به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

خلاصه ای از کتاب راز راندا برن

نکاتی از کتاب راز راندا برن معرفی بخش مهم کتاب راز جادوی باور

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

کتاب راز خانم راندا برن پس از تولید مستند راز در سال ۲۰۰۶  که استقبال شگفت انگیزی از این مستند شد و برترین اساتید در علم موفقیت ، روانشناسان بزرگ در این مستند سخنرانی کردند منتشر شده است . البته کتاب راز هم که همانند مستند راز بر گرفته از سخنان اساتید فیلم راز است.

دانلود کتاب صوتی راز

 

دانلود رایگان مستند راز قانون جذب

 

دانلود راز ۲ یا از غیب چه میدانیم رایگان

 

کتاب راز تحولی در دنیای موفقیت

باب پراکتور: شاید کمی برایتان مبهم باشد که راز چیست.

من در این کتاب برای شما توضیح میدهم که خودم چگونه به این راز پی پردم.

همه ما با قدرتی نامحدود کار میکنیم ، همه ما دقیقا خود را با یک قانون واحد هدایت میکنیم .قوانین طبیعی کائنات آنقدر دقیق است که ما قادریم بدون هیچ مشکلی فضا پیما بسازیم.

انسان را به کره ماه بفرستیم و میتوانیم فرود فضا پیما را با کسری از ثانیه و دقت محاسبه کنیم.

وقتی از راز آگاهی میابید به همه ی سوالهای شما پاسخ داده می شود هنگامی که درک عمیق تری از قانون جذب پیدا می کنید می توانید سوال کردن را به یک عادت تبدیل کنید.
هنگامی که این عمل را انجام می دهید پاسخ تمام سوال های خود را در میابید برای این مقصود با استفاده از همین کتاب راز شروع کنید.

اگر در پی راهنما و یا پاسخی در زندگی خود هستید بپرسید و باور داشته باشید که آن را در میابید و بعد بدون اینکه به صفحات کتاب توجه داشته باشید صفحه ای را باز کنید به طور مشخص و دقیق پاسخ خود را در همان صفحه خواهید دید

مهم

واقعیت این است که کائنات و جهان هستی به تمام سوال های شما در طول زندگیتان پاسخ می دهد اگر آگاهی نداشته باشید نمی توانید جواب سوالتان را بیابید

قانون جذب و ارتعاش ذهن

 

  • قانون جذب یک قانون طبیعی است و همانند قانون جاذبه زمین بی طرف است.
  • هیچ چیز را تجربه نمی کنید مگر آنکه آن را به صورت فکر غالب در ذهن داشته باشید.
  • برای آنکه بدانید به چه فکر می کنید از احساس خود فکر کنید، احساسات ابزار با ارزشی هستند که دقیقا به ما می گویند که چه فکری در سر داریم.
  • این امکان وجود ندارد که احساس بدی داشته باشیم و در همان زمان دارای افکار خوب نیز باشیم.
  • افکار شما ارتعاش و فرکانس شما را تعیین می کند و احساسات شما سریعا مشخص می کنند که روی چه فرکانسی قرار گرفته اید.
  • هنگامی که احساس خوبی ندارید روی ارتعاش و فرکانسی قرار دارید که باعث جذب چیزهای بد به سمت شما می شود.

چه چیزهایی که می تواند فرکانس و ارتعاش شما را خوب و به سمت عالی ببرد؟

  1. مرور خاطرات خوب
  2. طبیعت و موسیقی دلخواه
  3. پیاده روی
  4. خواندن آواز

هر کدام از موارد بالا یا هر چیزی شبیه به اینها را که دوست دارید انجام دهید ارتعاش شما عالی میشود.

کتاب راز

خودت رو آهن ربا بدان

جان آساراف در کتاب راز :

ساده تربن روش برای بررسی قانون جذب این است که خود را همچون آهن ربایی بدانیم که همه چیز را به طرف خود جذب میکنیم

دکتر جو ویتالی کتاب راز :

افکار شما سیگنال های مغناطیسی را ازخود ساطع میکند که منجر میشود مشابه آنها به شما بازگردد.
هنگامی که شروع به فکر کردن میکنید فرکانس و ارتعاش افکار شما به کائنات ارسال میشود.

لیزا نیکولز کتاب راز:

این قانون به هر میزان که به آن فکر میکنید برای شما عمل میکند هر لحظه فکر کردن را آغاز کنید قانون جذب نیز فعال میشود فرقی نمیکند این زمان گذشته حال یا آینده باشد به هر حال فعال میشود.

حست رو خوب کن همین !!!

جنک کنفیلد در کتاب راز تاکید میکند :

احساس شماست که واقعا باعث جذب چیزها میشود فقط تصویری سازی کافی نیست.
خیلی از افراد فکر میکنند اگر مثبت فکر کنم یا اگر چیزی را که میخواهم تجسم کنم کافیست خیر اینطور نیست بلکه باید آن تجسم  و تصویر سازی از درون باعث حس خوب ،عشق ، لذت و عینیت شود تا هر آنچه تجسم کرده اید را اتفاق بی افتد.

 

تخیل همه چیز است تخیل پیش نمایی از جذب های آینده بزرگ است

آلبرت انیشتین ۱۷۸۹-۱۹۵۵

دانلود کتاب راز راندا برن

جیمز ری کتاب راز :

بعضی از افراد مدتی این کار را انجام میدهند و از پس این مسله بر می آیند و میگویند من راز را فهمیدم و زندگیم در حال تحول است پس از مدتی که میگذرد نتیجه لازم را نمیبینند و رها میکنند در واقع زمانی که قرار است معجزه اتفاق بی افتد رهایش میکنند.

به هیچ عنوان در فرآیند راز  و قانون جذب نگذارید هیچ شک و تردیدی به درون شما راه یابد.

هیل دوسکین کتاب راز:

روی هر چیزی تمرکز کنیم آن را به وجود می آوریم برای مثال اگر در هنگام جنگ و دعوا یا رنجش خاطر ناراحت و عصبانی شویم ارتعاش بیشتری به این موضوع میدهیم و آن را بدتر و شدید تر میکنیم.

در مقابل هر چه مقاومت کنید ایستادگی میکند

کارل یونگ روانشناس معروف ۱۸۷۵-۱۹۶۱

دکتر جان مارتینی کتاب راز:

همیشه معتقدم هنگامی که صدا و بینش درون شما شفاف عمیق و والاتر از باور و نظرات بیرونی تان باشد شما حاکم زندگی خویش میشوید

خودتان را تغییر دهید

لیزا نیکولز کتاب راز :

وظیفه شما این نیست که جهان و مردم اطرافتان را تغییر دهید وظیفه شما حرکت با جریان درونی جهان و هستی و جشن گرفتن است

مایکل برنارد بکویت کتاب راز:

موضوع قشنگی که درباره آموزه ها راز وجود دارد این است که وفور و فراوانی برای همه به قدر کافی است و این منابع در جهان تمام شدنی نیست

عصاره این قانون این است : به فراوانی فکر کنید، فروانی ببینید فراوانی را احساس کنید و آن را باور داشته باشید. اجازه ندهید هیچ تفکر محدود کننده ای به ذهنتان خطور کند

 رابرت کویر در کتاب راز

دکتر جان هاکلین  ذهن جهان کتاب راز:

علم مکانیک و کیهان شناسی این مسله را تایید میکنند که کاینات در اصل از ذهن، متجلی میشود و همه چیزهای اطراف ما تنها افکاری هستند که ظهور پیدا کرده اند ما منبع جهان آفرینش هستیم بنابراین نوع استفاده از نیروی ذهنی است که زندگی ما را رقم میزند.

۹۹% از وجود ما غیر قابل لمس و رویت است. پس با بخش نامریی وجود خود آشنا شوید تا بتوانید شاهکار و معجزهات زندگی  را خلق کنید.

باکمینستر فولر (۱۹۸۳-۱۸۹۵)

دکتر فرد آلن ولف کتاب راز :

ممکن است تصور کنید که خیلی عالی است . ولی من نمتوانم آن را انجام دهم یا اینکه این نمی گذارد آن را انجام دهم.
یا این که به اندازه کافی پولی ندارم که این کار را انجام دهم یا به قدری قدرت ندارم که از عهده این کار بر بیایم .
بدانید با هر جمله نیستم چیز جدیدی در خول خلق میکنید که بر علیه شما اقدام خواهد کرد

 چه فکر کنید میتوانید و چه فکر کنید نمیتوانید در هر صورت حق با شماست

هنری فورد

نیل دونالد والش کتاب راز:

لذت، عشق، آزادی ، خوشحالی و خنده همان چیزیست که می توانید با یک ساعت نشستن و تفکر کردن لذتشان را لمس کنید اگر با خوردن یک ساندویچ لذت می برید خیلی خوب است همین کار را انجام دهید

شادی درونی در واقع جوهر موفقیت است

دکتر جان هاگلین کتاب راز:

همین حالا احساس شادی کنید تنها کاری است که باید انجام دهید احساس شاد بودن مهمترین بخش کتاب راز است اگر فقط همین بخش را از این کتاب بیاموزید پس می توان گفت مهمترین راز کتاب را فرا گرفته اید.

احساس کلید اصلی

دکتر جان گری

هر چیزی که به شما احساس خوبی می دهد همواره چیزهای بیشتری را به سمتتان جذب می کند در حال حاضر که کتاب راز را مطالعه می کنید این شمایید که آن را به زندگیتان جذب کرده اید پس اگر این آموزه ها به شما احساس خوبی می دهد آن را در زندگی خود به کار گیرید اما اگر احساس خوبی نسبت به این موضوعات ندارید آن را رها کنید به دنبال چیزی باشید که احساس خوبی به شما می دهد و با ندای قلبتان هم آوا باشید.

این کتاب راز را در زندگی شما نمایان می کند انتخاب با شماست آن را به کار گیرید یا فراموش کنید

بزرگترین قدرت کائنات نیروی عشق است، احساس عشق،  این بزرگترین فرکانسی است که از شما ساطع می شود اگر بتوانیم هر فکر و اندیشه را با عشق مخلوط کنیم اگر بتوانیم همه کس و همه چیز را دوست داشته باشید مطمئنا زندگی جادویی می شود

در حقیقت متفکرین بزرگ گذشته، قانون جذب را قانون عشق می دانند اگر بتوانید به این موضوع فکر کنید به علت آن پی می برید اگر درباره ی کسی فکر خوبی نداشته باشید همان افکار در مورد شما نیز در ذهن او متجلی می شود 

مارسی شیموف کتاب راز:

زمانی که شروع به کنترل واقعی افکار و احساسات خود می کنید خواهید دید که چگونه خالق واقعیت زندگی خود هستید جایی که آزادی شما در آن نهفته است.

 

مهمترین سوالی که هر انسانی می تواند از خودش بپرسد این است که آیا دنیا با شما سر دوستی دارد؟ اگر قانون جذب را درک کرده باشیم جواب می دهیم بله جهان با ما دوست و مهربان است زیرا بر اساس قانون جذب وقتی اینگونه پاسخ می دهیم باعث وقوع آن در دنیای واقعی می شود.

آلبرت انیشتین

دانلود کتاب راز

آرزو کنید

باب پراکتور کتاب راز:

اگر راز را به کار گیرید زندگی واقعا می تواند شگفت انگیز شود

این زندگی شماست، منتظر شماست تا آن را کشف کنید اگر تا به حال فکر می کرده اید زندگی سخت و پر از مشکلات است طبق قانون جذب همین نوع از زندگی را تجربه کرده اید

واقعا چه می خواهید؟ بنشینید و آن را بر روی یک تکه گاغذ بنویسید آن را با زمان حال شروع کنید شروع جمله ی شما می تواند این عبارت باشد <<خیلی خوشحال و سپاسگذارم که …>> سپس توضیح دهید که دوست دارید زندگیتان چگونه باشد.

دکتر جو ویتالی کتاب راز:

بسیاری از مردم فکر می کنند که در شرایط کنونی زندگی خود گرفتار و حبس شده اند واقعیت زندگی شما هر آنچه هست این خود شما هستید که آن را خلق کرده اید و اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید با به کار گیری راز قانون جذب این کار را آغاز کنید.

واقعیت و زندگی فعلی شما نتیجه افکار شماست پس اگر قصد دارید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید باید اندیشه و احساس خود را تغییر دهید.

فراوانی را جذب کنید

تنها دلیل بی پولی بعضی از افراد این است که آنها را اندیشه های خود راه ورود پول به زندگی را می بندند.
هر فکر و احساس منفی مانع ورود خوبی ها و آرزوهای شما به زندگیتان می شود پول نیز شامل همین قانون است پس اینگونه نیست که جهان هستی مانع ثروتمند شدن شما بشود زیرا که همه ی پول مورد نظر شما به صورت نامرئی در بطن جهان آفرینش وجود دارد اگر به اندازه ی کافی پول دار نیستید علتش فقط ذهن و افکار شماست.

مهم نیست در کجای این گیتی پهناور زندگی میکنید هر کجا که باشیم با یک قدرت سرو کار داریم یک قانون وجود دارد و آن قانون جذب است .هر آنچه وارد زندگی شما میشود در واقع به دعوت خودتان است و به واسطه تصاویری که در ذهن خلق میکنید آن را به سوی خود جذب میکنید.

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “خلاصه ای از کتاب راز راندا برن”

  1. کاربر 8231 گفت:

    سلام. عالی .

  2. شایان گفت:

    سلام
    فرق کتاب راز و راز قدرت که هر دو نوشته راندا برن هست چیست؟

  3. بهرام گفت:

    با سلام
    امروز با سایت شما آشنا شدم جالب بود
    من قبلا چند تا کتاب در مورد موفقیت خوندم از جمله افکارتان را تغییر بدهید تا زندگیتان تغییر کند وهم کتاب راز رو خوندم وهم فیلم راز رو دیدم من با کمک این فیلم وکتاب راز به خواسته هام رسیدم ازجمله مدرک تحصیلی .کار.ماشین .خانه .کسی که بهش علاقه مند بودم وروز به روز داره به موفقیت هام افزونمیشه ی توصیه دارم به دوستانی که فیلم راز رو میبینن فقط کلمه به کلمه وجمله به جمله نت برداری کنیدتا به خواسته هاتون برسید
    پیروز وشاد باشید

  4. کاربر 10800 گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون ؛ فکر کنم لینک “کتاب صوتی راز” کار نمیکنه میشع یه نگاهی بندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone