اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

همه چی درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن

همه چی درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

همه چی درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن

مقدمه و سخنی با خواننده مقاله

سلام دوست عزیزم، امیدوارم که حالت خوب باشه، توی این مقاله قصد داریم در خصوص با قانون جذب در مواردی مانند؛ عشق، پول، کائنات، خواسته ها و … صحبت کنیم، بحثی که خیلی از ما بهش ایمان، اعتقاد و علاقه زیادی داریم ولی اطلاعات دقیق و کاملی در خصوصش نمیدونیم و فقط میدونیم که همچین مواردی وجود داره و در واقع نحوه استفاده اون ها رو نمیدونم و تلاشیم براش نمیکنیم.

توی ادامه این مقاله جامع بنا داریم تا تمامی مواردی که در محوریت موضوع مقاله هستش رو یک به یک به بحث بزاریم و شرح کاملی در مورد هر کدومش بهتون ارائه بدیم، توصیه من به عنوان نویسنده این مقاله به تمامیتون اینه که این مقاله رو تا انتها بخونید، بخاطر این که مطالبی بسیار مفید و مناسب در اختیارتون میزاره که هر کدومش میتونه به تنهایی مسیر زندگیتون رو به کلی تغییر بده، پس حتما وقت بزارید حتی چند خطم که شده از این مقاله رو مطالعه کنید، مطمئنم که تا انتهای این مقاله رو میخونید. پس همراه سایت جادوی باور باشید.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب چیست؟

 

در اولین بخش از این مقاله کاربردی و جامع میخوایم که ببینیم قانون جذب چی هستش و کاربردهاش چیه. باید این طور بگیم که معمولا افرادی که با این حوزه تا حدودی آشنا هستند و حداقل توی فیلم ها ازش شنیدن و در حقیقت اولین سوالی که براشون پیش میاد اینه که اصلا قانون جذب چی هستش و برای جذب چه چیز هایی کاربرد داره و چه جوری باید ازش توی زندگیامون استفاده کنیم؟ اغلب اطلاعاتی گنگ یا جزئی دارند که بعضا اشتباه هستند و ما قصد داریم که به صورت دقیق به این مسئله بپردازیم.

نکته اولی که باید بهش اشاره کنیم اینه که خیلیامون فکر میکنیم قانون جذب اخیرا کشف شده و موارد مربوط به اون به تازگی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته ولی این طور نیست و در حقیقت این قانون از اوایل تاریخ نیز وجود داشته است و به نوعی میشه گفت که خیلی از ما ها بی اختیار و به صورت غیر ارادی ازش استفاده می کنیم و بعضیامونم کامل بهش مسلط هستیم و به صورت اختیاری ازش استفاده می کنیم، که تعداد این افراد زیاد نیست.

از این قانون بسیاری از بزرگان خبر داده اند و صحبت هایی در خصوص با آن کرده اند مانند؛ فرمایشات امام علی در نهج البلاغه، حضرت مولانا در اشعار و سروده هایش و همین طور در کتاب مقدس قران که از این موضوع سخن گفته است.

ارتعاش

ارتعاش

 

در حقیقت قانون جذب این را بیان می کند که ؛ ما انسان ها در هر لحظه در حال فرستادن فرکانس هایی به جهان هستی هستیم و جهان هم شرایط، موقعیت ها و اتفاقاتی رو که هماهنگ و همسنگ با اون فرکانس هایی ارسالی ما هست رو برامون به وجود میاره. این خیلی جذابه، یعنی این که اگر فرکانس های مثبت و خوب بفرستیم حالا در هر زمینه ای برامون خوب اتفاق میوفته و اگر انرژی های منفی به سمت کائنات بفرستیم همان انرژی ها در زندگی ما و افکار ما نمایان خواهد شد و این نکته ایست که باید در طول زندگی همیشه در نظر داشته باشیم و رعایتش کنیم.

در ادامه میشه گفت که می تونیم جهان رو مثل یک سیستم در نظر بگیریم که داره یک سری از فرکانس ها و اطلاعات رو از تک تک افراد و از جمله ما دریافت میکنه و در راستای اون فرکانس ها، شرایط محیط رو برامون رقم میزنه. در حقیقت این قانون با عدل الهی در ارتباط مستقیم است و هیچ گونه منافاتی با آن ندارد. (تعریف ها و ابعاد گوناگون قانون جذب رو بیان میکنیم بخاطر این که هر کس با توجه به میزان درکی که داره بتونه از این مطلب استفاده کنه و از این مطلب یاد بگیره).

پس به صورت دیگری بیان میکنیم که این قانون بیان میکنه که شرایط و اتفاقاتی که برامون اتفاق میوفته به دلیل فرکانس ها و انرژی هایی است که خودمون میفرستیم. برخی بر این باورند که پس با توجه به این قانون میشینن یه گوشه و به چیز های خوب فکر میکنن و انرژی های خوب به کائنات میفرستند و همه چه درست میشه و کائنات تمام درخواست هاشون رو اجرا میکنه ولی به هیج وجه این طور نیست.

در واقع از یه منظر دیگر اگر بخوایم بهش نگاه کنیم باید این طور بیان کنیم که قانون جذب اینو میگه که به هر چیزی که توجه میکنی، ریشه اون موضوع رو توی مغزت و دلت میکاری، برای رسیدن بهش در تلاشی، مداوم اونو مرور میکنی، به ابعاد مختلفش فکر میکنی و رویا پردازی ازش داری، ازش صحبت میکنی و اون رو مکتوب میکنی و در حقیقت دوست داری با تمام وجود بهش برسی، خب کائنات لوازم و شرایط رو جوری رقم میزنه که قادر باشی بهش دسترسی پیدا کنی. در واقع به هر موضوعی فکر کنی و توجه زیاد به خرج بدی، اصل همون موضوع را وارد زندگی خودت میکنی.

اشتیاق سوزان

اشتیاق سوزان

 

خیلیا هستند که فکر میکنن اگر به پول و ثروت فکر کنند دارند قانون جذب پول و قانون جذب ثروت را دنبال میکنند و باید کائنات به آنها پول و ثروت بدهد، ولی این طور نیست باید به مواردی که دوست داری بهش برسی توجه کنی، مکتوبش کنی، تلاش کنی و با تمام وجود بخوای که بهش برسی نه این که فقط موضوعش رو در ذهنت داشته باشی و امیدوار به این که روزی بهش دسترسی پیدا خواهی کرد.

حواسمون باید باشه که دو تا موضوع را با هم اشتباه نگیریم، که خیلیامون این اشتبار رو انجام میدیم، اونم اینه که در خیلی از مواقع ما به پول فکر میکنیم و در واقع فکر میکنیم در راستای قانون جذب پول قدم گذاشته ایم ولی در اصل ما داریم به کمبود پول و فقدان پول در زندگیمون فکر میکنیم در صورتی که در قانون جذب پول و ثروت میبایست به بوجود آوردن پول و ثروت فکر و توجه داشته باشیم یعنی ما داریم فکر میکنیم که خدا چرا به من پول نمیدی!! چرا انقد وضع مالی من خرابه!! من پول زیاد میخوام!! 

در واقع این رفتار به صورت عکس جواب میدهد و کائنات آن را به صورت افکار منفی مالی میپندارد. بگزارید یک مثال دیگه بزنیم، میشه اینجوری مثال زد که وقتی ما به عشق فکر میکنیم در بسیاری از موارد داریم به کسی که رفته و از دستش دادیم و در واقع به عشقی که ندارم و به کمبود عشقی که داریم فکر می کنیم نه به بوجود آوردن عشق، پس اینجا نباید قانون جذب عشق رو زیر سوال ببریم. در واقع قانون جذب عشق، قانون جذب پول، قانون جذب خواسته ها، قانون جذب کائنات، قانون جذب مران، قانون جذب زنان و … هر یک قوانینی کلی و جزئی دارند که در صورت رعایت کردن آن ها و مد نظر قرار دادنشان میتونیم امیدوارم به پاسخ مثبت یا منفی کائنات باشیم.

موضوعاتی که عنوان شد پاسخگوی بسیاری از افراد است که میگن قانون جذب در ابعاد مختلف برایشان کاربردی نداشته و حتی در بسیاری از موارد آن را کتمان می کنند و میگن اصلا همچین موضوعی وجود ندارد، در صورتی که ما تا زمانی که در مسیر صحیح و درست آن قرار نگیریم و به صورت مناسب انرژی های درست را ارسال نکنیم نمیتوانیم توقع تغیری شگرف در زنگیمون داشته باشیم و این مسئله ایست که خیلی ها اون رو درک نمی کنند و به صورت اشتباه قصد بهره گیری از قانون جذب را دارند که باید به آن ها بگوییم که سخت در اشتباهند باید یک تجدید نظری در افکار و رفتار و ذهنیت های خودشون داشته باشند تا قانون جذب هم مطابق با آن عمل کند.

نحوه استفاده از قانون جذب به چه صورتی است؟

نحوه استفاده از قانون جذب به چه صورتی است؟

 

در ابتدای این بخش یک سوال بوجود میاید و اون هم این است که از کجا بفهمم که دارم درست پیش میرم و در واقع به چیزی که دلخواهمه در راستای خوبی توجه میکنم؟ پاسخ تنها در یک کلمه خلاصه می شود؛ احساس. جالبه بدونید که احساس و توانایی آن در تعیین اهداف و درستی و غلطی مسیر امری انکار نشدنی است و این موضوعی است که بسیاری از افراد درک مناسبی ازش ندارند.

در واقع این موضوع بدین معناست که چنانچه داریم به پول فکر میکنیم می بایست احساسمان هم احساس خوبی باشه و این طوری هستش که میفهمیم در مسیر درست قرار داریم یا خیر. اگر داریم به پول فکر میکنیم ولی احساسمان این است که چرا پولدار نمیشیم، غصه میخوریم، حسادت میورزیم و گرفتار حرص و طمع مال دنیا هستیم

در واقع در جهت عکس حرکت می کنیم و داریم روی فقدان و کمبود پول تمرکز میکنیم که با مسیر اصلی ۱۸۰ درجه متفاوت است و قادر است زندگی مالی ما را از اینی که هست نیز بدتر کند. یه مثال دیگه هم میزنیم برای این که موضوع به صورت کامل جا بیوفته؛ مثلا وقتی داریم به یک رابطه عاشقانه فکر می کنیم و عصبانی میشیم از دیدن افرادی که رابطه عاشقانه دارند و حرص میخوریم که چرا ما ندارم و این طور افکار را در سر داریم، خب به تبع این افکار منفی هستند و در حقیقت داریم در مسیر عکس مسیر اصلی قدم بر میدارم و در این موضوع کاری از دست قانون جذب عشق ساخته نیست

مگر این که طرز تفکر و احساسات خود را تغییر دهیم به تمامی چیز ها حس خوب داشته باشیم و برای همه چیز های خوب بخواهیم تا خودمان هم به چیز های خوبی دست پیدا کنیم. این موردی که گفته شد، شاه کلید قانون جذب به حساب میاد و با این که ساده است ولی بسیار بسیار بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده است.

در نظر داشته باشید که افرادی که قوانین ساده اما کاربردی جذب را به درستی انجام دهند و نوع افکار و احساساتشون رو مطابق با مسیر اصلی و مثبت تعیین کنند قطعا نتایج بسیار عالی و مثبتی رو در زمینه که میخوان و در جهتش تلاش کردند می بینند.

پس در انتهای این بخش باید نتیجه گیری کنیم که قانون جذب در واقع اینو میگه که اگر به چیزی که میخوای توجه کنی و نشانه های این توجهت احساسات مثبت و خوب باشه، یواش یواش وارد مسیری خواهی شد که بتونی برای رسیدن به خواستت تلاش هم بکنی و در ادامه بهش برسی. پس یعنی این طوری نیست که هیچ کاری انجام ندی و به چیزی که میخوای برسی، در واقع کائنات این طور عمل میکنه که وقتی احساس خوبت به همراه توجهت رو میبینه، مسیر رو برای رسیدن به اون هموار و مهیا میکنه و از اونجا به بعد با تلاش خودت هستش که میتونی به چیزایی که میخوای بررسی و کائنات یاری دهنده هستش

ولی در راس ماجرا تلاش و کوشش خودت قرار دارد و این مهم ترین نکته ای هستش که بین کلی جمله گنگ و کتابی که توی کتاب ها و سایت ها، مقالات و … باید بهش توجه داشته باشی. به عنوان آخرین نکته این رو هم بگم که این طرز تفکر هم اشتباه است که کائنات مسیر را هموار کرده و ما بقی با خودت هست و باید تلاش طاقت فرسا انجام بدی تا به مقصودت برسی و … نه این اشتباه است کائنات تا همیشه گوش به زنگ رفتار ها، اعمال و تفکرات ما هست و به نوعی مسیر رو مشخص میکنه و افرادی رو سر راه ما قرار میده و اتفاقاتی رو رقم میزنه که ما با تلاشمون قادر باشیم به هدفمون برسیم و این نکته هم در جایگاه خودش نکته بسیار مهمی به حساب می آید.

مثالی برای درک بهتر قانون جذب و شیوه استفاده از اون 

مثالی برای درک بهتر قانون جذب و شیوه استفاده از اون 

 

برای درک بهترتون یک مثال میزنیم تا موضوع را عمیق تر درک کنید و ببینید که چه میزان حرف ها، اعمال، فکر ها و منش تون توی اتفاقاتی که براتون میوفته تاثیر گذار و تعیین کننده هستش.

در واقع چنانچه شما توی رابطه عاطفی که دارید، به نکات منفی همسرتون توجه کنید، بدین معنی که از دید شما یک کار اشتباهی رو انجام داده و بخاطرش بحث و جدل کنید و در خصوص با اون موضوع با دیگران صحبت کنید، دارید این پیام رو به کائنات میدین که ما از این جنس از اتفاقات بیشتر میخوایم و فرکانس های این مدلی را دوست داریم و جهان هستیم بدترین اون اتفاقات رو با روش های گوناگون وارد زندگیتون میکنه و همون چیزی که در اصل دوست نداشتی ولی به خاطر عدم آگاهی در جهتش تلاش کردی رو براتون رقم میزنه که خیلی خوشایندتون نخواهد بود.

این مثال در واقع همین ضرب المثله که میگه مار از پونه بدش میاد در لونش سبز میشه هستش و این یعنی مار به پونه خیلی توجه میکنه و در موردش صحبت میکنه و بهش فکر میکنه تا به نحوی وارد زندیگش بشه و این موضوعی که همه افراد باید بهش توجه داشته باشند، بخاطر این که منشا خیلی از اتفاقات مثبت و منفی که ما در طول زندگی باهاشون دست و پنجه نرم می کنیم همین امر است و در واقع چه شما اطلاع کافی داشته باشی و چه نداشته باشی، قانون جذب کار خودش رو مطابق با رفتار، گفتار و کردار شما انجام میده و میتونه باعث شکست یا موفقیت شما بشه، پس خیلی خیلی اهمیت داره و به هیچ وجه نباید سر سری ازش عبور کنید.

یه مثال دیگه رو هم بزنیم بد نیست اونم اینه که خیلی از افراد وقت زیادی رو پای انواع اخبار میزارن و به نوعی میدوند که اتفاقای بدی افتاده و هر روزم بیشتر میشه ولی باز به آن ها با جون و دل گوش میدهند، این افراد اتفاقات بد را جذب می کنند و در واقع جوری خواهد شد که دیگر، افزایش قیمت ها، رکود جامعه، بیماری های جدید، بمب گذاری ها و تصادفات و اتفاقات اینچنین برایشان به وجود آید و این یعنی در هر لحظه از زندگیتون حتی همین الان که دارید این مقاله رو میخونید، قانون جذب در حال انجام وظایف خودش هستش و از کوچک ترین حرف ها و فکر ها هم نمیگزره،

پس باید از همین امروز سبک فکری، گفتاری و اعمال خودمون رو تغییر بدیم و احساساتمون را با تفکرات مثبت و خوب تناسب بدیم و بگذاریم قانون جذب اتفاقات خوب را برای ما رقم بزند، این اتفاقات خوب می تواند، مالی، معنوی، عاطفی و یا انواع دیگر آن باشد، پس به تمامی نکاتی که گفته شد به دقت توجه کنید.

موارد استفاده از قانون جذب

موارد استفاده از قانون جذب

 

با استفاده از قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها، به کسب نتایج بهتر امیدوار می شوید و کجای این کار بد است!؟

  • با استفاده از قانون جذب پول و ثروت، انگیزه و توان شما در مسیر کسب ثروت چند برابر می شود.
  • با استفاده از قانون جذب عشق، حس اینکه خودتان هم در سرونشت خود نقش مهمی دارید را در خود ایجاد میکنید، آیا این احساس خاص و ارزشمندی که در شما به وجود میاید بد است؟
  • با استفاده قانون جذب کائنات، خداوند را از همیشه به خود نزدیک تر میبینید و او را تمام و کمال حامی خود حس می کنید.
  • با استفاده از قانون جذب رویاها تمامیتان در تلاش و سعی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود متمرکز می شوید و به صورت قطع نتیجه ای که مد نظرتون هست رو بدست میارید. الان این موضوع رو بر خلاف عقل سلیم می بینید!!!؟
  • با استفاده از قانون جذب راز در شما روحیه خستگی ناپذیر بودن و جنگجو بودن به وجود می آید تا قادر باشید برای رسیدن به اهداف و مقصود نهایی خود همیشه در تلاش و تکاپو باشید، آیا این حس ایجاد شده مناسب نیست!!!؟؟
  • با استفاده از قانون جذب شما قادرید که به رحمانیت خداوند ایمان بیاورید و هیچ گاه نا امید نشوید و همیشه در چالش های پیش روی خودتون امید را از دست ندهید و انرژی های مثبت داشته باشید.

پس در انتهای این بخش از مقاله میشه گفت که قانون جذب کمک میکنه که رشد و بالندگی درون ما افزایش پیدا کنه و زندگی و افکارتون رو به سمت و سوی مثبت میبره و شما رو به سمت اهدافتون سوق میده، این کجاش بده و چرا بعضی ها در برابرش گارد دارند؟؟؟ قطعا این افراد اطلاعات کافی و مناسبی در این حوزه ندارند و در بعضی از آن ها تعصبات بیجا مانع از پذیرفتن حقیقت شده است.

چیزی که ما دیدیم این است که قانون جذب واقعی هیچ گونه ایرادی ندارد و استفاده از آن بسیار در رسیدن ما به اهدافمون تعیین کننده خواهد بود. نکته دیگری که باید در خصوص با قانون جذب بدونید اینه که «شکر گذاری» یکی از تعیین کننده ترین فاکتور ها در ایجاد حس خوب در راستای قانون جذب کائنات است و نباید به هیچ وجه از آن قافل شد.

مهم ترین اصل در قانون جذب

همان طور که پیش تر هم اشاره هایی به این موضوع داشتیم، باید بگوییم که ما قصد داریم آینده شما را پیشگویی کنیم. کافی است تنها ۳ روز با شما باشیم. با کیفیت و جنس افکار غالب شبانه روز شما آشنا بشیم. در نظر داشته باشید که ما پیش گو نیستیم و تنها از مهم ترین اصل در قانون جذب استفاده می کنیم به این صورت که کسی که مدام در خصوص با بیمار شدن و خطر بیماری ها صحبت می کند، اغلب به آن بیماری ها دچار خواهند شد و کسانی که در مورد پول و ثروت صحبت می کنند، اغلب در رفاه و آسایش زندگی خواهد کرد و این همان قانون اصلی کائنات است. این راز بزرگ که زمانی کلی تحقیق و تفحص روی آن انجام می شد، الان دیگر راز نیست و همه از آن مطلع هستند و این امر دیگر آشکار است که شما با توجه به تفکرتان و توجه و صحبت هایتان اتفاقات و رویدادهای زندگی خود را رقم خواهید زد و دقیقا همان چیز یا شرایط جذب شما خواهد شد و این امر بسیار فوق العاده است.

مراقب جادوی کلمات باشید!!

در خصوص با این بخش از مقاله باید گفت که در واقع شما میایید و درخواستتان به کائنات را مطرح می کنید و جادوی کلماتی که گفتید، نمایان خواهد شد. درخواستتان را بگویید و از ته دل بخواهید  و مراقب انتخاب کلماتی که از آن ها استفاده می کنید باشید، بخاطر این که شما زمانی که کلمات را ادا می کنید در حقیقت انرژی را به افکار و درخواست هایتان انتقال می دهید و تمامی این موارد در طول تاریخ به اثبات رسیده است و میشه گفت که هر مذهبی با توجه به دیدگاه خودش این موضوع رو قبول داره و در موردش صحبت کرده و این در واقع بیشتر به شیوه کارکرد ذهن و جهان هستی مربوط است تا به مذاهب گوناگون و رویکرد های فکری مختلف،

پس این طور نتیجه گیری می شود که همه چیز حول محوریت انرژی قرار دارد. زمانی که صبح از خواب بیدار شدید بگویید که روز خوبی در پیش خواهید داشت و قرار است اتفاقات خوبی برایتان به وجود آید و احساستون هم با گفتار و ذهنتون هماهنگ کنید و انرژی های خوب به کائنات بدید و نتیجه اش رو در انتهای روز مورد تحلیل و بررسی دقیق خودتون قرار بدید، قطعا متوجه تاثیر گفتار و ذهنیت و احساس خوب و تطابق همه این ها با یک دیگر در زندگیتون خواهید شد. نکته آخر این که تلاش کنید احساس خوب، محبت، عشق و احترام خود را به افراد دیگر نیز انتقال دهید و به نوعی افکار خوب خود را برون ریزی کنید تا نتیجه این عمل در زندگی دیگران و مهم تر از همه در زندگی خودتون نمایان بشه و قطعا از نتیجه ای که حاصل میشه احساس رضایت خواهید داشت.

فرمول اصلی استفاده از قانون جذب

  1. بخواهید

نخستین مرحله قانون جذب این است که میبایست خواسته های خود را عنوان کنید تا بتوانید آن ها را دریافت کنید.

در حقیقت این بدان معناست که باید بخواهید تا به شما داده شود و به قول معروف بخواهید تا بیابید. همان طور که گفتیم اولین گام به منظور خواستن، مشخص کردن اهداف و خواسته هایمان است. در اولین مرحله ما باید خواسته ها و اهداف خودمون رو تعیین کنم آن ها را حتما به صورت مکتوب بنویسیم و هر چند وقت یک بار آن ها را کم و زیاد و یا مرور کنیم، در این راستا هر هدفی و مقصودی که دارید با ذکر جزئیات و به صورت دقیق بنویسید.

جالبه بدونید که نوشتن خواسته ها و اهداف موجب خواهد شد تا کائنات به صورت دقیق چیزی که مد نظر شماست را دریابد و در واقع وقتی هدف های خود را مکتوب می کنید دارید به کائنات درخواست خود را ارائه می کنید و این نکته بسیار حائز اهمیت است. توی این زمینه باید این نکته رو در ذهنت داشته باشی که به هیچ وجه کم نخوای!!! همیشه اهداف کوچکتان را ننویسید، خواسته های بزرگ و زیاد خودتون رو هم مکتوب کنید و خواهان دسترسی به آن باشید. برای کائنات و اجرا شدن قانون جذب هیچ فرقی نمی کند که درخواست شما چه اندازه بلند مدت و بزرگ و یا کوتاه مدت و کوچک باشد یعنی در حقیقت اندازه خواسته های شما اهمیتی ندارد پس حتما زیاد بخواهید تا به آن دستیابید.

  1. باور داشته باشید

دومین گام در راه استفاده و اجرای قانون جذب این است که از ته دل باور داشته باشید که به اهدافتان دسترسی پیدا خواهید کرد. شما باید ایمان قلبی داشته باشید و به اهداف و خواسته های خود باور داشته باشید. شما تا زمانی که خواسته های خودتان را باور نداشته باشید چطور انتظار دارید به آن ها دسترسی پیدا کنید؟؟؟ پس این مرحله شاید از مراحل دیگر کمی سخت تر باشد ولی امکان پذیر است و باید رعایت شود.

در حقیقت باید این طور ایمان خود را نشان دهید که در ذهن و قلب خود به این که قانون جذب درست کار می کند و شما را به تمامی خواسته ها و آرزو هایتان خواهد رساند و باور داشته باشید که به رویاهای خود دست پیدا خواهید کرد. باید به صورتی رفتار کنید که انگار آن خواسته و هدف را در حال حاضر نیز دارید و خودتان و زندگی تان را جوری تصور کنید که انگار الان به آن آروز ها دسترسی پیدا کردید.

در واقع ذهن باید چیزی که وجود ندارد را باور کند و تصور کند که آن وجود دارد و این یک مقدار سخت است ولی با تلاش و تمرین امکان پذیر و در دسترس خواهد بود. این مرحله یکی از حائز اهمیت ترین مراحل در استفاده از قانون جذب است و به منظور این که قادر باشید خواسته های خود را باور کنید و آن را تصور کنید باید تمارین قانون جذب را در دستور کار خودتون داشته باشید.

 

 

  1. دریافت کنید

در مرحله سوم که خیلی ها این طور فکر میکنند که مرحله آخر است ولی این طور نیست باید گفت که وقت آن رسیده است که خواسته ها و اهداف خود را دریافت نمایید. وقتی که گام اول و دوم رو درست انجام داده باشید در این مرحله نتیجه کار و اعمال خود را دریافت خواهید کرد. این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید این که چه زمانی به اهداف و آرزوهای خود میرسید اصلا مشخص نیست و هر چقدر روی خواسته های خود تمرکز داشته باشید کائنات مسیر دستیابی به آن را به بهترین شکل هموار خواهد کرد.

توجه داشته باشید که شک و تردید با قانون جذب رابطه عکس دارد و موجب خواهد شد تا قانون جذب به درستی کار نکند و در بعضی از مواقع حتی نتیجه عکس دهد پس در اجرا و نتیجه نهایی قانون جذب هیچ گونه تردیدی راه ندهید، زمانی که شک و تردید داشته باشید در واقع این معنا را خواهد داد که آرزو ها و اهداف خود را باور نکرده اید و این موضوع یعنی مرحله دوم اجرای قانون جذب را به درستی انجام نداده اید و در نتیجه نمی توانید انتظار دستیابی به اهداف و خواسته های خود را داشته باشید.

  1. شکرگذار باشید

اکثر آدم ها و حتی سایت ها بر این باورند که این مراحل سه تا هستش ولی تمامی آن ها در اشتباه اند. شما وقتی که آرزو ها و خواسته های خود را نوشتید و باور داشتید و دریافت کردید، سپس نوبت شکر گذاری از کائنات خواهد بود که بسیار مهم است. شاید همه تاکید بر روی ۳ مورد اول داشته باشند ولی باید گفت که درصد اهمیت مورد ۴ اگر از بقیه بیشتر نباشد از آن ها کم تر هم نیست و همان طور که همه میدونیم شکر گذاری بخش مهمی از حفظ اهداف و آروزهای ما خواهد بود و رضایت قلبی را برای ما به ارمغان خواهد آورد. از قدیم هم گفتند که شکر نعمت، نعمتت افزون کند، کفر نعمت از کفت بیرون کند.

تمامی موارد در همین ضرب المثل مشخص است و در حقیقت اگر شکرگذار نباشید، امکان این وجود خواهد داشت که آن آروز و خواسته ای که به آن دست پیدا کرده اید را از دست بدهید. پس حواستان باشد و مداوم از شکرگذار نعمت ها و داشته هایتان باشید تا برکت در زندگیتون جاری بشه.

نتیجه گیری

همه ما انسان ها خواسته ها و آرزو هایی داریم که دوست داریم بهشون برسیم ولی راه رسیدن بهشون رو بلد نیستیم. قانون جذب به ما کمک می کنه که هر آرزویی که داریم رو با توجه، صحبت کردن، نوشتن و رویاپردازی بدست بیاریم و اون را با شکرگذاری های مکرر حفظ کنیم. این هیچ منافاتی با سخن های دینی و مذهبی ندارد.

انرژی در جهان هستی می تواند هر کاری که میخواهد انجام دهد پس باید حواسمان به کلماتی که ادا می کنیم، خواسته هایی که داریم، انرژی هایی که میفرستیم، رویاپردازی هامون و … باشه و قانون جذب و نحوه رسیدن بهش خیلی سخت نیست و فقط نیازمند ایمان و باور قلبی و تلاشه. امیدوارم که از این مقاله کاربردی و جامع استفاده کرده باشید و کلی تونسته باشیم که در راستای درک قانون جذب کمکتون کنیم. امیدوارم هرجای این کره خاکی که هستید؛ تنتون سالم، دلتون خوش، سرتون سلامت و جیبتون پر پول باشه و از فرستاندن فرکانس های مثبت و انرژی های خوب به دیگران غافل نشید.

 

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “همه چی درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن”

  1. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از مدیران خیلی با ارزشه سایته جادوی باور بابت این مقاله خیلی ارزشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone