به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی، با استفاده از کد eyd از 25% تخفیف بهرمند شوید. نورزتان پیروز

اشتراک ویژه ورود / ثبت نام
جول اوستین سمینار شکست دادن بد خلقی زیرنویس فارسی

جول اوستین سمینار شکست دادن بد خلقی زیرنویس فارسی

نام مربی: جول اوستین Joel Osteen
زبان: زیرنویس فارسی
تعداد قسمت: 1
مدت زمان: 25 دقیقه
نوع فایل: MP3
حجم فایل: 173mb
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
تعداد بازدید: 3,722 بازدید
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه

نسخه نمونه رایگان

بخش دانلود و مشاهده آنلاین:

دانلود کامل محتوا

توضیحات:

جادوی باور سمینار شکست دادن بد خلقی ها از جول اوستین را برای اولین بار در ایران ترجمه فارسی کرده است.

جول اوستین معتقد است زمانی که بد خلق می شویم در تمام زمینه های زندگی خود تأثیر منفی می گذاریم به همین دلیل در این سمینار به شما آموزش داده خواهد شد که چطور با بدخلقی ها مبارزه کنید و آنها را شکست دهید.

دانلود سمینار شکست دادن بدخلقی ها از جول اوستین برای مشترکین سایت جادوی باور رایگان می باشد؛ در ادامه به بررسی این سمینار خواهیم پرداخت.

بررسی سمینار شکست دادن بدخلقی ها جول اوستین:

جول اوستین در آغاز سمینار میگوید: نمیتوانید اتفاقات زندگی را متوقف کنید ولی میتوانید نحوه پاسخ دادنتان به اتفاقات خوب و بد زندگی را خودتان  انتخاب کنید. اگر به آسیب بچسبید یا با اهانت ها درگیر باشید و یا به این فکر کنید که چرا آن شخص در مورد من چنین چیزی را گفته است و یا چرا من بد شانس هستم و یا چرا آن دوستم با من اینکار ها را کرد و… کم کم همه این افکار تبدیل به فکر غالب شما میشوند و به این شکل دچار عصبانیت و بدخلقی شما میشوند.

بدخلقی باعث میشود تا نگرش شما مسموم شود و شما همه چیز را منفی ببینید. افراد بد خلق نمیتوانند که روابط خوبی داشته باشند زیرا سریعاً بهشان بر میخورد. بخاطر کوچکترین اتفاق حاضر هستند تا شما را خفه کنند البته این رفتار بخاطر شما نیست بخاطر بدخلقی آن فرد است.

شاید دلیل شما برای اینکه بدخلق هستید درست و بجا باشد ولی با بدخلق بودن فقط کام خود را تلخ میکنید و موضوع را بزرگ و بزرگ تر میکنید. بدخلقی رویاهایتان را از بین میبرد و شادی شما را خفه میکند و آرامشتان را از می رباید. خداوند میداند که چطور برای شما اتفاقات بد را جبران کند پس نیازی به بد خلقی نیست.

دانلود سخنرانی جول اوستین

جادوی باور در جهت دسترسی آسان و کسب رضایت طرفداران جول اوستین، سمینار شکست دادن بدخلقی ها و سایر سمینار ها و سخنرانی های جول اوستین را به زبان فارسی ترجمه کرده است. طرفداران جول اوستین می توانند با تهیه یک اشتراک از سایت جادوی باور علاوه بر دانلود رایگان سمینارها و سخنرانی های جول اوستین به سایر سمینار ها و سخنرانی های اساتید موفقیت خارجی دسترسی رایگان داشته باشند.

با ورود به صفحه جول اوستین می توانید به آرشیو سمینارها و سخنرانی های جول اوستین دسترسی داشته باشید.

اشتراک ویژه چیست؟

سایت جادوی باور از سال ۹۵ هر هفته محتوای آموزشی شامل ویدیوها و پادکست های صوتی و کتاب های محبوب و تاثیر گذار را در زمینه قانون جذب تخصصی ، هوش مالی ، تغییر نظام باور ها ،خود شناسی از بهترین مربیان دنیا و کاربرانی که اشتراک ویژه دارند میتوانند بدون هیچ پرداخت دیگری نامحدود دانلود کنند. اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک ویژه

در رابطه با این دوره سوالی دارید؟

شما میتونید سوالات خودتون رو در زمینه قانون جذب، خودشناسی، هوش مالی و ضمیر ناخودآگاه در باشگاه مشترکین مطرح کنید تا دیگر کاربران سایت به سوالات شما پاسخ دهند همینطور میتونید در این بخش به سوالاتی که دیگر کاربران از قبل مطرح کرده اند پاسخ دهید. ورود به باشگاه مشترکین

من فقط همین محتوا را میخواهم تهیه کنم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

با تهیه یک اشتراک به تمامی محتویات سایت دسترسی خواهید داشت و میتوانید محتویات مد نظرتان را به طور کامل، بدون محدودیت و بدون پرداخت مجدد دانلود نمایید. قیمت اشتراک ها با قیمت یک کتاب برابری میکنند. پس خرید محتویات سایت به صورت تکی برای شما به صرفه نخواهد بود.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “جول اوستین سمینار شکست دادن بد خلقی زیرنویس فارسی”

  1. کاربر 16585 گفت:

    ممنونم از دوستان و سایت جادوی باور عزیز 🌷❤️👌

  2. کاربر 17787 گفت:

    بد خلقی برای من همیشه باعث اتفاق های کوچک بد میشد ، تا قبل از اینکه به این اطلاعات تسلط پیدا کردم.🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پیشنهاد ویژه

برای دانلود "جول اوستین سمینار شکست دادن بد خلقی زیرنویس فارسی" ابتدا باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با تهیه یک اشتراک ویژه میتوانید تمامی محتویات سایت را به طور کامل و بدون محدودیت دانلود نمایید. جهت تهیه اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر و خرید اشتراک
2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone