به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
کوین ترودو آموزش تکنیک تی اف تی همراه با راجر کالاهان

تکنیک eft کوین ترودو همراه با راجر کالاهان

نام مربی: کوین ترودو -Kevin Trudeau
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 47 دقیقه
نوع فایل: MP4
حجم فایل: 97 مگابایت
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
تعداد بازدید: 84,940 بازدید
تعداد نظرات: ۷۵ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

  • تکنیک EFT چیست؟
  • چطور میتوانیم از تکنیک EFT استفاده کنیم؟
  • تکنیک EFT چه کمکی به ما میکند؟

اگر قصد دارید به طور کامل با تکنیک EFT آشنا شوید و از آن استفاده کنید، به شما پیشنهاد میکنیم دوره تکنیک EFT کوین ترودو همان تی اف تی (TFT) یا ضربه تراپی که در این بخش برای شما آماده شده را مشاهده کنید.

در این دوره کوین ترودو با راجر کالاهان ابداع کننده تکنیک EFT ملاقات میکند. حاصل این ملاقات یک آموزش بی نقص در زمینهEFT میشود.

کاربرانی که دارای اشتراک ویژه سایت جادوی باور هستند میتوانند آموزش تکنیک EFT کوین ترودو همراه با راجر کالاهان را به طور کامل و رایگان دانلود نمایند.

تکنیک EFT چیست؟

تکنیک EFT یک روش درمان با میدان فکری است که بر اساس کار با سیستم مریدین بدن کار میکند.

مریدین ها جریان های انرژی در بدن هستند که چینی ها ۵۰۰۰ هزار سال پیش به وجود آنها پی بردند و امروزه وجود آنها توسط علم ثابت شده است.

روش کار تی اف تی همانند طب سوزنی، تنجم شناسی (دانش مطالعه ی حرکات بدن) و شیاتسو (نوعی مشت و مال ژاپنی) است.

مریدین سیستم کنترل کننده ی تأثیرات منفی و احساسات است. علم ثابت کرده است که ماده و انرژی قابل تبدیل شدن به یکدیگر هستند. علت اینکه چیزی شکل جامد به خود بگیرد،

این است که میدانی وجود دارد که انرژی را به ماده تبدیل میکند. افکار و احساسات هم اساساً انرژی هستند و مستقیماً تحت تاثیر سیستم انرژی بدنمان می باشند.

رابطه میان افکار و انرژی باعث می شود تا یک میدان فکری ایجاد شود و به همین دلیل این روش درمانی به میدان فکری مشهور است. (مفهوم میدان فکری شبیه مفهوم میدان الکترومغناطیسی یا میدان جاذبه در فیزیک می باشد)

وقتی که افکار و احساسات منفی در میدان فکری گیر میکنند، منجربه بروز نشانه هایی از قبیل ترس، اضطراب، درد، غم و اندوه، تمایلات منفی و غیره میشوند و باعث انسداد و گرفتگی در سطح میدان انرژی می شود.

هر اختلال و آشفتگی در میدان فکری، ماهیتی شبیه به یک ماده ی نامحلول در میدان دارد و شامل اطلاعات و داده هایی است که باعث بروز احساسات منفی می شوند و هر اختلال واقع در میدان، مرتبط با یک مریدین انرژی خاص است.

تکنیک eft چگونه کار میکند؟

روند درمانی eft مستلزم این است که شخص بیمار توجه خود را روی احساس یا تجربه ی منفی خود متمرکز کند.

که این مرحله موجب میزان سازی میدان فکری و به عبارتی هماهنگ شدن با آن میباشد.

حالا که با میدان فکری هماهنگ شدید، باید به نقاط مخصوصی ضربه بزنید و تعیین محل این نقاط از ۲ روش زیر ممکن می باشد:

  1. اولین راه: استفاده از الگوهای نقاطی است که مرتبط با مشکلات به خصوصی هستند، که برای بسیاری از افراد اتفاق  می افتد.
  2. راه دوم: تشخیص ویژه اختلالات برای هر فرد می باشد. در طی این روند تشخیصی، مریدین هایی که مرتبط با نشانه ها و عوارض هستند آشکار می شوند. سپس به طور عملی به مجموعه ای از نقاط مخصوص، طی سلسله مراتب مشخص ضربه زده می شود با این کار اختلالات و آشفتگی ها و همینطور انسداد های انرژی از میدان حذف می شوند و نتیجه، از بین رفتن افکار و احساسات منفی است.

در بسیاری از موارد نتیجه ی حاصل از درمان سریع و دائمی است و نتیجه آنقدر سریع ظاهر می شود که پذیرش موفقیت آمیز بودن درمان برای شخص بیمار بسیار سخت است.

اما ذکر این نکته ضروری است که هیچ تضمینی برای اینکه این روش درمانی برای همه ی مشکلات موفقیت آمیز عمل نماید، وجود ندارد.

امتیاز ویژه ای که این روش درمانی دارد این است که برای درمان مقاومت هایی که اصطلاحاً وارونگی روانی نامیده میشوند، راه حل ارائه میدهد.

وارونگی مرتبط با تغییر قطبیت انرژی جریان یافته در میدان فکری می باشد. به عنوان مثال اگر شخص بداند که انجام فلان کار به او کمک میکند و برای او سودمند است ولی آن را انجام نمیدهد، احتمالاً دچار وارونگی روانی شده است.

غالباً عدم تمایل به انجام کار مرتبط با وارونگی روانی است. اساتید eft بر این باور هستند که درمان وارونگی یکی از مهمترین عوامل نتیجه بخش بودن این روش درمانی محسوب میشود و نقش به سزایی در شکسته شدن بلاکها و انسدادهای انرژی میدان فکری دارد.

بخشی از دوره آموزشی تکنیک EFT کوین ترودو

من کوین ترودو هستم به همراه دکتر راجر کالاهان در این برنامه درباره تکنیک بی نظیر ای اف تی صحبت خواهیم کرد، تکنیکی که به منظور برداشتن اولین قدم که برای بهبود کیفیت زندگی خود نیاز دارید و عملاً برای بهبود اختلالات روحی و روانی خودتون که میتونه بسیار کارآمد و شگفت انگیز باشد.

از ای اف تی میتوانید برای درمان بیشتر موضوعات زیر استفاده کنید. اعتیاد، فوبیا، افسردگی، شکست، اعتماد به نفس، عزت نفس، ترک سیگار، ترک اعتیاد، بیشتر بیماری های مزمن جسمی، بیماریهای روحی و روانی وابستگی های  عشقی، طلاق و یا هرچیز دیگه باشه، اقدام کنید.

در این برنامه قصد دارم بهتون نشون بدم که چگونه این تکنیک ها{ای اف تی} توسعه پیدا کرد و علت کارآمد بودن این روش ها رو بهتون خواهیم گفت بنابراین شما میتونید تکنیک هارو در عمل ببینید و در ادامه روند ساده ، نظام مند و مرحله به مرحله ی تکنیک ای اف تی را به شما آموزش میدم که شما میتوانید.

اون رو در خانه هم اجرا کنید تا مشکلاتی که دارید رو همین الان شروع به از بین بردن کنید. باور دارم آموزش هیجان انگیزی رو  تجربه خواهید کرد چرا که شما تکنیک ای اف تی را از سرچشمه آن و به شکل صحیح آن دکتر راجر کالاهان طراحی کرده خواهید آموخت.

اساتید دوره آموزش تکنیک eft

کوین ترودو و راجر کالاهان بی شک یکی از برترین اساتید جهان هستند که در جهان بسیار نامدار و پرآوازه اند؛ در ادامه با کوین ترودو و راجر کالاهان کاشف تکنیک  تی اف تی بیشتر آشنا خواهید شد.

زندگینامه کوین ترودو

درباره زندگینامه کوین ترودو به عنوان برگزار کننده دوره  تی اف تی و سایر دوره ها، سمینارها و کتاب های قانون جذب و موفقیت فردی می تواند کمک بسیاری برای درک بهتر سخنان وی به شما بکند. کوین ترودو در سال ۱۹۶۳ در ماساچوست آمریکا متولد شد پدر وی جوشکار بود.
کوین ترودو دوران دبیرستان را در همان شهر در دبیرستان سن مری سپری کرد. پس از آن مقطع، ترک تحصیل کرد و برای به دست آوردن پول با یکی از دوستانش مشغول حرفه خرید و فروش خودرو شد و پس از مدت اندکی تصمیم گرفت وارد نتورک یا بازاریابی شبکه ای شود که البته در این حرفه موفقیت های بسیاری را بدست آورد.

کوین یک مولتی میلیونر خود ساخته آمریکایی است و چندین شبکه معروف تلویزیونی دارد. معروف ترین آن شبکه گلف انگلیس است؛ ترودو فقط یک مربی موفقیت نیست و از این راه به موفقیت و ثروت نرسیده است. در واقع برگزاری سمینار شاید یک تفریح برایش باشد در نتیجه زندانی شدنش میتوانند دلایل بسیار متعددی داشته باشد.

زندگینامه راجر کالاهان

راجر کالاهان در مقطع کارشناسی در دانشگاه میشیگان بوده است و دکترای روانشناسی بالینی رو از دانشگاه سیراکوس گرفتم. آقای کالاهان در سال ۱۹۵۰ به درمان بسیاری از بیماران از طریق علم رواشناسی پرداخت و از همان سالها تا امروز هزاران نفر را درمان کرده است به اعتقاد راجر کالاهان راز موفقیت و کشف تکنیک تی اف تی در  علاقه او به کارش خلاصه می شود. راجر کالاهان برای درمان بیماری های روحی و روانی بسیار فعالیت کرده است
و یکی از فعالان در این حوزه ممی باشد. این را هم باید اضافه کنیم که راجر کالاهان از چندی قبل از فوبیای ارتفاع رنج میبرده و واقعاً میتوان بیان کردن که وی نیز به دنبال جوابی برای درمان این نووع بیماری ها بوده است.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

75 پاسخ به “تکنیک eft کوین ترودو همراه با راجر کالاهان”

  1. کاربر 261488 گفت:

    سلام
    واقعا ممنونم از اینکه هم زیرنویس و هم دوبله کردید ، دستتون طلا
    خدا بهتون سلامتی و برکت زیادی بده

    من کم شنوا هستم و فیلم های دوبله برای من خوب نیست !!! فقط زیر نویس یا هردو باهم

    واقعا بابت گذاشتن زیرنویس ، ازتون ممنونم
    همیشه بدرخشید

  2. کاربر 20299 گفت:

    حس ی ویدیو زیر خاکی داره 😄ممنون بابت ترجمه این محتوا🙏

  3. سعید گفت:

    نگفته چه مدت ضربه بزنیم

  4. امیر گفت:

    من فقط به همین محصول از سایتتون نیاز دارم و فقط میخوام از همین استفاده کنم و نمیخوام اشتراک تهیه کنم. باید چیکار کنم؟

  5. کاربر 21387 گفت:

    سلام تکنیک ای اف تی رو من به شکل های دیگه هم دیدم ممکنه بگید کدومش کامل تره. به نظر ویدئو قدیمی هست ممکنه از تکنینک ای اف تی اگر چیزهای دیگه و جدید داشتید منتشر کنید

  6. کاربر 17787 گفت:

    EFTیا TFT ؟

  7. کاربر 16772 گفت:

    این تکنیک خیلی قدرتمند تر از تصورات ماست و واقعا برای ترک عادات نامناسبی که با عث مجبور کردن شخص میشوند برای رهایی از عادات منفی بسیار عالی خواهد بود

  8. کاربر 17966 گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون و مطالب مفیدتون می خواستم ببینم میشه این آموزش رو دوبله کنید چون باید کارهایی انجام بدیم و در بعضی هاش مثل بستن چشم نمی تونیم حرکت بعدی رو بخونیم اگر بخش را که داره تمرین را یاد میده هم دوبله کنید کافی است

  9. کاربر 7847 گفت:

    سلام و خسته نباشین
    میشه لطفا سریعتر روش های دیگه درمانی TFT برای دیگر مشکل هارو هم قرار بدین؟این ویدئو فقط برای اعتیاد ها و فوبیا بود.خیلی دنبال اموزش کاملش هستم برای مشکلات خودم.ممنون

  10. کاربر 14149 گفت:

    با سلام و خسته نباشید ممنونم از زحماتی که میکشید سایت بی نظیری دارید فقط این مشکل تکراری رو که بعضی از عزیزان هم یادآوری کردند رو خواستم تکرار کنم زیر نویسها بسختی قابل استفاده است امیدوارم بتونید حلش کنید بازم سپاسگزارم

  11. کاربر 12591 گفت:

    سلام
    در توضیحات روی جلد اشتباها بجای ای اف تی کلمه
    تی اف تی تایپ شده
    در توضیحات هم ای اف تی نوشته شده ولی برخی جاها که سایت پاسخ داده هم از کلمه تی اف تی استفاده شده

  12. شیوانا گفت:

    سلام بسیار سپاسگزارم از زحماتی که در ارائه ی این خدمات فوق العاده میکنید ، یک پیشنهادی داشتم ، با تمام احترام و سپاسی که برای جناب تهرانی دارم .اینکه اگر تمام دوره های کوین ترودو با همان دوبلور اول باشن جهت ارتباط با مفاهیم و درک مطلب برای ما شنوندگان خیلی مفیدتر واقع میشه . مطلب دوم اینکه میخواستم بدونم این محتوای تی اف تی کوین ترودو دوبله هم داره و بصورت تکی ممکنه تهیه اش کنیم. تشکر

  13. کاربر 12207 گفت:

    سلام و خسته نباشید ، نوار مشکی وسط صفحه و قرار گرفتن زیرنویس مانع دیدن خوب حرکات میشه، چون همزمان هم باید حرکات و دیدبدرستی هم زیرنویسووو..
    البته در دوره های دیگر هم ک زیر نویس هست من شخصا چشم درد گرفتم و هم فونت خیلی ریز هم وقای نگه میداری زیر نوار گم میشه و واقعا مشکل خواندنش….ممنون میشم برا این مورد چاره ای بیاندیشید…

  14. سهرابی گفت:

    باسلام وممنون ازسایت خوبتون،اما چرا اموزش تکنیک ای اف تی توسط جناب کوین ترودو بعداز مصاحبه با آقای راجرکالاهان نشان داده نشد وفایل تمام شد،چطور باید آموزش تصویری شون رو دانلود کنم،شدیدا به آموزشش احتیاج دارم،ممنون از راهنماییتون

  15. Nader گفت:

    آموزش تصویری تکنیک eft راجر کالاهان رو

  16. Nader گفت:

    سلام آموزش تصویری رو چه جوری باید بگیریم؟

  17. کاربر 9994 گفت:

    سلام. این دوره کامله؟ چون فقط در مورد چند تا موضوع خاص مثل فوبیا و عادت های غلط، استاد کوین ترودو صحبت کردن.
    ادامه نداره دیگه؟

  18. کاربر 10675 گفت:

    سلام وقت بخیر ممنونم بخاطر این دوره بینظیر من ۲۶ سالمه و بخاطر دیسک کمر حدود ۳ سال پیش کمرم رو عمل کردم و زمان برد تا خوب بشم و این چند سال از نظر کمرم هیچ مشکلی نداشتم اما هفته پیش کمرم و سیاتیکم شروع به درد گرفتن کرد خیلی شدید دوباره انگار داشتم مثل روزایه قبل میشدم حدود ۱ هفته درد میکشیدم شروع کردم تمرینات فیزیوتراپی برایه خوب شدن کمرن انجام دادن ولی بازم درد داشتم خوب شدنی نبود تاثیر تمرینات خیلی کم بود از دارو استفاده کردم بازم تاثیر چندانی نداشت و درد میکشیدم هر روز دنبال راه حل بودم تا از شر درد مهره های کمرم و سیاتیک خلاص بشم تا یادم افتاد کوین ترودو eft رو معرفی کرده بود رفتم یه تحقیق در مورد ای اف تی کردم دیدم برای همه چی جواب میده فقط ۲ روز روزی ۵۰تا ۳۰ بار مدام ضربه میزدم اصلا شگفت انگیز بود درد کمرم نصف بیشترش رفت و الان درد خیلی جزعی دارم عالی داره کار میکنه اصلا عالیه هر روز دارم ضربه میزنم تا بهتر و بهتر بشم ممنونم از سایت جادوی باور

  19. سمیرا گفت:

    سلام لینک دانلودش کجاست؟

  20. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    سایت شما برای درمان ضعیفی چشم محصولی نداره؟

  21. کاربر 8633 گفت:

    سلام مرسی از سایت خوبتون، بر خلاف دوستایی ک از هزینه اشتراک شکایت کردن!! من میخوام بگم ک درواقع یجورایی ما داریم رایگان از ایییین همه محصول استفاده میکنیم و دمتون گرم ک بفکر جیب مردم هستین.
    فقط یه سوال داشتم، خود کوین توی ویدیو میگه برای مشکلات مخالف توالی های متفاوتی وجود داره ک باید طبق همون توالی مخصوص تپینگ رو انجام داد!! از کجا میتونم برای هر مسئله خاص روش و توالی خاص ضربه زدن رو پیدا کنم؟ لطفا راهنمایی کنید سپاس

  22. کاربر 4940 گفت:

    سلام… ببخشید می خواستم بدونم دقیقا کی فایل صوتی از این دوره ی آموزش TFT تولید می کنید؟؟چون واقعا من خیلی بهش نیاز دارم، دیدن و همزمان انجام دادن تکنیک هاخیلی آدم رو سردرگم میکنه و اینکه میشه راهنماییم کنید که بعد از اینکه تپینگ کلی اولیه رو انجام دادیم و شدت هوس تغییری نکرد بعدش باید چیکار کنیم ؟؟؟

  23. کاربر 5810 گفت:

    درود برشما
    ممنون بابت همه زحماتتون وآثار بینظیر خوهشمندم اگر امکانش هست از آثار اندرو کارنگی هم در سایت بگذارید . ممنون

  24. کاربر 2204 گفت:

    سلام خستە نباشید میشە خواهش کنم دورە القا بە ذهن کوین تردو رو زیرنویسش رو بزارید؟

  25. کاربر 2204 گفت:

    سلام و درود.خواهش میکنم همە کارهایی کە میزارید رو حتما زیرنویسش رو حتما بزارید چون واقعا زیرنویس بە دوبلە خیلی فرق دارە.ممنون از همە زحمات خوبتون

  26. محمود گفت:

    درود برشما
    تشکرمیکنم از سایت خوبتون وزحماتتی که میکشید
    یه سوال داشتم
    تعداد خیلی زیادی هستند که واقعا تصمیم وعلاقه زیادی به رشد وتغییر دارن…اما بااین روشی که درایران مرسوم شده واقعا به مشکل میخورن..
    چون توان مالی خرید اشتراک ندارند و فقط باید همون تیکه های ناقص که برای ترغیب به خرید میگذارید رابینند…
    میشه خواهش کنم فقط درمورد کووین ترودو یه گذشتی بکنبد وبه عنوان هدیه به همین افراد فیلمهای کووین را رایگان بگذارید…
    ارزوی تو را نه چون میدونم خیلی کار سختی بوده درست کردن ودوبله کردنش..اما همین مصاحبه با دکترکالاهان یا بقیه مصاحبه هاش…مطمئن باشید دراین صورت کائنات مزدشمارو میده البته اگر ازته دل باوردارید وفقط بخاطر درامدزایی مشغول این رشته نیستید
    چون خیلیها دارن فقط بخاطذ

    • سلام جناب محمود عزیز با تهیه یک اشتراک همه محتوا قابل دانلود هستند واقعا هزینه قابل توجهی نیست در واقع هر دوره میانگین فقط هزار تومان میشود و موضوع بعدی هم بحث در آمد زایی هست دقیقا ما هم مثل همه هزینه هاست دانلود ،نگهداری سایت ، هزینه مترجم ، و خیلی مسایل پشت پرده دیگه که یکی از انها هم کسب در آمد هست و اصلا هم داشتن درآمد کار غیر انسانی نیست باور کنید همه کلیپ های انگیزشی و مقالات با هزینه تهیه میشوند و رایگان منتشر میکنیم

  27. کاربر 5125 گفت:

    سلام ممنون از مطالب و گرداوری خوبتون ـمتاسفانه در ویدیو یک نوار مشکی بلند وجود داره که زیر نویس روی اون قرار گرفته و بلندی این نوار مانع از دیدن خوب تصاویر میشه باتوجه به اینکه این یک آموزش عملی تصویری هست لطفا نوار مشکی حذف بشه یا پایین تر اورده بشه -با سپاس

    • سلام وقت بخیر دوست من
      حذف نوار مشکی باعث میشود تا زیرنویس به سختی دیده شود و کاربران هنگام تماشای این کارگاه اموزشی از کوین ترودو به مشکل بخورند و نتوانند زیرنویس را بخوانند.

  28. کاربر 3578 گفت:

    سلام از اینکه فایلهارو دوبله می کنید واقعا متشکرم .
    ای کاش دوبله بقیه قسمتهای فایلهای ترودو رو همون دوبلور اول انجام می داد چون با اون صدا ارتباط برقرار کرده بودیم .هرچند که اقای تهرانی هم خیلی خوب دوبله کردن ولی شنیدن ی صدای دیگه کمی چالش برانگیزه .بازم ممنون خدا قوت

  29. کاربر 3879 گفت:

    سلام و درود به تیم جادوی باور. وقت شما خوش.
    آقا چرا پس این همه وقته بعد ای اف تی هیچ سمیناری نمیزارید؟؟؟ هر روز میام سر میزنم اما هیچ خبری نیست!!!!! بعد از عید هم کلی وقت نزدیک ۲ ماه هیچی نزاشتید
    این کار شما رو بهش میگن کم کاری و بی توجهی به تعهدی که تیمتون به کاربران ویژه دادن.
    من و اکثر کاربرا از محتوای سایت راضی هستیم و من میدونم که هزینه زیادی داره ترجمه و دوبله که انجام میدید.
    ولی گفته بودید هفته ای یکبار یا ۱۰ روز یکبار یک محتوا اضافه میشه و من رو این حساب اشتراک ۶ ماه تهیه کردم وگرنه خب ۳ ماه میگرفتم تو این وضعیت بی پولی در زمان خدمت سربازی.
    این بازه زمانی که عرض کردم تعهدی بوده که طبق گفته خودتون به کاربرا داشتید ولی متاسفانه رعایت نمیکنید و به این میگن حق الناس.
    حداقل میتونید اشتراک ها رو در حساب کاربری یک درجه ارتقا بدید و مثلا کسی که ۶ ماهه خریده بکنید یک ساله یا کسی که ۳ ماهه گرفته بکنید ۶ ماهه. که این جوری عدالت رعایت بشه و میانگین هفته ای یک محتوا که گغتید برسه به مشترکین.

    • سلام جناب آرش عزیز
      تقریبا هر ۷ تا ۱۰ روز یک محتوای جدید در سایت منتشر کرده ایم و به زودی محتوای جدید دیگری نیز در سایت منتشر می کنیم؛ یک وقفه ۳ روزه به دلیل تغییرات در قالب سایت داشتیم به اون دلیل این اتفاق افتاد اگر در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید می توانید از دوره های جدیدی که در سایت قرار می
      دهیم با خبر شوید.

      • کاربر 3879 گفت:

        سلام وقفه ۳ روزه فقط؟؟؟ یعنی به عنوان مثال بعد از دوره دن لاک که هفته اول فروردین گذاشتید ما برای محتوای بعدی بجای ۱۰ روز ۱۳ روز منتظر بودیم؟؟؟!!!!!! شما یک ماه هم بیشتر شد که بعد از دن لاک چیزی نذاشتید. من هر روز چک میکنم عضو هر دو کانال تلگرامتون هم هستم….
        یا مثلاً الان ۱۳ روز از گذاشتن دوره ای اف تی میگذره فقط؟؟
        نمیدونم والا چطوری حساب کتاب میکنید که روزهایی که میگذره برای شما دیرتر از معمول میگذره ! شاید روزای شما بیشتر از ۲۴ ساعته !

        • سلام دوست من ، دوره هایی که در سال جدید منتشر شده ۱- دن لاک ۲- تی دی جیکس رهایش کن ۳- جول اوستین ارزش واقعی خود رابدانید ۴- مستند از غیب چه میدانیم ۵- با قدرت ذهن خود را شفا دهید جو دیسپنزا ۶- کوین ترودو ای اف تی ۷- خود برتر بروس لیپتون ۸ – نیروی حال اکهارت تولی به دلیل تغییراتی که در قالب سایت داشتیم تقریبا باید ۱۰ دوره منتشر میشد که ۸ دوره شده و از این به بعد منظم تر ادامه دارد

  30. علی زیان گفت:

    سلام با تشکر از سایتتون وبینار های عالی میذارین اما
    بنده نقدی که داشتم اینه که چرا اینقدر دیر به دیر؟؟؟
    خواهشا نمیشه سایتتون فعال تر باشه؟

  31. کاربر 3807 گفت:

    سلام ببخشید من اشتراک ۳ ماه دارم ولی لینک دانلود اخرین فیلم کوین ترودو tft برا من فعال نیست هی مینویسه برا دانلود باید وارد حساب کاربری بشید ک من الان با حسابم وارد شدم.اگر امکان داره ی بررسی بکنید ممنون

  32. کاربر 3783 گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون.
    لطفا فایل هارو دوبله شده قرار بدید. زیرنویس هم وقت گیره هم سخته

  33. کاربر 4816 گفت:

    اقا دمتون گرم یه دونه باشین.. خسته نباشید واقعا.. فقط حدالامکان فایلها دوبله باشن.. اینجوری خیلی بهتره

  34. کاربر 4253 گفت:

    سلام ودرود وسپاس فراوان
    لطفا لطفا لطفا تو روخدا دوبله فارسی کنید زیر نویس حال نمیده ،موفقیتم عقب میفته ها ،،تورو خدا زودتر دوبله فارسیاشونو بزارین عشق کنیم وگوش کنیم????دمتون گرم ،دوستتون دارم ،سپاسگزارم ،

    • سلام و درود بر شما دوست گرامی امیدوارم سر حال باشید ، راستش در مورد دوبله این فایل کوین ترودو مردد بودیم چون نظرات کاربران بیشتر زیر نویس فارسی بود تا دوبله ، حالا ما سعی میکنیم دوره های طولانی رو که تصویری هم نیستند هم دوبله کنیم و هم زیر نویس ، مثل آرزوی تو دستور توست و موانع موفقیت که هم دوبله منتشر کردیم و هم زیر نویس به هرحال امیدوارم که تونسته باشیم رضایت شما دوستان عزیز رو فراهم کرده باشیم و هر روز بهتر از دیروز باشیم

  35. کاربر 4307 گفت:

    سلام با تشکر از سایت خوبتون و این ویدیو عالی

    امکان داره این فایل را بصورت دوبله هم بگذارید؟ چون آموزش تصویری است و خیلی مشگله همزمان هم به مراحل آموزش نگاه کنیم هم زیر نویس را بخونیم.
    از طرفی زیر نویس ۱/۳ تصویر را گرفته و نمی شه تصویر را کامل دید.

    بطور کل اگه امکانش هست بیشتر فایلهای دوبله بگذارید چون دوبله را می شه در هر شرایطی رانندگی قدم زدن و کارهای دیگه بارها و بارها گوش داد . در حالیکه زیر نویس باید مدت طولانی جلوی لب تاب بشینیم و نگاه کنم و کلمات ریز را بخونیم

    با سپاس فراوان

  36. کاربر 719 گفت:

    عالیه تشکر میکنم

  37. کاربر 3696 گفت:

    سلام
    ممنون بابت این فایل جدید

  38. کاربر 1676 گفت:

    سلام
    چطور میتونم به صورت یک محصول تک خریداری بکنم؟

  39. کاربر 4139 گفت:

    سلام. ممنون خیلی خوب بود. فقط ترجمه درستش TFT است و نه EFT. ای اف تی یک تکنیک دیگر است که توسط گری کریگ شاگرد دکتر کالاهان ابداع شده است و تفاوت هایی دارد.
    نکته دیگه هم اگر بک گراند زیرنویس را حذف کنید بهتر می توان حرکات و ضربات را مشاهده کرد.

    و در آخر اگر بتوانید سایر تکنیک های TFT را هم ترجمه کنید عالی می شود.

    موفق و سربلند باشید.

  40. کاربر 70 گفت:

    سلام. لطفا لینک خریت تکی تکنیک ای اف تی راجر کالاهان رو هم بزارید .ممنون.

  41. کاربر 2867 گفت:

    سلام به جادوی باور عزیز

    لطفا لینک دانلود فایل رو هم بذارید.

    با تشکر فراوان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "تکنیک eft کوین ترودو همراه با راجر کالاهان" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone