به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

رسیدن به آرزوها و رویاها با قانون جذب

رسیدن به آرزوها و رویاها با قانون جذب

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰

رسیدن به آرزو ها با قانون جذب !

با ما همراه باشید در سایت جادوی باور تا درباره رسیدن به آرزوها با قانون جذب کمی اطلاعات کسب کنید .

پیش از آن که وارد بحث اصلی ، رسیدن به آرزو ها با قانون جذب ! شویم مقدمه ای را درباره قانون جذب بیان می کنیم.

قانون جذب 

قانون جذب 

یکی از قانون های بسیار مهم و کاربردی در زندگی، قانون جذب می باشد. کاربرد این قانون به گونه ای می باشد که می توان آن را مانند قانون جاذبه زمین با اهمیت دانست.

قانون جذب یکی از کار هایی است که می توان با به کار گیری آن در زندگی به بسیاری از آرزو ها و اهداف مفید و ارزشمند خود دست پیدا کرد. چارچوب کلی قانون جذب به این صورت می باشد که این قانون به گونه ای است که به هر چیزی در زندگی چه خوب و چه بد به آن فکر و اندیشه شود آن به سمت شما جذب می شود.

در قانون جذب هیچ تفاوتی بین افکار منفی و مثبت وجود ندارد در واقع اگر به افکار مثبت و انرژی بخش در اطراف خود فکر کنید، انرژی و حال خوب و مثبت به سمت شما جریان پیدا م یکند و یا برعکس اگر به افکار منفی و پوچ و بی هدف بیاندیشید آن افکار در زندگی شما تاثیر زیادی می گذارند و احساس بی هدفی و کسلی و افسردگی در زندگی می کنید.

قانون جذب یکی از قوانینی می باشد که هر روز و یا به عبارتی در طول کل زندگی همراه انسان می باشد و می توان گفت تمامی اتفاقات خوب و بدی که در طول روز و یا در طول زندگی برای هر شخصی رخ می دهد برگرفته از قانون جذب می باشد.

قانون جذب کاربرد های بسیار مفید و زیادی را در زندگی هر فرد دارد که یکی از آن ها دستیابی به آرزو ها با استفاده از قانون جذب می باشد. در ادامه مقاله به بررسی رسیدن به آرزو ها با قانون جذب می پردازیم.

رسیدن به آرزو ها با قانون جذب

رسیدن به آرزو ها با قانون جذب

 

یکی از تصوراتی که ممکن است عده ای از افراد داشته باشند این است که رسیدن به برخی از آرزو های محال و نشدنی است در حالی که این تصور یک تصور اشتباه و نادرست می باشد، رسیدن به تمامی آرزو ها حتی آن دسته از آرزو هایی که ممکن است محال و دست نیافتنی به نظر برسند کاملا امری ممکن و دست یافتنی است.

رسیدن به آرزو ها با قانون جذب یکی از عواملی است که می توان با به کار گیری آن در زندگی به بسیار از موفقیت های کوچک و برزگ دست پیدا کرد. یکی از عواملی که باعث می شود این افکار و احساسات در وجود افراد به وجود بیاید که برخی از آرزو ها دست نیافتنی و نشدنی هستند منشا گرفته از احساسات و باور های شخص می باشد.

باور ها و افکار فرد تاثیر بسیار زیادی در نگرش و دیدی که نسبت به زندگی خود دارد می گذارد، از این رو برای تحقق آرزو ها با قانون جذب ابتدا باید قبل از به کار گیری این قانون شگفت انگیز در زندگی، افکار و دید خود را نسبت به زندگی شخصی خود تغییر دهید.

برخی از افراد یک سری نگرش های منفی و پوچی نسبت به زندگی خود دارند که این احساسات و دیدی که آن ها به زندگی شخصی خود دارند تاثیر زیادی بر روند زندگی آن ها دارد و ممکن است که آن ها را از رسیدن به بسیاری از آرزو ها و اهداف دلخواه آن ها بازدارد. پیشنهاد می شود افرادی که دارای یک هدف بزرگ هستند ابتدا دید خود را نسبت به زندگی و روند آن عوض کنند و به هیچ عنوان به افکار منفی و پوچ توجه نکنند.

تمرین ۶۸ ثانیه (قانون جذب)

قانون 68 ثانیهیکی از تکنیک های قانون جذب که می توان با استفاده از آن به بسیاری از آرزو ها و خواسته ها دست پیدا کرد، قانون ۶۸ ثانیه می باشد. این قانون باعث می شود تمامی تمرکز و حواس شخص بر روی هدف مورد نظر جمع شود و همچنین باعث این می شود که چند قدم به آرزو و خواسته خود نیز نزدیک تر شود. یکی از اصولی که باید در استفاده از قانون ۶۸ ثانیه جذب به آن توجه ویژه ای شود، داشتن حس و حال خوب و به دور از افسردگی و افکار منفی بودن می باشد.

داشتن حال خوب در طول زندگی همانند یک آهنربا عمل می کند و تمامی اتفاقات مثبت و خوب در اطراف را به سمت شما جذب می کند. قانون ۶۸ ثانیه در تحقق و رسیدن به آرزو ها تاثیر فوق العاده خوبی دارد که در این قانون ابتدا باید تمام حواس و هوش خود را به احوالات مثبت و آن آرزویی که به دنبال آن هستند متمرکز کنید و به مدت ۶۸ ثانیه به هیچ چیز جز همان آرزو دلخواه فکر نکنید. مطمئن باشید تحقق آرزو ها با قانون جذب به ویژه استفاده از قانون ۶۸ ثانیه آرزو های دست نیافتنی در ذهن شما را از حالت غیر ممکن به ممکن بودن تبدیل می کند.

یکی از مواردی که باعث می شود نتیجه تحقق آرزو ها با قانون جذب موثر واقع نشود، باور نداشتن به مراحل و قانون های جذب می باشد. یکی از ویژگی افرادی که به بسیاری از آرزو های بزرگ خود با استفاده از قانون های جذب دست پیدا کرده اند این بوده که به تمامی تک تک مراحل قانون جذب واقعا باور داشته اند و هیچ شکی در آن ها نداشتند.

همچنین قوانین جذب دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان راه رسیدن به بسیاری از آرزو ها را هموار کرد.

قانون کائنات

قانون کائنات

 

همان طور که گفته شد تحقق آرزو ها با قانون جذب تاثیر بسیار مهم و خوبی در نتیجه آن ها دارد. یکی دیگر از قانون های جذب برای رسیدن به آرزو ها ، قانون جذب کائنات می باشد. این قانون نیز از دیگر راه هایی می باشد که می توان با تکیه بر آن بر بسیاری از آرزو های مهال غلبه کرد.

در تحقق آرزو ها با قانون جذب به ویژه با استفاده از قانون جذب کائنات، سه اصل بسیار مهم و کاربردی وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه ویژه و لازم شود. سه اصل اساسی در قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزو ها،

۱-درخواست

۲-باور

۳-دریافت 

هر کدام از این سه اصل دارای یکی سری اصولی می باشند که باید حتما در قانون جذب کائنات آن اصول را به کار بگیرید.

  • درخواست از کائنات : در این مرحله از قانون جذب شخص باید آن دسته از اهداف و آرزو هایی که به دنبال آن ها می باشد را از کائنات و جهان هستی درخواست کند. این درخواست کار بسیار سخت و دشواری نمی باشد ، در این مرحله باید به یک سری آداب و اصول پایبند باشید تا درخواست شما از کائنات به درستی انجام شود. اصول مربوطه در این مرحله به این صورت است که باید موارد زیر را در نظر داشته باشید :

۱-ابتدا باید ذهن خود را آرام کنید

۲- به خواسته و اهداف خود و رسیدن به آن ها مطمئن شوید

۳- به صورت قلبی و واقعی از کائنات بخواهید

۴- خواسته های خود را یادداشت کنید

۵- خواسته های خود را واقعا احساس کنید

۶- سپاسگذار خواسته های خود در هر حالی باشید

۷- به کائنات اعتماد کنید و در قدرت آن هیچ شکی نکنید.

  • باور داشتن : از دیگر مواردی که در تحقق آرزو ها با قانون جذب با استفاده از قانون جذب کائنات باید به آن توجه ویژه داشت، باور داشتن به خود و آرزو ها می باشد. باید در این مرحله تمام سعی خود را کنید که تمام توانایی خود را در رسیدن به آن آرزو دلخواه خود باور داشته باشد و خود را در رسیدن به آن هدف کوچک و ناتوان ندانید.
  • دریافت و رسیدن به خواسته ها : یکی از مراحل بسیار خوب و یا به عبارتی شیرین قانون جذب ، رسیدن به یک نتیجه درست و محقق شدن آن آرزوی دلخواه می باشد. شرط محقق شدن این مرحله این می باشد که دو مرحله قبل یعنی درخواست از کائنات و باور داشتن به خود را به درستی انجام دهید و به آن توجه لازم را داشته باشید.

سخن پایانی

تحقق آرزو ها با قانون جذب، یکی از اقداماتی می باشد که بسیاری از افرادی که فکر می کردند برخی از آرزو های آن ها دست نیافتنی هستند و هیچ راهی برای رسیدن به آن ها وجود ندارد بسیار مفید و تاثیر گذار واقع شده است.

همان طور که اشاره شد یکی از مواردی که راه را برای رسیدن به آرزو های بزرگ هموار و سهل می کند ، تغییر باور ها نسبت به خود و جهان اطراف خود می باشد. باور های نادرست و اشتباه نسبت به وجود خود و همچنین نسبت توانایی های خود کار را برای محقق شدن اهداف بلند مدت و آرزو های بزرگ سخت می کند.

پیشنهاد می شود که اگر به دنبال تحقق آرزو های خود هستید و راه های بسیار زیادی را امتحان کردید اما قانون جذب در تحقق آرزو ها را تاکنون استفاده نکرده اید برای یک بار هم شده این راه نیز امتحان کنید ، مطمئن باشید که قانون جذب دید شما را نسبت به آرزو هایی که فکر می کنید محال و نشدنی هستند کاملا عوض می کند.

 

 

دیدگاه‌ها

3 پاسخ به “رسیدن به آرزوها و رویاها با قانون جذب”

  1. خانم تاجیک گفت:

    شاید این فقط یک وسیله هست برای رسیدن به خواسته ها….
    خداوند میدهد اگر بخواهد…

  2. عبداله گفت:

    دوست دارم تمام کسانی که بهم بی احترامی کردند و توهین کردند به تواناییهایم واقف شوند و مرا یاری کنند تا پیروز و موفق شوم و بتوانم هر آنچه دارم محکم تر و بزرگتر شود و هر آنچه ندارم به آن برسم💓💓💓💓💓

  3. کاربر 16772 گفت:

    توضیحات خیلی خوبی ارائه شده و مهم ترین ان داشتن حس خوبه واقعاو ممنونم از سایت جادوی باور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone