به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
نیل دونالد والش سمینار گفت و گو با خدا

نیل دونالد والش سمینار گفت و گو با خدا

نام مربی: نیل دونالد والش - Neale Donald Walsch
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 87 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 411 mb
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
تعداد بازدید: 22,713 بازدید
تعداد نظرات: ۱۳ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

  گفت و گو با خدا از نیل دونالد والش به صورت تصویری  برای اولین بار در ایران با زیر نویس فارسی در سایت جادوی باور

نیل دونالد والش نویسنده و سخنران محبوب آمریکایی است. وی نویسنده هفت کتاب کم نظیر مانند کتاب گفت و گو با خدا است. نیل دونالد والش به عنوان یکی از سرشناس ترین نویسندگان جهان شناخته شده است. سمینار گفت و گو با خدا به این پرسش بنیادین که “نقش ما در تکامل چیست؟” پاسخ می دهد.

(دانلود سمینار گفت و گو با خدا از نیل دونالد والش به صورت رایگان برای مشترکین ویژه سایت جادوی باور امکان پذیر است.)

بررسی سمینار گفت و گو با خدا اثر نیل دونالد والش

در سمینار گفت و گو با خدا هیچ چیز جدیدی نخواهید آموخت!

نیل دونال والش معتقد است که خالق هیچکدام از سخنان و نوشته های خود نیست. او فقط این سخنان را جمع آوری کرده و به شما می آموزد. همانطور که پیشتر متوجه شدید هیچ مطلب جدیدی در این سمینار نمی آموزید فقط در این سمینار می توانید دانش تان را طبقه بندی کنید.

آیا ما در این جهان آمده ایم که فقط یکسری از وظایف تعیین شده را انجام دهیم؟ اگر ما وظایف خود را انجام ندهیم چه اتفاقی در این دنیا رخ خواهد داد؟ نقش ما در تکامل این دنیا چیست؟ تصور اینکه ما وظایفی در به تکامل رسیدن این دنیا داریم باعث می شود تا انگیزه ای در ما به وجود بیاید، اما آیا ما چنین وظیفه ای داریم؟

نیل دونالد والش معتقد است که منبعی درون هر فرد وجود دارد که این منبع درونی از حکمت و دانش الهی سر چشمه میگیرد. پیروی از منبع درونی باعث می شود تا ما به خوبی از عهده وظایفمان بر بیاییم اما بسیاری از ما این منبع درونی را با یک اتفاق یا یک شک بیهوده اشتباه میگیریم.

نیل دونالد والش پرسش “آیا ما می توانیم یک گفت و گو اختصاصی با خدا داشته باشیم؟” را یکی از پر تکرار ترین پرسش های مردمی می داند؛ وی معتقد است خداوند همیشه با ما صحبت می کند اینکه خداوند با چه کسی صحبت می کند تفاوتی ندارد ولی اینکه چه کسی به خدا گوش می دهد بسیار مهم است. ما در بسیاری از مواقع که نمی توانیم از عهده وظایفمان بربیاییم از خدا می خواهیم که به سخنانمان گوش دهد و به ما کمک کند ولی آیا ما خود به سخنان خود گوش میدهیم؟

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

13 پاسخ به “نیل دونالد والش سمینار گفت و گو با خدا”

  1. کاربر 25330 گفت:

    سلام عالیه ممنونم از سایت جادوی باور
    یک پیشنهاد دارم برای ارتقا سایتتون که عالی تر بشه اگه امکانش هست به سایتتون قسمت درخواست هارو اضافه کنید که باتوجه به تعداد درخواست ها اولویت بندی کنید تو برنامه هاتون که کدوم رو زودتر قرار بدید

  2. کاربر 24637 گفت:

    تاثیر گذار و عالی و بی‌نظیر👌

  3. کاربر 24637 گفت:

    تاثیر گذار و عالی👌

  4. کاربر 20436 گفت:

    سلام از رابرت کیوساکی و وارن بافت بیشتر بگذارید سپاسگزارم از جادوی باور عالییی

  5. کاربر 18406 گفت:

    عالی بود

  6. کاربر 16585 گفت:

    سلام
    کتاب گفتگو با خدا ۱ که عالیه اینو هنوز فرصت نکردم نگا کنم اینم حتما باید فوق العاده باشه باید برنامه بریزم نگاه کنم.
    یه دوره ۵ هفته ای داره به اسم آگاه کردن گونه ها داره که از جادوی باور عزیز خواهش میکنم اونم در اختیار ما قرار بدن ممنونیم♥

  7. عرفان گفت:

    سلام واقعا سایتتون عالیه . بی نظیر هستین. من ک خیلی خوشحالم باسایت شما اشنا شدم

  8. مهتاب گفت:

    با سلام و ارزوی برکت… آیا امکانش هست دانلود از کتابهای اقای نیل دونالد بزارید. سپاسگزارم

  9. کاربر 1711 گفت:

    سلام لطفا از نیل دونالد والش هم بیشتر بگذارید

  10. کاربر 8815 گفت:

    سلام
    سال نو سرشار از آگاهی و حرکت رو به رشد بر شما مسئولین سایت جادوی باور و همه فرهیختگان سایتتان مبارک باد.

    در برهه ای از،زمان زندگی میکنیم که یک اگاهی جهانی و بیداری عظیم در بشریت در حال شکل گیری است. در این بین سایت جادوی باور به عنوان پیشرو و علمدار ترویج این اگاهی عظیم رسالت خود را به بهترین نحو انجام داده و میدهد. خواهشمندم برای تکمیل آموزشهای بینظیرتان، دوبله سخنرانیهای نیل دونالد والش را بیشتر در سایت منتشر کنید تا از خرد و اگاهیهای این انسان خردمند بیشتر استفاده کنیم.

    از وجود منحصر به فرد و بینظیرتان سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "نیل دونالد والش سمینار گفت و گو با خدا" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone