اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

تمرین ۶۸ ثانیه قانون جذب + استر هیکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

استرهیکس یکی از پرطرفدار ترین اساتید قانون جذب است که در کتاب بخواهید تا به شما داده شود تمرینات کاربردی قانون جذب را به تحریر در آورده است. در این بخش تمرین ۶۸ ثانیه که یکی از معروف ترین تمرینات قانون جذب خانم استر هیکس است را خواهید خواند.

تمرین ۶۸ ثانیه استر هیکس یکی دیگر از تمرینات قانون جذب است که قصد داریم در این مقاله به شما آموزش دهیم. این تمرین توسط خانم استر هیکس طراحی شده است. این تمرین نتایج فوق العاده ای را برای شما میسازد.

تمرین ۶۸ ثانیه قانون جذب استر هیکس 

ابتدا شما هدف و خواسته خود را مشخص کنید و به مدت ۶۸ ثانیه آن را تجسم کنید.

در هنگام تجسم کردن شما در حال فرستادن ارتعاش آن خواسته هستید و به مرور با تکرار آن در چند روز ارتعاش ها را در خود قوی می کنید.

سپس از طریق قانون جذب آن خواسته را به دست می آورید. سعی کنید زمانی که احساس خوبی دارید این تمرین را انجام دهید و اگر با مقاومت ضمیر ناخودآگاه مواجه شدید ناامید نشوید و ادامه بدهید.

قطعا به آن چیزی می رسید که فکر می کنید. اگر خانه ای را می خواهید ولی زمانی که به آن فکر می کنید، با خود می گویید آخر چطور؟ پس در حال فرستادن ارتعاش نخواستن آن هستید.

وقتی چیزی را می خواهید فرقی نمی کند چه باشد می تواند پول یا آرامش یا داشتن عشق باشد، باید در تجسم هایتان آنها را به صورت دارایی فعلی تان ببینید؛ به عبارت دیگر باید جوری به آن فکر کنید که انگار شما ان را دارید و صاحب آن هستید.

تا ذهن شما در اثر تکرار شرطی شود. شما باید به این باور برسید که می توانید هر آنچه را که میخواهید داشته باشید. در این مرحله ارتعاش های درست را به مبداء انرژی می فرستید و خیلی سریع آن را دریافت می کنید.  مرحله پذیرش بسیار مهم است و شما با این تمرین ۶۸ ثانیه به آنچه که می خواهید می رسید و هم آماده ی پذیرش آن می شوید .

چرا وقتی چیزی را نمیخواهیم وارد زندگی مان میشود !!!

چرا وقتی چیزی را نمیخواهیم وارد زندگی مان میشود !!!

استر هیکس میگوید یکی از سوالهای متداولی که اکثر انسانها درگیرش هستند این است:

چرا وقتی ما چیزی را نمی خواهیم و به آن نه میگوییم باز هم در زندگیمان ظاهر می شود؟ جهان در حال تلاش برای جذب است. وقتی توجه خود را به سمت چیزی که نمی خواهید می برید آن را جزو ارتعاش های خود می کنید و به سمت خود جذب می کنید. به چیزهایی هم که نمی خواهید دائم در حال توجه کردن هستید پس باز هم در حال فرستادن ارتعاش آن هستید.

استر هیکس در ادامه میگوید وقتی شما در حالت فرستادن ارتعاش ثروت هستید و از طرف دیگر اخبار و رسانه ها را رصد میکنید و یا مردم اطرافتان مدام در مورد فقر و بدبختی در حال صحبت هستند. وقتی که شما به آنها نگاه می کنید و توجه می کنید که چقدر در دنیا فقر وجود دارد پس شما در حال فرستادن ارتعاش ثروت نیستید و در حال ارسال ارتعاش فقر و بدبختی و ورشکستگی هستید. به همین دلیل که باید از اخبار بد و منفی دوری کرد.

پس به چیزی که نمی خواهید اصلا نه فکر و نه اعتنا کنید و مطمئن باشید وقتی اعتنا نمی کنید جزء وجودتان نخواهد شد. این برنامه را حداقل چند ماه رعایت کنید تا فکر شما از حالات منفی به مثبت تغییر کنه در این حالت ذهن به صورت پیش فرض از منفی به مثبت تبدیل میشه و زمانی که ارتعاش ثروت میفرستید در کمال شگفتی ثروت وارد زندگیتان میشود. اگر گاهی افکار منفی به سراغتان آمد نگران نباشید کلیدش آن است که آن را به زبان نیاورید. قدرت افکار مثبت چندین برابر افکار منفی است.

بالا بردن ارتعاش یا تغییر فرکانس

شما به سرعت نمی توانید فرکانس ها و ارتعاش های  ذهنی خود را مثبت کنید کمی طول خواهد کشید تا شما وارد ارتعاش های جایگزین شوید، مانند ارتعاش ثروت و ارتعاشات دیگر شوید. می توانید این کار را با تمرین و تمرکز به نتیجه برسانید اما اگر شما دائم یک فکر را داشته باشید و همان ارتعاش ها را بفرستید و بخواهید زندگیتان هم تغییر کند بدانید که غیر ممکن است تنها با تغییر افکارتان است که مدار ذهنی شما تغییر میکند .

شما زمانی قدرت و کنترل زندگی خود را بر دست می گیرید که افکار خود را کنترل کنید و نسبت به آن آگاه باشید. این کار هم با تغییر افکار و ذهنتان به وجود می آید. برای اینکه بهتر متوجه این باشید که چطور باید ارتعاش های خود را بفرستید باز هم به موضوع احساسات می رسیم. مگر خواسته های شما برای این نیست که احساس بهتر و آرامش عمیق تر در زندگی داشته باشید. پس برای رسیدن با این مرحله باید میزان نشاط و شادی خود را بالا ببرید نکته مهم اینجاست که اساس زندگی آزادی است و نتیجه ی زندگی توسعه و گسترش است اما هدف زندگی شادی است.

آبراهام هیکس میگوید:

یکی از روشهایی که می توانید با انرژی خالق هماهنگ شوید و احساس عالی پیدا کنید این است که از دیگران تعریف و تمجید کنید. خوبی آنها را بگویید به دیگران محبت کنید چون با این کار به خودتان لطف بزرگی می کنید انرژی مثبت درونی تان افزایش می یابد و به شکل باور نکردنی زندگیتان زیبا میشود.

 از بین بردن افسردگی،  ناراحتی، ناامیدی

استر هیکس میگوید: در صورتی که در حالت افسردگی یا ناراحتی قرار گرفته اید خود را مشغول به کاری کنید. کاری که بدان علاقه دارید را انجام دهید اینکار می تواند نقاشی باشد موسیقی یا خواندن کتاب یا کمک کردن به دیگران یا بر سر شغلی رفتن یا هرچیز دیگری باشد فرقی نمی کند مهم این است که شما بدان علاقمند باشید. در همین لحظه ها افکار مثبت را جایگزین کنید اگر فکری کردید و دیدید که بی فایده است آن فکر را دوباره تغییر دهید آنقدر به چیزهای خوب فکر کنید تا بالاخره فکری را بیابید که احساستان را بهتر کند.

این کار را به صورت آگاهانه انجام دهید. این کارها در تغییر احساس شما نقش بسیار مهمی دارد. حالا شما یک مرحله از ناراحتی و یا افسردگی فاصله گرفتهاید حالا به کسی فکر کنید که روزی باعث خشم شما شده. به آن روز فکر کنید این مرحله شاید کمی برایتان گیج کننده باشد اما درست است خشم و عصبانیت باعث می شود که شما دوباره از مرحله افسردگی و یا نارحتی فاصله بیشتری بگیرید. اما مهم این است که بلافاصله از حالت خشم رها شوید و به خود مسلط شوید چون اطرافیان شاید ندانند که شما چرا به خشم روی آورده اید. جالب است که بدانید خشم احساسی است که باعث می شود شما دیگر حس ناتوانی و دست و پا بسته بودن نکنید. ولی به شرط آنکه بلافاصله بر خود مسلط شوید.

استر هیکس کیست؟

استر هیکس یکی از بانوان تاثیرگذار و موفق در زمینه موفقیت و قانون جذب است که متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا آمریکاست.

در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد؛ شایان ذکر است در بیوگرافی استر هیکس، ازدواج نقش مهمی نقش مهمی ایفا کرده است. نام قانون جذب توسط خانم استر هیکس بر روی این قانون گزاشته شده است.

به نوعی میتوان گفت خانم استر هیکس یکی از اولین اساتید قانون جذب به شمار میرود.

 

 

دیدگاه‌ها

26 پاسخ به “تمرین ۶۸ ثانیه قانون جذب + استر هیکس”

  1. مرتضی زارع گفت:

    سپاس از فرشتگان
    ۳۶۹

    مرتضی زارعمرتضی زارع
  2. بهناز گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید در مورد قانون ۶۸ثانیه اگه تایمش بیشتر بشه چی؟
    ینی اگه ۶۸ثانیه بشه ۷۰بازم قانون جذب هست؟

    بهنازبهناز
  3. بابک مهدوی گفت:

    باسلام.
    سپاس خدای عزیز که دوستانی چون شما هستید آیا امکانش هست انسان در قانون جذب ۶۸ ثانیه ای برای تمرکز شدن به خواسته اش همزمان هم بصورت چشمی هم ذهنی انجامش بده؟
    مثلا خواسته اش خودرویی لوکس دارد هم ببیند هم ذهنی تمرکز بهش داشته باشد
    چون ذهن پرت میشه اما چشم کمتر …

    بابک مهدویبابک مهدوی
  4. محمد گفت:

    سلام،واقعا دستتون درد نکنه چقدر از لحاظ تئوری و عملی قانون جذب ۶۸ ثانیه را توضیح دادید،واقعا از مطالبتون لذت بردم.

    محمدمحمد
  5. angel گفت:

    سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت عالیتون که اینقدر مطالب رو کامل میزاره
    من یه سوال داشتم
    از تکنیک ۶۸ثانیه میشه برای رسیدن به عشق استفاده کرد؟ و اون شخص اگر معروف باشه اما من ایمان قلبی و باور کامل داشته باشم که بهش میرسم . میشه؟
    و اینکه چند روز باید این تکنیک رو اجرا کرد تو یه جا میگفتن ۴۵روز کافیه و بعد خاسته اتو به طور کامل رها میکنی و میسپاری ب کائنات و دیگه نیازی نیس بهش فکر کنی.
    ممنون میشم راهنماییم کنید .

    angelangel
    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      در قانون جذب نمیتوانید یک فرد مشخص را جذب کنید. شاید آن فرد هم در تلاش برای جذب فردی دیگر باشد.
      ولی میتوانید یک فرد را با خصوصیات ظاهری و رفتاری دلخواهتان جذب کنید، آن فرد هر کسی میتواند باشد. (حتی در برخی از اوقات ممکن است همان فرد مد نظرتان باشد)

      جادوی باورجادوی باور
  6. شهره گفت:

    این قانون رو چه مدت میتونیم انجام بدیم اخه بعضی ها میگند به چیزی زیادی فکر کنی از تو دور میشه .

    شهرهشهره
  7. کاربر 17787 گفت:

    ابتدا شما هدف و خواسته خود را مشخص کنید و به مدت ۶۸ ثانیه آن را تجسم کنید

    در هنگام تجسم کردن شما در حال فرستادن ارتعاش آن خواسته هستید و به مرور با تکرار آن در چند روز ارتعاش ها را در خود قوی می کنید.

  8. کاربر 17787 گفت:

    ایمان قوی که داشته باشید ، خواسته هاتون یکی یکی خلق میشن.

    این ایمان تو طول ضعف کامل میشه …

    البته برای اونایی که واقعاً میخامش.❤️

  9. کاربر 17787 گفت:

    شاید شنیده باشید که میگن بسپارید به خدا

    این همونه.

  10. کاربر 17787 گفت:

    راجب تکنیک ۶۸ ثانیه
    کوین ترودو هم می‌گفت : مثل این میمونه شما یک بذر رو میکارید ، و اگه دوباره بهش فکر کنید ، انگار دارید از زیر خاک بیرون میاریدش ، و همین میشه که اون بذر خشک میشه.🐬💯

  11. کاربر 17787 گفت:

    یکی از روشهایی که می توانید با انرژی خالق هماهنگ شوید و احساس عالی پیدا کنید این است که از دیگران تعریف و تمجید کنید. خوبی آنها را بگویید به دیگران محبت کنید چون با این کار به خودتان لطف بزرگی می کنید انرژی مثبت درونی تان افزایش می یابد و به شکل باور نکردنی زندگیتان زیبا میشود.

    واقعا جواب میده 🌹🌹🌹🌹

  12. کاربر 16772 گفت:

    خانوم استر هیکس واقعا شخص با ارزشی هستند و خواهند بود ممنون از سایت جادوی باور

  13. مژگان گفت:

    مرسی از وبلاگ قشنگتون
    م

    مژگانمژگان
  14. حمید رضا گفت:

    سلام چیزهایی که نمیتونیم تصویرش رو بسازیم باید چطوری حسش کنیم مثل مدرک دانشگاهی چطوری احساس داشتن کنم با چه تمرینی

    حمید رضاحمید رضا
  15. کاربر 11935 گفت:

    سلام
    لینک دانلودش کجاست؟؟

  16. مهدی گفت:

    سلام
    یزدان پاک ،yazdanepak
    میشه بهم ایمیل بزنی ،من حس و حال تو رو تجربه کردم اما عجیب ،میخام ببینم چطور این حس شروع شد ،من این حس رو داشتم و نتونستم حفظش کنم
    نیاز دارم باهات صحبت کنم
    Mahdy123r2000@yahoo.com
    ایمیلم

    مهدیمهدی
  17. الهام گفت:

    من عاشق سایتتون هستم مرسی از شما که مطالب خوب میذارین

    الهامالهام
  18. yazdanepak گفت:

    من خیلی عاشق شدم ،عاشق خدا هر وقت بهش فکر میکنم از شدت شوق عشق گریم میگیره خیلی دوسش دارم ،احساسش میکنم،لمسش میکنم،باهاش صحبت میکنم،با هم قدم میزنیم و بعضی اوقات سر به سر هم میزاریم الانم که دارم مینویسم دارم براش گریه میکنم از شوق شناختنش از این ناراحتم که دیر فهمیدمش،خدای من عاشق مخلوقاتشه خیلی دوسشون داره منم دوستون دارم ،سلام به خدام

    yazdanepakyazdanepak
  19. کاربر 4139 گفت:

    سلام. ممنون از سایت خوب و عالی تون. یک سوال برام پیش اومده. بعضی از اساتید میگن جوری خواسته خودت رو بخواه که انگار الان داریش و بعضی هم میگن اینکار در ذهن تضاد ایجاد می کنه.
    حالا کدوم درسته؟ مثلا باید بگم من هر ماه صد میلیون درآمد دارم؟ یا بگم می خواهم که هر ماه صد میلیون درآمد داشته باشم؟ حالت اولی یا دومی؟

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من
      اینکه برخی از اساتید به این موضوع تمرکز می کنند که شما احساس کنید همین حالا مالک ارزویتان هستید درست هست ولی نباید احساس نارحتی کنید که چرا من ندارمش؟ چطور می تونم بدستش بیارم؟ و… از حالتی استفاده کنید که حس بهتری پیدا کنید.

      جادوی باورجادوی باور
  20. علی گفت:

    عالی بود ممنونم بابت توضیحات خیبلی خوبتون

    علیعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone