اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

راز جذب پول و ثروت با اصل قانون جذب

Money and banknotes

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸

در این مقاله سایت جادوی باور درباره جذب پول و ثروت خواهید خواند

جذب پول و ثروت، بدون آگاهی امکان‌پذیر نیست جذب ثروت، مانند همه چیز راه و رسم و رموزی دارد که این رازها، شما را در مسیر موفقیت هدایت می‌کنند.

این چند راز را باید عمیقا در تک تک اقدامات و مراحل زندگی خود در نظر بگیرید. پیشنهاد ما این است که کتاب‌ های موفقیت بخوانید و پادکست‌هایی گوش دهید که موضوع آنها جذب پول و ثروت و قانون جذب است. نباید این چند نکته را فراموش کنید.

در مورد پول فکر کنید، نه در مورد پولی که ندارید بلکه در مورد پولی فکر کنید که با تدبیر، قرار است به دست آورید.

۷ راز جذب پول و ثروت

این چند تمرین و راز، انرژی جذب پول را در شما به جریان می اندازد و کمک می‌کند که یک زندگی در رفاه و آسایش داشته باشید.

۱. اجازه دهید که پول شما، جریان داشته باشد

پول، مانند انرژی است و درست مثل انرژی، باید در حرکت و جریان باشد. البته این نکته به این معنا نیست که در مورد خرج کردن پول، بی فکر رفتار کنید.

در واقع این نکته یعنی پول خود را برای ابزارهایی خرج کنید که بتوانید با استفاده از آنها پول بیشتری به دست آورید.

البته پول برای صورت‌حساب‌ها و مخارج فراوان زندگی باید هزینه شود ولی اگر به جنبه‌ی دیگر پول اعتقاد پیدا کنید و بر مبنای آن عمل کنید، پول هم به سمت شما جریان می‌یابد.

اگر خودتان را یک جذب‌کننده‌ی قهار پول تصور کنید، پول بیشتری به دست می‌آورید و در واقع، پول به سمت شما جذب می‌شود. هر چقدر انتظار بالاتری از خودتان داشته باشید، پول بیشتری نصیب‌تان می‌شود.

پول، به همان راحتی که از دست‌تان خارج می‌شود، می‌تواند به سمت شما جذب شود. هر چقدر پول بیشتری داشته باشید، بیشتر می‌توانید در کسب‌ و کارهایی سرمایه‌گذاری کنید که پول‌ساز باشند.

اجازه دهید که پول، جریان داشته باشد. پول باید برای شما کار کند نه شما برای پول.

 

۲. پول تجلی اعتبار شما است

Wall with money and wealth
Wall with money and wealth

جذب پول و ثروت نوعی تجلی اعتبار و اراده شما است. ارزش و توانایی خود را بالا ببرید، خدمات بیشتری برای عرضه کردن داشته باشید تا پول به سمت شما جریان پیدا کند.

این یک نکته بدیهی است ولی غالبا نادیده گرفته می‌شود. هر چقدر خودتان را ارزشمند بدانید و اعتبار و قابلیت‌های خود را افزایش دهید، پول بیشتری جذب میکنید

وقتی به این باور برسید که شما و کاری که انجام می‌دهید، ارزش زیادی دارد، همان اعتبار و ارزشی که از دیگران انتظار دارید، جذب می‌کنید.

مثلا فرض کنید که یک شغل با دستمزد ساعتی دارید. باید کاری کنید که برای کارفرما، ارزشمندتر باشید تا حاضر باشد بابت کاری که انجام می‌دهید و برای حفظ شما در بین کارمندان خود، حقوق و دستمزدتان را افزایش دهد.

روی قابلیت‌ها و مهارت‌های خود کار کنید و آنها را افزایش دهید و سه ماه بعد از کار، دستمزد بیشتری درخواست کنید.
اگر کار خود را به درستی انجام داده باشید، مطمئنا با پیشنهاد شما موافقت می‌شود.

این کار را می‌توانید هر شش ماه یا هر زمانی که مناسب دیدید، با افزایش مهارت‌های خود انجام دهید. مطمئن باشید با توجه به تلاشی که کرده‌اید، ارزش دستمزد بالاتر را دارید. دستمزدی که می‌گیرید ارزش کار شما را نشان می‌دهد و تجلی اعتبار شما است.

۳. با افراد موفق و پولدار ارتباط برقرار کنید

Richest-People
Richest-People

اگر همیشه در اطرافتان افرادی باشند که مشکلات مالی دارند، در زمینه کاری و مالی موفق نیستند، تلفن‌ها آنها همیشه خاموش است و… تعجبی ندارد که شما هم به چنین سرنوشتی دچار شوید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دائما در دورهمی‌های خود از مشکلات اقتصادی و شکست‌های خود شکایت می‌کنند، هر چه سریع‌تر روند خود را تغییر دهید.

البته فراموش نکنید که هدف از این کار، این نیست که دوستان خود را بر حسب میزان درآمد و پولی که دارند قضاوت کنید. بلکه هدف واقعی این است که با کسانی دوست شوید و روابط جدیدی برقرار کنید که مقداری پول دارند یا نحوه خرج کردن صحیح پول را بلدند. در واقع، اطرافیان خود را از بین کسانی انتخاب کنید که پول را جذب می‌کنند.

البته قرار گرفتن در جمعی که همه از شرایط خود شکایت می کنند، شاید به شما احساس راحتی بدهد. ولی باید از منطقه راحتی خود خارج شوید تا اتفاقات بهتری برایتان بیافتد.

مطمئنا تلاش کردن و به دست آوردن پول بیشتر، کار راحتی نیست و زحمت دارد. ذهنیت خود را نسبت به پول تغییر دهید و دوستانی پیدا کنید که حس خوبی به پول دارند و برای بیشتر کردن ثروت و درآمد خود تلاش می‌کنند.

۴. پول از دست کسانی که آن را درست خرج نمی‌کنند، فرار می‌کند

Sweep up the money
Sweep up the money

صحبت از این نیست که خودتان را از لذت‌های کوچک و بزرگ زندگی محروم کنید. بلکه منظور اصلی این راز، این است که پول را برای پرداخت بدهی‌ها و صورت‌حساب‌ها، برای خرید خانه، برای انجام کارهای مورد علاقه هزینه کنید و حتما بخشی از آن را برای درآوردن پول بیشتر، کنار بگذارید.

به پولی که با زحمت به دست آورده‌اید، احترام بگذارید. پول در قانون جذب، انرژی است و انرژی مورد احترام است. اگر پول‌تان را برای موارد بیهوده و هوس‌های زودگذر هزینه کنید، به راحتی از دستتان می‌رود. اما، اگر پولتان را در جهت رویاها و اهداف خود هزینه کنید، به سمت شما و به سمت رویاهای بزرگترتان جریان می‌یابد.

۵. پول به سمت کسانی می‌رود که برنامه‌ریزی می‌کنند و به آن پایبند هستند

همیشه باید برای اهداف خود برنامه‌ریزی داشته باشید. حتی ممکن است این برنامه اشتباه باشد ولی باید به آن پایبند باشید، اشتباهات برنامه‌ریزی خود را پیدا کنید. ذهنیت خود یا برنامه‌ریزی نادرست را تغییر دهید و به تلاش خود ادامه دهید. پایبند بودن به برنامه‌ریزی، یک اصل مهم در موفقیت و جذب ثروت است.

با پایبندی به برنامه‌ریزی‌ها است که لذت برآمدن از پس چالش‌ها را درک می‌کنید.

آیا می‌دانید والت دیزنی در مسیر موفقیت و عملی کردن رویاهای خود چندین بار ورشکسته شد؟ او یک برنامه داشت و به آن پایبند بود. با وجود اینکه چندین بار شکست خورد، در نهایت به هدف خود رسید و رویایش را محقق کرد.

پول به سمت کسانی جذب می‌شوند که برنامه‌ریزی دارند و به آن برنامه، پایبند هستند.

جذب پول در صورتی ممکن است که در عمل کردن به برنامه‌ریزی خود، قابت‌قدم و پایدار باشید.

۶. خلاق باشید

Fly-money
Fly-money

ممکن است امروز یا فردا با جذب پول مشکل داشته باشید ولی اجازه ندهید که مشکلات مالی مانع از بروز خلاقیت شما شوند.
همیشه به دنبال ایده‌های جدید برای پول در آوردن باشید. در مورد ایده‌های خلاقانه‌ی خود هیجان داشته باشید و اجازه دهید که جریان پیدا کنند. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید: اگر محدودیت مالی نداشتم، دلم می‌خواست چطور پولدار شوم؟

مطمئنا از پاسخ‌هایی که برای این سوال به ذهن‌تان می‌رسد، شگفت زده می‌شوید.

۷. بر احساس و امکاناتی که در رفاه و ثروت خواهید داشت، تمرکز کنید

در رفاه بودن، احساس خوبی دارد. همه انسان‌ها از زمان غارنشینی تا به حال، به دنبال آرامش و رفاه بیشتر بوده‌اند و این ذات و طبیعت انسان است که دنبال رفاه و کامیابی باشد.

نیاکان غارنشین ما به مرور زمان پیشرفت کردند چون تمایل به بهتر کردن شرایط خود داشتند. چون تلاش می کردند تا آسایش و رفاه بیشتری به دست آورند. آنها به دنبال رفاه و آسایش بیشتر، بارها ایده‌های مختلف را امتحان کردند، تجربه کردند، شکست خورند ولی دست نکشیدند.

شما نیز می‌توانید ثروت فراوانی داشته باشید. روی احساسی که در زمان رفاه و آسایش خواهید داشت، تمرکز کنید.

چطور با کمک قانون جدب، پول و ثروت را جذب کنیم؟

شاید جذب پول و ثروت یکی از مهم‌ترین دلایلی باشد که شما را به سمت قانون جذب می‌کشد. اگر اینطور است، شما تنها نیستید. تقریبا همه دوست دارند بدانند که چطور با کمک تمرینات قانون جذب می‌توانند پول و ثروت را جذب کنند.

حتما تا به حال متوجه شده‌اید که تکنیک‌های جذب پول و ثروت در قانون جذب، کمی پیچیده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردید.

یا اینکه فکر می‌کنید همه چیز را درست انجام می‌دهید ولی نتیجه لازم را نمی‌گیرید و فکر می‌کنید آن طور که باید، راه استفاده از قانون جذب برای جذب پول و ثروت را یاد نگرفته‌اید.

اگر می‌خواهید سریع‌تر پول و ثروت را جذب کنید باید در این شش تمرین آسان، مهارت پیدا کنید.

Girl-under-the-rain-money
Girl-under-the-rain-money

۶ تمرین برای جذب سریع پول و ثروت

حتی اگر جذب ثروت، هدف اصلی شما نباشد ولی مطمئن باشید که از فواید آن برای سایر جذب‌ها می‌توانید بهره‌مند شوید.

بدون شک، داشتن رفاه و ثروت بر سبک زندگی شما تاثیر می‌گذارد و فرصت‌های بیشتری برای موفقیت، برایتان فراهم می‌کند.

شروع کردن یک کسب و کار جدید، سفر کردن به دور دنیا، افزایش اعتماد به نفس و اهدافی از این دست، همگی در سایه پول بیشتر، به راحتی امکان‌پذیر می‌شوند. در واقع موفقیت مالی، دروازه‌ای رو به سایر موفقیت‌های زندگی است.

این شش تکنیک را برای جذب ثروت، تمرین کنید.

مرحله اول: بر رفاه و ثروت تمرکز کنید

این تمرین، غالبا در صدر فهرست تکنیک‌های جذب پول قرار دارد. هر چقدر بیشتر بر این مورد تمرکز کنید، پول و ثروت بیشتری جذب می‌کنید. برای اینکه تمرکز بیشتری بر آینده‌ی مرفه خود داشته باشید از این روش‌ها استفاده کنید.

  • یک دفترچه بردارید و عادت کنید که هر روز ۵ موردی که به خاطر آن قدردان هستید، یادداشت کنید.
  • برای مدت ۳ تا ۵ دقیقه چشم‌های خود را ببندید و در این مدت، برای رفاه و آسایش زندگی، بر عمیق‌ترین احساسات حق‌شناسانه‌ی خود تمرکز کنید.

مرحله دوم: افکار منفی را از خود دور کنید

وقتی در تلاش برای جذب ثروت هستید، منتقد درونی‌تان، به شما القا می‌کند که نمی‌توانید موفق شوید. حتی ممکن است به شما القا کند که لیاقت پولدار شدن و رفاه را ندارید.

وقتی چنین افکاری در شما شکل می‌گیرد، سریعا آن را دور کنید و بر فکر مخالف آن تمرکز کنید. مثلا هر زمان که فکر می‌کنید نمی‌توانید آنقدر موفق باشید که به پول زیاد دست پیدا کنید، سریعا به این فکر کنید که هر کسی توانایی این را دارد که موفق شود و از این راه، به ثروت فراوان برسد.

مرحله سوم: متناسب با ارزش‌های خود هزینه کنید

یک قدم موثر دیگر برای جذب پول و ثروت، این است که پول خود را در چیزهایی صرف کنید که واقعا برایتان اهمیت دارند. وقتی به روشی زندگی کنید که هم‌تراز و هماهنگ با ارزش‌های شما باشد، از خرج کردن پول، بیشتر لذت می‌برید و رابطه مثبت‌تر و بهتری با پول برقرار می‌کنید.

اگر پول را از جنبه‌های مثبت ببینید، اگر آن را دوست داشته باشید، مطمئنا پول بیشتری جذب می‌کنید.

اگر نمی‌دانید که ارزش‌های شما چیست، برای درک بهتر آن این مراحل را دنبال کنید:

  • پنج تجربه مهم زندگی خود را بنویسید.
  • در مورد هر کدام، ۵ کلمه بنویسید که این تجربیات را وصف می‌کند.
  • از خودتان بپرسید که در این تجربیات، چه موضوع مشترکی وجود دارد؟ همین موضوعات، ارزش‌های شما را تشکیل می‌دهند.

مرحله چهارم: با حقایق روبه‌رو شوید

جذب ثروت فقط با ارتباط دادن پول و شادی ممکن نیست. باید واقعیت شرایط مالی خود را درک کنید و با واقعیت روبه‌رو شوید. با خودتان صادق باشید. شرایط اقتصادی خود را کامل در نظر بگیرید. اگر نیاز به کمک دارید، از اینکه از دیگران کمک مالی بگیرید، نترسید.

دوستان، خانواده و مشاوران اقتصادی می‌توانند به شما کمک کنند که بین خرج‌ها، هزینه‌ها و درآمدهای خود تعادل ایجاد کنید و کمبودها را جبران کنید.

مرحله پنجم: پول را جست‌وجو کنید

همیشه دنبال روش‌هایی برای پول درآوردن باشید و به ایده‌های جدید، بال و پر بدهید. انرژی درونی شما باید همواره برای جذب پول و ثروت اشتیاق داشته باشد. افکار منفی قدیمی در مورد پول و ثروت را دور بریزید. پول داشتن و دنبال پول بودن، اصلا بد نیست. برای اینکه در زندگی مادی و معنوی خود موفق باشید، به پول نیاز دارید.

مرحله ششم: ترس از موفقیت را دور بریزید

گاهی اوقات ممکن است از آنچه که بعد از جذب ثروت در انتظارتان است، احساس ترس کنید. همه دلایلی که ممکن است این ترس را در شما ایجاد کند، روی برگه‌ای یادداشت کنید.

مثال:

اگر پولدار شوم، دیگران مرا فقط به خاطر پول دوست دارند. اگر پولدار شوم ممکن است باز هم به اندازه کافی شاد نباشم.
در مورد هر ترس، دقیق فکر کنید و منبع آن را پیدا کنید. آیا کسی این پیام و حس را به شما منتقل کرده است؟
آیا این تفکرات از شرایط اجتماع، سرچشمه می‌گیرد؟ برای هر ترس، پاسخی پیدا کنید.
مثلا بنویسید:
که من دوستان واقعی زیادی دارم که شرایط زندگی من تاثیری در دوستی آنها ندارد. با کمک این نکات، می‌توانید در جهت جذب پول و ثروت قدم بردارید. از ثروت و رفاهی که نصیب‌تان شده، برای موفقیت در مراحل مختلف زندگی بهره‌مند شوید.

 

 

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “راز جذب پول و ثروت با اصل قانون جذب”

  1. کاربر 17787 گفت:

    من برای خودم یه فیش واریزی پول 💰 طراحی کردم و هر روز نگاهش میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone