به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

قانون جذب پول و رموز جذب پول و ثروت

قانون جذب پول و ثروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸

قانون جذب پول و یا همان قانون جذب ثروت شاخه ای مهم از قانون جذب می باشند. ما قبلاً در مطلبی جداگانه اینکه، قانون جذب چیست را از زوایای مختلف برای شما بررسی کرده ایم.

اگر زمان را به عقب ببریم و به مردمان ۱۰۰ سال پیش بگوییم که شما می توانید به کمک ذهنتان میلیارد ها پول بدست آورید قطعاً ما را دیوانه خطاب می کردند. ولی امروزه با پیشرفت روز افزون علم اکثر مردم قبول دارند که می توانند فقط با ذهن و افکارشان میلیارد ها پول بدست آورند. با کمک قانون جذب پول فقط به کمک ذهن و افکارتان می توانید هر آنچه که آرزوی خریدنش را دارید برای خودتان فراهم کنید؛ پرداخت قبض، رفتن به کشور های مختلف و یا خرید خونه و ماشین دیگر برای شما کار دشواری نخواهد بود.

در این مطلب به صورت کامل و جامع  قانون جذب پول را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ماهیت قانون جذب پول

مردی خوشحال در وسط یک صد دلاری

در ابتدا میخواهم خدمت شما عزیزان عرض کنم که ماهیت قانون جذب یا قانون کائنات پول به این صورت است که در این قانون اینکه کار شما چی باشد حائز اهمیت نمی باشد، شما چنانچه این قوانین را که مربوط به قانون جذب ثروت است مد نظر قرار دهید و قوانین را دقیق اجرا کنید قطعا این نوید را به شما میدهم که در زمینه ثروت به رشدی فراتر از آنچه به ذهن تان خطور میکند دست پیدا خواهید کرد. پس در این زمینه ثابت قدم باشید و با قدرت پیش روید که آینده مالی بسیار شگفت انگیزی انتظار شما را می کشد.

شاید براتون این جمله همیشه سوال باشد که چگونه ثروتمند شویم؟ شایان ذکر است که یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چندین و چند برابر حالت معمول گردد، بتوانید ایده های خوب در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا در بیاورید. چرا که ایده وقتی به سراغ شما می آید که کارتان را در قلب تان یعنی نزدیک ترین عضو بدنتان داشته باشید و به کار خود همه جوره عشق بورزید.

اگر در کارتان عشق نباشد، انرژی و انگیزه هم نیست، اگر هم باشد در بازه زمانی کوتاهی از بین خواهد رفت که این نکته قابل تامل است و عشق رو باید هرجایی که میریم مد نظر و دستور کارمون داشته باشیم تا در زمینه ثروت اندوزی بیشترین پیشرفت را داشته باشیم.
یکی دیگر از قوانین جذب ثروت که به عقیده من هیچ روش سریع تر دیگری برای جذب ثروت وجود ندارد این است که بابت هر پولی که وارد زندگی تان میشود شکر گذار باشید. کسانی که شکر گذار نیستند بدترین وضعیت مالی را دارند. امر شکر گذاری شاید در نگاه اول امری ساده و معمولی باشد اما تاثیر آن آنقدر زیاد است که میتوانید این تاثیر رو در زندگی مالیتان بسیار مشهود مشاهده کنید، پس توصیه من به شما این است برای داشته هایتان شکر کنید که افزون گردد و از نداشته هایتان ننالید و تلاشتان را چند برابر کنید که به آن دست پیدا کنید و سپس شکر گذار باشید تا آن همیشگی باشد.

باید بابت تک تک پول هایی که وارد زندگیتان می شود خدا را شاکر باشید. بابت تک تک معاملاتی که انجام می دهید و در آن سودی بدست می آورید خدا را شکر کنید، یک چیز ارزان می خرید خدا را شکر کنید، یک هدیه از شخصی دریافت می کنید خدا را شکر کنید و… و سعی کنید خدا را واقعا از ته دل تان شکر کنید که تاثیر این امر بسیار زیادتر خواهد بود.
چنانچه میخواهید پول و ثروت وارد زندگیتان شود، باید پول را از صمیم قلب دوست بدارید. پول واقعا دوست داشتنی است که این امر اجتناب ناپذیر است و چیزی که بعضی اوقات ما را از پول دور می کند همین دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و این باعث میشود ما به پول دست پیدا نکنیم.

آیا از قانون جذب برای ثروت استفاده می کنید؟

این سوال همیشه در ذهن من در برابر مردم عادی خواهان ثروت وجود دارد، آن هم اینکه دربا‌ره‌ پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌ گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌ اندازه‌ کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌ وقت به‌ طور حتم نسبت به پول احساس خوبی خواهد داشت.

اگر یک نگاه به دنیای اطرافتان بیاندازید، قادر هستید ببینید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی از خود نشان نمی دهند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود ۱۰ درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌ دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین امر ساده است.

چرا قانون جذب ثروت برای من کار نمیکند؟

علت اینکه بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند این است که در موردش عقاید منفی دارند، و این عقاید منفی متاسفانه وقتی بچه بوده ‌اند به خورد ذهن ناخود آگاهشان داده ‌شده است. عقایدی مانند: پول کثیفه، پول فساد میاره، آدم‌ های ثروتمند صادق نیستند، پول خواستن معنوی نیست و … که تمام این افکار تا حدوده زیادی غلط هستش.

وقتی بچه‌ هستید هر چه والدین، معلم‌ ها یا جامعه بگویند می ‌پذیرید. و بنابراین بدون این‌ که متوجه شوید، با احساساتی منفی نسبت به پول رشد داده میشوید.

زمانی که پی ببرید هیچ کمبودی وجود ندارد، تمام دنیا از آن شما می ‌شود.
لائوتسه ( بنیانگذار مکتب تائو )

تا میتوانید پول را به خودتان بچسبانید؛ هنگامی که نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید خودآگاه یا ناخودآگاه آن را از خود دفع خواهید کرد. با توجه به این نکته پول و ثروت هرگز به شما نخواهد چسبید. به عنوان مثال حتی زمانی که پولی اضافه که انتظار دریافتش را نداشته‌ اید به دستتان می ‌رسد، متوجه می‌ شوید که در چشم بر هم زدنی آن پول از جیبتان رفته است. قبض ‌های رقم درشت‌ تر برایتان می ‌آید، وسایل خراب می‌شوند، انواع و اقسام شرایط و وضعیت های پیش‌ بینی ‌نشده اتفاق می ‌افتد، همه‌ ی آن‌ ها دست‌ به‌ دست هم می‌ دهند تا جیبتان را خالی کنند و پول را از چنگتان در آورند.

بنابراین احتمالا سوالی که در این لحظه برایتان پیش می آید این سوال است که چه چیزی باعث می‌شود پول بماند؟
پاسخ در یک کلمه خلاصه میشود: عشق! عشق نیرویی جذب‌ کننده به شمار می آید که همراه با خودپول می‌ آورد، و همین عشق قدرتی است که باعث میشود پول به شما بچسبد.

راه سریع قانون جذب پول

اگر پول چندانی ندارید، پس دریافت قبض ‌ها به شما احساس خوبی نمی ‌دهد. اما لحظه ‌ای که به یک قبض رقم درشت واکنشی منفی نشان می‌ دهید، احساسات بد از خود ساطع می ‌کنید، و به‌ طور یقین قبض ‌های بزرگ ‌تری دریافت خواهید کرد. این نکته رو میتوانید به کلیه مسائل و مشکلات مالی خود بسط دهید، متوجه خواهید شد که تمام این مسائل از یک قانون پیروی میکنند و آن هم قانون جذب پول است.

بگذارید با همان مثال قبل ادامه دهیم: هر چه بدهید همان را دریافت می‌ کنید. مهم ‌ترین مسئله این است که وقتی قبض‌ هایتان را می ‌پردازید راهی پیدا کنید، هر راهی تا احساس خوبی داشته باشید. هرگز وقتی احساس خوبی ندارید قبض‌ هایتان را نپردازید، زیرا تنها قبض‌ های بزرگ‌ تری را سمت خود جذب خواهید کرد. برای تغییر آنچه احساس می ‌کنید، باید قدرت تصورتان را به‌ کار گیرید و قبض ‌هایتان را به چیزی که باعث می ‌شود احساس بهتری داشته باشید تبدیل کنید. می ‌توانید تصور کنید آنها در واقع قبض نیستند بلکه در عوض تصمیم گرفته‌ اید از سر خوش ‌قلبی به شرکت یا شخصی به خاطر خدمات فوق ‌العاده‌اش پول بدهید و این طرز تفکر زیبا است که باعث جذب ثروت میشود.

بازی جذب ثروت

کیفی پر از پول در بازی جذب ثروتدر این بازی شما قادر هستید تا هر بار که با پول سروکار دارید نسبت به آن احساس خوبی داشته باشید. به عنوان مثال یک اسکناس ۱۰‌ هزار تومانی را بردارید روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر سری که پول به دستتان رسید عمدا سمتش را برگردانید تا روی پول به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی جذب ثروت هستید و باید به پول زیاد احساس فوق العاده ای داشته باشید.

همیشه در ارتباط با پول این مطلب رو مد نظر داشته باشید که :
هنگامی‌که برای چیزی پول پرداخت می‌ کنید، وقتی پول یا کارتتان را می ‌دهید، برای کسی که آن را می ‌گیرد برکت و فراوانی پول را تصور و دعا کنید. هر چه ببخشید همان را دریافت خواهید کرد، این هم یکی دیگر از رموز طلایی قانون جذب پول محسوب میشود که باید همیشه در زندگی رعایت شود.
همیشه این مطلب رو در گوشه ای از ذهن خود داشته باشید که هر بار که می‌ شنوید کسی پول بیشتر یا موفقیتی کسب کرده، به وجد بیایید، زیرا بدین معناست که شما نیز روی همان طول موج هستید. این نشانه ایست که شما روی طول موج خوبی قرار دارید، بنابراین طوری به وجد بیایید انگار برای خود شما اتفاق افتاده، زیرا واکنش شما به اخبار اهمیت دارد. اگر برای فرد دیگری با شادی و هیجان واکنش نشان دهید، دارید به پول و موفقیت بیشتر برای خودتان پاسخ مثبت می ‌دهید و این امر فوق العاده است.

همیشه این رو در خاطرتون داشته باشید که باید به پرورش افکار مثبت در جهت کسب ثروت بپردازید و با تمام وجود آن را احساس کنید تا جذبش کنید و در مقابل اگر به بدبختی ها و ناامیدی ها و مسائل منفی فکر کنید همان ها را جذب خواهید کرد و این امری بدیهی در قانون جذب است.
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید و از این مطلب جالب و جذاب نهایت استفاده و لذت رو برده باشید.

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “قانون جذب پول و رموز جذب پول و ثروت”

  1. متی گفت:

    سلام نباید دنبال خاله بازی باشید تغییر سخته و درد داره باید عادات جدید ایجاد کنید تلاش کنید
    به خود اگاه که برسیدبه مرحله چهارم بعدش مث جادو میرسید به هدف الان اینو میگم شاید انگیزه بگیرید
    من خودم ۱۰ میلیون لازم داشتم برای درست کردن دندان هام که باید طی یه ماه جور می شد یک و پونصد کلا تو حسابم پول بود
    بیکارم شده بودم کسی هم بهم پول قرض نمیداد؛ گفتم بیام حرف های استاد ترودو رو انجام بدم که میگه رفتارت درست باشه حقایق به حساب نمیان
    گفتم من ب شرایطم کاری نداری ۹۹/۹ درصد تلاش ذهنی باید کنم اصلا نمیدونم چجوری حل میشه تلاش کردم تمریناتو انجام داذم
    پیاده روی خندیدن کتاب خوندن رقصیدن تمام تمریناتی ک گفتن استاد رو انجام دادم تا یه ماه که یه حسی بهم گفت برو دندان پزشکی اون روزم عید بود
    بعد یه حسی بهم گفت برو یه جا نزدیک انتخاب کن حال نداشتم وسط شهر برم
    یه جای نزدیک رو پیدا کردم زنگ زدم گفتن دکتر نیم ساعته شما میتونید تشریف بیارید.
    خلاصه رفتم هیچ کس نبود انگار منتظر من بودن نشستم رو یونیت
    گفتم الان که بگه پانزده میلیون هزینه درست کردن دندون هاتون میشه ولی یهو گفت سه میلیون هزینه درست کردن دندونتون میشه میتونید یه مقدار الان بدید مابقیش رو جلسه بعد
    منو میگی فکم وامونده بود همون یک و پونصد رو دادم جلسه بعدم یک و پونصد دیگه رو
    هر جا دیگه قبلا رفته بودم زیر ده میلیون انجام نمیدادن
    جالبیش اینجاس اون روز عید بود من چن جا دیگه همون روز زنگ زدم گفتن عیده دکترا نمیان
    ولی اینجا که زنگ زدم گفت دکتر نیم ساعت اومده تشریف بیارید
    انگار همه چی برام فراهم شده بود همه منتظر من بودن که برم کارمو راه بندازن هیچ کس نبود
    خیلی باحال بود ببخشید زیاد شد

  2. اکبر گفت:

    نفست ازجای گرم بلندمیشه هووووف

  3. کاربر 17787 گفت:

    هر چه بدهید همان را دریافت می‌ کنید. مهم ‌ترین مسئله این است که وقتی قبض‌ هایتان را می ‌پردازید راهی پیدا کنید، هر راهی تا احساس خوبی داشته باشید.

  4. mobile legends cheat گفت:

    It’s enormous that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our argument
    made at this place.

  5. کاربر 5076 گفت:

    سلام من به عنوان کاربر مهمان وارد سایت شدم کاش میشد فایلها را دانلود کرد و در یه وقت مناسب آنها را مطالعه کرد. من از روی سیستم نمیتوانم مطالعه کنم چشمم مشکل داره اذیت میکنه. امکانش هست ای شرایط برام فراهم بشه؟ میخوام ببینم اگه خوشم اومد اشتراک بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone