اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
چطور فوق العاده موفق شویم -دوبله فارسی کوین ترودو

چگونه فوق العاده موفق شویم (دوبله فارسی) کوین ترودو

نام مربی: کوین ترودو
زبان: دوبله فارسی
تعداد قسمت: 7
مدت زمان: 440 دقیقه
نوع فایل: MP3
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
تعداد بازدید: 22,448 بازدید
تعداد نظرات: ۴۵ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

در این بخش از سایت جادوی باور کارگاه “چگونه فوق العاده موفق شویم” را به صورت دوبله فارسی از کوین ترودو برای شما آماده کرده ایم. قبل تر این دوره را با زبان اصلی و زیرنویس فارسی منتشر کرده بودیم که بنا به درخواست کاربران گرامی سایت جادوی باور تصمیم گرفتیم دوره “چگونه فوق العاده موفق شویم”  از کوین ترودو را به صورت دوبله فارسی نیز منتشر کنیم. 

اگر به آموزش های کوین ترودو علاقمند هستید، میتوانید سطوح یادگیری شبکه جهانی اطلاعات که جزو برترین و محبوب ترین کارگاه های آموزشی کوین ترودو است را دنبال کنید. ترتیب بندی این سطوح را در بخش زیر برای شما قرار داده ایم:

توجه کنید:

برای دانلود سطح مورد نظرتان، روی نام سطح کلیک کنید تا به صفحه دانلود ارجاع داده شوید. لینک قرار داده شده برای دانلود سطوح زیر برای فرمت دوبله فارسی صوتی است. چناچه قصد دارید سطح مورد نظرتان را به صورت زیرنویس فارسی نیز دانلود کنید میتوانید از طریق توضیحات سطح مد نظرتان بر روی دکمه دانلود به صورت زیرنویس فارسی کلیک کنید.

سطح بندینام سطح
مقدماتیآرزوی تو دستور توست
سطح ۱ بخش ۱امتیازات خودت را بدان
سطح ۱ بخش ۲خلق رویا - آلمان
سطح ۱ بخش ۳انرژی کیهانی - زوریخ
سطح ۱ بخش ۴تسلط بر موفقیت - استرالیا
سطح ۲واقعیت خود را خلق کنید
سطح ۳موانع موفقیت
سطح ۴القا به ذهن
سطح ۵عادت ها و مهارت ها
سطح ۶در انتظار انتشار
سطح ۷راز نهایی
تستتست سطوح یادگیری

نکته مهم

کوین ترودو پس از برگزاری سطح ۷ به نام راز نهایی به ۱۰ سال زندان محکوم شد در نتیجه سطح ۸ فعلا برگزار نشده است.

درباره کارگاه چگونه فوق العاده موفق شویم

در بخش زیر متن سخنان ابتدایی کوین ترودو در کارگاه چگونه فوق العاده موفق شویم را خواهید خواند:

من قبل تر در مورد مهارت های تعادل آموزش صحبت کرده ام، دومین چیزی که درباره اش حرف زده ام شاخص یادگیری بود، به این دلیل این دو قانون مهم هستند که اگر شما این اساس ها را درک کنید در یادگیری هیچ آموزشی ناتوان نخواهید بود.

شاخص یادگیری اساساً در مورد میزان یادگیری شما است، سوال این است که شما چقدر یادگیرنده هستید؟ (در مقیاس ۱ تا ۱۰)

من قرار است چیزهای زیادی به شما یاد بدهم پس شاخص یادگیری شما بسیار برای من اهمیت دارد. چقدر قابل آموزش پذیر هستید؟ (در مقیاس ۱ تا ۱۰) این مشخص می کند که شما چقدر اطلاعات دریافت می کنید.

نکته اینجاست که اگر توانایی این شاخص را درک کنید می توانید برای بیشتر یادگرفتن برنامه هایی را تنظیم کنید. شما باید تعیین کنید که آیا قابل آموزش هستید یا خیر؟ اگر پاسخ شما خیر است، پس بیایید وقت و پولتان را اینجا هدر ندهید.

باید بگویم شاخص یادگیری دو تا متغیر دارد اولین متغیر مقیاس ۱ تا ۱۰ است که شما به خودتان در تمایل به یادگیری می دهید. نمره تمایل شما برای یادگیری در مقیاس یک تا ده چند هست؟

من بر این باور هستم که اگر شما اینجا هستید پس تمایل به یادگیری شما ده هست، فکر نکنم کسی به زور اینجا باشد.

دومین تمایلتان به پذیرش تغییر می باشد این مهم ترین شان است. من چند تا نکته به شما می گویم که تغییراتی اساسی داشته باشید که باعث می شود نسبت به الان خیلی متفاوت تر فکر کنید در غیر این صورت شما در همان نقطه ای که هستید، می مانید.

شما باید تغییر کنید بهترین عبارتی که در این باره شنیده ام از برایان تریسی بوده است، یکی از بهترین دوستانم کسی که با او سال ها سفر کرده ام ما دائما با یکدیگر روبه رو می شویم و با هم صحبت می کنیم و یک سال در سه پرواز با هم بودیم. پرواز ما یکی بود و شانس افتادن این اتفاق مثل این بود که در یک هفته چهار بار شانس لاتاری داشته باشید.

ما در آلمان با یکدیگر بودیم و داشتیم صحبت میکردیم من گفتم برایان تو قدرتمندترین حرفی که شنیده بودم را زده ای، و آن حرف این بود که: برای اینکه چیزی در زندگی ات تغییر کند باید ابتدا خودت را تغییر دهی. به نظر شما این سخن منطقیه؟

زندگینامه کوین ترودو

زندگینامه کوین ترودو به عنوان برگزار کننده دوره ها، سمینار ها و کتاب های قانون جذب و موفقیت فردی می تواند کمک بسیاری برای درک بهتر سخنان وی به شما بکند.

کوین ترودو در سال ۱۹۶۳ در ماساچوست آمریکا متولد شد پدر وی جوشکار بود. او دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد. پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.

پس از گذشت مدت زمان اندکی، تصمیم گرفت وارد نتورک یا بازاریابی شبکه ای شود. کوین ترودود در این حرفه موفقیت های بسیاری را بدست آورد. 

پس از گذشت چندین سال کوین ترودو از طریق یکی از دوستانش توانست به گروه ها و جوامع مخفی راه یابد. او پس از یادگیری قوانین جوامع مخفی از این گروه ها خارج شد و تصمیم گرفت این مباحث را به مردمان عادی نیز آموزش دهد.

در حال حاضر کوین یک مولتی میلیونر خود ساخته آمریکایی است و چندین شبکه معروف تلویزیونی دارد.

معروف ترین آن شبکه گلف انگلیس است؛ ترودو فقط یک مربی موفقیت نیست و از این راه به موفقیت و ثروت نرسیده است. در واقع برگزاری سمینار شاید یک تفریح برایش باشد در نتیجه زندانی شدنش میتوانند دلایل بسیار متعددی داشته باشد.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

45 پاسخ به “چگونه فوق العاده موفق شویم (دوبله فارسی) کوین ترودو”

  1. کاربر 24637 گفت:

    سلام و احترام ، ممنون از زحماتتون که قابل تقدیره

  2. کاربر 24637 گفت:

    این دوره هم مثل بقیه عالییی بود

  3. کاربر 15754 گفت:

    سلام..من این دوره را چندین بار به دقت گوش کردم و هر بار مسائل جدیدی واسم روشن میشه..یکی از کاملترین مباحث ..پیشنهاد میشه به شدت با اینکه حدود ۱۲ سالی میشه کتاب های مختلفی خوندم

  4. کاربر 21878 گفت:

    سلام واقعا سایتتون عالیه ازین بابت ممنونم
    ولی یه سوال اگه واقعا این آموزشا کار میکنن پس چرا کوین خودش به ۱۰ سال زندان محکوم و ورشکسته شده؟ واقعا گیج شدم

  5. کاربر 16772 گفت:

    این دوره با انکه بصورت ازاد تدریس شده اما مطالب بسیار اموزنده را در خود جای داده و خیلی متشکرم از سایت جادوی باور

  6. کاربر 19507 گفت:

    خیلی دوبله آرومی داره ، تو عصر سرعت کی حوصله داره برا شنیدن هر کلمه و جمله بعدی ۳ ثانیه مکث کنه، من که در قسمت دوم بی خیالش شدم از بس اروم داره حرف میزنه

  7. کاربر 9562 گفت:

    باسلام چرا پی دی اف چگونه فوق العاده موفق باشیم دانلودنمیشه

  8. کاربر 15137 گفت:

    سلام
    ممنونم بابت زحماتی که در این سایت خوب میکشید.
    فقط توی این دوبله صدای دوبله زیباست اما غلطهای گفتاری و تلفظی زیادی وجود داره و این باعث سردرگمی و اشتباه در من نوعی میشه .اون هم این فایلها که کلمه ای میتونه مسیر رو کلا تغییر بده.
    و درآخر منظور از اسپانسر شدن یک نفر چیه ؟
    چون معنی اسپانسر رو میدونم اما ربطش به این موضوع چیه؟

  9. کاربر 14986 گفت:

    با سلام و عرض تبریک سال نو مبارک
    کتاب چگونه فوق العاده موفق باشیم کوین ترودو دانلود نمیشه میشه راهنمایی کنید

  10. کاربر 16229 گفت:

    بسیار بسیار عالیههههه
    خدایا هزار مرتبه شکرت بخاطر آشناییم با سایت جادوی باور
    تشکر فراوووون از همه شماا😜😜😜💖💖😍😍

  11. کاربر 14304 گفت:

    درود وسپاس به تمام عوامل سایت ،امیدوارم هرانچه ارزویش را دارید باقلم خداوندمهربان برایتان رقم بخورد و همیشه تندرست و شاد وموفق دراین مسیر الهی قدم بردارید .فوق العاده وبی نظیر هست تمام دوره هاتون….برقراروپاینده باشید .

  12. کاربر 10306 گفت:

    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از دوره عالی و دوبله عالی تر اون، میخواستم بدونم pdf این دوره کی روی سایت میاد؟ چون تاثیرگزاری خواندن و شنیدن در یادگیری بسیار بیشتره
    بازم ممنون از تیم عالی جادوی باور

  13. کاربر 15137 گفت:

    سلام وقت همه دوستان بخیر
    سوالی دارم در انتهای قسمت دوم کوین تمرین میده و میگه بنویسید اگر پول مهم نبود چی میشد ، و در ادامه کلا هیچ اتفاقی نیوفتاد و چیزی در مورد تمرین گفته نشد احتمالا اون قسمت رو فراموش شده توی فایل قرار بدید،لطفا بررسی کنید

  14. کاربر 15301 گفت:

    سلام سایتتون عالیه اگر میشه PDF کتاب مگاموری کوین ترودو را در سایت قرار دهید

  15. کاربر 15301 گفت:

    سلام خسته نباشید سایتتون مثل خودتون عالیه
    کیفیت دوبله هم بی نظیر
    اگر میشود ادامه دوره را هم قرار دهید
    ممنون از جادوی باور

  16. کاربر 10543 گفت:

    سلام دوستان . در یک کلمه، فوق العاده است.
    بی صبرانه منتظر بقیه دوره هستم.

  17. کاربر 15232 گفت:

    خیلی ممنون مترجم جدید عالی هستن اصلا صداشون تکراری نمیشه تشکر از سایت جادوی باور
    اگر دوره ی امتیاز خودت رو بدون هم ترجمه کنید عالی هست چون خیلی دوره معرکه ایه

  18. کاربر 15274 گفت:

    سلام خداقوت واقعا زحماتتون جای تقدیروتشکر داره صدای دوبلر هم خداییش زیبا و دلنشینه فقط یه کوچولو اینکه ایشون که از نعمت زیبا بودن صدا بهره مند هستند جسارنا دوبله سمینار و سخنرانی با داستان و رمان یکم فرق داره ببخشید من از سه بار گوش دادن دوبار به خواب عمیق رفتم یه بارهم چرتم برد اگقشنگ مشخصه که کار رمان و داستان هم خیلی انجام داده هم موفق بوده بازهم از همه شما عزیزان و علی آقای گل تشکر میکنم درپناه حق

  19. کاربر 14246 گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    متشکرم از محتوای عالی سایت و دوبله های باکیفیت
    سطح ۵ و ۶ کوین ترودو رو هم اگر میشه قرار بدین
    متشکرم

  20. کاربر 3589 گفت:

    سلام عالی بود
    لطفا کتاب های کوین ترودو و کتاب های استر هیکس هم دوبلش بزارین

  21. جمال گفت:

    سلام و درود. از تکنیک ساندویج کوین ترودو برای بیان نظرم استفاده میکنم.اول از همه واقعا تشکر میکنم بابت زحماتتون ،در نوع خودش عالیه. بعد میخوام بگم که واقعا خیلی از اینها میتونه بهتر باشه. مثلا سطح چهار کوین ترودو که مهمترین سطح اونه هنوز کامل دوبله نشده و نصفه رها شده و البته انتقاد دیگه ای که دارم بسیار خلاصه سازی در سطح چهار در قسمتهای مختلفش در ترجمه فارسیش هست مثلا قسمتی که ۱ ساعته شده ۴۰ دقیقه.و بسیار عالی میشه که اگه همه سطحهای ارایه شده دوبله فارسی داشته باشه چون راحت میتونیم داخل ماشین گوش بدیم بازم ممنون از زحمات شما.

    جمالجمال
  22. مهدی گفت:

    آقا دمت گرم میشه آموزش های دیگه کوین ترودو هم که دوبله نیست دوبله کنید مثل سطح ۷

    مهدیمهدی
  23. کاربر 12514 گفت:

    کاش بجای این یه دروه جدید میزاشتین با زیر نویس

  24. کاربر 13213 گفت:

    بزرگوار سلام اقای تهرانی کو پس؟

  25. کاربر 1421 گفت:

    خیلی ممنونم از شما وا قعا شما عالی هستید. میدونم سوال تکراری هست اما اون دو دوره باقی مانده از کوین خبری ازش هست یا خیر ؟

  26. کاربر 10474 گفت:

    سلام و درود برشما
    فرمت فایل m4a هست mp3 نیست لطفا mp3 قرار بدید ممنونم♥

    • جادوی باور گفت:

      سلام دوست من . فقط فایل نمونه که در بالای صفحه به صورت رایگان قرار گرفته و مربوط به قسمت اول هست تصویری هست . فایل های اصلی صوتی هستند و تصویر ندارند

      جادوی باورجادوی باور
  27. کاربر 14668 گفت:

    سلام، با تشکر فراوان از زحمات دوستان عزیز در جادوی باور ،دوبله این قسمت چندتا ضعف داشت در بعضی موارد جملات درست گفته نمی شد و تن صدا طوری بود که انگار رمان میگن، خیلی خوشحال هستم که با جادوی باور آشنا شدم ممنون.

  28. کاربر 10051 گفت:

    سلام خداقوت برای همه زحماتتون
    اگه میشه دوره مگا مموری رو توسایت قرار بدید
    ممنون میشم🙏🙏🌹🌹

  29. محمد رضا گفت:

    فقط ببخشید باقی دوره ها مثل سطح ۴ البته منظورم دوره ۲۰ ساعتش است وباقی دوره ها مثل زوریخ -المان -سطح ۲ وسطح ۷ را هم دوبله میکنید؟؟؟؟؟

    محمد رضامحمد رضا
  30. محمدرضا گفت:

    عالی عالی عالی فقط اگر بتوانید دوره را کامل کنید دیگه نمیدونم چی بگم فقط خواهشا دوره را کامل کنید دوبلور جدید هم عالی هستند واقعا
    حرفه ای هستند

    محمدرضامحمدرضا
  31. کاربر 13180 گفت:

    خیلی ممنون از سایت جادوی باور
    یه مزیتی که کارای شما داره اینکه دقیقا خود متن رو دوبله و زیرنویس میکنین و حتی قسمت هایی مثل مکث یه دیقه ای کوین برای نفس گرفتن رو هم توی دوبله قرار میدین و این موضوع خیلی خوبه چون باعث میشه دولبه طبیعی به نظر بیاد
    در ضمن من با آموزش های کوین ترودو و چند مدرس دیگه که اکثرا توی جادوی باور بودن به زندگی که میخواستم دست پیدا کردم
    امیدوارم همه ی عوامل سایت به هرچی که۸ تو زندگی شون میخوان برسن

  32. کاربر 13418 گفت:

    سلام و خسته نباشید ببخشید سوالم اینه که فقط هیمن ۵۸ دقیقه هستش یا قسمت های بیشتری هم قرار خواهد گرفت

    • جادوی باور گفت:

      سلام فعلا فقط قسمت اول این آموزش آماده بود که منتشر شده و همه قسمت ها به مرور قرار میگیرع احتمالا قسمت دوم طی این دو سه روز منتشر یشود

      جادوی باورجادوی باور
  33. کاربر 10474 گفت:

    سلام وقت بخیر
    واقعا ازتون ممنونم که دوبله فارسی برای کارهای کوین ترودو تهیه می کنید صدای گوینده هم عالی هست خیلی ممنون و سپاسگزارم♥
    لطفا سطح ۱ دوره ها رو هم در اولویت دوبله قرار بدید ممنونم♥
    همیشه شاد و موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "چگونه فوق العاده موفق شویم (دوبله فارسی) کوین ترودو" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone