اشتراک ویژه ورود / ثبت نام

چگونه سابلیمینال بسازیم؟ آموزش ساده ساخت سابلیمینال

چگونه سابلیمینال بسازیم؟ آموزش ساده ساخت سابلیمینال

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹

چگونه سابلیمینال را بسازیم؟ این بخش از سایت جادوی باور میتواند برای افراد مبتدی ای که قصد ساختن سابلیمینال را دارند مفید باشد و آنها را به طور کامل راهنمایی کند.

اگر سابلیمینال برای شما واژه ای نا آشناست و با آن آشنایی کامل ندارید مقاله سابلیمینال چیست؟ آموزش تصویری و پایه ای سابلیمینال میتواند به شما کمک کند.

فرایند دور زدن ذهن خودآگاه و دسترسی به ناخودآگاه برای تغییر باورهای ذهنی یا حذف مشکلات درونی فرایندی علمی، هوشمند و تا حدود زیادی اسرارآمیز است.

علت اسرار آمیز بودن این مورد در این است که هیپنوتیزم و یا سابلیمینال ها ابزار فوق العاده قدرتمندی در دست دولت های بزرگی همچون آمریکا و چین است که از آن برای کنترل افکار عمومی و رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و البته آنها دوست ندارند جزییات دقیق هیپنوتیزم خصوصا هیپنوتیزم پنهان یا سابلیمینال منتشر شوند یا اسرار ذهن انسان برای همگان فاش شود.

به همین خاطر موضوعاتی مثل ذهن، ضمیر ناخودآگاه، هوشیاری و خودآگاهی علیرغم اهمیت بالایشان هیچ وقت کاملا در حیطه علم قرار نگرفته اند و بسیاری از تحقیقات در این حیطه از دسترس عموم دور مانده اند.

چگونه سابلیمینال بسازیم؟ 

Minds and laptops

اغلب کسانی هم که در دنیا و از جمله کشور خودمان در حیطه فایل های خوهیپنوتیزم کار می کنند، یا از نرم افزارهای پیش ساخته استفاده میکنند که کارایی بالایی ندارد یا به صورت کورکورانه سیستم های بدون پشتوانه علمی ای را اجرا می کنند که نتیجه ای برای استفاده کننده دربر ندارد.

برای اینکه فردی بتواند به این توانایی برسد تا سابلیمینال واقعی بسازد ابتدا باید با تحقیقات و مطالعات پنهانی یا کمتر شناخته شده در این حیطه آشنایی کامل داشته باشد. سپس با کارکرد ذهن از دید روانشناسی، به خصوص روانکاوی فروید و روان تحلیلگری یونگ که بسیار روی ضمیر ناخودآگاه شخصی و جمعی کار کرده اند، کاملا مسلط باشد تا بتواند بر عامل منطقی ذهن خودآگاه که همچون سدی در مقابل ناخودآگاه است غلبه کند. 

در کنار همه این موارد به سایر جوانب و زوایای وجودی انسان که از دید علم مدرن تائید نشده اند و هنوز به اشتباه در حیطه علوم خفیه دسته بندی می شوند (مثل ذهن ورای ماده و بدن، ذهن شبکه ای، سفر آگاهی در زمان، فرافکنی هوشیاری و…) تا حد لزوم تسلط داشته باشد.

به همین خاطر ما مجبور بودیم برای یافتن پاسخ سوال “چگونه سابلیمینال بسازیم؟” راهی را برویم که هیچ علامت راهنمایی در آن وجود نداشت.

مرحله اول: شناسایی خواسته هایتان

میتوانید این کار را روی یک کاغذ انجام دهید یا روی یادداشت های تلفن خود، این خیلی مهم نیست؛ مهم این است که هر آنچه را که میخواهید از گوش دادن به فایل سابلیمینال خود بدست بیاورید، یادداشت کنید. بنشینید و به آنچه می خواهید فکر کنید. شاید دوست داشته باشید تمرکز خود را بهتر کنید، یا انگیزه بیشتری برای مطالعه داشته باشید.
به هر حال هر خواسته ای داشته باشید ممکن است، خواسته خود را با یک جمله واضح بنویسید.  همچنین، از لیست کردن موارد مختلف نترسید! ذهن خود را محدود نکنید و امکانات را باز نگه دارید.

مرحله دوم: اظهارات خود را بنویسید

این زمان مناسبی است تا یادداشت هایی که در مرحله قبل نوشتید را باز کنید و شروع به خواندن و تجزیه و تحلیل کردن آنها کنید.

خواسته هایتان را به صورت زمان حال و اول شخص بنویسید. از آنجا که قرار است پیام ها مستقیماً به ناخودآگاه شما برسند، استفاده از این قالب نوشتاری بسیار مفید و مهم خواهد بود. به عنوان مثال:

  • من همیشه انگیزه مطالعه دارم. 
  • من همیشه پر از انگیزه برای مطالعه هستم. 
  • من همیشه انگیزه رفتن به مدرسه را دارم و…

مرحله سوم: تبدیل به صدا

اکنون که تمام خواسته های خود را یادداشت کرده اید، وقت آن است که آنها را به صوت تبدیل کنید.

نرم افزارهای آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که این کار را به صورت رایگان انجام می دهند و با یک جست و جوی ساده در گوگل با عنوان “تبدیل متن به صوت” میتوانید به این نرم افزار ها دسترسی داشته باشید

برای اینکه بتوانید متن خودتون رو به صوت تبدیل کنید احتمالا نیاز باشه چندین نرم افزار را امتحان کنید.

مرحله چهارم: افزایش سرعت فایل صوتی

این مرحله را میتوانید به صورت اختیاری انجام دهید اما تجربه نشان داده است با انجام این مرحله میتوانید نتایج بهتری بگیرید، اما همانطور که گفته شد این مرحله اجباری نیست.

یکبار دیگر، انواع نرم افزارهایی تغییر فایل های صوتی رو امتحان کنید. فایل صوتی خود را که در مرحله سوم ساختید آپلود کنید و سرعت آن را افزایش دهید این کار را چندین بار تکرار کنید تا وقتی که زمان فایل صوتی شما به حداقل برسد؛ هیچ قاعده خاصی در این مورد وجود ندارد. 

مرحله پنجم: ویرایش

 این مرحله با توجه به علاقه شخصی شما ۱۰۰٪ قابل تنظیم است و همچنین یک مرحله اختیاری است.  اگر تمایل به اضافه کردن موسیقی یا ساختن یک ویدیوی مناسب از فایل صوتی خود ندارید، سابلیمنیال شما کامل است، تبریک می گویم!

از طرف دیگر ، چند روش برای بالا بردن تاثیر سابلیمینال شما وجود دارد.

اولین روش آن موسیقی است. شما می توانید آهنگ ها یا صداهای آرامش بخشی مانند باران یا طبیعت را در پس زمینه فایل صوتی خود قرار دهید.

اگر قصد دارید در طول شب به آن گوش دهید، پیشنهاد می کنم آهنگی آرامش بخش را انتخاب کنید. علاوه بر این، گوش کردن به فایل صوتی ای که ایجاد کرده اید را برایتان قابل تحمل تر میکند.

همچنین، اضافه کردن برخی از موسیقی ها باعث میشود تا ضمیر ناخودآگاه شما مقاومت کمتری در برابر سابلیمینالی که ساخته اید کند. جالب است بدانید اطلاعاتی که ضمیر ناخودآگاه تان هنگامی که شما حواستان جای دیگری پرت است جمع آوری میکند بسیار موثرتر هستند.

مرحله ششم: گوش دادن

خب در این مرحله شما باید به فایل سابلیمینالی که ساخته اید گوش کنید.

توصیه ما این است که سابلیمینالی که ساخته اید را در حالی که دراز کشیده اید و چیزی مانع تمرکز شما نمیشود گوش دهید و هر چند وقت یک بار استراحت کنید. 

ساختن سابلیمینال مثل باغبانی است کسی که سابلیمینال را میسازد ماننده باغبان عمق مناسب و جنس مناسب خاک را پیدا کرده و بذره تلقین را در آن میکارد و فرد میتواند با تلقین مثبت و جملات مناسب بذر را هروز آبیاری کند. 

دیدگاه‌ها

19 پاسخ به “چگونه سابلیمینال بسازیم؟ آموزش ساده ساخت سابلیمینال”

  1. امیر حسام گفت:

    من که میخواستم شاب بخرم هیچ محدودیت سنی نداشت و خطری هم نداره

    امیر حسامامیر حسام
  2. انیتا گفت:

    شما میتونید هر اهنگی بزارید حتما لازم نیست ارامش بخش باشه و بهتره تا صدا رو روی ۱۷ هرتز قرار بدیم.
    برای اون هم باید صداش کم باشه نه اینکه شنیده نشه.

    انیتاانیتا
  3. انیتا گفت:

    اول از همه، ساب هیچ محدودیتی نداره و بستگی به تلقین خودتون داره، یه نفر تلقین و اعتمادش بالاست میبینی یه روزه نتیجه میده و یکی دیگه نه!
    هرچقدر دلت بخواد میتونی ساب گوش بدی ولی بهتره زیاد فشار نیاری که دچار سردرد بشی.
    برای ویدیو ساخت ساب میتونید از کانال های یوتیوب استفاده کنید.

    انیتاانیتا
  4. گفت:

    طبق چیزی که یجا خوندم وقتی برعکس بشه اون پیام ها راحت تر وارد ضمیر ناخودآگاه میشه
    بازم مطمئن نیستم

    ‌‌
  5. زهرا گفت:

    در کل روز تا ۴۵ دقیقه میتونیم ساب گوش کنیم. کل ۴۵ دیقه رو به یکباره گوش ندین چون سردرد میگیرین، ذهن هم ظرفیت خودشو داره، حتما قبل و بعدش یه لیوان اب بخورین تا بهتر تاثیر بزاره سردرد هم نگیرین

    زهرازهرا
  6. کاربر 25777 گفت:

    چقدر جالب بود و مفید
    من نمیدونستم میتونم برای خودم ساب بسازم
    از راهنماییتون خیلی ممنونم

  7. kim bora گفت:

    دوستان برایکسایی که میپرسین بگم سابلیمینال هیچ محدودیتی نداره
    هر سنی هر سابی که بخواد میتونه گوش بده هیچ ربطی نداره
    ساباتونم اگ سازندشون معتبر باشه هیچ خطری نداره
    برای صدا حتی از گوگل ترنسلیتم میتونینکمک بگیرین

    kim borakim bora
  8. عشق جاریست ❤ گفت:

    سلام دوستان

    از برنامه ((اف ال استادیو)) برای ساخت سابلیمنال استفاد کنید
    ویدئیو آموزش در یوتیوب موجود هست

    عشق جاریست ❤عشق جاریست ❤
  9. آتنا گفت:

    کاش اسم اون چندتا برنامه رو هم میگفتین 🙁
    میشه لطفا اسمشونو بگید یا اینکه لینک دانلودشون رو بذارید ؟؟؟

    آتناآتنا
  10. .. گفت:

    چطوری باید فرکانس صدارو ب ۱۷هرتز برسونم؟با چه نرم افزاری؟

    ....
  11. کاربر 16625 گفت:

    سلام لطفا یه اموزش ویدئویی در رابطه با اموزش سابلیمینال بزارین ممنون

  12. kosar گفت:

    الان ما متنی که خودمون گفتیم را میدونیم چیه من یه جا خونده بودم که نباید بفهمی داخل ساب چی میگن…. واینکه سابلیمینال ها محدودیت سنی داره و واقعا تاثیر میزاره؟
    ممنون میشم جواب بدید

    kosarkosar
  13. دارابی گفت:

    باید خیلی مثبت اندیش باشیم

    دارابیدارابی
  14. مهدیار گفت:

    من از یکی از سازنده های تجاری سابلیمینال شنیدم که برای سنین ۱۵ و کمتر نباید استفاده بشه.

    مهدیارمهدیار
  15. سامان نصر گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم برای ساخت یک فایل صوتی سابلیمینال ما یک موسیقی پس زمینه بخشی که جمله های ما را باز گو میکنه قرار میدیم. حال این موسیقی میتونه یک بوستر سابلیمینال باشه یا بهتره بوستر جداگانه گوش داده بشه؟

    سامان نصرسامان نصر
  16. .. گفت:

    برای تمامی سنین مناسبه؟ضرری نداره؟

    ....
  17. dream گفت:

    دلیل اصلی تاثیر سابلیمینال تغییر فرکانس صدا هست نه اینکه فقط فایل ضبط شده رو سرعت بدیم این طوری سالیمینال نیس آستانه شنوایی انسان حداقل ۲۰ هرتزه باید فرکانس صدای ضبط شده رو روی ۱۷ هرتز قرار بدیم و….

    dreamdream
  18. ستاره گفت:

    سلام میشه توضیح بدین چطوری ساب بسازیم

    ستارهستاره
  19. پریا گفت:

    لطفا بگید که یه سابلیمینال باید چقدر باشه مثلا چند دقیقه کافی یا باید یک ساعت باشه ؟
    و سوال بعدی هم اینکه صدایی که ضبط شده و با اهنگ آرامش بخش قاطی شده اون صدای ضبط شده باید جوری باشه که ما بشنویم یا اینکه انقدر باید کمش کنیم‌که اصلا شنیده نشه ؟

    پریاپریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2015 © تمامی حقوق این سایت متعلق به جادوی باور است.
Whatsapp
phone