به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
کوین ترودو سطح 4 زبان اصلی زیر نویس ( القا به ذهن )

کوین ترودو القا به ذهن (سطح ۴) زبان اصلی زیرنویس

نام مربی: کوین ترودو - Kevin Trudeau
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 21
مدت زمان: 1248 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 2000 مگابایت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تعداد بازدید: 43,180 بازدید
تعداد نظرات: ۱۶۸ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

توضیحات:

مهارت های لازم برای زندگی از طریق القا به ذهن، سطح ۴  از سری آموزش های شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو است که قبلا یک نسخه به زبان دوبله فارسی صوتی در سایت جادوی باور منتشر کرده ایم.

به درخواست مکرر کاربران، سایت جادوی باور تصمیم به انتشار نسخه زبان اصلی با زیرنویس فارسی این آموزش گرفته ایم. مشترکین ویژه سایت جادوی باور میتوانند این آموزش را مانند همه محتوای سایت بدون محدودیت و به طور رایگان دانلود نمایند.

دوره مهارت های زندگی از طریق القا به ذهن، سطح چهارم از سطوح یادگیری کوین ترودو است لذا گوش دادن به سطوح قبلی از پیش نیاز های این دوره می باشد. ترتیب بندی سطوح یادگیری به شکل زیر است:

توجه کنید:

برای دانلود سطح مورد نظرتان، روی نام سطح کلیک کنید تا به صفحه دانلود ارجاع داده شوید. لینک قرار داده شده برای دانلود سطوح زیر برای فرمت دوبله فارسی صوتی است. چناچه قصد دارید سطح مورد نظرتان را به صورت زیرنویس فارسی نیز دانلود کنید میتوانید از طریق توضیحات سطح مد نظرتان بر روی دکمه دانلود به صورت زیرنویس فارسی کلیک کنید.

سطح بندینام سطح
مقدماتیآرزوی تو دستور توست
سطح ۱ بخش ۱امتیازات خودت را بدان
سطح ۱ بخش ۲خلق رویا - آلمان
سطح ۱ بخش ۳انرژی کیهانی - زوریخ
سطح ۱ بخش ۴تسلط بر موفقیت - استرالیا
سطح ۲واقعیت خود را خلق کنید
سطح ۳موانع موفقیت
سطح ۴القا به ذهن
سطح ۵عادت ها و مهارت ها
سطح ۶در انتظار انتشار
سطح ۷راز نهایی
تستتست سطوح یادگیری

نکته مهم

کوین ترودو پس از برگزاری سطح ۷ به نام راز نهایی به ۱۰ سال زندان محکوم شد در نتیجه سطح ۸ فعلا برگزار نشده است.

درباره کارگاه مهارت های زندگی از طریق القا به ذهن (سطح ۴)

به سطح چهارم آموزش های شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو خوش اومدید. خیلی هیجان زده هستم که این آموزش صوتی را برای شما ضبط میکنم. سطح ۴ منحصر به فرد است تمام آموزش های سطح ۴ بصورت صوتی هستند و شما باید به این فایل صوتی گوش کنید، فقط باید گوش کنید.

آموزش سطح ۴ طوری طراحی شده که شما را برای موفقیت برنامه ریزی کند. اگر میخواهید یک استاد باشید باید در مطالب ابتدایی و پایه ای استاد شوید. 

همچنین در سطح ۴ اطلاعات جدیدی هم یاد خواهید گرفت اما مهم ترین بخش آموزش های سطح ۴ این است که کاری کنیم آموزش هایی که در سطوح قبلی یاد گرفتید بخشی از وجود و دی ان ای شما بشوند.

خیلی مهم است که بتوانید هر چیزی که میخواهید را داشته باشید و هر کاری که میخواهید را بکنید. اگر شما واقعا میخواهید قدرت این را داشته باشید که به هر چیزی که میخواهید برسید، اگر میخواهید توانایی آشکار کردن فیزیکی هر فکر و هر رویا و هر خواسته ای را در مدت زمان کوتاهی داشته باشید.

اگر این قدرت و توانایی رو میخواهید حتما باید آموزش های سطوح ۱ و ۲ و ۳ را در وجود خودتان نهادینه کرده باشید. باید این آموزش ها، جزوی از وجود شما باشند نه چیزی که یاد گرفتید یا لازم دارید دربارش فکر کنید باید طوری آنها را بلد باشید که اسم یا آدرس خودتون رو بلدید اگر هر کدوم از سوالات تست سطح ۱ و ۲ و ۳ رو ازتون بپرسم. آیا باید برای جواب دادن فکر کنید؟ یا اینکه بلافاصله جواب را میدهید؟ 

زندگینامه کوین ترودو

زندگینامه کوین ترودو به عنوان برگزار کننده دوره ها، سمینار ها و کتاب های قانون جذب و موفقیت فردی می تواند کمک بسیاری برای درک بهتر سخنان وی به شما بکند.

کوین ترودو در سال ۱۹۶۳ در ماساچوست آمریکا متولد شد پدر وی جوشکار بود. او دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد. پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد.

پس از گذشت مدت زمان اندکی، تصمیم گرفت وارد نتورک یا بازاریابی شبکه ای شود. کوین ترودود در این حرفه موفقیت های بسیاری را بدست آورد. 

پس از گذشت چندین سال کوین ترودو از طریق یکی از دوستانش توانست به گروه ها و جوامع مخفی راه یابد. او پس از یادگیری قوانین جوامع مخفی از این گروه ها خارج شد و تصمیم گرفت این مباحث را به مردمان عادی نیز آموزش دهد.

در حال حاضر کوین یک مولتی میلیونر خود ساخته آمریکایی است و چندین شبکه معروف تلویزیونی دارد.

معروف ترین آن شبکه گلف انگلیس است؛ ترودو فقط یک مربی موفقیت نیست و از این راه به موفقیت و ثروت نرسیده است. در واقع برگزاری سمینار شاید یک تفریح برایش باشد در نتیجه زندانی شدنش میتوانند دلایل بسیار متعددی داشته باشد.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

168 پاسخ به “کوین ترودو القا به ذهن (سطح ۴) زبان اصلی زیرنویس”

  1. Sama Barati گفت:

    سلام، وقت بخیر.
    ممنون میشم پی دی آف سوال های دوره ها رو هم قرار بدید

  2. رضا گفت:

    درود
    هر وقت هر ۷ سطح به طور کامل دوبله شد اطلاع بدید خرید کنیم
    سپاسگزار

  3. کاربر 21596 گفت:

    سلام به همه رفقای گل.
    مرسی که وقت میزاری و می خونی رفیق
    کوین ترودو در قسمت اخر سطح ۴ یک برنامه ای میده واسه اینکه این مطالب رو بخشی از وجود خوددمون کنیم یعنی جزی از DNA ‌ما بشن و در این برنامه میگه بعد دیدن سطح ۴ تست های مربوط ب این سطح رو پرینت بگیریم(یعنی تست های چهار گزینه ای سطح ۴) و جواب بدیم و بعد بریم دوباره سطح ۱ رو ببینیم و تست های مربوط ب سطح ۱ رو بزنیم و سطح ۲ و … می خواستم بدونم ک الان این تست ها که سر جمع ۸۰۰ تا هستند به این صورته که هر ۱۰۰ تست مربوط به یک سطح جداگانه هستش؟ مثلا قسمت اول از تست ها مربوط ب سطح ۱ هست؟ ممنون میشم اگه نظری دارین بهم بگین. دوستون دارم خیلی زیاد

  4. کاربر 16711 گفت:

    نمیدونم واقعا منتظر چه چیزی هستین که دوبله اش رو منتشر نمیکنین
    یه فیلم سینمایی که وارد بازار میشه در کمتر از یک ماه انواع و اقسام دوبله ها براش منتشر میشه و ضمنا رایگان هم در اختیار مردم قرار میگیره
    ولی وقتی پای آموزش و دوره ها میاد وسط حالا همه گرگ وال استریت میشن

  5. کاربر 20682 گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون
    لطفا این دوره های کوین ترودو توسط کسی ترجمه بشه که با دوره های قبلی ایشون اشنا باشه چون تو این دوره زیر نویس اشکالاتی بود که کلا معنی جمله برعکس میشد مانند قسمت دوم دقیقه ۱۷ به جای کلمه نگرش از کلمه رفتار استفاه میکنن که تضاد جمله کوین هستش

  6. کاربر 16772 گفت:

    خیلی متشکرم از سایت جادوی باور بابت ترجمه و کیفیت عالی این دوره با ارزش

  7. کاربر 17787 گفت:

    این دوره عالیه ، دوبله گوش کنید.

  8. کاربر 19001 گفت:

    سلام به سایت محشر جادوی باور ❤
    یه درخواست داشتم اونم اینکه لطفا سطح ۶ رو از شبکه جهانی اطلاعات تهیه کنید و قرار بدید سایت ارشیوش کامل بشه ، از اعضای رسمی جین پرسیدم گفتند که سطح ۶ در سایت کوین موجوده و ۲۰۰ ساعت محتوا هستش ، با تشکر

  9. کاربر 17957 گفت:

    سلام واقعا سایت فوق العاده هستین اما به خاطر نبودن سوالات و تست ها خیلی حیف میشه همه چیز و اینکه هنوز فصل شش رو قرار ندادین واقعا سوالات و تست ها مهم هستن و من دیدم کسی بهتون توی نظرات گفت که سوالات سطح ۱ تا ۵ رو داره و شما گفتید که به واتس اپتون پ م بده لطفا هر چه زودتر پیگیری کنید و مطالب رو بذارید. بازم ممنون از سایت خوبتون❤️

  10. کاربر 17966 گفت:

    سلام دوبله این سطح ۱۵ قسمته اما زیرنویسش ۲۱ قسمته جملات فرق می کنند و زیرنویس کامل تر است یا نه ؟ به نظرتان کدام بهتر است دوبه یا زیرنویس ؟

  11. کاربر 16541 گفت:

    سلام من از کجا میتونم سوالات سطح ۴ رو بگیریم؟

  12. کاربر 17854 گفت:

    سلام به سایت بینظیر جادوی باور
    میخواستم بدونم با توجه به تم جدید سایت آیا زیرنویس دوره ها هم تغییر کرده؟ ویرایشش کردید؟؟ یعنی الان من که تمامی سطوح رو تقریبا یک ماه پیش دانلود کردم باید حذف و دانلود مجدد بکنم؟

    • سلام دوست من
      زیرنویس دوره ها مشکلی نداشتند که بخواهیم اونها را تغییر بدیم.
      زیرنویس و محتوای سایت ماننده قبل هست، طبق روال سایت هم توی این یک ماه دوره های جدید به سایت اضافه شده.

  13. کاربر 17957 گفت:

    سلام ممنونم از سایت فوق العادتون اگه ممکنه pdf تست ها رو قرار بدید با تشکر ❤️🌹🥰😘

  14. Abtin گفت:

    سلام
    من سوالات و تست های آخر هر سطح (۱تا ۵)را دارم چگونه میتوانم آن را به دست شما برسانم تا ترجمه و به اینها اضافه کنید؟

  15. کاربر 15936 گفت:

    با سلام دیدن فیلم ها به صورت آنلاین هزینه بیشتری می برد یا دانلود کردن ؟بسیار متشکرم

  16. کاربر 5328 گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت تمامی دست‌اندرکاران سایت جادوی باور و خدمت تمامی علاقه‌مندان کوین
    میخواستم پیشنهاد بدم، حالا که امکان دوبله‌ی کامل سطح ۴ نیست، میشه لطف کنید و این سطحو با فرمت pdf قرار بدید.

  17. کاربر 12765 گفت:

    سلام ممنونم از سایت خوب و خدمات عالی شما
    لطفاً بگید که چه زمانی مجموعه تست جلسه ۲۱ را منتشر می فرمایید
    سطح ۶ هم در سایت گذاشته میشود یا هنوز به دستتان نرسیده
    ممنونم از پاسخ شما

  18. 369 گفت:

    سلام
    امکانش هست فایل های کوین ترودو را رایگان کنید؟
    با تشکر

  19. کاربر 15942 گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید به اعضای تیم جادوی
    لطفا فایل شماره ۲۱ دروه ی القا به ذهن رو قرار بدید
    باتشکر

  20. کاربر 15822 گفت:

    سلام و ارادت،
    سال نوتون مبارک و ممنون از این مجموعه بی نظیر، میخواستم درخواست کنم اون مجموعه تست ها رو اگر ممکنه اماده کنین واقعا برای این دوره لازم هستش
    ممنون.

  21. کاربر 16397 گفت:

    سلام.فرق زبان اصلی این دوره با دوبله اون چیه که زبان اصلیش ۷۰۰ دقیقه بیشتره؟

  22. کاربر 14618 گفت:

    سلام وقتتون بخیر خیلی بابت مطالب عالی که در سایت میذارید ازتون متشکرم
    کوین ترودو در جلسه ۲۱ سطح ۴ میگه پی دی اف ۱۰۰ تست رو پرینت بگیرید و جواب بدید. اگر ممکنه لطفا pdf رو هم قرار بدید. ممنون

  23. کاربر 14223 گفت:

    سلام اگه میشه ترجمه متن سطح۴ کوین ترودو رو منتشر کنید تا همانطور که کوین میگه این سوالات و جواب ها رو دانلود و پرینت کنیم و تست ها رو با موفقیت پشت سر بزاریم تا جواب های این سوالات رو بخشی از دی ان ای خودمون بکنیم،ممنون از سایت فوق العادتون و ممنون میشم اگر که این کار رو انجام بدین

  24. کاربر 15012 گفت:

    سلام خسته نباشید. میتونید کتاب مگا مموری یا مگا مموری پروگرام از کوین ترودو رو بزارید؟

  25. کاربر 15012 گفت:

    سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم ایا سطح ۵ و ۶ قرار داده میشه یا نه

  26. کاربر 7956 گفت:

    محمدرضا گفت:
    ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ در ۲:۰۸ بعد از ظهر
    سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام اعضای سایت بی نظیر جادوی باور من از محصولات شما استفاده می کنم و واقعا درک این مفاهیم برام لذتبشه از صمیم دل از زحمات گرانقدرتون تشکر و قدردانی میکنم .
    در ضمن شبکه جهانی gin یه سری آزمونهایی برای سنجش اطلاعات نفرات در هرسطحی تعریف کرده که در سخنرانی های کوین ترودو به آنها اشاره می شه و تاکید می کنه که برای رسیدن به سطح ۵ نفرات الزاما باید این تست ها رو جواب بدهند که کمک می کنه در این سطوح به مرحله ناخود آگاهی و شایستگی برسند
    من خودم این تست هارو دانلود کردم و تا حدی هم ترجمه کردم که نیاز به کمی ویرایش داره واقعا بی نظیره
    در صورت علاقه سایت جادوی باور برای انجام ویرایش آن وارائه در سایت می توانم فایل هاشو براتون ارسال کنم .

    با سلام و درود به دست اندرکاران سایت جادوی باور.
    در صورت امکان شماره تماس یا ایمیل جناب محمدرضا رو به من بدید،جهت دریافت تست های کوین ترودو به زبان اصلی.با سپاس

  27. کاربر 13596 گفت:

    سلام ببخشید سطح ۵ و ۶ رو کی قراره منتشر کنید؟

  28. کاربر 13476 گفت:

    خیلی ممنون، فقط کاش اینهارو دوبله می کردیدمثل دوره آرزوی تو دستور توست که گویندش صدای خیلی خوبی داره وخیلی مسلط دوبله شده.

  29. کاربر 13143 گفت:

    درود خدمت شما امیدوارم عالی باشید خواهش میکنم تمام دوره هایی که میگذارید اول زیرنویس باشه چون واقعا من فقط بخاطر زحمات شما و اینکه این دوره های بی نظیر رو میگذارید به زبان اصلی اینجا هستم امیدوارم این تغییرات رو اعمال کنید حتی در خصوص دوره های کوین ترودو ممنون

  30. کاربر 5328 گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت تمامی دست اندرکاران سایت خوب جادوی باور
    آیا امکانش هست که متن این دوره رو بصورت pdf در اختیار مشترکین بزارید؟

  31. کاربر 13741 گفت:

    سلام و درود بی پایان
    یه سوال داشتم ، اینکه دوبله شده ی این دوره ۵۲۰ دقیقه هست در صورتیکه زیر نویس همین دوره ۱۲۴۸ دقیقه، چرا اینقد اختلاف دارن؟

  32. مجتبی گفت:

    بله متوجه شدم ، کمی ناراحت کنندس ، ممنونم

  33. کاربر 13223 گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت تیم محترم جادوی باور ،اول میخواستم تشکر کنم بابت سایت پر محتوایی که دارید دوم اینکه هزینه عضویت کاملا مناسبه، اما موضوعی که میخوام خدمتتون بگم این هست که دقیقا چه زمانی دوره های ۵ و ۶ آقای کوین ترجمه میشه خیلی دوست دارم سریعتر گوششون بدم اخه کمی برام تعجب برانگیزه چون دوره ۷ ترجمه شده اما ۵ و ۶ نه ، ممنونم از وقتی که میذارید

    • سلام مجتبی عزیز
      سایت اصلی کوین ترودو یعنی سایت شبکه جهانی اطلاعات در سال ۲۰۱۳ به طور کامل بسته شد به همین خاطر ما هیچ مرجع کامل و معتبری برای دریافت دوره های ایشون نداریم هر زمانی که بتونیم سطوح ۵ و ۶ کوین ترودو رو به طور کامل پیدا کنیم انها رو ترجمه و دوبله میکنیم و در سایت قرار میدیم

  34. کاربر 12207 گفت:

    با سلام و تشکر، آیا دوره آموزشی کسب و کار کوین (مربوط ب بورس و املاک و مشاغل اینترنتی) به غیر از نت ورک مارکتینگ را هم دارین؟

  35. کاربر 12021 گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام اعضای سایت بی نظیر جادوی باور من از محصولات شما استفاده می کنم و واقعا درک این مفاهیم برام لذتبشه از صمیم دل از زحمات گرانقدرتون تشکر و قدردانی میکنم .
    در ضمن شبکه جهانی gin یه سری آزمونهایی برای سنجش اطلاعات نفرات در هرسطحی تعریف کرده که در سخنرانی های کوین ترودو به آنها اشاره می شه و تاکید می کنه که برای رسیدن به سطح ۵ نفرات الزاما باید این تست ها رو جواب بدهند که کمک می کنه در این سطوح به مرحله ناخود آگاهی و شایستگی برسند
    من خودم این تست هارو دانلود کردم و تا حدی هم ترجمه کردم که نیاز به کمی ویرایش داره واقعا بی نظیره
    در صورت علاقه سایت جادوی باور برای انجام ویرایش آن وارائه در سایت می توانم فایل هاشو براتون ارسال کنم .

  36. کاربر 12207 گفت:

    با سلام و با تشکر ، سوال اینه تست هایی ک در پایان سطح۱ و ۲ و ۳ و ۴ هست آیا موجوده؟ برای پرینت و انجامش

  37. mohamad گفت:

    سطح۵ در سایت های خارجی موجوده و راجب ی سری آداب و رسوم و احساسات هست و حتی در نظرات افراد سطح ۵ در سایت خود جین هم می تونید ببیند لینک ی سری از این سایت هارد می زارم بی زحمت اگه میشه این دوره رو تهیه و ترجمه کنید ممنون.

  38. کاربر 12822 گفت:

    سلام خسته نباشید
    ی سری فایل ها داخل اینترنت هس به ویژه سایت های خارجی ک میگن سطح۵ کوین مصاحبه تصویری ناپلئون هیل با اندرو کارنگی میشه لطف کنید بررسی کنید و همچنین دوره مگا مموری ترجمه کنید ممنون.

    • سلام دوست من
      آقای ناپلئون هیل در سال ۱۹۷۰ و اقای اندرو کارنگی در سال ۱۹۱۹ فوت کردند و آقای کوین ترودو در سال ۲۰۰۹ یعنی تقریبا ۴۰ سال بعد از فوت آقای ناپلئون هیل تصمیم گرفتند شروع به ضبط و انتشار دوره های یادگیری کنند پس در هیچ صورتی امکان پذیر نیست که سطح ۵ و ۶ رو آقای ناپلئون هیل و اندرو کارنگی برگزار کرده باشند.

  39. کاربر 12591 گفت:

    سلام و خسته نباشید
    سطح ۴ دو مجموعه با نام القاء به ذهن در سایت هست یکی زیرنویس و یکی دوبله شده
    ولی موضوع گه در قسمت توضیحات هر البوم نوشته شده متفاوته یکی با نام مهارت های لازم برای زندگی سطح ۴ و فایل دوبله با موضوع فایل یادگیری موفقیت مالی ، القا به ذهن
    و اینکه اگر هر دو یک مجموعه هستند باید زیرنویس با دوبله شده یکی باشه که مقداری رو جک کردم یکی نبود
    اگر ممکنه توضیح دهید با نهایت تشکر

  40. کاربر 7956 گفت:

    پیشنهاد می گردد جهت آشنایی اعضای سایت با یکدیگر یک همایش برگزار گردد و این در راستای پیشنهادهای کوین ترودو هم هست.

  41. کاربر 7956 گفت:

    آیا امکان ثبت نام در شبکه جهانی اطلاعات وجود دارد؟
    در دوره ها توضیحی در این مورد داده نشده

  42. کاربر 9341 گفت:

    سلام. لطفا دوره مگامموری کوین ترودو رو هم بذارین ممنون میشیم.

  43. کاربر 12021 گفت:

    با سلام و احترام ، خواستم از سایت بی نظیرتون و زحمات گرانقدرتون تشکر کنم واقعا حرف ندارین، خدا شما رو حفظ کنه خسته نباشید.
    در ضمن در قسمت ۲۱ القاء به ذهن در پارت دومش صحبت از یه سری تست و آزمون می شه آیا شما ای تست ها رو فایلش و دارین ؟
    ممنون می شم اگه این آزمونها رو ترجمه کنید و در سایت قرار بدین .

  44. کاربر 11825 گفت:

    عالیه مگا مموری فراموش نشه! ممنون

  45. کاربر 10017 گفت:

    با سلام دوره ۵ و۶ کوین ترودو کی میزارین .
    با تشکر

  46. کاربر 12269 گفت:

    درود خسته نباشید ممنونم از کار ارزشمندتون
    میخواستم ببینم سطح ۵ و ۶ رو کی منتشر میکنید ؟
    سپاس

  47. کاربر 9215 گفت:

    سلام‌ برشما مدیریت عالی سایت جادوی باور
    یه سوالی داشتم میخواستم بدونم سطح ۴ کلا ۲۱ قسمته تمام شد کلا؟

  48. کاربر 12591 گفت:

    سلام
    در پاسخ به سوال فرمودید هروقت فایل اضافه بشه از طریق استوری اینستاگرام به اطلاع افراد می رسه. الان متوجه اضافه شدن فایلهای ۲۰ و۲۱ شدم ولی نه از طریق اینستاگرام بلکه از بازدید مجدد از صفحه فوق
    میشه بیشتر توضیح بدهید

  49. کاربر 12721 گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بابت ترجمه دوره های کوین ازشماسپاسگزارم واقعا فوق العاده هستید

  50. کاربر 11825 گفت:

    خیلی کند کوین رو منتشر می کنید این جور تا برسیم سطح ۷ یک سال طول میکشه

  51. کاربر 5 گفت:

    درود بر شما مدیریت عالی سایت جادوی باور

    در یوتیوب یک سمینار عالی کوین رو دیدم که تصویریه و کوین صحبت میکنه و چندید ساعت هست
    با نام چطور میلیونر شدن لینکشم میزارم براتون اگر صلاح دونستید خوشحال میشیم ترجمه کنید تا استفاده کنیم
    …….

  52. کاربر 12591 گفت:

    سلام بطور اتفاقی متوجه شدم یک قسمت (شماره۱۹) به مجموعه اضافه شده ولی در صفحه اصلی اعلام نشده
    ایا امکان داره فایلی به دورهها اضافه شده باشه ولی اعلام نککرده باشید مانند همین فایل
    چون مجبورم خیلی از مجموعه ها رو از نظر تعداد مطابقت بدم

  53. کاربر 12559 گفت:

    سلام وقت بخیر..ببخشید دوره ۵م و ۶م از آقای ترودو رو کی منتشر میکنید؟چون چند ماهه همش نوشتین ب زودی…ممنون

  54. کاربر 10284 گفت:

    خیلی ماه هستید.

  55. کاربر 11825 گفت:

    لطفا دوره مگامموری روهم ترجمه کنید و همچنین قسمت های تصویری بیشتر برای تصویر سازی درست رو هم ترجمه کنید سپاس

  56. کاربر 8815 گفت:

    سلام. وقت به خیر

    بابت دوره القا به ذهن کوین ترودو سپاسگزارم. لطفا بفرمایید قسمت های بعدی کی منتشر میشه بیصبرانه منتظر قسمت های بعدی این دوره هستم. (تا قسمت ۱۴ منتشر کردید ولی دوره اصلی ادامه دارد )

    خیلی متشکرم

    پیروز و پایدار باشید.

  57. کاربر 10051 گفت:

    سپاس فراوان به همه اعضای سایت جادوی باور

  58. کاربر 5 گفت:

    لطفا میشه چیدمان کامنت ها رو از جدید به قدیم قرار بدید ؟ چون خیلی از سوالات دوستان راجع به زمان دوره ها و پاسخ شما رو دنبال میکنیم

  59. کاربر 5 گفت:

    تنها سایتی که از هزینه کردن در اون سایت لذت میبرم سایت شماست ، بشدت منظم و پر کار هستید ، ممنونم از زحماتتون

  60. کاربر 12021 گفت:

    از زحمات گرانمایه شما در تولید این محصولات فوق العاده باارزش سپاسگزارم .

  61. کاربر 5447 گفت:

    زیرنویسش عالیه

  62. کاربر 11935 گفت:

    ممنون از شما و زحمتی که میکشید
    قسمتهای بعدی کی منتشر میشه؟

  63. کاربر 11935 گفت:

    سلام
    سطح ۴ بصورت زیرنویس کاملتره یا دوبله؟

  64. کاربر 11825 گفت:

    دوبله این سطح اصلا خوب نیست خواهشا تمرکزتون رو بزارید رو زیر نویس عشقید

  65. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر،من یه پیشنهاد داشتم،خیلی خوب میشه اگه یه موقعیتی رو فراهم کنیددر شهرهای مختلف که کسایی که قانون جذب رو باور دارن و ازش نتیجه گرفتن در یک سمیناری دور هم جمع بشن، اینجوری بیشتر یاد میگیریم ارتعاشاتمون بالاتر میره،باورمون بیشتر میشه،آدم هایی که باور شبیه به هم دارن حضوری همو میبینن،ممنون

  66. کاربر 11825 گفت:

    ترو خدا یکم تند تر تمرکز تون رو بزارید روی یک سطح تا زود کامل بشه خیلی خفن ااید

  67. کاربر 9341 گفت:

    سلام. لطفا بگین سطح ۴ رو در چند قسمت منتشر می کنین؟

  68. کاربر 11825 گفت:

    همه دوره ها ناقصه چرا یکی رو تکمیل نمی کنید

    • سلام دوست من
      دوره القا به ذهن به صورت دوبله فارسی به طور کامل منتشر شده میتونید این دوره رو به طور کامل دانلود نمایید.
      دوره القا به ذهن به صورت زیرنویس فارسی هم تا ماه اینده کامل میشه

  69. کاربر 5447 گفت:

    سلام خسته نباشید
    هفته ی ۱ ساعت از اموزش های کوین ترودو خیلی کمه ،سرعت تون پایینه ،کاش میشد بیشتر می‌شد ،
    با آرزوی موفقیت برای شما

  70. کاربر 5447 گفت:

    سلام و خسته نباشید
    واقعا کارتو عالیه
    یه سوال داشتم ،سطح ۱ سه بخشه، شما ۲ تا بخش شو گذاشتین ،سطح ۱ بخش سومشو کی میزارین؟
    مرسی بابت سایت خوبتون

  71. کاربر 9687 گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید،میخواستم بدونم سطح ۸ کوین اگر برگزار بشه توی کدام کشور برگزار خواهد شد و آیا توی چند کشور برگزار میشه یا فقط همه اون آموزش ۲۰۰ ساعته توی یک کشور برگزار میشه

  72. کاربر 8815 گفت:

    سلام. وقت به خیر
    از زحمات شما به خاطر تدوین فایلهای آموزشی ارزشمند سپاسگزارم.

    لطفا دوره ” رهبری ” و ” امتیاز خودت را بدون ” را به زبان اصلی با زیرنویس فارسی منتشر کنید.

    فایلهای زبان اصلی خیلی کاملتر و آموزنده تر هستند.

    سپاسگزارم از زحمات شما صمیمانه سپاسگزارم

  73. سهرابی گفت:

    باسلام و خسته نباشید وممنون ازسایت خودتون
    من اشتراک یکساله دارم ومیخوام دوره چهارم القا به ذهن رودانلود کنم از چه قسمتی باید وارد شم که دانلودکنم و اینکه دوره زیرنویس فارسی آماده دانلود نیس؟باتشکر

  74. کاربر 9215 گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    پایان دوره القا به ذهن زبان اصلی قسمت ۹ هست یاهنوز اضافه هم میشه؟

  75. کاربر 9960 گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    ممنونم از شما و سایت خوبتون
    میخواستم بپرسم سطح ۵ و ۶ رو کی درسایت قرار میدید؟

  76. کاربر 8610 گفت:

    متشکرممم و ممنونم بخاطر همه زحماتتون

  77. کاربر 8610 گفت:

    سلام،وقتتون بخیر
    ببخشید سطح ۵ و ۶ خیلی زمان میبره تا آماده بشه؟
    بی صبرانه منتظرمم آخه دوره های کوین ترودو به صورتی هست که تا یه سطح رو نگذرونی نمیتونی سطح های بالاتر مثل سطح ٧ رو درک کنی!!

  78. کاربر 9400 گفت:

    سلام خواهش میکنم دوره هاروزیرنویس نذارید گاهی وقتا ما‌گوش می کنیم ؛مثلا مهندسی امواج ذهن کوین بایدچشاروببندیم چ جوری تمرکز کنیم!!!مرتب بایدچشارو بازکنیم وزیرنویساروبخونیم وقتی زیرنویسه بابت سایت خوبتون تشکرمیکنم بی نهایت سپاس

  79. کاربر 9197 گفت:

    با سلام و تشکر فراوان از زحمات جادوی باور عزیز، یه مطلبی رو خواستم خدمتتون بگم تو سطح ۲ از اموزشهای شبکه جهانیه اطلاعات اولش کوین مرور دوره های قبل رو که انجام میده تاکید میکنه که حتما اونها رو‌گوش‌کرده باشین ، نکته خیلی مهمی که هست اینه که دوره رهبری و امتیاز خودت رو بدون که در جمهوری دومینیکن بر گزار شده قبل از سطح ۲ هست و بعد از اموزش های سطح یک( خلق رویا و کیهانی زوریخ) برگزار شده در واقع فک کنم این اموزش که در جمهوری دومینیکن برگزار شده ادامه اموزشهای شبکه جهانی اطلاعات و مکمل سطح یک یا مقدمه شروع سطح ۲ هست وعملا بدون گوش دادن به اون،گوش دادن به آموزشهای سطح ۲ یکم نقص داره، خواهشی که از سایت خوبتون داشتم اگه امکانش باشه و اگه دسترسی به این مجموعه دارین لطف کنید تو الویتتون بذارین که تو سایت بذارین
    ممنون از شما🙏🌹

  80. کاربر 11390 گفت:

    باسلام
    عالیه….فوق العاده است…
    خداقوت…..

    چند قسمت دیگه باقی مانده؟

  81. کاربر 11402 گفت:

    سلام امیدوارم عالی باشید
    امکانشو دارید که یک برنامه ی نسبتا منظم جهت ادامه ی کارهای کوین ترودو داشته باشیم،و ضمنا برای این قسمت جدیدش تشکر میکنم

  82. کاربر 5447 گفت:

    سلام خسته نباشید
    کارتون خیلی عالیه
    به نظر من زیر نویس بهتر از دوبله،
    از کوین ترودو اگه ممکنه بیشتر بزارید🙏
    از کجا بدونیم هر سطح چندتا موضوع رو پوشش میده ؟و هر سطح فقط مربوط به یک موضوعه یا خیر؟
    با آرزوی موفقیت برای تیم شما

  83. عرفان گفت:

    سلام خواهشا دوبله این دوره را به اقای علی احمدی دوبلور دوره ی ارزوتو بسپارید

  84. کاربر 9950 گفت:

    خیلی کند منتشر میکنید اگه مشکل مالیه بگید بیشتر هزینه میکنیم چون واقعا ارزشمنده ممنون

    • دوست من این دوره با دوره های دیگر متفاوت است ما در هر انتشار ۳ قسمت رو با هم میکس میکنیم و منتشر میکنیم در واقع قسمت ۱ در سایت ما قسمت ۱ تا ۳ هست به دلیل اینکه خود کوین ترودو تاکیدش در اون زمان این بوده

  85. کاربر 7621 گفت:

    از کجا بدونیم اشتراکمون تموم شده

  86. Mahdi گفت:

    سلام
    اگه میشه از کوین ترودو بیشتر بزارید
    مرسی واقعا عالیه

  87. کاربر 10433 گفت:

    سلامم
    ببخشید باقی این دورهارو کی میزارید روی سایت؟

  88. کاربر 9882 گفت:

    سلام شما در جواب یکی از مشترکین سایت فرمودید.در اردیبهشت ماه سطح۵کوین ترودو را در سایت میذارید؟

  89. کاربر 9950 گفت:

    سطح های بالا تر رو کی میزارید چون تا اینجا عالی بوده!

  90. کاربر 9950 گفت:

    کی بقیه ی القا به ذهن رو میزارید

  91. کاربر 6605 گفت:

    سلام خسته نباشید و خداقوت
    میخواستم بدونم « بخش رهبری و امتاز خودت رو بدون » از سطح یک هم در دست ترجمه است؟
    ممنون بابت زحمات و کار عالیتون

  92. کاربر 9197 گفت:

    با سلام و احترام ، فقط خواستم از سایت بی نظیرتون تشکر کنم واقعا حرف ندارین، خدا شما رو حفظ کنه 🙏🙏🌹🌹

  93. کاربر 11182 گفت:

    سلام و درود بر شما و خداقوت.
    می‌دونم که خیلی زحمت میکشید و کارتون هم بسیار زیبا و عالیه
    فقط خواهشی که دارم اینه مثل باقیه دوستان اگه میشه لطف کنید و القای ذهن کوین رو سریعتر برامون ترجمه و منتشر کنید چون ما به مار شما واقعا اطمینان داریم ممنونم.

  94. کاربر 9293 گفت:

    سلام و خدا قوت
    ممنون از شما بخاطر دوره های فوق العاده تون

    این سطح چهار بالای ۲۰ ساعت فایل صوتیه
    میخواستم بدونم کامل ترجمه میشه؟
    و اینکه ممنون دوره های کوین ترودو رو به اشتراک میزارید

  95. کاربر 9992 گفت:

    ممنون از لطف تون.

  96. Yousef گفت:

    بسیار تشکر از زحمات و ارائه خوبتون 🌸

  97. کاربر 9488 گفت:

    با سلام. دوره رهبری (leadership) کوین تو یوتیوب هست اگر ممکنه اون رو هم ترجمه کنید ممنونم

  98. کاربر 10474 گفت:

    جاااانم ایول دارید واقعا دستخوش♥

  99. کاربر 6357 گفت:

    سلام ببخشید این دوره زبان اصلی همون دوره رازهای موفقیت از طریق القا به ذهن هست که یکی دو سال پیش گذاشتید یا این با اون فرق داره؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "کوین ترودو القا به ذهن (سطح ۴) زبان اصلی زیرنویس" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone