به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

بازی فراوانی استر هیکس بهترین تمرین قانون جذب

بازی فراوانی چیست؟ آموزش قوانین بازی فراوانی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱

قبل از شروع تمرین بازی فراوانی استر هیکس تصور کنید هنگامی که در حال قدم زدن در خیابان روبرویی منزلتان هستید یک چمدان پر از پول پیدا میکنید. مقدار پول داخل چمدان آنقدر زیاد است که حتی نمیتوانید آن را بشمارید. با این همه ثروت چه میکنید؟ اگر برای پاسخ دادن به این سوال به فکر فرو رفتید و یا پاسخی بی هدف به این سؤال دادید. یعنی ذهن شما آمادگی دریافت ثروت را ندارد! خب این جمله به چه معناست؟

استر هیکس استاد بزرگ قانون جذب معتقد است که اگر برای دریافت محبت های الهی آمادگی نداشته باشیم آنها را دریافت نخواهیم کرد. محبت الهی میتواند پول، عشق، خانواده یا هر چیز دیگری باشد.

بازی فراوانی یک بازی با پایه های روانشناسی برای آماده‌سازی ذهن شما جهت دستیابی به اهداف مالی تان است.

این بازی به نوعی طراحی شده که شما با هر پیش زمینه ذهنی و یا باور های درونی ای که دارید بتوانید آن را انجام دهید. اما نباید بگذارید سادگی این بازی شما را فریب دهد. 

شما برای انجام بازی فراوانی تنها به یک کاغذ، قلم و یادگیری چند قانون ساده نیاز دارید. 

در این بخش از سایت جادوی باور بازی فراونی را به شما آموزش خواهیم داد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بازی فراوانی استر هیکس

قوانین بازی فراوانی

برای خودتان یک حساب بانکی فرضی در نظر بگیرید که هر روز پول مشخصی وارد آن میشود و همینطور شما هر روز اجازه دارید تا مقدار معینی از آن را خرج کنید. 

برای شروع این بازی نیاز دارید تا یک روند ثابت را پیش بگیرید. به طور مثال میتوانید با مبلغ روزانه یک میلیون تومان شروع کنید این طور در نظر بگیرید که روزانه یک میلیون تومان به حساب شما واریز میشود و حتما باید آن را خرج کنید و روز بعد این مبلغ به دو میلیون افزایش می یابد و همین طور به ترتیب روز سوم، تبدیل به سه میلیون تومان میشود.

یا میتوانید از مبالغ بزرگ‌تر کمک بگیرید به طور مثال روز اول ده میلیون تومان، روز دوم بیست میلیون تومان و روز سوم سی میلیون تومان و… 

به محض شروع شدن بازی اجازه تغییر مبالغ را نخواهید داشت، یعنی نمیتوانید با روزانه یک میلیون شروع کنید و در حین بازی، مبلغ را تغییر دهید. 

مبالغ هر روز باید همان روز خرج شوند، اگر امروز یک میلیون در حساب فرضی شما ریخته شود باید دقیقا یک میلیون تومان خرج کنید. 

خرید های هر روز باید همون روز انجام شود. به طور مثال شما نمیتوانید خرید روز دوم را در روز سوم انجام دهید.

شروع بازی فراوانی

یک روند در ذهنتان پیش بگیرید و از امروز این بازی را شروع کنید، خرید هایی که انجام میدهید باید کاملا با واقعیت تشابه داشته باشد. باید دقیقا مشخص کنید که چه میخواهید بخرید. به طور مثال من با یک میلیون تومان در روز اول یک ساعت از یک برند مشخص و با یک رنگ مشخص خریداری میکنم. قیمت این ساعت نه میلیون و هشتصد هزارتومان است که با کیف چرمی ای که برای آن میگیرم دقیقا این قیمت به یک میلیون تومان میرسد.

خرید ها نمیتوانند تکراری باشند و باید بر اساس نیاز زندگی تان خرید کنید. 

اگر در تمرین امروز یک لپ تاپ میخرید دوباره نباید فردا یک لپ تاپ بخرید تا جایی که ممکن است این تمرین رو جدی انجام دهید. در این بازی نباید مبلغی را بابت قسط دادن به خانه ای که میخواهید بخرید در نظر بگیرید چون یک ذهن ثروتمند چیزی را قسطی نمیخرد.

بازی فراوانی مستقیماّ با ضمیر ناخودآگاه شما سر و کار دارد، این بازی ذهن شما را با ارقام مالی بالا آشنا میکند.

یک قانون مهم در بازی فراوانی

اگر در روند بازی فراموش کردید تا در یک روز خرید خود را انجام دهید بازی دوباره باید از ابتدا شروع شود. به طور مثال تا روز دهم تمامی خریدهایتان را انجام دادید ولی روز یازدهم فراموش کردید که بازی را انجام دهید و خرید کنید. باید مجدد به روز اول برگردید.

توجه کنید نمیتوانید در بازی جدید از خرید های بازی قبلی استفاده کنید.

یک قانون مهم در بازی فراوانی

سوالات متداول

چه زمانی میتوانیم بازی فراوانی را انجام دهیم؟

هنگامی میتوانید از این تمرین استفاده کنید که میخواهید نگرش و احساس درونی شما تغییر کند و پول بیشتری در زندگی تان جاری شود. این بازی قدرت تصویر سازی شما را افزایش میدهد و به آرزوهای شما وضوح بیشتری میبخشد.

بازی فراوانی چطور میتواند به ما کمک کند؟

این بازی یکی از مهم ترین تمرینات قانون جذب است، که ذهن شما را فریب میدهد. ذهن شما با ارقام مالی زیاد، خرید های گران قیمت و زندگی ثروتمندان آشنا میکند.

چرا بازی فراوانی به مرور سخت و درنهایت فراموش میشود؟

اگر بعد از چند روز انجام دادن بازی فراوانی احساس کردید که این بازی نتیجه ای ندارد و یا کم کم آن را فراموش کردید یعنی شدیداً نیاز دارید تا این بازی را انجام دهید.

چراکه ذهن شما فرق واقعیت و خیال را نمیداند وقتی شما روزانه مبلغی را به صورت خیالی خرج میکنید این امر مخالف با ذهن و ضمیر ناخودآگاه شماست.

 

دیدگاه‌ها

64 پاسخ به “بازی فراوانی استر هیکس بهترین تمرین قانون جذب”

  1. سارا گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
    میشه مثلا امروز یه لپ تاب لنوو بخرم بعد چند روز بعدش یه مارک دیگه ؟می خوام بدونم کلا نباید تکرار باشع یا همون مدل نباید باشه ممنون میشم کمکم کنید

    • سلام سارای عزیز
      اگر در واقعیت چنین کاری میکنید میتونید در بازی هم همین روند رو دنبال کنید. اگر به شما روزی ۱۰۰ میلیون بدهند هر روز میرید یک لپتاپ جدید میخرید؟ اگر جوابتون خیر است نمیتونید توی بازی هم همین روند رو پیش بگیرید.

  2. دانی گفت:

    سلام وقت همگی بخیر.
    خواستم یه چیزی رو توضیح بدم خدمت دوستان محترم.
    من این بازی رو توی یه سایت خارجی خوندم و فکر‌کنم نویسنده این سایت یادش رفته یه چیزی رو بگه و اون این هست:
    شما هر مبلغی که واسه شروع انتخاب کردین فردای آن روز ۱ م بهش اضافه میشه . مثلا اگه با ۱ م شروع کردین فردا باید ۲ م خرج کنید پس فرداش ۳ م و همین طور اضافه میشه مثلا روز چهلم ۴۰ م دارید که باید خرج کنید

  3. داود گفت:

    سلام.شما خودتان را بذارید جای کسی که یک عمر زحمت کشیده و در اثر یک غفلت یا حادثه پول های خود را گم کرد. آیا شما که پول را پیدا میکنید پول برای شما می شود؟
    بجای آموزش اینکه درست عمل کنید میگوید خداوند این پول را برای شما فرستاده!
    به همین راحتی! خودتان خودتان را گول میزنید؟
    فرض کنید پاداش ۳۰ سال زندگی خود را درون کیفی گذاشتید و در مترو جا می گذارید و فردی آن را پیدا میکند و به شما برمیگرداند.
    آیا از نظر شما آن فرد احمق است؟!
    ابتدا باید ظرف انسانیت خود را پر کنید بعد به فکر پول درآوردن باشید.
    یک انسان پول خود را درست خرج میکند و یک حیوان در جهت حیوانی. کدام را دوست دارید؟؟؟

  4. مهران گفت:

    الله وکیلی چیه دیگه، اول زده روزی یک میلیون بعد نوشته ساعتی که میخوام ۹ میلیون، بعد نوشته هر روز باید انجام شود 😐
    ماهایی که روزی ۴۰۰ کار میکنیم همشو بخریم.
    پس پس انداز و سرمایه گذاری چی میشه؟! خدا یه عقله درست بده پوف…

  5. سميه گفت:

    سلام
    من متوجه سه خط آخر مطلب نشدم.
    “وقتى شما روزانه مبلغی را به صورت خیالی خرج میکنید این امر مخالف با ذهن و ضمیر ناخودآگاه شماست.”
    خب کل قضیه که خیالیه (بازى فراوانى)
    وقتى با ذهن و ضمیرناخودآگاه مخالف باشه فایده اش چیه؟!

  6. فیروزه گفت:

    خب اگر چیزی ک بخوایم بخریم خیلی قیمتش بالا باشه چیکار کنیم مثلا روزی دو میلیون خرج میکنیم اما نیازمون ی گوشیه ۲۰ میلیونیه اونوقت چیکار کنیم. چون هم باید پول رو خرج کنیم هم باید قسطی نباشه

  7. پریسا گفت:

    سلام عزیزم ، من شب یازدهم هستم و شب ۴ و ۵ دیشب نگاه کردم یهو چشمم افتاد دیدم نوشتم دستبند نقره ۳ تومنی ولی اصلا یادم نبود و همش هم دقت میکردم که تکراری نباشه و جالب اینجاست نوشته این دوتا شب کنار هم ولی من ندیدم
    الان سوالم اینه چیکار کنم برم از اول ؟!
    و تو یکی نوشتم بدم بسازن توی یکی نوشتم اونی که دوسش دارم بسازن

  8. آمیتریس گفت:

    سلام روز بخیر عالیه منم چند روزه شروع کردم فقط دوتا سوال دارم میشه با این پول بلیط مسافرتی خرید سفر کرد هزینه هتل هزینه خورد و خوراک و خلاصه گردشگری کرد و یکیم مثلا وقتی واقعا یکروز چیزی میخرم مثلا کیف یا کفش خریدم اونم بنویسم انگار از این پول خریدم ممنون میشم راهنمایی کنین

  9. مهسا حامدی گفت:

    سلام استاد من از ۵ میلیون شروع میکنم فردا میشه ۱۰ پس فردا ۲۰ همینجوری ادامه پیدا میکنه حالا من دوست دارم یک ماشین ۲ میلیاردی بخرم میتونم قسطی بخرم روزانه از پول مثلا قسط هام رو بدم؟

  10. فاطمه گفت:

    سلام و روزخوش
    من میخوام شروع کنم ولی نمیدونم چه ساعتی در روز بنویسم و اینکه فعلش به حال باشه یا گذشته و یا آینده؟
    مثلا ظهر بنویسم که من میخوام فلان چیز رو بخرم یا اینکه امروز خریدم؟

    • سلام وقت بخیر
      ساعت خرید اهمیت زیادی ندارد شما باید هزینه ای که مربوط به یک روز می باشد را در همان روز خرج کنید.
      به طور مثال من امروز یک ساعت رولکس ۳ موتوره مجلسی سفید با قیمت ۲۹۸۰۰۰۰۰ خریداری کردم.

  11. صادقسبحان گفت:

    سلام و عرض ادب
    من روز ۱۲۷ رو تجربه میکنم و طبیعتاً مبلغ دریافتی امروزم ۱۲۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان هست.
    بعضی‌ها معتقد هستند برای خرید یک ویلا و ماشین ۵ یا ۱۰ میلیاردی باید صبر کرد تا این بازی در سال دوم و حتی سوم ادامه پیدا کنه و رقم‌های دریافتی ما به روزانه ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان برسه تا بشه این خریدهای بزرگ مانند ویلا و خودروی گران قیمت رو انجام داد/ واقعا در روزهای آینده خب خریدهای ریز و درشتی من تموم میشه و تا حدودی شده،،
    از این تایم به بعد چه کنیم با خریدهایی که قیمتشون چندین برابر رقم دریافتی هست؟؟

    • سلام دوست من
      مبلغی که هر روز به مبلغ قبلی اضافه می شود قابل تغییر است. در این بازی بیشتر تداوم و نظم باید مورد توجه قرار بگیرد. شما میتوانید هر روز ۱۰ میلیون یا هر مبلغی که میخواهید به مبلغ قبلی اضافه کنید.
      فقط توجه کنید بازی باید با همون مبلغی که روز اول اضافه کردید ادامه پیدا کند. به طور مثال شما بازی رو با ۱ میلیون در روز شروع کردید حالا که وسط بازی هستید نمیتونید مبلغ رو تغییر بدید.
      برای تغییر مبلغ باید مجدد بازی رو شروع کنید. موفق باشید.

  12. کاربر 25777 گفت:

    چقدر تمرین فراوانی استر هیکس قشنگ و جالبه این تمرین رو تو بچگیام انجام میدادم ولی نه اینطور پیوسته هر وقت رویا پردازی میکردم خودمو اینطوری میدیدم ولی از اینکه استر هیکس بازی فراوانی رو بعنوان یک بازی جالب مطرح کرده خوشحالم و از این بازی لذت میبرم خوشحالم که تو این سایتم چون میدونم خدا حضور منو اینجا مقدر کرده فقط از اینکه خیلی زودتر با شماو سایتتون آشنا نشدم به دوستان حاضر از سال ۹۵در سایت غبطه میخورم

  13. کاربر 7764 گفت:

    سلام ببخشید این که برای نتیجه گرفتن به چهل روز اشاره شده، چرا در کتاب بخواهید تا به شما داده شود خانم استر هیکس اصلا اشاره ای به چهل روز نکرده است؟

  14. ناشناس گفت:

    دوستانی که بازی رو انجام دادند و تموم کردند لطفا نتیجه رو بگند

  15. محمد گفت:

    سلام من برنامه بازی فراوانی را نصب کردم و شروع کردم لطفا بهم بگید چقدر طول میکشه این کار برای من جواب بده چون من دوساله بیکارم و بیمه هم نیستم و راهی چون نصب این بازی نداشتم حالا که نصب کردم میخوام بدونم چقدر تاثیر گذار هست برای خودم اگر ممکنه راهنمایم کنید

    • سلام دوست من
      این مورد کاملا به نوع تمرین تان، ایمان و باور های شما بستگی دارد. مدت زمان مشخصی وجود ندارد ممکن است در کمتر از یک ماه نتیجیه بگیرید و یا ممکن است در بازه چند ساله به خواسته خود برسید.

  16. محمد گفت:

    سلام من در روز دوم بازی فراوانی هستم امیدوارم تاثیر گذار بشه در زندگیم و همینطوری برکت و پول به سمت من بیاد

  17. سید علی اکبر هاشمی گفت:

    با سلام به دوستان عزیز
    چرا این بازی رو اینقدر سخت میگیرید ؟ این بازی با یک مبلغ مشخص و دلخواه شما در روز اول شروع میشه .مثلا روز اول یک میلیون،
    حالا روز دوم دو میلیون دارید ،روز سوم سه میلیون دارید ،روز چهارم چهار میلیون دارید و الی آخر .مبلغ هم باید تا ساعت ۱۲ شب خرج بشه .در طول روز هر زمانی که بهترین حس و حال رو دارید برید سراغ بازی .

  18. صنم گفت:

    سلام دوست عزیزم من همه نظرات رو خوندم.
    شما به یکی جواب دادین که تو این بازی نباید
    چیزی رو قسطی بخری.ولی به یه شخصی که میخواست باغ بخره که قیمتش ۲۰۰
    میلیون بود فرمودین تو سه قسط میتونه پولش رو
    بده.میشه اینو واضح توضیح بدین؟؟؟؟تشکر از شما🙏🙏

    • سلام دوست من
      اصل این بازی در خرج کردن مقدار پول مشخص شده با احساس مثبت می باشد تا بتوانید ضمیر ناخودآگاه خودتان را فریب دهید.
      در صورتی که با خرید یک کالا به صورت اقساط میتوانید احساس مثبت و خوب بدست بیارید، کالاهای مد نظرتون رو به صورت اقساط خریداری کنید.

  19. مریم گفت:

    سلام روزتون بخیر
    اگر ما با این پیش فرض که فردا و روزهای آینده چه مبلغی در دسترسمون هست، بدونیم قراره در چند روز آینده چه چیزهایی بخریم این اشکال داره؟
    مثلا من از روز اول که بازی رو شروع کردم تقریبا تا روز بیستم میدونسنم قراره چه خرجایی انجام بدم..

  20. مهسا حسینی گفت:

    سلام و درود من عاشق بازی فراوانی هستم
    دو تا سوال دارم
    اولین اینکه با این پول میشه برای دیگران هم هدیه گرفت یا به نیازمندان کمک کرد؟!
    دومیش این که من یه چیزی رو متوجه نشدم شما گفتید روز اول ۱تومن وز دوم ۲ تومن وروز سوم ۴ و روز چهارم ۸تومن
    مگه روزانه نباید اضافه بشه یا اینکه دل بخواهی که ضریب ۲ بگیره؟؟

    • سلام وقت بخیر
      تصور کنید این پول واقعا به شما داده شده، چه کارهایی انجام میدید؟ اگر در واقعیت هم برای دیگران هدیه میگیرید یا به نیازمندان کمک میکنید میتونید در بازی هم اینطور پول ها رو خرج کنید.
      از ابتدا هر روندی رو برای افزایش روزانه پول در نظر گرفتید باید تا انتها طبق اون روند پیش برید.

  21. ثمین گفت:

    درود به شما من خوندم که هر روز مبلغ ضریب ۲ روز قبل هستش ولی ت ی توضیحات فقط هر روز یک میلیون اضافه میشه .
    مثلا اگر قانون هر روز یک میلیون باشه میتونیم مثلا خودمون بگیم روزی ۱۰ میلیون ؟
    یا اینکه همون هر روز دو برابر روز قبل ؟

  22. افسانه رحیمی گفت:

    سلام یعنی باید فرض کنیم که مثلا در حساب بانکی کائنات من ۱۰۰۰۰۰۰ تومن هست که باید ذهنی خرجش کنم و روز دوم و …و الی آخر؟؟؟

  23. کاربر 16772 گفت:

    از نظر من این بازی بسیار قدرتمنده و با ارزشه به دلیل انکه باعث گسترش یافتنه ذهن هر شخص میشود و نکته کلیدی ان با انجام دادن بارها بارهاست و خیلی ممنونم از مدیران سایت جادوی باور

  24. مهناز گفت:

    سلام و تشکر. تو متن بالا گفتین هر روز یک میلیون اضافه کنید ولی اینجا در کامنت ها میفرمایید باید هر روز ۲ برابر روز قبل خرج کنید.کدوم درسته ؟من امروز روز ۱۷ و ۱۷ میلیون دارم یعنی امروز ۳۴ میلیون خرج کنم و فردا ۶۸ میلیون و….؟؟؟🙏❤

    • سلام مهناز عزیز
      از انجایی که ذهن شما فرق واقعیت و خیال را نمیداند وقتی شما روزانه مبلغی را به صورت خیالی خرج میکنید این امر مخالف با ذهن و ضمیرناخودآگاه شماست و به نوعی با این بازی میتونید ضمیر ناخودآگاه خودتون رو فریب بدید و هدف از بازی هم همین هستش، میزان افزایش روزانه دست خودتون هستش میتونید هر روز یک میلیون افزایش بدید یا دو میلیون افزایش بدید یا اصلا دوبرابر روز گذشته افزایش بدید ولی هر روندی که از ابتدا پیش گرفتید رو باید تا انتها پیش ببرید. اگر روز اول یک میلیون اضافه کردید تا انتها باید یک میلیون روزانه اضافه کنید.

  25. تمنا گفت:

    سلام وقتتون بخیر خییییلی ممنونم بابت مطالب مفیدتون
    میگم من اینطور که شما گفتید ننوشتم هی روزانه یک میلیون بحساب قبلم واریز کردم امروز ۳۴روزم بنظرتون درسته ادامش بدم یاهمون تصاعدی برم؟؟؟؟
    اینجوری بنظرم خییییلی ب واقعیت نزدیکتره تا تصاعدی
    واون تصاعدی دوبرابر شدن دوراز واقعیته ویه جوری مانوس نمیشی باهاش

    • سلام دوست من
      هدف این بازی اینه که ذهن شما رو در موقعیتی قرار بده که خرج کردن در ارقام بالا را تجربه کنید، به همین خاطر باید هر روز مقدار پول روز قبل را دوبرابر کنید. میتونید از این به بعد روندتون رو تغییر بدید. حتی اگر یک روز هم یادتون بره که این بازی رو انجام بدید باید مجدد از ابتدا بازی رو شروع کنید.

  26. سلین گفت:

    سلام و تشکر فراوان.من چند بار این بازی رو شروع کردم .ولی خوب یه روز یا گاهی ۲ روز فراموش می کنم خرید کنم.حالا باید از یک میلیون اولیه شروع کنم و یا از ادامه مبلغ؟سوال دوم:اگر حدود یک هفته فراموش بشه چطور؟ادامه بدیم یا از ابتدا شروع کنیم؟🙏🙏🙏🙏🙏

  27. نیما گفت:

    سلام من به جای یک میلیون رفتم رو ضریب ده میلیون یعنی امروز ده فردا بیست پس فردا سی اشکال نداره؟ یا حتما باید یک میلیون باشه ممنونم

  28. آزاد گفت:

    سلام.خیلی عالی
    انشاالله شروع میکنم.
    غیر از نمایش نامه نویسی و بازی فراوانی خانم آستر هیکس چه تمرینهایی دارند که سرچ کنم؟

  29. فاطمه گفت:

    سلام‌ببخشیدمن سوال دارم میشه
    *میشه تو بازی مثلا امروز لب تاب ایسوس بخرم برای فردا باز لب تاب بخرم ولی مارکش مثلا لنوو باشه؟؟یعنی میشه از یه نوع جنس مارکای مختلفشو بخرم؟؟
    *میشه مثلا یه یخچال ۸۰ تومنی رو روز ۴۰ ام نصفشو بدیم و روز ۴۱ نصف دیگرشو +خرید یه لباس مثلا یک میلیونی؟؟؟؟؟؟؟؟

  30. صادق گفت:

    سلام بازی فراوانی دارم ولی پول به حساب کارتم پرداخت نمیشه چیکارکنم؟؟

  31. وحیده گفت:

    سلام ممنون از سایت خوب و مطلب عالی تون
    ببخشید یه سوال داشتم
    آیا باید ضریب ۲ در نظر گرفته بشه؟ بعد از ۱۱ روز میشه ۱۰۲۴
    آیا این درسته؟ فکر کنم اشتباه نوشتم

  32. عادل گفت:

    سلام.منم امروز روز بیست ‌وچهارم هستم‌ و تغییراتی توی زندگیم ایجاد شده به لطف خدا و از همه دوستان عزیز میخوام که
    بازیو ادامه بدن

  33. ghasem گفت:

    سلام”
    منکه عاشقانه دکتر استرهیکس رو دوست دارم و واقعا از ته قلبم بهش میگه که دوستش دارم و ازش ممنون و سپاسگذارم که این راه های ترقی به سوی پول و ثروت رو جلومون قرار دادن.
    قطعا و یقینا این بازی ظهور فراوانی و ثروت در ذهن ثروتسازم رو پر قدرت و تا همیشه ادامه خواهم داد چون آرزو و رؤیاهای انسان پایان ناپذیر هست.
    آیا آدرس ایمیلی از خود دکتر استرهیکس میتونید در اختیارم قرار بدید؟؟؟؟

  34. shivs گفت:

    جالبه منم شروع ب تمرین میکنم

  35. منا گفت:

    سلام . من سه سال پیش این بازی رو انجام دادم و بعد دوهفته به لطف خداوند انقدر احساس بی نیازی کردم و به باور ثروتمندی رسیدم که نیازی به ادامه بازی نبود.بعد از دو ماه پول و ثروت بطور شگفت انگیزی وارد زندگیم شد و تمام خریدهام جنبه حقیقی بخود گرفت.

  36. رمضانی گفت:

    سلام من برای معامله یک میلیاردی باید چکارکنم میشه سه روز آخر بازی هر روز یک مبلغی رو پرداخت کنم

  37. کامران گفت:

    سلام
    ممنون از پاسختون ولی من متوجه نشدم پس با این نظر شما من مثلا اگه یه ماشین ۴۰۰ میلیونی رو بخوام بخرم بعد از ۳۶۵ روز هم نمیتونم بخرم ، لطفا بگین راهی هست واسه این مشکل یا نه ؟
    یه سوال دیگه هم داشتم ، میخواستم بدونم اگه به روز اول برگردم میتونم همون چیزهایی رو که خریدم دوباره بخرم یا نه ؟ ممنون میشم سوالامو کامل جواب بدین

    • سلام دوست من دقت کنید این تمرین روزانه ۱ میلیون نیست، به این صورت هست روز اول ۱ میلیون روز دوم ۲ میلیون روز سوم ۴ میلیون و روز پنجم ۸ میلیون در واقع مقدار روز بعد ۲ برابر امروز هست ، درباره سوال دوم هم باید عرض کنم بله اگر بخواهید از روز اول شروع کنید میتونید دوباره همان ها رو بخرید فقط دقت کنید خانم استر هیکس به این دلیل اسم این تمرین رو بازی فراوانی گذاشته که شما به چشم یک بازی ولی با قانون خودش انجام بدین به هیچ عنوان سخت نگیرید فقط جدی بگیرید

  38. کامران گفت:

    سلام ، من اگه ماشینی رو که میخوام بخرم ولی پول امروزم بهش نمیرسه باید چیکار کنم صبر کنم تا به روزی برسه که پولشو دارم یا میتونم هرروز یه بخشیشو بپردازم
    ممنون از سایت خوبتون

    • سلام جناب کامران بازی فراوانی که خانم استر هیکس ابداع کردند برای این است که ذهن شما ثروتمند بشود و کم کم باور های قدرتمند در شما به وجود بیاید در نتیجه ذهن ثروتمند چیزی را به صورت قسطی یا پرداخت کم کم تهیه نمیکند

  39. متین گفت:

    سلام ببخشید آیا این بازی فراوانی برای کسانی که شغل ندارند جواب میدهد؟

  40. کاربر 3559 گفت:

    درود بر شما
    ممنون از مطالب فوق العاده و تاثیرگزار
    یک سوال دارم
    من هفته پیش تاچ و ال سی دی گوشیم شکست
    آیا میتونم در بازی فراوانی هزینه تعمیر گوشیم رو بنویسم؟
    با آرزوی سالی فوق العاده برای شما

    • سلام ، بازی فراروانی به این دلیل طراحی شده که ذهن شما رو ثروتمند کنه ، در نتیجه ذهن ثروتمند به فکر تعمیر گوشی نیست ، پیشنهاد میکنیم در این مورد یا یک گوشی نو بخرید البته منظور در تمرین هست یا اصلا این موضوع گوشی را فراموش کنید و چیزهای دیگر را بنویسید

  41. ruhit گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب خوبتون
    یک سوال دارم.در بازی فراوانی آیا میشه که چیزی رو که بهش علاقه دارم طی سه روز پشت سر هم پولشو بدم؟ مثلا من در روز۶۵بازی هستم وویک باغ کوچولوی زیبا رو دوست دارم بخرمش که پولش۲۰۰ میلیونه ومن طی سه روز پولشو بپردازم؟

  42. کاربر 3963 گفت:

    سلام.فوق العاده بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم حتما اجرا خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone