیل به باور شما میشود
علاوه بر این  ارتعاش را به صورت پیوسته در حال ارسال به کائنات و جهان هستید.
تصمیم های مهم زندگی شما هم بر اساس همان باور است. منبع همه باورهای
ما هم ضمیر ناخودآگاه است. پس وقتی عمده ترین باور های شما درباره ثروت اشتباه باشد
قانون جذب همان را به زندگی شما روانه میکند.

پس اگر میخواهید قانون جذب برای شما درست کار کند باید ابتدا باورهای تان را تغییر دهید
این کار هم با بردن توجه مان به آن بخش میسر است یعنی فقط نگوییم میخواهیم ثروتمند شویم،
بلکه بیاییم افکارمان را تغییر دهیم. زندگی نامه افراد موفق را بخوانید و اخبار منفی را دنبال نکنید.

همواره به خاطر داشته هایتان شکر گذاری کنید. همه ما نعمت های زیادی در زندگی داریم
که میتوانیم از آنها یک لیست تهیه کنیم و هر روز این لیست را مرور کنیم، و کم کم باور های
ذهن ناخودآگاه را تغییر دهیم. یادتان باشد ذهن ناخودآگاه ما که آرشیو باور های ما هستند

تمایلی برای طوری دیگر فکر کردن ندارند. چرا که برای هر تغییر انرژی زیادی را از مغز صرف میکنند.

قدم اول برای نتیجه گیری از قانون جذب دنبال کردن موضوعاتی است که به ما میگوید
جهان پر است از ثروت و فراوانی؛
ناپلئون هیل که استاد همه اساتید فعلی موفقیت و قانون جذب جهان هست،
یک موضوع را با ایمان کامل بیان میکند که اصل قانون جذب است.
هیل میگوید: ۲۰ سال از عمر خود را صرف مصاحبه و تحقیق از زندگی افراد موفق و ثروتمند جهان کردهام و به این باور رسیدم که: 
هرآنچه را که ذهن انسان بتواند تصور کند وآن را باور کند بدان دست می یابد.

قانون جذب از نگاه قرآن

قانون جذب از نگاه قرآن
قانون جذب از نگاه قرآن

قانون جذب یا جهان هستی یا همان راز هستی در قرآن هم اثبات شده است.
خداوند در قرآن میگوید:
با ایمان کامل فقط مرا صدا کنید و امیدتان فقط به من باشد برای من شریک نگیرید.

قرار نیست رئیس اداره خدای من باشد؛ قرار نیست پارتی جز خدا داشته باشم.
یعنی خودم را باور کنم کافیست تا خدا از طریق کائنات مرا را مورد لطف خود قرار دهد.

یک نمونه از قانون جذب در قرآن سوره حمد است. تنها سوره ای که برخلاف بقیه سوره ها است.
معمولا در سوره های دیگر خدا با انسان صحبت میکند ولی در سوره حمد این انسان است که با خدا صحبت میکند.

بسم الله الرحمن الرحیم:

انسان باید کار و امور خدا را با ایمان و باور به خدا آغاز کند. اعتقاد داشته باشد که خداوند چیزی
را برای خود نیافریده بلکه همه چیز برای ما انسانها خلق شده است. پس کاری کنیم که آن  انسان لایق در درگاه خداوند باشیم.

اﻟﺣﻣد ﷲ رب اﻟﻌﺎﻟﻣﯾن :

شکر گذاری که در قانون جذب تاکید زیادی بر آن میشود ۱۴۰۰ سال پیش در قرآن کریم آمده است.

از خداوند به خاطر آنچه به ما بخشیده تشکر میکنم. بابت همه چیزهایی که به ما داده و بابت هر آنچه که از ما گرفته خدا را شکر میکنم.

الرحمن الرحیم:

خداوند را بخشنده ترین در کل عالم بشناسیم او را خسیس نپنداریم، خداوند همیشه رحیم است و خداوند همیشه رحمان است.

ﻣﺎﻟﮏ ﯾوم اﻟدﯾن:

خداوند را مالک روز جزا بدانیم؛ از عذاب او در برابر خودمان احساس عجز کنیم. یعنی در زندگی
علاوه بر این که نقش مظلوم را بازی نکنیم بلکه باید ظلم هم نکنیم.

اﯾﺎک ﻧﻌﺑد و اﯾﺎک ﻧﺳﺗﻌﯾن :

روزنه ای از شک را به درونم راه نمیدهم چون خداوند دوست دارد و همین برای من کافیست و فقط از او میخواهم و نه غیر از او.

آیه ای از قرآن کریم در سوره شریفه

به من بده آنچه که مرا به راه راست هدایت میکند نه آنچه مرا به سمت خشم و گمراهی ببرد.
چون خدا مرا دوست دارد و نمیخواهند به طرف گمراهی بروم. اگر چیزی که به ضرر من است از من دور کن.

استفاده از قانون جذب

استفاده از قانون جذب

پیش از هرچیز باید بدانید که استفاده از قانون جذب در زندگی کار چندان پیچیده ای نیست.
تغییر آگاهانه توجه یکی از مهمترین اصولی است که در قانون جذب باید مورد توجه قرار داد.
با فراگیری کنترل توجه می توان از قانون جذب در زندگی روزانه استفاده کرد.

بنابراین هرکاری که باعث جلب توجه ما به سمت خواسته هایمان شوید نوعی تمرینات قانون جذب به شمار می رود.
تصمیم گیری آگاهانه برای متمرکز ساختن توجه بر خواسته ها یکی از مهمترین رموز استفاده صحیح و درست از قانون جذب است.

البته منظور از توجه تنها آن چیزی نیست که در ذهن شما می گذرد بلکه نوشتن، فکر کردن، صحبت کردن و… می تواند
به عنوان نوعی توجه محسوب شده و در قانون جذب مورد استفاده قرار گیرد.
در پاسخ به این سوال که بهترین روش برای استفاده از قانون جذب کدام است؛ باید گفت:
بهترین روش همان روشی است که به شما احساس بهتری می بخشد.
همانطور که پیش از این نیز گفته شد قانون جذب در واقع پاسخ به احساسات افراد است.

احساسات ما ارتعاشاتی ارسال کرده و این ارتعاشات شرایط، اتفاقات و افراد را جذب می کند.
براین اساس هرکدام از روش های قانون جذب که در حین اجرا راحت تر بوده و احساس قوی تری را به شما می بخشند؛
همان روش، روش مناسب تری برای شما می باشد. با این حال قانون جذب هیچ محدودیتی ندارد.
بنابراین می توانید با استفاده از روش های مختلف توجه تان را معطوف به خواسته هایتان کرده
و هر چه سریعتر به اهداف خود برسید و این گونه می توانید از قانون جذب استفاده کنید.

 

 احساس خوب داشته باشید

 احساس خوب داشته باشید.

قدم بعدی در قانون جذب که بزرگان آن را کلید اصلی موفقیت میدانند احساس خوب است. 

حتی برخی اساتید بزرگ اعتقاد دارند که فقط با احساس خوب میتوانید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید.
پس تا جای ممکن احساس تان را خوب نگاه دارید، احساس خوب داشتن شاید ابتدا کمی سخت باشد.

چون همانطور که گفته شد و احتمالا میدانید ضمیرناخودآگاه ما علاقه دارد با همان روال قبلی خود به زندگی ادامه دهد.
چون در آن شرایط توانسته ما را زنده نگه دارد و تنها وضیعت موجود برایش خوشایند است و نه تغییر؛
پس ابتدا به صورت عمدی سعی کنید بی هیچ دلیلی شاد باشید یادتان باشد قانون جذب هرچیزی را که زیاد تکرار کنید
منفی یا مثبت آن را در ذهن گسترده تر میکند. پس از همین حالا تصمیم بگیرید شاد باشید تا این الگو توسط قانون جذب در زندگی شما گسترش پیدا کند.

 بالاترین ارتعاش در قانون جذب با اهداف مورد علاقه

 بالاترین ارتعاش در قانون جذب با اهداف مورد علاقه
بالاترین ارتعاش در قانون جذب با اهداف مورد علاقه

داشتن هدفی که ما را هیجان زده کند ارتعاش ما را بسیار بالا میبرد.

در واقع یکی از مواردی که قانون جذب با آن معنی بهتری پیدا میکند
داشتن هدفی است که برای به دست آوردنش هیجان دارید و لحظه شماری میکنید.

افرادی در جهان هستند که هیچ اطلاعی از قانون جذب ندارند و اصلا نمیدانند قانون جذب چیست
ولی فوق العاده موفق و زندگی بی نظیری دارند. که اگر به زندگی بیشتر این افراد دقیق شوید متوجه یک موضوع کلیدی خواهید شد که در همه آنها مشترک است.

آنهم داشتن علاقه به شغل اصلی شان است حرفه ای که آنها را ثروتمند کرده است.
پس اگر میخواهید قانون جذب در زندگی شما شاهکار کند به دنبال علائق خود باشید نه فقط پول.

 چگونگی انجام در قانون جذب اصلا مهم نیست.

یکی از عمده ترین افکار و سوالاتی که در موضوع قانون جذب پیش می آید این است؛
که چگونه قرار است که با شرایط بدی که دارم زندگیم متحول شود؟ در واقع در قانون جذب هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خانم استر هیکس که یکی از عوامل و مصاحبه کنندگان مستند راز است. اتفاقا شخصی است که اسم این قانون را قانون جذب گذاشته است این طور بیان میکند.

که اگر میخواهید این قانون که جهان شما را میسازد و اداره میکند در زندگی شما کار کند؛
فقط آن را انجام دهید. مهم نیست که در چه شرایطی هستید اگر در زندان باشید یا در حال طلاق هستید و یا سلامتی کاملی ندارید باز هم قانون جذب میتواند از شما انسان دیگری بسازد.

پس حالا بگویید روزانه به چی چیزهایی فکر میکنید و توجه میکنید تا بر اساس قانون جذب بگویم چه زندگی دارید.
اگر میخواهید بیشتر از وجود قانون جذب مطمئن شوید کافیست یک روز از خانه بیرون بروید
و به حرف های افراد مختلف گوش کنید. مغازه دارها، کسبه، و… همه و همه در یک چیز مشترک هستند
و آن هم این است که از چیزهایی حرف میزنند که، نمیخواهند در زندگیشان اتفاق بی افتد.
در واقع کسی از آرزوها و رویاها و اهداف خود صحبت نمیکند.

در این مورد مقاله ای در سالها پیش از ارل نایتینگل منتشر شد واقعیت قانون جذب را بیان میکند. اسم این مقاله راز عجیب ارل ناتینگل بود .

اطلاع دارید چه اتفاقی برای هر ۱۰۰ نفری که در سن ۲۵ سالگی وارد بخش جدید زندگی خود میشوند و باور دارند که در آینده به موفقیت می رسند؛ به چه چیرهایی دست پیدا میکنند؟ تا سن ۶۵ سالگی فقط ۵ درصد آنها به موفقیت خواهند رسید! چرا اکثر آنها شکست می خورند؟ چه اتفاقی برای آن استارت قدرتمند اولیه در سن ۲۵ سالگی افتاده است؟

چه بلایی بر سر آن آرزو ها و رویای آنها افتاده است؟ چرا بین آنچه که قصد انجامش را داشته اند و آنچه که به آن تبدیل شده اند چنین اختلاف زیادی وجود دارد؟

دیدگاه‌ها

33 پاسخ به “قانون جذب چیست و چگونه از این قانون استفاده کنیم”

  1. محمد گفت:

    الان یه ساعته دارم سایت شما را مطالعه می کنم. واقعا مطالب خیلی خوبی نوشتید. همچنان که داشتم این مقاله قانون جذب را مطالعه می کردم خواستم ازتون تشکر کنم بابت این همه زحمتی که کشیدید و واقعا عالی بود. ممنون از این همه مطالب خوبی که منتشر کردید.

  2. مرتضی زارع گفت:

    درود بر فرشتگان
    سپاس گذارم اگر مرا یاری کنید و از خود بدانید
    ۳۶۹
    فرشتگان ۵۲

  3. مرتضی زارع گفت:

    ۳۶۹
    سپاس

  4. مرتضی زارع گفت:

    درود
    برای واردشدن به نظم نوین جهانی باید قوانین جذب را بدانید
    چون ار قانون نظم قبلی به قانون نظم جهانی میرویم

  5. محمد گفت:

    میشه فقط و فقط اسم چند تا از این دانشمندان فیزیک کوانتوم که روی این موضوع تحقیق کردند و به نتیجه ی درست رسیدند رو بگید
    شما ها دارید از یک موضوع کاملا علمی و پیچیده به اسم کوانتوم سو استفاده میکنید تا اراجیف خودتون رو به خواننده انتقال بدین
    چون میدانید هیچ کی دنبال فیزیک کوانتوم و اینکه اصلا چی هست نمیره
    برید کمی بخوانید و بفهمید فیزیک کوانتوم اصلا چی هست
    تاریخچه ی شکل گیریش اصلا چجوریه
    اصلا راجع به چی هست
    بعدا بیاید بگید قانون جذب علمیه و فیزیک کوانتوم اون رو اثبات کرده

    • سلام محمد عزیز
      برای اثبات این موضوع می تونید آثار دکتر جو دیسپنزا و دکتر بروس لیپتون را مشاهده نمایید.
      آثار این عزیزان به صورت کامل در وب سایت جادوی باور قرار داده شده است.

  6. کوروش گفت:

    من تجربه خودم رو از مستند راز و قانون جذب بهتون میگم
    پسری بودم حدود ۲۱ ۲۲ ساله که دلم میخواست دوست دختر داشته باشم و هرچی با ماشین یا پیاده میرفتم نمیتوسنتم به کسی شماره بدم
    باورت میشه یا نه من روزی حدود ۷ ۸ ساعت اینکارو میکردم و حدود ۱ سال نتجیه ای نداشت 😐
    بعد خلاصه مستند راز رو که دیدم یک روز تو خیابون راه افتادم و همش با خودم تکرار کردم که امروز به چندتا دختر شماره تلفن میدم
    و جالبه کاری که تو یک سال نکردم رو تو یک روز کردم. دقیقا همون آدم و همون تیپ بودم
    مورد دوم دلم میخواست ۲۰۶ بخرم که حدوذ ۱۶ میلیون بود و پول من ۷ میلیون یعنی پول یک پراید تقریبا صفر
    خب مسلما نمیشد بخرم و همش تجسم سازی میکردم که سوار ماشین ۲۰۶ ام شدم و دارم میچرخم و. … و خلاصه بعد از ۶ ماه که اواخرش نا امید شده بودم بالاخره یک ۲۰۶ مدل پایین ولی تمیز خریدم به مبلغ ۷.۵ میلیون
    چندتا پیشنهاد به دوستان میکنم
    اولا که شخصا بعد از تحقیق هیچ دینی رو قبول ندارم پس بحث مذهبی رو کنار میزارم
    دوما سخنرانی انسان موفق از دکتر شاهین فرهنگ رو بخرید یا دانلود کنید ببینید
    سوما خواسته هاتون رو هرروز روی کاغذ بنویسید ( این خیلی مهمه ) مثلا بنویسید من به زودی یک ماشین ۲۰۶ خواهم داشت
    حالا کاری نداشته باشید چجوری و کجا و کی و…. فقط روزی مثلا ۱۰ ۲۰ بار بنویسید.هرچی بیشتر بهتر
    ممکنه وقتی اینکارو میکنید ذهنتون بگه خب؟ کوروش یا سارا تو که کار نداری یا حقوقت مثلا ماهی ۷ میلیونه ولی ۲۰۷ مثلا ۶۰۰ میلیون
    آخه چجوری؟ مهم نیست اهمیت ندید کار خودتونو بکنید
    چهارما تجسم سازی کنید. مثلا یک موقع که حالتون خوبه یا زمان خواب یا هرموقع دوست دارید دراز بکشید چشماتون رو ببندید و با تمرکز تجسم سازی کنید که خب سوار ماشینتون هستید یا مثلا با فلان شخص ازدواج کردید یا… و جوری تجسمش کنید که ازش لذت ببرید
    اگر اینکارار که میگم بکنید رو ممکنه فردا یا ده سال دیگه مثلا به خواستتون برسید
    هیچ زمان مشخصی نداره که کی به خواستتون میرسید. هرچی بیشتر باور کنید بهش میرسید میرسید
    خیلی موقع ها ممکنه ناامید بشید بعد از چند ماه بگید نشد و … این خیلی مهمه که ادامه بدید و ناامید نشید. ارزششو داره
    فقط ناامید نشید
    راستی پنجما از اخبار منفی یا هرجایی که اخبار منفی داره دوری کنید چه اخبار چه اینستا چه….
    یک مدت تو توهم زندگی کنید ولی حداقل به خواستتون میرسید ولی گفتم ممکنه فردا صبح باشه شاید هم ۱۰ سال دیگه زمانش مشخص نیست ولی میرسید. خودم با این روش به بعضی خواسته هام رسیدم و منم گاهی ناامید میشم خییییییییلی احساس افسردگی میکنم که چرا به خواسته هام نرسیدم و این خیلی بده چون دارم انرژی مثبت میدم
    به هرحال امیدوام تجربم به دردتون خورده باشه

  7. کاربر 25777 گفت:

    بافیلم راز دروغ بزرگی تحویل ما دادن اما الان که با اساتید بزرگی مثل بروس لیپتون و استرهیکس و جو دیسپنزا آشنا شدم فهمیدم استفاده از قانون جذب هم راه حل داره با ذهن زمینی که درحال بقاست نمیشه فقط دردسر بیشتر به خودمون جذب میکنیم باید حالت شهودی داشت و بعد جاذبه عمل میکنه بیشتر خلق میکنیم تاجذب

  8. کاربر 22845 گفت:

    یادگیری قانون جذب برای هر انسانی که در قید حیات است ضروریه

  9. مختار گفت:

    دروغی بنام قانون جذب. بجای خوندن اراجیف، سعی کنین موفق باشین. با تلاش، مطالعه ،کسب تجربه، یادیگیری فن یا هنر و …. کدوم قانون جذب؟ داستان قدیمی رویا فروشها و داستان فروش‌ها. دنیا واسه اوناییه که واسش میجنگن نه اونایی که بهش فکر میکنن 🤣. برای بدست اوردن باید تلاش کرد و زحمت کشید نه اینکه نشست و بهش فکر کرد. واسه اینکه یه لیوان آب بخوری یا باید از مسی بخوای برات بیاره یا باید خودت بلند شی و مراحل رو طی کنی .

  10. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت جادوی باور بابت توضیحات دقیق و اینکه به افرادی که در باره ی قانون جذب و ارتعاشات مدرک موثقی میخواهند پیشنهاد میشود مستندهای راز و ما چه میدانیم در همین سایت حتما مشاهد کنند تا باورهایی که نسبت به این قانون قدرتمند دارند کمی تغییر یافته و بعد به دوره های استاد کوین ترودو با ارزش به ترتیب گوش دهندو پیشنهاد دوم من به همه ی افراد ان است که. به دوره ارزوی تو دستور توست بارها بارها گوش کنند. بعد از ان میتوانند به دوره هایی دوست دارند گوش دهند و این را هم بدانند که همه ی افرادی که این دیدگاه نوشته شده را میخوانند با ارزش هستند و برای موفقیت مهندسی شده اند.

  11. مینا گفت:

    سلام
    ممنون از سایت عالیتون
    جواب کلی از سوالامو گرفتم
    ممنون میشم سوالامو پاسخ بدین
    اولین سوالم این هست که به هر چیزی میشه دست یافت؟
    مثلا من فردی را می جویم که حتی این کشور نیست ولی خب آرزویم است آیا می توانم با این قانون بهش برسم؟
    🌹🌹🌹🌹لطفا پاسخ بدین با تشکر
    و اینکه حتی اگه اون فرد از وجود من بی خبر باشه و تنها ارتعاشات ذهن من برای اون فرد کافیه؟ یا باید دو طرفه باشه؟

  12. انیس گفت:

    قانون جذب دروغه محضه
    همچین چیزی وجود نداره.
    من باورش داشتم، اون چیزی رو که میخاستم با قلب و روح ذهن و مغز و تک تک سلول های جسمم بهش فکر میکردم، تصورش میکردم،
    یه هفته و دو هفته که سهله ماه‌ها اینطوری بودم
    صددرصد مطمعن بودم بدست میارم خواسته‌م رو
    ولی نشد نمیشه همش دروغه، همش

  13. سرباز حقیقت گفت:

    چرا همش از اینور اونور یسری مطالب میارید که منبعشون هم مشخصی نیست؟ چرا یه نتیجه علمی که ثابت شده رو برپایه اینکه وجود داره نمیگید فقط کلی پاراگراف و ادامه وار به هم چسبوندین، یه آدم منطقی چطور میتونه اینارو باور کنه؟
    این که فکر میکنی و بهش تبدیل میشی به روانشناسی برمیگرده و ربطی به قانون جذب نداره
    کوین میگه کتاب بخونید و از قانون جذب به شکلی استفاده میکنه که به انسان این باورو بده که دنیا هم داره کمکش میکنه که به اهدافش برسه وگرنه دراصل اینا خیالات بشریه که از این قبیل باور ها کم نیستن.
    اصول یادگیریش درسته و چیز شاخ که مردم عادی ندونن هم نیست
    این که کتاب بخونیم هم دیگه عادت همه آدمای موفقه
    و این که قانون جذبو میگه بیشتر برای فروش کاراش استفاده کرده این شخص
    عجیب نیست سمینار آرزوی تو دستور توست همش صدای خودشه و برای مشکلات امنیتی فقط صوتیه و سوال بقیه رو نزاشته روش، مثلا ما صدای بقیه رو بشنویم میفهمیم کی بودن؟
    این چیزا شک آمیز زیادن
    شما اگر مرجع درستی باشید و به دنبال پرورش آدمای عاقل و منطقی هستید باید جواب این سوالارو بدید
    وگرنه چیزی نیست که خدا رو ثابت کنه
    خیلیام به اشتباه قبولش دارن!

  14. سحر گفت:

    سلام..مقاله بسیار عالی و امیدبخشی بود ..ممنون از شما

  15. نوژان گفت:

    خیلی عالی بود
    واقعا ممنون،🙏🙏🙏

  16. sara گفت:

    سلام و خسته نباشید به سایت عالی جادوی باور ، این مقاله فوق العاده بی نظیر و کامل بود ، از خونده هر سطرش واقعا لذت بردم ، ممنونتونم.

  17. Veladimir گفت:

    منم اینطوریم خیلیییی جالبه

  18. جوانه گفت:

    سلام . من قانون جذب رو قبول دارم ولی یه مشکلی دارم اونم اینه ک برای من این قانون کاملا برعکس عمل میکنه یعنی هر چقدر در مورد چیزی بدبین باشم در مورد اون چیز اتفاق کاملا مثبت میوفته و اگر خیلی مثبت فکر کنم اتفاق کاملا منفی برام میوفته . میشه بگید راه حلش چیه که بتونم فقط با افکار مثبتم اتفاقات خوب جذب کنم نه با افکار منفی؟

  19. علی گفت:

    سلام یه گره ای توی ذهنم افتاده اگه میشه کمک کنید یه جا نوشته بود که انرژی منفی ۱۷ برابر انرژی مثبته یعنی یک بار بگی نمی تونم باید ۱۷ بار بگی می تونم شما دقت کنید مجری ها یا خواننده ها موقع اجرای زنده اگر یک جمله ی منفی توی ذهنشون خطور کنه باید اجرا رو قطع کرده و ۱۷ بار جمله ی مثبت بگن آدم هم که نمی تونه ذهنش رو کنترل کنه به خصوص توی شرایطی مثل کنکور که اوج استرس و قطعا هرچی فکر منفی سراغ آدم میاد اینطوری باید کفت زندگی جهنم میشه شما فک کن وسط سوال های زیست یک دفعه یه جمله ی منفی بیاد وسط باید چی کار کرد یکسال زحمت کشیدی آخه

  20. مجید گفت:

    سلام.من چند تا سوال در باره ی قانون جذب دارم.
    ۱.آیا میشه باهاش قدرت ماورایی گرفت؟
    ۲.آیا بعد از مرگ از بین میره یا نه؟
    ۳.میشه هر مشکلی رو با هاش حل کرد؟
    ۴.چجوری حس مون رو خوب کنیم؟
    ممنون.

  21. سروش گفت:

    قانون جذب فقط فکر کردن نیست اگر نشستی و فکر میکنی اگه فکر خوب بکنی که به خواستات هات میرسیو اینا باید بگم که سخت در اشتباهی باید در کنارش تلاش کنی باید در کنارش فکر های مثبت کنی و مطمعن باشی به همشون خواهی رسید چرا راه دور میرید دکتر سمیعی خودمون میگفت من از بچگی پشت کتاب های درسیم مینوشتم دکتر سمیعی یعنی باور داشته که دکتر میشه و با تلاش و انگیزه توانست تو ام میتونی پس واسشون تلاش کن که به همشون خواهی رسید و هر روز به خودت بگو من به هرچی بخواهم خواهم رسید و هیچوقت نا امید نباش بازم میگم به هرچی که بخواهی میرسی پس از امروز برنامه ریزی کن تلاش کن با خودت بگو بهش میرسم مطمعن باش نتیجه میگیری

  22. Fati گفت:

    سلام ،مقاله بسیار عالی بود….من ۲۵سالم هست….۱۸سال بودم که کتاب راز رو خوندم بسیار کتاب عالی بود و دیدگاه منو به همه چیز عوض کرد واقعا ذهنم نسبت به همه چیز مثبت شده اینقدر قدرته ذهنیه من زیاد شده که به هرچیزی خواستم رسیدم شاید باورتون نشه اما من بااین قانون دارم زندگی میکنم هرروز که میگذره شگفت زده میشم ازاین قانون جالب ،،،من به تمومه خواسته هام رسیدم خداروشکر….خواسته خدا بود وهچنین ذهنه مثبته خودم که با قانون جذب به اون پی بردم عالییی هست عاااالی⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  23. کاربر 7083 گفت:

    سلام ممنون میشه دوره ی القا به ذهن کوین زیر نویسش رو هم بزارید

  24. کاربر 4471 گفت:

    فوق‌العاده عالی ????

  25. میتونی دات کام گفت:

    عرض ادب و احترام
    قانون جذب یک قانون از قوانین جهان است ولی متاسفانه در جهان این موضوع رو کمرنگ و بی اهمیت جلوه دادند .ممنون از مقاله عالیتون. البته من عضو سایت شما هستم و آموزش های استاد کوین ترودو رو گوش میکنم و واقعا زندگیم رو متحول کرده و بعد کوین هم سمینار های خانم استرهیکس رو دوست دارم

    • سلام عزیزم، ممنون از شما ، بله خانم استر هیکس و کوین ترودو برای یادگیری قانون جذب نظیر ندارند و ما هم سعی کردیم از این دو استاد سمینار و آموزرش های زیادی رو ترجمه و دوبله کنیم و در سایت قرار بدیم

  26. کاربر 3745 گفت:

    سلام . کسی میدونه من از کجا باید قانون جذب رو یاد بگیرم . چون من فقط مقاله درباره قانون جذب میخونم ولی خیلی سوال برای من پیش میاد

    • سلام وقت بخیر خانم لیلا عزیز
      بیش از ۳۰۰ ساعت سمینار و کتاب صوتی از برترین اساتید قانون جذب و موفقیت جهان مانند: کوین ترودو، استر هیکس و ناپلئون هیل و… در سایت ما موجود است که با تهیه یک اشتراک به تمامی این محتوا دسترسی خواهید داشت. با تماشای این سمینار ها و گوش دادن به این کتاب های صوتی می توانید قانون جذب را مانند اساتید قانون جذب بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone